Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 24 de juliol de 2014, de la Direcció General de Centres i Personal Docent, de la Direcció General d'Innovació, Ordenació i Política Lingüística i de la Direcció General de Formació Professional i Ensenyances de Règim Especial, per la qual es dicten instruccions sobre ordenació acadèmica i d'organització de l'activitat docent dels centres de la Comunitat Valenciana que durant el curs 2014-2015 impartisquen cicles formatius de Formació Professional Bàsica i els segons cursos dels programes de qualificació professional inicial. [2014/7129]

(DOGV núm. 7326 de 28.07.2014) Ref. Base de dades 006819/2014




Índex



Preàmbul

Primer. Àmbit d'aplicació

Segon. Accés, admissió i matrícula de l'alumnat en els cicles formatius de Formació Professional Bàsica

Tercer. Constitució de grups

Quart. Tutories

Quint. Avaluació

Sext. Qualificacions

Sèptim. Documents del procés d'avaluació

Octau. Matrícules i convocatòries

Nové. Promoció i permanència

Deu. El mòdul professional de Formació en Centres de Treball (FCT)

Onze. Convalidacions

Dotze. Títols

Tretze. Alumnat amb necessitats educatives especials

Catorze. Docència d'anglés i valencià

Quinze. Criteris per a l'assignació horària del professorat dels cicles formatius de Formació Professional Bàsica

Disposició transitòria única

Disposició derogatòria única

Disposició final primera. Compliment de les instruccions

Disposició final segona. Centres privats

Disposició final tercera. Producció d'efectes





PREÀMBUL



La Llei Orgànica 5/2002, de 19 de juny, de les Qualificacions i de la Formació Professional (BOE 20 de juny), que té per objecte l'ordenació d'un sistema integral de Formació Professional, qualificacions i acreditació que responga amb eficàcia i transparència a les demandes socials i econòmiques a través de les diverses modalitats formatives al llarg de tota la vida, establix els principis del Sistema Nacional de Qualificacions i Formació Professional, crea el Catàleg nacional de qualificacions i fa referència a una oferta integradora de Formació Professional.



La Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació (BOE 4 de maig), modifica l'accés a la Formació Professional, així com les relacions entre els distints subsistemes de la Formació Professional, de manera que per a augmentar la flexibilitat del sistema educatiu i afavorir la formació permanent s'establixen diverses connexions entre l'educació general i la Formació Professional.

L'ordenació general de la Formació Professional del sistema educatiu regulada pel Reial Decret 1147/2011, de 29 de juliol (BOE 30 de juliol), i a través dels reials decrets de títols i currículums vigents ha anat concretant múltiples aspectes d'estes ensenyances.

L'Orde 19/2012, 21 de maig, de la Conselleria d'Educació, Formació i Ocupació, per la qual es regula l'aplicació del Reial Decret Llei 14/2012, de 20 d'abril, de mesures urgents de racionalització del gasto públic en l'àmbit educatiu en els centres docents no universitaris públics i privats concertats de la Comunitat Valenciana, modifica els criteris per a la constitució de grups.

La Llei Orgànica 8/2013, de 9 de desembre, per a la Millora de la Qualitat Educativa, en el seu apartat 3 de l'article únic, introduïx l'apartat 10 en l'article 3 de la Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació, i crea els cicles de Formació Professional Bàsica dins de la Formació Professional del sistema educatiu.

El Reial Decret 127/2014, de 28 de febrer, pel qual es regulen aspectes específics de la Formació Professional Bàsica de les ensenyances de Formació Professional del sistema educatiu, aprova 14 títols professionals bàsics on es fixen els seus currículums bàsics.

El Reial Decret 356/2014, de 16 de maig, pel qual s'establixen set títols de Formació Professional Bàsica del Catàleg de títols de les ensenyances de Formació Professional amplia els títols de Formació Professional Bàsica establits en el Reial Decret 127/2014, de 28 de febrer.



La disposició final tercera del Reial Decret 127/2014, de 28 de febrer, disposa que el primer curs de Formació Professional Bàsica s'implantarà en el curs 2014-2015. El text de l'esborrany del decret del Consell pel qual es regulen els cicles formatius de Formació Professional Bàsica en l'àmbit de la Comunitat Valenciana ha obtingut ja el vistiplau del Consell Valencià de Formació Professional en la seua reunió del dia 16 de maig, i actualment es du a terme el procediment disposat en el Decret 24/2009, de 13 de febrer, del Consell sobre la forma, l'estructura i el procediment d'elaboració dels projectes normatius de la Generalitat.

