Ficha docv

Ficha docv









Licitació número 33/2018. Servei d'arquitectura i enginyeria per equip facultatiu per a la direcció de les obres de millora i reparació de la seu de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. [2017/12016]

(DOGV núm. 8201 de 29.12.2017) Ref. Base de dades 011721/2017




1. Entitat adjudicadora

Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:

a) Organisme: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. Direcció General de Recursos Humans i Econòmics.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servei d'Aprovisionament i Contractació.

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

2) Domicili: c/ Misser Mascó, 31, o en la web de licitació electrònica següent: https://contrataciondelestado.es/wps/portal/plataforma.

3) Localitat i codi postal: València 46010.

4) Telèfon: 961 928 428.

5) Telefax: 961 928 807.

6) Adreça electrònica: sac_san@gva.es.

7) Adreça electrònica:

https://contrataciondelestado.es/wps/portal/plataforma.

8) Data límit d'obtenció de documentació i informació: es podran arreplegar fins a l'últim dia de presentació de proposicions en el lloc abans indicat.

d) Número d'expedient: 33/2018.

 

2. Objecte del contracte

a) Tipus: serveis.

Descripció: servei d'arquitectura i enginyeria per equip facultatiu per a la direcció de les obres de millora i reparació de la seu de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

Divisió per lots i nombre de lots / nombre d'unitats: no.

b) Lloc d'execució/entrega: –

c) Termini d'execució/entrega: sis mesos.

d) Establiment d'un acord marc: no.

e) Sistema dinàmic d'adquisició: no.

CPV (Referència de nomenclatura): 71240000-2 Serveis d'arquitectura, enginyeria i planificació; 71317210-8 Serveis de consultoria en salut i seguretat.

 

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària anticipada.

b) Procediment: obert, regulació no harmonitzada.

c) Subhasta electrònica: no.

d) Criteris d'adjudicació, si és el cas: vegeu-ne els plecs.

 

4. Valor estimat del contracte

El valor estimat ascendeix a 16.501,65 € (setze mil cinc-cents un amb seixanta-cinc euros) IVA exclòs.

 

5. Pressupost de licitació.

S'establix el pressupost de licitació de 15.001,50 € (quinze mil un euro amb cinquanta cèntims) IVA exclòs; IVA de 3.150,32 € (tres mil cent cinquanta euros amb trenta-dos cèntims), import total de 18.151,82 € (díhuit mil cent cinquanta-un euros amb huitanta-dos cèntims).

 

6. Garanties exigides

Provisional: no.

Definitiva: el 5 % de l'import d'adjudicació, excloent l'IVA.

 

7. Requisits específics del contractista

a) Classificació (si és el cas, grup, subgrup i categoria): no.

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional, si és el cas: vegeu apartat 7 de l'annex al plec de clàusules administratives particulars.

c) Altres requisits específics: –

 



8. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: fins a les 14.00 hores del 19.01.2018.



b) Modalitat de presentació: física.

c) Lloc de presentació:

1. Dependència: Registre General de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

2. Domicili: c/ Misser Mascó, 31-33.

3. Localitat i codi postal: València 46010.

4. Adreça electrònica: sac_san@gva.es.

d) Nombre previst d'empreses que es pretén invitar a presentar ofertes (procediment obert): –

e) Admissió de variants: no.

f) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre la seua oferta: –

 

9. Obertura de les ofertes

a) Descripció: obertura relativa a la proposició tècnica.

b) Adreça: c/ Misser Mascó, 31-33.

c) Localitat i codi postal: 46010 València.

d) Data i hora: el 31.01.2018 a les 12.00 hores. El lloc, dia i hora d'obertura del sobre núm. 3 es publicarà en la plataforma estatal de contractació.

 

10. Despeses de publicitat

L'import del present anunci serà per compte dels adjudicataris, per un import màxim de 2.000 €.

 

11. Data d'enviament de l'anunci al Diario Oficial de la Unión Europea (si és el cas): no pertoca.

 

12. Altres informacions

Les propostes podran estar redactades en valencià o en castellà.

 



València, 20 de desembre de 2017.– El director general de Recursos Humans i Econòmics: Justo Herrera Gómez.

Mapa web