Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 14 de novembre de 2017, del vicepresident de l'Agència Valenciana de la Innovació, per la qual es fa pública la convocatòria de borses de treball temporal i les bases del procés de selecció per a la contractació laboral temporal de 21 llocs de la plantilla. Convocatòria AVI 2/2017. [2017/10572]

(DOGV núm. 8177 de 24.11.2017) Ref. Base de dades 010331/2017




L'Agència Valenciana de la Innovació (d'ara endavant, AVI), creada per la Llei 1/2017, d'1 de febrer, és una entitat de dret públic de la Generalitat, de les previstes per l'article 155.1 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, facultada per a exercir potestats administratives i realitzar activitats prestacionals i de foment destinades al desenvolupament de les polítiques públiques que l'Administració de la Generalitat Valenciana aplique per a l'enfortiment i desenvolupament del Sistema Valencià d'Innovació.

El Consell de Direcció de l'AVI, com a òrgan de govern d'aquesta, va aprovar, amb data 5 d'octubre de 2017, l'oferta d'ocupació pública de l'esmentada agència, la relació de llocs de treball i els criteris i els procediments de selecció del personal, condicionada a l'elaboració d'un informe favorable de l'Advocacia. Aquest informe, emés amb data 17 d'octubre, conclou que aquestes matèries han de ser objecte de negociació amb les organitzacions sindicals. La negociació s'ha realitzat i ha conclòs amb l'Acord del 30 d'octubre.

La relació de llocs de treball ha sigut informada favorablement per la direcció general competent en matèria de sector públic. Així mateix, la direcció general competent en matèria de pressupostos ha emés la corresponent autorització de massa salarial i de cobertura temporal de llocs.

Considerant la necessitat que comence a funcionar com més prompte millor, l'article 25.4 del Reglament orgànic i funcional de l'AVI, aprovat pel Decret 106/2017, de 28 de juliol, del Consell (DOGV 4 d'agost), estableix que la selecció de personal laboral temporal es farà mitjançant la constitució de borses de treball temporal mitjançant procediments selectius.

Atenent les consideracions exposades i de conformitat amb els criteris i els procediments de selecció del personal aprovats pel Consell de Direcció de l'AVI, en la reunió de 5 d'octubre de 2017, i amb l'autorització prèvia de la Direcció General de Pressupostos per a la contractació per a cobrir temporalment els llocs, d'acord amb el que preveu l'article 36.6 de la Llei 14/2016, de pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2017, resolc:



Primer

Publicar la convocatòria de borses de treball temporal per a la cobertura temporal de llocs de naturalesa laboral de la relació de llocs de treball de l'entitat, aprovada pel Consell de Direcció, números 1 a 21, següents:

– Número 1, auditor/a intern/a, classificat A-28 E050.

– Número 2, cap del Servei de Promoció del Coneixement i el Talent, classificat A-28 E050.

– Número 3, cap del Servei de Cooperació entre Agents de l'SVI, classificat A-28 E050.

– Número 4, cap del Servei de Programació, Prospectiva i Estudis, classificat A-28 E050.

– Número 5, cap del Servei de Projectes Estratègics, classificat A-28 E050.

– Número 6, cap del Servei d'Innovació en el Sector Públic i Compra Pública, classificat A-28 E050.

– Número 7, cap de la Unitat d'Informàtica, classificat A-26 E049.



– Número 8, tècnic/a especialista en informàtica, classificat A-24 E046.

– Número 9, cap de premsa i comunicació, classificat A-26 E049.



– Número 10, cap de la Unitat d'Innovació, especialista en anàlisi i avaluació financera de projectes, classificat A-26 E049.

– Número 11, cap de la Unitat d'Innovació, especialista en anàlisi i tractament de dades (big data), classificat A-26 E049.

– Número 12, cap de la Unitat d'Innovació, especialista en tecnologies i sistemes de digitalització relacionats amb institucions o empreses, classificat A-26 E049.

– Número 13, cap de la Unitat d'Innovació, especialista en tecnologies relacionades amb la sostenibilitat, classificat A-26 E049.

– Número 14, cap de la Unitat d'Innovació, especialista en tecnologies relacionades amb la cadena de valor agroalimentària, classificat A-26 E049.

– Número 15, cap de la Unitat d'Innovació, classificat A-26 E049.



– Número 16, tècnic/a especialista en innovació, classificat A-24 E046.

– Número 17, tècnic/a especialista en innovació, classificat A-24 E046.

– Número 18, tècnic/a especialista en innovació, classificat A-24 E046.

– Número 19, secretari/ària de direcció, classificat C-18 E026.