Esta resolució té per objecte, d'acord amb la normativa indicada, dictar instruccions que faciliten la gestió docent de la Formació Professional Bàsica en tots aquells aspectes que garantisquen el desenrotllament educatiu de l'alumnat, complementant la normativa vigent que regula el funcionament dels centres que impartisquen Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat i cicles formatius de Formació Professional de grau mitjà i grau superior.

En virtut de les competències establides en el Decret 190/2012, de 21 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, estes direccions generals resolen dictar les instruccions següents:





Primer. Àmbit d'aplicació

Les presents instruccions seran aplicables, per al curs 2014-2015, en els centres de la Comunitat Valenciana que estiguen autoritzats per a impartir les ensenyances corresponents als cicles formatius de Formació Professional Bàsica amb caràcter complementari a les instruccions d'Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat i cicles formatius de Formació Professional de grau mitjà i grau superior.



Segon. Accés, admissió i matrícula de l'alumnat en els cicles formatius de Formació Professional Bàsica

En matèria d'accés, admissió i matrícula de l'alumnat, caldrà ajustar-se al que disposa la normativa vigent i les resolucions de les corresponents direccions territorials d'Educació per què s'establix el calendari i el procediment d'admissió de l'alumnat a les ensenyances dels cicles de Formació Professional Bàsica.



Tercer. Constitució de grups

1. Per a la constitució de grups caldrà ajustar-se al que disposa l'Orde 19/2012, de 21 de maig, de la Conselleria d'Educació, Formació i Ocupació, per la qual es regula l'aplicació del Reial Decret Llei 14/2012, de 20 d'abril, de mesures urgents de racionalització del gasto públic en l'àmbit educatiu en els centres docents no universitaris públics i privats concertats de la Comunitat Valenciana.

2. El nombre màxim d'alumnes serà de 18 per grup; sense perjuí d'això, podrà establir-se un màxim de 15 alumnes per grup en els cicles formatius de Formació Professional Bàsica d'Activitats Agropecuàries, d'Agrojardineria i Composicions Florals i d'Aprofitaments Forestals de la família professional Agrària; de Cuina i Restauració de la família professional d'Hostaleria i Turisme; d'Electricitat i Electrònica de la família professional d'Electricitat i Electrònica; de Fabricació i Muntatge de la família professional de Fabricació Mecànica i Instal·lació i Manteniment; de Fusteria i Moble de la família professional de Fusta, Moble i Suro, i de Manteniment de Vehicles de la família professional de Transport i Manteniment.



3. En el grup es podrà integrar alumnat amb necessitats educatives especials permanents fins a un màxim de dos per grup. En este cas, es reduirà el nombre màxim d'alumnes en dos per cada alumne o alumna amb necessitats educatives especials permanents, tenint en compte que en cas de grups amb alumnat amb necessitats educatives especials permanents, el nombre mínim d'alumnes per grup serà de 10.



4. En virtut de l'Orde 101/2010, de 27 de desembre, de la Conselleria d'Educació, per la qual s'establixen criteris per a la dotació de plantilles i per a la determinació de condicions de treball del professorat dels centres docents públics que impartixen ESO, Batxillerat i Formació Professional dependents de la conselleria competent en matèria d'educació, per a la constitució d'un grup es requerirà un mínim de 12 alumnes.



5. En cap cas es deixaran places lliures si hi ha sol·licituds que reunixen els requisits d'accés a la Formació Professional.



Quart. Tutories

1. La tutoria en cada un dels cursos que formen els cicles de Formació Professional Bàsica que es realitzen en els centres docents serà competència del docent que impartisca docència en el cicle formatiu en mòduls associats a les unitats de competència del Catàleg nacional de qualificacions professionals. En el cas de ser diversos els professors que impartisquen estos mòduls, s'atribuirà la tutoria a qui impartisca mòduls amb major càrrega lectiva i, en cas d'igualtat, a qui decidisca la direcció del centre.

