Ficha docv

Ficha docv









Licitació número 528/2017. Acord marc per al subministrament de productes d'higiene de pacients i desinfecció. [2017/11581]

(DOGV núm. 8209 de 10.01.2018) Ref. Base de dades 000304/2018




1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana, Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, director general de Recursos Humans i Econòmics.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servei d'Aprovisionament i Contractació.

c) Obtenció de documents i informació: Plataforma de contractació de l'Estat: «http://www.contrataciondelestado.es»

1) Dependència: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública – Direcció General de Recursos Humans i Econòmics – Servei d'Aprovisionament i Contractació.

2) Domicili: c/ Misser Mascó, 31.

3) Localitat i codi postal: 46010 València.

4) Telèfon: 961 928 438.

5) Fax: 961 928 806.

6) Correu electrònic: ccompras_san@gva.es.

7) Adreça internet del perfil del contractant: http://www.contrataciondelestado.es.

8) Data límit d'obtenció de documents i informació: es podrà arreplegar fins a l'últim dia de presentació de proposicions en el lloc abans indicat. Preu 3,13 euros. (Ordre de preus de 13-06-02, DOGV de 25-06-02), o bé gratuïtament en l'adreça d'internet del perfil del contractant indicada abans.

9) Número d'expedient: 528/2017.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: subministraments.

b) Descripció: Acord marc per al subministrament de productes d'higiene de pacients i desinfecció.

c) Divisió per lots i número: 25 lots.

d) Lloc d'execució/entrega: els productes se subministraran en els llocs indicats en l'annex dels plecs: «Relació de punts operacionals receptors de mercaderies» indicats en cada comanda.

1) Domicili:

2) Localitat i codi postal:

e) Termini d'execució: 4 anys l'Acord marc i 2 anys cada un dels acords basats en aqueix acord marc.

f) Admissió de pròrroga: no.

g) Establiment d'acord marc: sí.

h) Sistema dinàmic d'adquisició: no.

i)



Codi CPV Descripció

33631600-8 Antisèptics i desinfectants

33741300-9 Antisèptic per a mans

33711900-6 Sabó

33700000-7 Productes per a la higiene personal





3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert, regulació harmonitzada.

c) Subhasta electrònica: no.

d) Criteris d'adjudicació de l'acord marc:



Qualitat tècnica

(90 punts) Es valorarà d'acord amb els criteris i puntuació arreplegats en l'annex barem (0-90 punts) Sobre 2

Logística

(5 punts) Disponibilitat de sistema EDI (5 punts) Sobre 3

Preu

(5 punts) Preu més baix (0-5 punts)





4. Valor estimat de l'acord marc: 11.932.128 € (onze milions nou-cents trenta-dos mil cent vint-i-huit euros) IVA exclòs.



Import dels contractes: 9.178.560,00 €

Import de modificació previst (30%): 2.753.568,00 €

Total de l'acord marc: 11.932.128,00 €





5. Pressupost base de licitació: el pressupost, calculat d'acord amb l'estimació de consum anual, és de 2.294.640 € (dos milions dos-cents noranta-quatre mil sis-cents quaranta euros) IVA exclòs.





Pressupost estimat anual IVA exclòs: 2.294.640,00 €

Import IVA: 481.874,40 €

Pressupost estimat anual IVA inclòs: 2.776.514,40 €





Pressupost per lots: vegeu annex lots/ consums estimats/ preus màxims de licitació.

Les quantitats de consum previstes han sigut extretes a partir dels consums històrics. Els preus s'han obtingut després de l'estudi dels preus de compra actuals en els distints centres i els preus de referència en el cas que n'hi haguera. Atesa la diversitat de formats i característiques existents en el mercat per a alguns dels productes objecte de licitació, en alguns lots s'ha optat per traure com a unitat de referència de consum el litre diluït preparat per a usar-lo per al seu ús comú, prenent-se com a percentatge de dilució el mínim que permeta obtindre els efectes de desinfecció sol·licitats en el plec de prescripcions tècniques. En aquests casos, el consum estimat i el preu de licitació estan calculats en funció del nombre de litres diluïts obtinguts en funció del percentatge de dilució esmentat. En els lots en què el producte se subministra habitualment preparat per a usar-lo, i atesa la diversitat d'envasos en què es poden presentar aquests productes, tant el consum estimat com el preu màxim de licitació es calculen en litres.

Pressupost de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública:

Programa pressupostari 412.10, 412.22, 412.23, 412.28.

Capítol: II.

Subconcepte 2.2.1.14 material sanitari per a consum i reposició.



6. Garanties exigides

a) Provisional: no.

b) Definitiva: sí. El 5 % del pressupost base de licitació, IVA exclòs, en el contracte basat en l'Acord marc.



7. Requisits específics del contractista

a) Classificació: no.

b) Solvència econòmica, financera i tècnica o professional:

1) Mitjans per a acreditar la solvència econòmica i financera:

S'acreditarà per mitjà de declaració sobre el volum global de negocis en l'àmbit de les activitats corresponents a l'objecte del contracte, referit com a màxim als tres últims exercicis disponibles en funció de la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresari, en la mesura que es dispose de les referències del dit volum de negocis. El valor mitjà anual del volum global de negocis no podrà ser inferior al 50 % del pressupost de licitació dels lots corresponents.



2) Mitjans per a acreditar la solvència tècnica i professional:

S'acreditarà per mitjà de relació dels principals subministraments efectuats durant els cinc últims anys, indicant el seu import, dates i destinatari públic o privat d'aquests. Els subministraments efectuats s'acreditaran per mitjà de certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari siga una entitat del sector públic o, quan el destinatari siga un comprador privat, per mitjà d'un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, per mitjà d'una declaració de l'empresari. L'import mitjà anual de subministrament no podrà ser inferior al 30 % del pressupost anual de licitació dels lots corresponents.



c) Altres requisits específics:

d) Contractes reservats:



8. Presentació d'ofertes o de les sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: fins a les 14.30 h del 9 de gener de 2018.

b) Modalitat de presentació: física.

c) Lloc de presentació:

1) Dependència: Registre General de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública de la GV. Dirigit al Servei d'Aprovisionament i Contractació.

2) Domicili: c/ Misser Mascó, 31.

3) Localitat i codi postal: 46010 València.

4) Adreça electrònica: –

e) Admissió de variants: sí.

f) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre la seua oferta: dos mesos des de l'obertura de les proposicions.



9. Obertura de les ofertes

a) Descripció: obertura sobre documentació tècnica relativa a criteris que depenen d'un judici de valor i obertura sobre documentació tècnica relativa a criteris quantificables automàticament i proposició econòmica.

b) Adreça: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública – c/ Misser Mascó, 31.

c) Localitat i codi postal: 46010 València.

d) Data i hora:

Obertura de la documentació tècnica relativa a criteris que depenen d'un judici de valor (Sobre núm. 2): el dia 19 de gener de 2018 – 12.00 hores.

El lloc, dia i hora d'obertura de la documentació tècnica relativa a criteris quantificables automàticament i proposició econòmica (Sobre núm. 3) es publicarà en la plataforma de contractació de l'Estat.



10. Despeses de publicitat

Les despeses de publicitat seran a càrrec de les empreses adjudicatàries:2.000 € màxim.



11. Data d'enviament de l'anunci al Diario Oficial de la Unión Europea: 30 de novembre de 2017.



12. Altres informacions: vegeu plecs.



València, 12 de desembre de 2017.– El director general de Recursos Humans i Econòmics (R 22.07.2016, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública; DOGV 7846 de 08.08.2016): Justo Herrera Gómez.

Mapa web