– Número 20, secretari/ària de direcció, classificat C-18 E026.

– Número 21, secretari/ària de direcció, classificat C-18 E026



Segon

Publicar les bases que s'adjunten com a annex d'aquesta resolució, les quals han de regir aquesta convocatòria.



Tercer

D'acord amb la Resolució de 26 de setembre de 2017, del director general de Pressupostos, per la qual s'emet un informe favorable per a la contractació mitjançant contracte temporal dels llocs per a personal laboral de l'AVI que s'han indicat en el punt anterior, en el marc de la normativa laboral vigent s'haurà d'evitar que el personal contractat adquirisca la condició de fix o indefinit en l'entitat, i aquestes places hauran de ser proveïdes amb caràcter definitiu per mitjà d'oferta d'ocupació pública en un termini màxim de tres anys.



Quart

Aquesta resolució entrarà en vigor a partir de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant dels jutjats contenciosos administratius de València, dins del termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació i, potestativament, es pot interposar un recurs de reposició davant del president de l'Agència Valenciana de la Innovació, en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà de la publicació, tot això de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.



València, 14 de novembre de 2017.– El vicepresident executiu de l'Agència Valenciana de la Innovació: Andrés García Reche.







ANNEX

Convocatòria 02/17

Bases



Primera. Objecte de la convocatòria

És objecte d'aquesta convocatòria el procés de selecció per a la constitució de borses per a la contractació de personal laboral temporal, dels llocs de naturalesa laboral de l'AVI següents:



Número: 1.

Denominació: auditor/a intern/a.

Classificació: grup A-28 E050.

Requisits: llicenciatura o bé títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari. Tindre la condició d'auditor/a de comptes d'acord amb la Llei 22/2015, de 20 de juliol, d'auditoria de comptes i la normativa de desplegament.

Mèrits: experiència com a mínim de 5 anys en l'exercici de funcions semblants a les assignades al lloc.

Funcions: les establides en l'article 9 del Decret llei 1/2011, de 30 de setembre, del Consell, de mesures urgents de règim econòmic, del sector públic empresarial i fundacional.

Forma de provisió: lliure designació.

Ubicació: València.



Número: 2

Denominació: cap del Servei de Promoció del Coneixement i el Talent

Classificació: grup A 28 E050.

Requisits: llicenciatura o bé títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari. Anglés B2.

Mèrits: experiència com a mínim de 5 anys en l'exercici de funcions semblants a les assignades al lloc.

Funcions: dirigir, programar, estudiar, proposar, coordinar, gestionar, controlar, inspeccionar, assessorar i, en general, aquelles funcions de nivell superior assignades al servei. Dirigir i coordinar les unitats inferiors.

Forma de provisió: lliure designació.

Ubicació: València.



Número: 3.

Denominació: cap del Servei de Cooperació entre Agents de l'SVI



Classificació: grup A 28 E050.

Requisits: llicenciatura o bé títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari. Anglés B2.

Mèrits: experiència de com a mínim 5 anys en l'exercici de funcions semblants a les assignades al lloc.

Funcions: dirigir, programar, estudiar, proposar, coordinar, gestionar, controlar, inspeccionar, assessorar i, en general, aquelles funcions de nivell superior assignades al servei. Dirigir i coordinar les unitats inferiors.

Forma de provisió: lliure designació.

Ubicació: València.



Número: 4.

Denominació: cap del Servei de Programació, Prospectiva i Estudis



Classificació: grup A 28 E050.

Requisits: llicenciatura o bé títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari. Anglés B2.

Mèrits: experiència com a mínim de 5 anys en l'exercici de funcions semblants a les assignades al lloc.

Funcions: dirigir, programar, estudiar, proposar, coordinar, gestionar, controlar, inspeccionar, assessorar i, en general, aquelles funcions de nivell superior assignades al servei. Dirigir i coordinar les unitats inferiors.

Forma de provisió: lliure designació.

Ubicació: València.



Número: 5.

Denominació: cap del Servei de Projectes Estratègics.

Classificació: grup A 28 E050.

Requisits: llicenciatura o bé títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari. Anglés B2.

Mèrits: experiència com a mínim de 5 anys en l'exercici de funcions semblants a les assignades al lloc.

Funcions: dirigir, programar, estudiar, proposar, coordinar, gestionar, controlar, inspeccionar, assessorar i, en general, aquelles funcions de nivell superior assignades al servei. Dirigir i coordinar les unitats inferiors.

Forma de provisió: lliure designació.

Ubicació: València.



Número: 6.

Denominació: cap del Servei d'Innovació en el Sector Públic i Compra Pública.