2. La tutoria serà assignada, preferentment, a la mateixa persona durant els dos cursos acadèmics de què consta el cicle de Formació Professional Bàsica.

3. El professor tutor serà el responsable del programa formatiu corresponent al mòdul de Formació en Centres de Treball i de fer-ne el seguiment. Per a l'exercici d'estes funcions en centres públics, a este professor se li computaran addicionalment dos hores de la seua jornada lectiva setmanal i dos hores complementàries de les del seu horari individual, en ambdós casos durant tot el curs, procurant que este horari es concentre en el menor nombre de dies possible, a fi de facilitar el desplaçament als centres de treball en què els alumnes desenrotllen el mòdul.

4. La formació que s'impartisca en la tutoria del grup referida als temes transversals tindrà caràcter complementari en relació amb la impartida en la resta dels mòduls professionals, i desenrotllarà aquells aspectes que no puguen ser arreplegats en la impartició dels mòduls. La programació anual de l'acció tutorial quedarà recollida en el projecte educatiu del centre.



Quint. Avaluació

1. L'avaluació dels alumnes que participen en els cicles de Formació Professional Bàsica serà contínua, formativa i integradora, i es farà prenent com a referència els objectius establits per l'equip educatiu en les concrecions curriculars de cada un dels mòduls.

2. Es farà una avaluació inicial en què s'estudie el nivell d'accés de l'alumnat quant a actituds, capacitats i coneixements bàsics, de manera que el procés d'ensenyança i aprenentatge puga adquirir el caràcter individualitzat que requerixen estos cicles de Formació Professional Bàsica.



3. Durant el desenrotllament del cicle de Formació Professional Bàsica, cada professor o professora farà el seguiment i l'avaluació dels components formatius que impartisca, i deixarà constància per escrit dels resultats en les reunions que l'equip educatiu mantinga periòdicament amb este fi i que seran coordinades pel tutor o tutora. Hi haurà almenys tres sessions d'avaluació durant cada un dels cursos que dure el cicle de Formació Professional Bàsica.

4. El procés d'avaluació quedarà reflectit en l'expedient acadèmic de cada alumne.

5. L'avaluació final serà responsabilitat de tot l'equip educatiu i la superació del cicle de Formació Professional Bàsica exigirà l'avaluació positiva en tots i cada un dels mòduls obligatoris que componen el cicle de Formació Professional Bàsica.

6. L'alumnat matriculat en un centre tindrà dret a dos convocatòries anuals durant el màxim de quatre cursos que podria estar matriculat en el cicle formatiu.

7. El mòdul de Formació en Centres de Treball podrà ser avaluat, com a màxim, en dos convocatòries.

8. En relació amb l'avaluació en tots els aspectes no previstos en estes instruccions, caldrà ajustar-se al que disposa l'Orde 79/2010, de 27 d'agost, de la Conselleria d'Educació, per la qual es regula l'avaluació de l'alumnat dels cicles formatius de Formació Professional del sistema educatiu en l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana.





Sext. Qualificacions

1. La qualificació dels mòduls professionals de formació en el centre educatiu s'expressarà en valors numèrics d'1 a 10, sense decimals. Es consideraran positives les iguals o superiors a 5 i negatives les restants.

2. El mòdul professional de Formació en Centres de Treball es qualificarà en termes d'«apte», «apta» o «no apte», «no apta».

3. Els mòduls professionals convalidats es qualificaran, respectivament, amb l'expressió de «convalidat 5». A l'efecte del càlcul de la nota mitjana, els mòduls convalidats es qualificaran amb un 5.

4. Els mòduls professionals que per raons diferents de les de la renúncia a la convocatòria no hagen sigut qualificats constaran com a «no avaluat», «no avaluada», i la convocatòria corresponent es computarà com a consumida.

5. En cas que algun mòdul associat als blocs comuns s'establisca en diferents unitats formatives diferenciades en funció de l'acreditació de la competència lingüística del professorat que impartisca el cicle, es considerarà com a nota final la mitjana numèrica ponderada de les unitats formatives que componen els mòduls professionals afectats.



6. En cas que el mòdul de Formació en Centres de Treball s'organitze en dos unitats formatives, l'alumne haurà d'obtindre la qualificació d'apte en ambdós unitats.

