Resolució de 21 de novembre de 2017, de la directora general d'Universitat, Investigació i Ciència, per la qual se sotmet al tràmit d'informació pública el projecte d'ordre per la qual s'estableixen les bases reguladores per a la concessió d'ajudes del Programa per al suport a persones investigadores amb Talent-Pla GenT. [2017/11161]
(DOGV núm. 8184 de 05.12.2017) Ref. Base de dades 010843/2017
-
Anàlisi documental
Origen de disposició: Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport Grup temàtic: Disposicions en informació pública
D'acord amb el que estableix l'article 43.1.c de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, i en virtut de les funcions atribuïdes conferides per l'article 18 del Decret 155/2015, de 18 de setembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, resolc:
Sotmetre al tràmit d'informació pública el projecte d'ordre de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport per la qual s'estableixen les bases reguladores per a la concessió d'ajudes del Programa per al suport a persones investigadores amb Talent-Pla GenT.
El termini per a la presentació d'observacions serà de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació del present acord en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, de conformitat amb el que estableix l'article 43.1.c de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, i l'article 52.2 del Decret 24/2009, de 13 de febrer, del Consell, sobre la forma, l'estructura i el procediment dels projectes normatius.
Aquesta norma podrà ser consultada en el següent enllaç
http://www.ceice.gva.es/ca/web/ciencia/normativa_2018
Les al·legacions, suggeriments o observacions efectuades per les persones o entitats que es consideren interessades han de dirigir-se per escrit al Servei de Política Científica de la Direcció General d'Universitat i Ciència, en avinguda Campanar 32, 46015 València.
València, 21 de novembre de 2017. La directora general d'Universitat, Investigació i Ciència: Josefina Bueno Alonso.