Classificació: grup A 28 E050.

Requisits: llicenciatura o bé títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari. Anglés B2.

Mèrits: experiència com a mínim de 5 anys en l'exercici de funcions semblants a les assignades al lloc.

Funcions: dirigir, programar, estudiar, proposar, coordinar, gestionar, controlar, inspeccionar, assessorar i, en general, aquelles funcions de nivell superior assignades al servei. Dirigir i coordinar les unitats inferiors.

Forma de provisió: lliure designació.

Ubicació: València.



Número: 7.

Denominació: cap de la Unitat d'Informàtica.

Classificació: grup A 26 E049.

Requisits: llicenciatura o enginyeria informàtica, enginyeria en telecomunicacions, llicenciatura en ciències físiques o equivalent, o bé títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari que d'acord amb els plans d'estudi vigents es corresponga amb les àrees professionals o funcionals de les llicenciatures o enginyeries previstes.



Mèrits: experiència com a mínim de 3 anys en l'exercici de funcions semblants a les assignades al lloc.

Funcions: dirigir, programar, estudiar, proposar, coordinar, gestionar, controlar, inspeccionar, assessorar i, en general, aquelles de nivell superior pròpies de la professió relacionada amb les activitats de tecnologies de la informació i les telecomunicacions assignades al departament. Dirigir i coordinar les unitats inferiors.

Forma de provisió: concurs.

Ubicació: València.



Número: 8.

Denominació: tècnic/a especialista en informàtica.

Classificació: grup A 24 E046.

Requisits: llicenciatura o enginyeria informàtica, enginyeria en telecomunicacions, llicenciatura en ciències físiques o equivalent, o bé títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari que d'acord amb els plans d'estudi vigents es corresponga amb les àrees professionals o funcionals de les llicenciatures o enginyeries previstes.



Funcions: col·laborar en la direcció, programar, estudiar, proposar, gestionar, controlar, inspeccionar, assessorar i, en general, aquelles pròpies de la professió relacionades amb les activitats de tecnologies de la informació i les telecomunicacions.

Forma de provisió: concurs.

Ubicació: València.



Número: 9.

Denominació: cap de premsa i comunicació.

Classificació: grup A 26 E049.

Requisits: llicenciatura en periodisme o equivalent, llicenciatura en comunicació audiovisual o equivalent; o bé títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari que d'acord amb els plans d'estudi vigent es corresponga amb les àrees professionals o funcionals de les llicenciatures previstes.

Mèrits: experiència com a mínim de 3 anys en l'exercici de funcions semblants a les assignades al lloc.

Funcions: dirigir, programar, estudiar, proposar, coordinar, gestionar, controlar, inspeccionar, assessorar i, en general, aquelles de nivell superior pròpies de la professió relacionada amb les activitats de comunicació i relacions. Dirigir i coordinar les unitats inferiors.

Forma de provisió: concurs.

Ubicació: València.



Número: 10.

Denominació: cap de la Unitat d'Innovació, especialista en anàlisi i avaluació financera de projectes

Classificació: grup A 26 E049.

Requisits: llicenciatura o bé títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari. Anglés B2.

Mèrits: experiència com a mínim de 3 anys en l'exercici de funcions semblants a les assignades al lloc.

Funcions: dirigir, programar, estudiar, proposar, coordinar, gestionar, controlar, inspeccionar, assessorar i, en general, aquelles de nivell superior assignades a la unitat relacionades amb el finançament de projectes d'R+D+I.

Forma de provisió: concurs.

Ubicació: València.



Número: 11.

Denominació: cap de la Unitat d'Innovació, especialista en anàlisi i tractament de dades (big data)

Classificació: grup A 26 E049.

Requisits: llicenciatura o bé títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari. Anglés B2.

Mèrits: experiència com a mínim de 3 anys en l'exercici de funcions semblants a les assignades al lloc.

Funcions: dirigir, programar, estudiar, proposar, coordinar, gestionar, controlar, inspeccionar, assessorar i, en general, aquelles de nivell superior assignades a la unitat relacionades amb la programació i gestió de projectes d'R+D+I en matèria de tractament de dades.

Forma de provisió: concurs.

Ubicació: València.



Número: 12.

Denominació: cap de la Unitat d'Innovació, especialista en tecnologies i sistemes de digitalització relacionats amb institucions o empreses



Classificació: grup A 26 E049.

Requisits: llicenciatura o bé títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari. Anglés B2.

Mèrits: experiència com a mínim de 3 anys en l'exercici de funcions semblants a les assignades al lloc.

