Ficha docv

Ficha docv









Llistat definitiu de persones admeses i excloses de la convocatòria del procés selectiu, mitjançant concurs oposició, torn lliure, d'una plaça d'auxiliar administratiu o administrativa, escala d'administració general, subescala auxiliar, grup C, subgrup C2 (2017/PAC/ 3509 ). [2017/11975]

(DOGV núm. 8201 de 29.12.2017) Ref. Base de dades 011693/2017




Vist l'estat de tramitació de l'expedient administratiu relatiu a la convocatòria del procés selectiu, mitjançant concurs-oposició, torn lliure, d'una plaça d'auxiliar administratiu, escala d'administració general, subescala auxiliar, grup C, subgrup C2 (2017/PAC/ 3509)



Finalitzat el termini d'esmena de documentació i d'errors, en data 15 de desembre de 2017, de les llistes provisionals de persones aspirants admeses i excloses per al procés de selecció mitjançant concurs-oposició lliure d'una plaça d'auxiliar administratiu o administrativa, de l'escala d'administració general, subescala auxiliar,grup C, subgrup C2, convocat per l'Ajuntament de Xirivella, publicades en el Butlletí Oficial de la Província, número 169, d'1 de setembre de 2017, extracte de bases en DOGV número 8120, de 5 de setembre de 2017, i BOE número 230, de 23 de setembre de 2017, en el tauler d'anuncis i en la pàgina web de l'Ajuntament de Xirivella, aprovades per Resolució 2406/2017 de data 6 de novembre.

Atés el que es disposa en els articles 51 i següents de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.

Atés allò previst en l'article 15 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana.



Mitjançant Resolució número 2837/2017, de la regidoria delegada, s'ha resolt pronunciar-se sobre les al·legacions formulades i aprovar la llista definitiva de persones aspirants admeses i excloses del procés de selecció, per oposició lliure d'una plaça d'auxiliar administratiu o administrativa d'aquest Ajuntament (2017/PAC/ 3509) en el sentit que es detalla:





