Ficha disposicion pc

Texto h2

diari

RESOLUCIÓ de 19 de novembre de 2009, de la Direcció General de Seguretat i Protecció Ciutadana, per la qual es publica la llista provisional d'admesos i exclosos per a la prova avaluadora del personal del Servici Específic d'Admissió a efectuar el 23 de desembre de 2009. [2009/13282]

(DOGV núm. 6150 de 23.11.2009) Ref. Base de dades 013155/2009

RESOLUCIÓ de 19 de novembre de 2009, de la Direcció General de Seguretat i Protecció Ciutadana, per la qual es publica la llista provisional d'admesos i exclosos per a la prova avaluadora del personal del Servici Específic d'Admissió a efectuar el 23 de desembre de 2009. [2009/13282]
La Direcció General de Seguretat i Protecció Ciutadana de la Conselleria de Governació és, en virtut del que disposa l'article 10 del Decret 100/2007, de 13 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria de Governació, l'òrgan administratiu encarregat de l'organització i materialització de la convocatòria de la prova avaluadora per a l'acreditació del personal del Servici Específic d'Admissió.
En aquest marc, l'article 5 de l'Ordre de 29 de setembre de 2009, de la Conselleria de Governació, per la qual s'aproven les bases generals i la convocatòria de la prova avaluadora per a l'acreditació del personal del Servici Específic d'Admissió a efectuar el 23 de desembre de 2008 (DOCV núm. 6116, de 5 d'octubre), preveu que, una vegada acabat el termini de presentació de sol·licituds, el Departament adés esmentat procedirà a publicar en el DOCV i als taulers d'anuncis corresponents, la Resolució que aprove la llista provisional d'admesos i exclosos per a la realització d'aquella. En aquest sentit, per als exclosos es procedirà a indicar la causa o motiu de l'exclusió.
En conseqüència, la present Resolució, una vegada transcorregut el termini d'un mes establit per a la presentació de les sol·licituds i documentació annexa, té com a finalitat continuar el procediment iniciat seguint els terminis i tràmits marcats en la referida Ordre de 29 de setembre.
Per tot això, i d'acord amb l'article 5 abans citat en relació amb l'article 10.2 del Decret 100/2007, de 13 de juliol, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament Orgánic i Funcional de la Conselleria de Govenació i l'article 12 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, resolc:
Primer
Publicar, a proposta de la Comissió avaluadora a què es refereix l'article 6 de l'Ordre de 29 de setembre de 2009, el llistat provisional d'admesos (Annex I d'aquesta resolució) i el llistat provisional d'exclosos (Annex II) per a la prova avaluadora per a l'acreditació del personal del Servici Específic d'Admissió, que tindrà lloc el dia 23 de desembre de 2009.
Segon
Els aspirants que n'hagen estat exclosos podran, en el termini de deu dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el DOCV, aportar la documentació que els falte o esmenar els defectes advertits.
En concret, els aspirants que n'hagen estat exclosos per presentar una titulació acadèmica que no es corresponga amb la, formalment, exigida en l'Ordre de convocatòria, hauran d'aportar, si és el cas, fotocòpia compulsada del títol acadèmic o resguard d'aquest, o bé, en el supòsit que escaiga, l'homologació per òrgan competent.
València, 19 de novembre de 2009.- La directora general de Seguretat i Protecció Ciutadana: Sonia Vega Cueje.

linea
Mapa web