Funcions: dirigir, programar, estudiar, proposar, coordinar, gestionar, controlar, inspeccionar, assessorar i, en general, aquelles de nivell superior assignades a la unitat relacionades amb la programació i gestió de projectes d'R+D+I en matèria de tecnologies i sistemes de digitalització relacionats amb institucions o empreses.

Forma de provisió: concurs.

Ubicació: València.



Número: 13.

Denominació: cap de la Unitat d'Innovació, especialista en tecnologies relacionades amb la sostenibilitat.

Classificació: grup A 26 E049.

Requisits: llicenciatura o bé títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari. Anglés B2.

Mèrits: experiència com a mínim de 3 anys en l'exercici de funcions semblants a les assignades al lloc.

Funcions: dirigir, programar, estudiar, proposar, coordinar, gestionar, controlar, inspeccionar, assessorar i, en general, aquelles de nivell superior assignades a la unitat relacionades amb la programació i gestió de projectes d'R+D+I relacionats amb la sostenibilitat.

Forma de provisió: concurs.

Ubicació: València.



Número: 14.

Denominació: cap de la Unitat d'Innovació, especialista en tecnologies relacionades amb la cadena de valor agroalimentària

Classificació: grup A 26 E049.

Requisits: llicenciatura o bé títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari. Anglés B2.

Mèrits: experiència com a mínim de 3 anys en l'exercici de funcions semblants a les assignades al lloc.

Funcions: dirigir, programar, estudiar, proposar, coordinar, gestionar, controlar, inspeccionar, assessorar i, en general, aquelles de nivell superior assignades a la unitat relacionades amb la programació i gestió de projectes d'R+D+I.

Forma de provisió: concurs.

Ubicació: València.









Número: 15.

Denominació: cap de la Unitat d'Innovació.

Classificació: grup A 26 E049.

Requisits: llicenciatura o bé títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari. Anglés B2.

Mèrits: experiència com a mínim de 3 anys en l'exercici de funcions semblants a les assignades al lloc.

Funcions: dirigir, programar, estudiar, proposar, coordinar, gestionar, controlar, inspeccionar, assessorar i, en general, aquelles de nivell superior assignades a la unitat relacionades amb la programació i gestió de projectes d'R+D+I.

Forma de provisió: concurs.

Ubicació: Alacant.



Número: 16.

Denominació: tècnic/a especialista en innovació.

Classificació: grup A 24 E046.

Requisits: llicenciatura o bé títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari. Anglés B2.

Funcions: col·laborar en la direcció, programar, estudiar, proposar, coordinar, gestionar, controlar, inspeccionar, assessorar i, en general, aquelles relacionades amb la programació i gestió de projectes d'R+D+I.

Forma de provisió: concurs.

Ubicació: Alacant.



Número: 17.

Denominació: tècnic/a especialista en innovació.

Classificació: grup A 24 E046.

Requisits: llicenciatura o bé títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari. Anglés B2.

Funcions: col·laborar en la direcció, programar, estudiar, proposar, coordinar, gestionar, controlar, inspeccionar, assessorar i, en general, aquelles relacionades amb la programació i gestió de projectes d'R+D+I.

Forma de provisió: concurs.

Ubicació: Alacant.



Número: 18.

Denominació: tècnic/a especialista en innovació.

Classificació: grup A 24 E046.

Requisits: llicenciatura o bé títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari. Anglés B2.

Funcions: col·laborar en la direcció, programar, estudiar, proposar, coordinar, gestionar, controlar, inspeccionar, assessorar i, en general, aquelles relacionades amb la programació i gestió de projectes d'R+D+I.

Forma de provisió: concurs.

Ubicació: València.



Número: 19.

Denominació: secretari/ària de direcció

Classificació: grup C 18 E026.

Requisits: títol de Batxiller o Tècnic Superior en Secretariat o Tècnic Superior en Assistència a la Direcció o el certificat de professionalitat de nivell 3, família Administració i Gestió.

Funcions: activitats administratives de col·laboració, tramitació, preparació, comprovació, actualització, elaboració i administració de dades, inventari de béns i materials, inspecció d'activitats i tasques ofimàtiques.

Forma de provisió: lliure designació.

Ubicació: València.



Número: 20.

Denominació: secretari/ària de direcció

Classificació: grup C 18 E026.

Requisits: títol de Batxiller o Tècnic Superior en Secretariat o Tècnic Superior en Assistència a la Direcció o el certificat de professionalitat de nivell 3, família Administració i Gestió.

Funcions: activitats administratives de col·laboració, tramitació, preparació, comprovació, actualització, elaboració i administració de dades, inventari de béns i materials, inspecció d'activitats i tasques ofimàtiques.