7. Una vegada superats tots els mòduls professionals que constituïxen el cicle formatiu, es determinarà la qualificació final del cicle formatiu. Per a això, es calcularà la mitjana aritmètica simple de les qualificacions dels mòduls professionals que tenen valoració numèrica i dels mòduls convalidats; del resultat es prendrà la part sencera i les dos primeres xifres decimals, i s'arredonirà per excés la xifra de les centèsimes si la de les mil·lèsimes resulta ser igual o superior a 5.

En este càlcul, per tant, no es tindran en compte les qualificacions d'«apte», «apta», i «exempt», «exempta».

Si, com a resultat de convalidacions, tots els mòduls professionals han sigut qualificats amb expressió literal, la nota final del cicle formatiu serà de 5,00.

8. A l'alumnat que obtinga en un determinat mòdul professional la qualificació de 10 podrà atorgar-se una menció honorífica, sempre que el resultat obtingut siga conseqüència d'un excel·lent aprofitament acadèmic unit a un esforç i interés pel mòdul especialment destacables. Les mencions honorífiques seran atorgades pel professorat que impartisca el mòdul professional corresponent.

El nombre de mencions honorífiques no podrà excedir el 10 % de l'alumnat matriculat en el mòdul professional en cada grup. L'atribució de menció honorífica es consignarà en els documents d'avaluació de l'alumnat amb l'expressió «MH» a continuació de la qualificació de 10.



9. A més de la qualificació numèrica dels mòduls professionals, en els documents d'avaluació podrà consignar-se, segons corresponga en cada cas, alguna de les expressions o abreviatures següents:

a) Apte/a o no apte/a: (AP) o (NA); només s'aplicarà al mòdul professional de Formació en Centres de Treball.

b) Exempció: (EX)

c) Convalidació: (CV amb la qualificació numèrica obtinguda)

d) Renúncia a la convocatòria: (RC)

e) No avaluat o avaluada: (NA)

f) Incompatible: (IC)

g) Aprovat amb anterioritat: (AA amb la qualificació numèrica obtinguda): en cas que l'alumnat haja superat un mòdul en qualsevol altre cicle formatiu, se li mantindrà la qualificació obtinguda en este sempre que tinga idèntic codi i denominació, i sense que això supose la seua convalidació.





Sèptim. Documents del procés d'avaluació

1. Els documents del procés d'avaluació de les ensenyances de Formació Professional són l'expedient acadèmic de l'alumne, les actes d'avaluació i els informes d'avaluació individualitzats. Els informes d'avaluació i els certificats acadèmics són els documents bàsics que garantixen la mobilitat de l'alumnat.

2. En cas que els mòduls s'organitzen en unitats formatives, estes unitats podran ser certificables i el certificat serà vàlid en l'àmbit de la Comunitat Valenciana. La superació de totes les unitats formatives que constituïxen el mòdul professional donarà dret a l'expedició d'un certificat del mòdul, amb validesa en tot el territori nacional.





Octau. Matrícules i convocatòries

1. L'alumnat podrà matricular-se per a cursar un mateix mòdul professional un màxim de tres vegades.

2. L'alumnat podrà disposar per cada curs acadèmic, per als mòduls impartits en el centre educatiu, d'una convocatòria ordinària i una altra d'extraordinària, com a màxim.

Igualment, podrà presentar-se a l'avaluació i qualificació final d'un mateix mòdul professional, incloent-hi les convocatòries ordinàries i les extraordinàries, un màxim de quatre vegades, a excepció del mòdul de FCT, al qual només podrà presentar-se en dos convocatòries.



Nové. Promoció i permanència

1. Els alumnes i les alumnes podran promocionar a segon curs quan els mòduls professionals pendents associats a unitats de competència no superen el 20 % de l'horari setmanal; així mateix, l'alumnat haurà de tindre superat el mòdul professional de Comunicació i Societat I o el mòdul professional de Ciències Aplicades I. En el cas de tindre un d'estos dos mòduls suspés, l'equip educatiu decidirà la seua promoció a segon curs sempre que determine que pot continuar els seus estudis amb aprofitament.

2. L'alumnat que promocione haurà de matricular-se dels mòduls professionals pendents de primer. Els centres hauran d'organitzar les activitats de recuperació i avaluació dels mòduls professionals pendents d'acord amb el que establix la normativa vigent en matèria de Formació Professional.