Persones Admeses. Auxiliar Administratiu O Administrativa



DNI COGNOMS I NOM PROVA DE VALENCIÀ

#*# ALAPONT SALVADOR, ESTHER

#*# ALBIÑANA CALABUIG, SANDRA

#*# ALBERT COMPANY, SALVADOR SI

#*# ALVAREZ BERNABEU, M TRINI SI

#*# ANDRÉS SANGÜESA, MARIA SI

#*# ARGUDO JIMÉNEZ, CAROLINA SI

#*# AYLLÓN BARRIOS, VICTORIA ISABEL SI

#*# BARRERA ESCRIBÁ, ANA SI

#*# BELTRÁN GARCÍA, BEATRIZ SI

#*# BLASCO VELASCO, LAURA SI

#*# BLAT ANDRÉS, M TERESA SI

#*# BOLEA DESCO, VICTORIA SI

#*# BOSCA PERELLÓ, M CARMEN SI

#*# BOU MOLINA, INMACCULADA C. SI

#*# CALPE ALCAIDE, CRISTINA SI

#*# CANTERA TORRANO, DANIEL SI

#*# CAÑADA BASTIDA, ADRIAN SI

#*# CARRASCO RUBERT, M CARMEN SI

#*# CARVAJAL MESAS, SILVIA SI

#*# CASTRO PEÑA, SUSANA SI

#*# CASTRO ÚBEDA, JOAN SI

#*# CONESA SÁNCHEZ, GLORIA SI

#*# CRUZ AMORÓS, M DOLORES SI

#*# CUEVAS SANCHEZ, SARA SI

#*# DELGADO GRAU, PATRICIA SI

#*# DOMINGO SORIA, ROQUE MANUEL SI

#*# EGEA FRANCO, LAURA SI

#*# ESCAMILLA GARCIA, ANGEL SI

#*# FERNÁNDEZ RODRÍGUEZ, SILVIA SI

#*# GALARZO DONDERIS SARA SI

#*# GALLARDO SAIZ, SANDRA SI

#*# GARCIA DOMINGUEZ, ROSA MARIA SI

#*# GARGALLO ALUJER, MARIA TERESA SI

#*# GASCÓN SANCHEZ, LAURA SI

#*# GIMÉNEZ CÁRCEL, JOSÉ ENRIQUE SI

#*# GINER PUERTES, EVA MARIA SI

#*# GÓMEZ CALATAYUD, CRISTINA SI

#*# GÓMEZ CANO, M SOLEDAD SI

#*# GONZÁLEZ SERRANO, ALBERTO SI

#*# GRANJA GONZÁLEZ, AGUSTIN SI

#*# HERRERO MURIA, BEATRIZ SI

#*# HERVÁS GÓMEZ, M JOSÉ SI

#*# IZQUIERDO GARCÍA, CARLOS SI

#*# IZQUIERDO GIL, M PAZ SI

#*# JIMÉNEZ FERNÁNDEZ, ROSARIO SI

#*# LAPEÑA MARTÍNEZ, M CARMEN SI

#*# LARA GARCÍA, CRISTINA SI

#*# LLORCA MATEU, CRISTINA SI

#*# LÓPEZ MARTÍN, ISABEL SI

#*# LÓPEZ MARTÍNEZ, LARA MARIA SI

#*# LOZANO PÉREZ, MARIA CARMEN SI

#*# LUCAS BALAGUER, OLGA SI

#*# MACIAS RODRIGO, SERGIO SI

#*# MARTÍNEZ LARI, ANA SI

#*# MARTÍNEZ LÓPEZ, AMELIA PAZ SI

#*# MATA CHACÓN, ALEXANDRE SI

#*# MATEU FERRANDIS, PILAR SI

#*# MEDINA VILLANUEVA, NATALIA SI

#*# MENGOD PUERTA, FERNANDO SI

#*# MIQUEL CUBELLS, MARIA ANGELES SI

#*# MONLLOR PUTZKE, NORA SI

#*# MONTESINOS GURILLO, ANTONIA SI

#*# MONTORO CERVERÓ, M FRANCISCA SI

#*# MORENO BERNABÉ, MARIA SI

#*# MORENO JIMÉNEZ, ANA VICTORIA SI

#*# MORENO MUSTIELLES, VANESA SI

#*# MUÑOZ MARTÍNEZ, RAFAEL SI

#*# NAVARRO MARTÍNEZ, DAVID SI

#*# OLMO INIESTA, JESÚS ALEJANDRO SI

#*# ORIHUEL KESSLER, VICTOR SI

#*# ORTIZ CARO, LAURA SI

#*# PALOMARES GASCÓN, MIREIA NEREIDA SI

#*# PAREDES SÁNCHEZ, ANA MARIA SI

#*# PÉREZ FUERTES, CRISTINA SI

#*# PÉREZ SANZ, LORENA SI

#*# QUEROL NIETO, MÓNICA SI

#*# QUEROL ROJAS, SILVIA SI

#*# RÁBADE ESPINOSA, CARLOS SI

#*# RAMOS RUIZ, LETICIA SI

#*# REQUENA GABARRÓN, NOELIA SI

#*# RODA LINARES, M AMPARO SI

#*# RODRIGO TADEO, JESÚS SI

#*# ROLDAN LÓPEZ CARLOS SI

#*# ROSALENY SILLA, KAREN SI

#*# ROSER JIMÉNEZ, MARIA DEL CARMEN SI

#*# RUIZ MURCIA GEMMA SI

#*# SANCHIS ESTEVE, LORENA SI

#*# SANZ GARRIDO, JOSÉ NOËL SI

#*# SEGUÍ FEMENÍA, ANA SI

#*# SELLES DE DIEGO, CRISTINA SI

#*# TARAZONA PIQUERES, IVÁN SI

#*# TÉVAR PLAZA, CLARA MARIA SI

#*# TOMÁS FIGUERES, M JOSÉ SI

#*# USEDO LÓPEZ, MARTA SI

#*# VANÓ DOMÉNECH, M CARMEN SI

#*# VÁZQUEZ FERNÁNDEZ, CRISTINA SI

#*# VELÁZQUEZ SANTOS, FRANCISCO JAVIER SI

#*# VIDAL VIEL, ENRIQUE SI

#*# VILLARROYA CHULIÁ, JOAQUIN VICENTE SI

#*# VIÑAS MUÑOZ, NURIA SI









Persones excloses. Auxiliar administratiu o administrativa



DNI COGNOMS I NOM MOTIU