Forma de provisió: lliure designació.

Ubicació: València.



Número: 21.

Denominació: secretari/ària de direcció.

Classificació: grup C 18 E026.

Requisits: títol de Batxiller o Tècnic Superior en Secretariat o Tècnic Superior en Assistència a la Direcció o el certificat de professionalitat de nivell 3, família Administració i Gestió.

Funcions: activitats administratives de col·laboració, tramitació, preparació, comprovació, actualització, elaboració i administració de dades, inventari de béns i materials, inspecció d'activitats i tasques ofimàtiques.

Forma de provisió: lliure designació.

Ubicació: Alacant.



La retribució bruta anual per al 2017 dels llocs oferits és la següent:



– A28E050: 49.517,06 euros

– A26E049: 46.308,70 euros

– A24E046: 41.779,51 euros

– C18E026: 24.293,50 euros



Segona. Naturalesa i durada del contracte

El contracte serà de naturalesa laboral de durada determinada fins a la provisió definitiva dels llocs de treball a través dels corresponents processos selectius.



Tercera. Requisits per a participar-hi

Per a participar en el procés selectiu, les persones aspirants hauran de posseir en el dia de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre fins al moment de la formalització del contracte de treball, a més dels requisits exigits en la descripció del lloc en la base primera, els requisits següents:

a) Tindre la nacionalitat espanyola o, a falta d'això, estar en qualsevol de les situacions descrites en l'article 54 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.

b) Ser major de 16 anys i no excedir, si escau, l'edat màxima de jubilació forçosa.

c) Estar en possessió o en condicions d'obtindre, a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, les titulacions que s'indiquen en la base primera. Les persones aspirants amb titulacions acadèmiques o professionals obtingudes en l'estranger hauran d'acreditar que estan en possessió de la convalidació corresponent o de la credencial que acredite, si escau, l'homologació. Aquest requisit no serà aplicable a les persones aspirants que hagueren obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions de dret comunitari.

d) Posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'exercici de les corresponents funcions o tasques.



e) No estar inhabilitada per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadada disciplinàriament de manera procedent per a exercir funcions semblants a les pròpies de la categoria professional a què es pretén accedir. Si es tracta de persones nacionals d'altres estats, no estar inhabilitada o en situació equivalent ni haver sigut sotmesa a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes en el seu estat l'accés a l'ocupació pública.



Quarta. Contingut del procés selectiu i valoració d'aspirants

El procés de selecció es realitzarà mitjançant la valoració dels mèrits objectius de les persones aspirants, d'acord amb el barem que s'indica a continuació, i que tindrà una puntuació màxima de 60 punts; i l'elaboració i la defensa d'una memòria i del curriculum vitae (CV) davant de l'òrgan tècnic de selecció (OTS), que tindrà una puntuació màxima de 40 punts. Per a tindre la consideració d'aptes i poder ser incorporades a la borsa, les persones aspirants hauran de tindre almenys 20 punts en l'elaboració i defensa de la memòria i del CV davant de l'OTS.

Les persones aspirants han d'elaborar una memòria escrita en la qual han de redactar un pla per a l'exercici de les funcions del lloc, i introduir les possibles iniciatives que garantisquen una gestió eficaç i eficient de les funcions assignades a cada lloc. L'extensió màxima de la memòria serà de 10 folis, a doble espai a una cara, en grandària DIN A4, i dimensions de lletra 14.



En el cas dels llocs 19 al 21, la memòria tindrà com a màxim 3 folis.

També han de redactar un curriculum vitae on s'han de fer constar les dades que es consideren rellevants a l'efecte de l'exercici de les funcions assignades al lloc de treball, segons el model Europass. La plantilla està disponible en:

http://europass.cedefop.europa.eu/documents/curriculum-vitae/templates-instructions

Les persones aspirants han de defendre la memòria, en entrevista presencial, davant de l'OTS, òrgan que podrà fer preguntes sobre aquesta. També podrà fer preguntes sobre el curriculum vitae.

Es valoraran les seues habilitats respecte a anàlisi, síntesi, presentació oral i escrita, i també els coneixements respecte de l'àmbit de les polítiques d'innovació a la Comunitat Valenciana, a Espanya i a la Unió Europea. Així mateix, l'entrevista presencial tindrà per objecte la valoració, en especial, de les capacitats de lideratge i direcció d'equips de treball i les habilitats de negociació i comunicació.