3. Els alumnes i les alumnes podran romandre cursant un cicle de Formació Professional Bàsica en règim ordinari durant un màxim de quatre anys; així mateix, podran repetir el mateix curs una sola vegada. Excepcionalment, podrà autoritzar-se la repetició per segona vegada d'un mateix curs, a criteri de l'equip educatiu.



Deu. El mòdul professional de Formació en Centres de Treball (FCT)

1. Tots els cicles de Formació Professional Bàsica incorporaran un mòdul de Formació en Centres de Treball amb una duració total de 240 hores.

2. Excepte allò que especifica l'apartat tercer d'este article, este mòdul professional es realitzarà dins del tercer trimestre del segon curs i es distribuirà preferentment en sis setmanes.

3. A fi de facilitar l'obtenció del corresponent certificat de professionalitat en els cicles de Formació Professional Bàsica assenyalats en l'annex I d'esta resolució, el mòdul de Formació en Centres de Treball es dividirà en dos unitats formatives, amb una duració de 120 hores cada una. En estos casos, les unitats formatives es realitzaran dins del tercer trimestre de cada un dels cursos i es distribuirà preferentment en tres setmanes.

4. En tot el que es referix al mòdul professional de Formació en Centres de Treball caldrà ajustar-se a allò que disposa, amb caràcter general, l'Orde 77/2010, de 27 d'agost (DOCV 3 de setembre), de la Conselleria d'Educació, per la qual es regula el mòdul professional de Formació en Centres de Treball (FCT) dels cicles formatius de Formació Professional, de les ensenyances d'Arts Plàstiques i Disseny i dels programes de qualificació professional inicial en l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana.

5. Amb caràcter general, per a accedir a la realització del mòdul professional de FCT, l'alumnat haurà d'haver superat tots els mòduls del cicle impartits en el centre educatiu.

6. Amb caràcter excepcional, les direccions territorials competents en matèria d'educació, amb un informe previ de la Inspecció educativa, podran autoritzar que el mòdul de Formació en Centres de Treball, o si és el cas la unitat formativa, es duga a terme en el mateix centre. Per a això, almenys 30 dies hàbils abans de l'inici de les pràctiques, els centres hauran de sol·licitar autorització a la Inspecció educativa per mitjà d'un escrit en el qual es justifiquen les causes i s'especifique l'alumnat afectat. A este escrit s'haurà d'adjuntar, necessàriament, el programa i l'horari per al desenrotllament de les mencionades pràctiques en el mateix centre, sense que puga començar-se la realització del mòdul professional de FCT, o si és el cas la unitat formativa, sense autorització expressa.



Onze. Convalidacions

S'aplicarà la normativa vigent en matèria de convalidació de mòduls professionals inclosos en els títols professionals bàsics en les condicions i per mitjà dels procediments establits amb caràcter general per a les ensenyances de Formació Professional, així com el que establix l'article 19 del Reial Decret 127/2014, de 28 de febrer.



Dotze. Títols

1. L'alumne o l'alumna que supere un cicle de Formació Professional Bàsica obtindrà el títol professional bàsic corresponent a les ensenyances cursades, amb valor acadèmic i professional i amb validesa en tot el territori nacional.

2. El títol professional bàsic permetrà l'accés als cicles formatius de grau mitjà.

3. Els alumnes i les alumnes que finalitzen els seus estudis sense haver obtingut el títol professional bàsic rebran el certificat acadèmic dels mòduls professionals o unitats formatives superades, que tindrà efectes acadèmics i d'acreditació parcial acumulable de les competències professionals adquirides en relació amb el Sistema Nacional de Qualificacions i Formació Professional.

4. Per a l'expedició de títols acadèmics i professionals corresponents a la Formació Professional caldrà ajustar-se al que disposa la normativa per la qual es regula el procediment per a l'expedició dels títols la gestió dels quals correspon a la Generalitat de la Comunitat Valenciana.



Tretze. Alumnat amb necessitats educatives especials

1. De conformitat amb el que establix l'article 71 de la Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació, s'asseguren els recursos necessaris perquè els alumnes i les alumnes que requerisquen una atenció educativa diferent de l'ordinària per presentar necessitats educatives especials puguen aconseguir el màxim desenrotllament possible de les seues capacitats.