#*# ANTONI RIBELLES, ROSARIO AMPARO 1*

#*# COLLADO GONZÁLEZ, MARTA 1*

#*# LLÁCER FERNÁNDEZ, MARÍA TERESA 4*

#*# PORTOLES BORRAS, ALBA 4*

#*# SEGURA ZAHONERO, MARÍA ÁNGELES 1* i 3*







1* Falta justificant de pagament de drets d'examen o acreditació (certificat SEPE de no estar percebent prestacions). En tots dos casos referit al termini de presentació d'instàncies.

2* Falta marcar amb una X la casella que compleix amb tots els requisits

3* Falta certificat de situació laboral.

4* Falta acreditació d'estar aturat i certificat del SEPE (de la pensió percebuda) en data del termini de presentació d'instàncies.

5* Falta justificant del pagament de drets d'examen. Amb data del termini de presentació d'instàncies.

Així mateix es fa públic que es convoca per a la fase prèvia de valencià, a aquells aspirants que hagen assenyalat en la instància l'opció de realitzar la prova pràctica de valencià, la crida es realitzarà pel cognom Ñ, atenent a aquests efectes a l'ordenació alfabètica resultant del llistat d'aspirants admesos. En el cas que no existisca cap aspirant el primer cognom del qual comence per la lletra «Ñ», l'ordre d'actuació s'iniciarà per aquells el primer cognom dels quals comence per la lletra «O», i així successivament.



D'acord al que disposa la Resolució de 18 d'abril de 2017, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es publica el resultat del sorteig al fet que es refereix el Reglament General d'Ingrés del Personal al Servei de l'Administració de l'Estat. Publicat en el BOE núm 94 de 20 d'abril de 2017.

– Dia 9 de gener de 2018, a les 10.00 hores, per a la realització de l'examen nivell mitjà, al Centre Juvenil de l'Ajuntament de Xirivella, ubicat al carrer Levante UD S/N, per fer la prova escrita d'aquest nivell, una vegada publicades al tauler d'anuncis i pàgina web els resultats, es farà la prova oral a aquells aspirants que hagen superat la primera fase.



Així mateix, es fa públic que es convoca per al primer exercici, respondre per escrit un qüestionari de 20 preguntes, en un temps màxim de 15 minuts, de les matèries comunes establertes en l'annex I, a tots els aspirants i aquells que hagen resultat aptes en la prova de valencià, a les 10.00 hores del dia 23 de gener de 2018, al centre juvenil de l'Ajuntament de Xirivella, ubicat al carrer Levante UD S/N.





Cosa que es publica, als efectes previstos a l'article 15.2 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, publicació que servirà de notificació a l'efecte d'impugnacions i recursos, senyalant que, contra la resolució de la regidoria delegada, que posa fi a la via administrativa, podrà interposar, potestativament, i de conformitat amb l'article 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, recurs de reposició en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà a la recepció de la present publicació, davant aquest mateix òrgan o, en defecte d'açò, interposar recurs contenciós administratiu, en el termini de 2 mesos a comptar des de l'endemà a la present publicació, davant els jutjats del contenciós administratiu, segons el que es disposa en el número 1.º de l'article 8 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciós administrativa, sense perjudici que puga exercitar qualsevol un altre que crea convenient.





Xirivella, 21 de desembre de 2017.– El regidor delegat: Josep Manel Moret Cabuchola.

Mapa web