La defensa de la memòria i del CV es realitzaran a les ciutats d'Alacant i València, en anglés –en els llocs en què aquest idioma figure com a requisit– i en castellà o valencià, sense perjudici que es puguen fer preguntes en altres idiomes el coneixement dels quals haja al·legat com a mèrit la persona aspirant. En el tauler d'anuncis de l'AVI i en la pàgina web de la Presidència de la Generalitat s'indicarà el lloc, el dia i l'hora de les entrevistes.

La puntuació de la defensa de la memòria i el CV serà com a màxim de 40 punts sobre 100, i haurà d'obtindre almenys 20 punts per a poder tindre la qualificació apta necessària per a la incorporació en la borsa.



D'altra banda, els mèrits objectius, amb una puntuació màxima de 60 punts, es valoraran d'acord amb el barem següent:

a) Experiència professional. Màxim 15 punts.

– Per experiència professional en un lloc en qualsevol administració pública o en entitats de dret públic, vinculades o dependents d'una Administració pública territorial, en societats públiques mercantils i fundacions públiques, o el sector privat en treballs per compte d'altri, autònoms i professionals, en llocs de funcions semblants a les assignades al lloc:

· 0,42 punts per cada mes complet de serveis en actiu per damunt dels cinc anys, per als llocs número 1 al 6.

· 0,42 punts per cada mes complet de serveis en actiu per damunt dels tres anys, per als llocs números 7 i 9 al 15.

· 0,21 punts per cada mes complet de serveis en actiu per als llocs números 8, 16, 17 i 18.

· 0,25 punts per cada mes complet de serveis en actiu per als llocs 19 al 21.



L'acreditació de l'experiència professional s'efectuarà de la manera següent:

– Els treballs per a les administracions públiques s'acreditaran sempre mitjançant el certificat oficial de l'òrgan competent.

– La resta dels treballs per compte d'altri, mitjançant contracte de treball i el certificat de l'empresa de les funcions desenvolupades, quan aquestes no es puguen deduir dels termes del contracte, sense que s'admeta contradicció entre ambdós documents. En tot cas, serà obligatòria la presentació del certificat o vida laboral que acredite haver cotitzat a la Seguretat Social durant tot el temps que s'al·legue en el grup de cotització de la categoria laboral que corresponga.

– Per al cas de professionals i autònoms, llicència fiscal o IAE, i també certificat o vida laboral que acredite haver cotitzat a la Seguretat Social durant tot el temps que s'al·legue en el grup de cotització de la categoria laboral que corresponga.

Quan calga, i en substitució d'aquests documents, s'ha d'aportar un certificat oficial que acredite haver cotitzat en el règim especial o en la mutualitat corresponent.

b) Coneixement d'idiomes. Màxim 12 punts.

1. Valencià: màxim de 4 punts.

El coneixement de valencià es valorarà fins a un màxim de 4 punts, després de l'acreditació d'estar en possessió del corresponent certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià, d'acord amb l'escala següent:

– Coneixement oral o A2: 1 punt.

– Grau elemental o B2: 2 punts

– Grau mitjà o C1: 3 punts

– Grau superior o C2: 4 punts

Es puntuarà exclusivament el nivell més alt.

2. Idiomes comunitaris a més dels exigits en la convocatòria: màxim de 8 punts.

Es valorarà el coneixement de llengües oficials de la Unió Europea diferents de la llengua espanyola segons els nivells especificats, que s'han d'acreditar oficialment mitjançant títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles que seguisquen el model d'acreditació d'exàmens de l'Associació de Centres de Llengües d'Educació Superior (ACLES), així com tots aquells indicats en l'annex del Decret 61/2013, de 17 de maig, del Consell, pel qual s'estableix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres a la Comunitat Valenciana, tenint en compte les modificacions posteriors fetes per l'ordre de la conselleria competent en matèria d'educació.

Es valorarà fins a un màxim de 4 punts, si es tracta de cicles de l'escola oficial d'idiomes, o de nivells o certificats segons el Marc Comú Europeu de Referència (nivell bàsic, nivell intermedi i nivell avançat), d'acord amb l'escala que s'indica en la taula adjunta a aquest punt.



La valoració del coneixement de l'idioma comunitari s'efectuarà puntuant exclusivament el nivell més alt obtingut.

Les equivalències entre les ensenyaments regulats pel Reial decret 967/1988, de 2 de setembre, i els regulats pels reials decrets 944/2003 i 1629/2006, de 29 de desembre (Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig) i per la disposició final primera del Decret 138/2014, de 29 d'agost (Llei orgànica 8/2013, de 9 de desembre), així com la puntuació assignada a cada una d'aquestes, són les següents:

c) Titulació acadèmica addicional a l'exigida en la convocatòria. Màxim 13 punts.

