Licitació número CNMY17/DGTIC/70. Subministrament per subscripció triennal dels productes programari d'Autodesk d'ús en llocs de treball de la Generalitat. [2017/10999]
(DOGV núm. 8182 de 01.12.2017) Ref. Base de dades 010702/2017
-
Anàlisi jurídica
Data d'entrada en vigor: 02.12.2017 Aquesta disposició està afectada per: Afectada per: -
Anàlisi documental
Origen de disposició: Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic Grup temàtic: Contractació administrativa Descriptors: Temàtics: contracte de subministraments
1. Entitat adjudicadora: dades generals i dades per a l'obtenció de la informació
Organisme: Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic.
Dependència que tramita l'expedient: Sotssecretaria.
Obtenció de documentació i informació: Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic.
Domicili: c/ Palau, 12.
Localitat i codi postal: València 46003.
Telèfon:
Informació juridicoadministrativa: 961 613 295.
Telefax: 961 613 055.
Correu electrònic: contratacion_hacienda@gva.es
Consultes tècniques i administratives en l'adreça d'internet del perfil del contractant: contrataciondelestado.es
Data límit de consultes: 15 de desembre de 2017.
Data límit d'obtenció de documentació i informació: 18 de desembre de 2017.
Número d'expedient: CNMY17/DGTIC/70.
2. Objecte del contracte
Tipus: subministraments.
Descripció: subministrament per subscripció triennal dels productes programari d'Autodesk d'ús en llocs de treball de la Generalitat.
Termini d'execució/entrega: 36 mesos comptats des de l'endemà de la data de la firma del contracte.
Lloc d'execució/entrega: en la seu de la DGTIC.
Admissió de pròrroga: no.
CPV (referència de nomenclatura): 48000000-8 Paquets de programari i sistemes d'informació.
Lots: no.
3. Tramitació i procediment
Tramitació: ordinària i anticipada.
Procediment: obert.
Criteris d'adjudicació: únic criteri el preu. Preu unitari: vegeu plecs.
4. Pressupost base de licitació
Import net: 200.745,00 .
21 % IVA: 42.156,45 .
Import total: 242,901,45 .
Valor estimat: 200.745,00 .
5. Garanties exigides
a) Provisional: no se n'exigeix.
b) Definitiva: 5 % de l'import d'adjudicació exclòs l'IVA.
6. Requisits específics del contractista
Classificació: no és procedent.
Solvència econòmica i financera: s'exigeix una xifra anual de negocis, igual o superior a 1 vegada i mitja el valor anual mitjà del contracte (respecte del pressupost de licitació) a què es licita, referit a l'any de major volum de negoci dels tres últims exercicis, és a dir, 100.372,50 euros. Acreditació: vegeu plecs.
Solvència tècnica o professional: el requisit mínim serà que l'import anual acumulat dels subministraments acreditats l'any de major execució dins del període dels últims 5 anys, en subministraments d'igual o semblant naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte, haurà de ser igual o superior al 70 % de l'anualitat mitjana del contracte que es licita (respecte del pressupost de licitació). És a dir, la xifra mínima serà: 46.840,50 euros. Acreditació: vegeu plecs.
Compromís d'adscripció de mitjans: no és procedent.
Altres requisits específics: vegeu plecs.
7. Presentació d'ofertes o de sol·licituds de participació
Data límit de presentació: 18 de desembre de 2017.
Modalitat de presentació: conforme al que estableix el plec de clàusules administratives particulars.
Lloc de presentació: Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic, atés que en aquest moment no està operatiu el sistema de registre electrònic les sol·licituds es presentaran en el Registre de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic, siti al c/ Palau, 12-14, 46003 València, o en qualsevol dels llocs arreplegats en l'article 16.4 de la Llei 39/2015. I en aquest cas haurà d'anunciar a l'òrgan de contractació la remissió de l'oferta per mitjà de tèlex, fax o telegrama en el mateix dia.
Horari: l'horari per a presentar les ofertes serà amb caràcter general de:
Dilluns a dijous de 09.00 a 15.00 hores. Divendres de 9 a 14.30 hores.
Sense perjudici de l'horari específic que per a les oficines de Registre preveu l'article 19 del Decret 68/2012, de 4 de maig, del Consell, pel qual es regulen les condicions de treball del personal al servei de l'Administració del Consell (DOGV 6768, 07.05.2012).
Dependència: Registre general.
Domicili: c/ Palau, 12.
Localitat i codi postal: València 46003.
Admissió de variants, si és procedent: no se'n permeten.
Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre la seua oferta: 2 mesos.
8. Obertura d'ofertes
Direcció: c/ Palau, 12-14.
Localitat i codi postal: València 46003.
Data i hora:
Sobre 3 Criteris avaluables per mitjà de fórmules aritmètiques: 29 de desembre de 2017, 13.00 hores.
9. Despeses de publicitat: seran a càrrec de l'adjudicatari.
10. Altres informacions: vegeu plecs
Per a les consultes tècniques: Laura Casanova Fuset casanova_lau@gva.es
València, 29 de novembre de 2017. El conseller d'Hisenda i Model Econòmic, p. d. (R 24.07.2017; DOGV 8094, 28.07.2017), el director general de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions: Vicente Aguiló Lucia.