2. Per a donar resposta educativa adequada a l'alumnat amb necessitats educatives especials en Formació Professional, caldrà ajustar-se al que disposa l'Orde de 14 de març de 2005, de la Conselleria de Cultura, Educació i Esport, per la qual es regula l'atenció a l'alumnat amb necessitats educatives especials escolaritzat en centres que impartixen Educació Secundària (DOGV 14 d'abril).

3. Es podran fer adaptacions curriculars destinades a l'adquisició de competències lingüístiques per a aquelles persones que presenten dificultats d'expressió, tant en la seua programació com en la seua avaluació. En cap cas, estes adaptacions suposaran una reducció ni eliminació del nivell i quantitat dels resultats d'aprenentatge establits en el títol de Formació Professional Bàsica.



Catorze. Docència d'anglés i valencià

1. Els mòduls de Comunicació i Societat I i II podran dividir-se en unitats formatives de competència lingüística en llengua estrangera i en llengua valenciana.

2. Els professors i professores que impartisquen els mòduls professionals de Comunicació i Societat I i II de forma unitària i no pertanguen a l'especialitat de llengua estrangera o valencià corresponent hauran d'acreditar la seua competència lingüística d'acord amb el que establix l'Orde 17/2013, de 15 d'abril, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es regulen les titulacions administratives que faculten per a l'ensenyament en valencià, del valencià, i en llengües estrangeres en les ensenyances no universitàries a la Comunitat Valenciana.



3. En tot cas, la programació de les unitats formatives així dissenyades haurà de realitzar-se de forma coordinada entre el professorat que les impartix, mantenint el principi globalitzador de la metodologia d'estes ensenyances, i hauran de garantir l'adquisició del conjunt de resultats d'aprenentatge d'estos mòduls.

4. Es garantirà l'equilibri entre les dos llengües cooficials en les hores lectives destinades a la impartició dels continguts curriculars d'estes matèries.



Quinze. Criteris per a l'assignació horària del professorat dels cicles formatius de Formació Professional Bàsica

L'assignació horària i la dotació de plantilles de professorat dels cicles formatius de Formació Professional Bàsica es realitzarà segons el que disposa l'Orde 101/2010, de 27 de desembre, de la Conselleria d'Educació, per la qual s'establixen criteris per a la dotació de plantilles i per a la determinació de condicions de treball del professorat dels centres docents públics que impartixen ESO, Batxillerat i Formació Professional dependents de la conselleria competent en matèria d'educació (DOCV 21.01.2011).



DISPOSICIÓ TRANSITÒRIA



Única

S'aplicaran durant el curs 2014-2015 als segons cursos dels programes de qualificació professional inicial les instruccions recollides en la Resolució d'11 de juliol de 2013, de la Direcció General de Centres i Personal Docent i de la Direcció General de Formació Professional i Ensenyances de Règim Especial, per la qual es dicten instruccions per a l'organització i el funcionament dels programes de qualificació professional inicial en totes les seues modalitats i tipus d'entitat o centre docent promotor, per al curs 2013-2014.



DISPOSICIÓ DEROGATÒRIA



Única

Queden derogades totes les disposicions que del mateix rang o inferior que s'oposen al que disposa esta resolució.



DISPOSICIONS FINALS



Primera. Compliment de les instruccions

La direcció de cada centre educatiu complirà i farà complir el que establix esta resolució, i adoptarà les mesures necessàries perquè el seu contingut siga conegut per tots els membres de la comunitat educativa; així mateix, la Inspecció educativa vetlarà pel compliment del que establix esta resolució.



Segona. Centres privats

Estes instruccions s'aplicaran als centres privats excepte en aquells apartats que contradiguen la seua normativa específica.



Tercera. Producció d'efectes

La present resolució tindrà efectes des de la data en què es dicta.



València, 24 de juliol de 2014.– El director general de Centres i Personal Docent: Santiago Martí Alepuz. La directora general d'Innovació, Ordenació i Política Lingüística: Beatriz Gascó Enríquez. El director general de Formació Professional i Ensenyances de Règim Especial: Marcial Díaz Garrigues.

Mapa web