Per la possessió de títols acadèmics oficials iguals o superiors a l'exigit en la convocatòria, excloent-hi els necessaris per a l'accés, a raó de:

– Diplomatura, grau universitari o llicenciatura per als llocs 19 al 21: 10 punts.

– Títol de màster oficial d'especialització (com a mínim de 90 crèdits), o segona llicenciatura o grau, 5 punts.

– Títol de màster oficial d'especialització de menys de 90 crèdits, 2 punts.

– Grau de doctor, 8 punts.

En cap cas es puntuaran els cursos pertanyents a la carrera universitària, cursos de doctorat i els dels diferents instituts de les universitats quan formen part del pla d'estudis del centre, ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ocupació i adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.



d) Cursos de formació complementària. Màxim 15 punts.

Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament, el contingut dels quals estiga relacionat amb les funcions dels llocs que es convoquen, de duració igual o superior a 15 hores, que hagen sigut cursats per la persona aspirant i que hagen sigut convocats o homologats per qualsevol centre o organisme públic de formació, d'acord amb l'escala següent:

– Cursos de 75 o més hores: 0,75 punts per curs.

– Cursos de 50 o més hores: 0,50 punts per curs.

– Cursos de 25 o més hores: 0,25 punts per curs.

– Cursos de 15 o més hores, 0,15 punts per curs.

En cap cas es puntuaran els cursos de valencià i d'idiomes, ni els cursos pertanyents a la carrera universitària, cursos de doctorat i els dels diferents instituts de les universitats quan formen part del pla d'estudis del centre, ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ocupació i adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.

En tot cas, la puntuació màxima que es pot aconseguir per formació no podrà superar els 40 punts.

e) Diversitat funcional. Màxim 5 punts.

A les persones aspirants amb diversitat funcional, en relació amb el que estableix l'Ordre de 17 de gener de 2006, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, sobre regulació de borses de treball temporal per a proveir provisionalment llocs de treball de l'Administració del Govern Valencià, quan el grau de minusvalidesa siga igual o superior al 33 %, se'ls assignaran 2,5 punts, i quan el grau de minusvalidesa siga igual o superior al 65 %, se'ls assignaran 5 punts.



L'acreditació de la condició de persones amb diversitat funcional s'acreditarà mitjançant el certificat oficial de discapacitat expedit per la conselleria competent en la matèria o, si escau, l'òrgan equivalent d'altres administracions públiques.

Així mateix, les persones aspirants amb diversitat funcional que vulguen sol·licitar mesures d'adaptació en la defensa de la memòria i del CV, hauran d'indicar-ho expressament en la sol·licitud, i especificar el tipus de mesura requerida. Perquè els siga aplicada la mesura d'adaptació corresponent, hauran de presentar juntament amb la sol·licitud les fotocòpies del certificat de grau de discapacitat i del dictamen tècnic facultatiu expedit per l'òrgan competent.



Cinquena. Baremació

Una vegada concloses les entrevistes, l'OTS realitzarà una valoració global i diferenciarà els mèrits objectius del barem de la puntuació obtinguda en la defensa de la memòria i el CV. Aquesta puntuació, ordenada per a cada lloc, s'exposarà en el tauler d'anuncis de l'AVI, tant a la seu institucional d'Alacant com a la de València, i també en la pàgina web de la Presidència de la Generalitat. Les persones aspirants disposen d'un termini de tres dies hàbils durant el qual podran presentar un escrit de disconformitat en el qual hauran d'exposar els motius. L'òrgan tècnic resoldrà les reclamacions que es presenten en el termini de tres dies hàbils, després del qual es publicarà el resultat definitiu.

En igualtat de puntuació, tindran preferència les persones aspirants amb diversitat funcional, sempre que acrediten la compatibilitat amb l'exercici de les tasques i les funcions corresponents al lloc.

Sisena. Presentació de sol·licituds

Les persones aspirants que concórreguen al procés hauran de presentar la documentació en l'AVI (Rambla de Méndez Núñez, 41-13, 03002 d'Alacant, o a la plaça de l'Ajuntament, 6, 46020 València), o en qualsevol de les restants formes previstes en la legislació sobre procediment administratiu comú, juntament amb la sol·licitud, curriculum vitae i la memòria adreçada al president de l'OTS. El termini per a la presentació de les sol·licituds serà de 10 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

A fi de reduir les càrregues administratives, les persones interessades hauran de presentar la sol·licitud degudament emplenada que s'adjunta en annex I, la memòria en els termes establits en la base quarta, el currículum normalitzat detallat amb els mèrits al·legats per a la seua puntuació i la declaració responsable sobre el compliment dels requisits i mèrits aportats, així com el document d'autobaremació de mèrits d'acord amb l'annex II.

L'acreditació formal dels requisits i els mèrits se sol·licitarà a les persones aspirants finalment seleccionades sense perjudici que l'OTS podrà requerir la documentació en qualsevol fase del procés. Si es tracta d'un requisit que no està acreditat en termini quedarà exclòs, amb indicació prèvia de les inexactituds o falsedats formulades pel sol·licitant. Si la sol·licitud no inclou totes les dades exigides o no s'aporta alguna documentació exigida, es requerirà l'interessat perquè en el termini de tres dies hàbils esmene el defecte o adjunte els documents preceptius amb la indicació que si no ho fa es considerarà que desisteix de la seua petició.

La presentació de la sol·licitud implica l'acceptació d'aquestes bases.

Una vegada finalitzat el procés, i a petició de les persones interessades, es tornarà la documentació presentada.



Setena. Òrgan tècnic de selecció

La selecció del candidat/a la farà l'òrgan tècnic de selecció (OTS), integrat pels membres següents:

– President: Joaquín Martínez Gómez, i com a suplent Hilario Fernández Chinchilla.

– Vocal 1: Roberto Darwin Arnau González, i com a suplent Gemma Yago Alcusa.

– Vocal 2, que també exercirà funcions de secretària, Marina Lucena Herráez, i com a suplent Isabel Fernández Fernández.

El procediment d'actuació de l'òrgan tècnic s'ajustarà en tot moment al que disposa la legislació sobre procediment administratiu comú, règim jurídic del sector públic i la resta de disposicions vigents, i adoptarà les decisions de forma col·legiada mitjançant votacions, les quals quedaran incloses en l'acta corresponent.



L'òrgan tècnic comprovarà el compliment dels requisits presentats per les persones aspirants, i seran exclosos els que no tinguen els requisits exigits per al lloc al qual opten.

La valoració es regirà per les puntuacions següents:

a) Memòria i entrevista (màxim 40 punts).

b) Valoració de mèrits (màxim 60 punts).

– Experiència professional (màxim de 15 punts).

– Coneixement d'idiomes addicionals als exigits (màxim 12 punts).



– Titulacions addicionals a les exigides relacionades amb el lloc (màxim 13 punts).

– Formació complementària (màxim de 15 punts).

– Diversitat funcional (màxim 5 punts).

En els dos taulers d'anuncis de l'AVI i en la pàgina web de la Presidència de la Generalitat es publicarà:

– Llista provisional de persones admeses i excloses, i es donaran tres dies d'esmena per a possibles al·legacions.

– Llista definitiva de persones admeses a la convocatòria.

– Lloc i dates de realització de les entrevistes presencials per a la defensa de la memòria i del CV.

– Llista provisional de puntuació obtinguda per les persones aspirants a cada lloc, i es donaran tres dies per a possibles al·legacions.

– Llista definitiva d'aspirants a cada lloc per ordre de puntuació.

Les borses a què fan referència aquestes bases estaran integrades pel personal aspirant que tinga els requisits establits, ordenat en cada una d'aquestes de major a menor puntuació total.

La tramitació de les borses convocades per a cada un dels llocs podrà realitzar-se tant de manera conjunta com individualment o agrupades, en funció de les necessitats de servei.

La resolució definitiva del procés de selecció provisional es publicarà també en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).



En el termini de cinc dies, comptadors des de l'endemà de la publicació en el DOGV de la llista amb les persones seleccionades, aquestes hauran de presentar en l'Agència Valenciana de la Innovació l'acreditació oficial dels requisits per a concórrer-hi i els mèrits presentats.

La convocatòria d'algun o alguns dels llocs podrà declarar-se deserta si cap de les persones aspirants aconsegueix la condició d'apta (almenys 20 punts sobre els 40 possibles) en la defensa de la memòria i del CV.

L'OTS podrà ser assistit per terceres persones expertes o per una mercantil contractada a aquest efecte, i en aquest cas les actuacions de revisió, aclariment, esmena o compleció dels documents presentats els durà a terme aquesta última, la qual es dirigirà directament a les persones candidates a través del telèfon o de l'adreça del correu electrònic que elles hagueren fet constar en la seua candidatura.

Una vegada resolt el procés selectiu, les persones aspirants que aconseguisquen la major puntuació en les borses seran contractades d'acord amb la legislació laboral, i hauran de superar un període de prova de quatre mesos.

En tot allò no inclòs en aquestes bases, caldrà ajustar-se al que preveu la normativa sobre gestió de borses de treball de la Generalitat.

Mapa web