Ficha docv

Ficha docv









Licitació número 26/2018. Servei d'escanejat de 50.000 formularis de l'informe de salut del nounat i la seua transcripció a format electrònic [2017/12033]

(DOGV núm. 8201 de 29.12.2017) Ref. Base de dades 011723/2017


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública
    Grup temàtic: Contractació administrativa
    Descriptors:
      Temàtics: contracte de serveis



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana, Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servei d'Aprovisionament i Contractació.

c) Obtenció de documents i informació: perfil del contractant.

1) Dependència: Servei d'Aprovisionament i Contractació.

2) Domicili: c/ Misser Mascó, 31.

3) Localitat i codi postal: València 46010.

4) Telèfon: consultes administrativa 96 192 81 32; consultes tècniques: 96 192 57 40.

5) Fax: 961 928 805.

6) Correu electrònic: sac_san@gva.es.

7) Adreça d'internet del perfil del contractant:

http://www.contrataciondelestado.es.

8) Data límit d'obtenció de documents i informació: es podrà descarregar del perfil del contractant en l'adreça ressenyada en el punt 1.7 d'aquest anunci, fins a l'últim dia de presentacions en el lloc abans indicat.

9) Número d'expedient: 26/2018.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: servei.

b) Descripció: servei d'escanejat de 50.000 formularis de l'informe de salut del nounat i la seua transcripció a format electrònic.



c) Divisió per lots i número: no.

d) Lloc d'execució/lliurament:

1) Domicili: –

2) Localitat i codi postal: –

e) Termini d'execució: 24 mesos.

f) Admissió de pròrroga: Si, 2 anys.

g) Establiment d'acord marc: no.

h) Sistema dinàmic d'adquisició: –

i) CPV: 79999100-4 servei d'escanejat.

72320000-4 serveis relacionats amb bases de dades.



3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Subhasta electrònica: no.

d) Criteris d'adjudicació:



Ordre Concepte Punts/ponderació Fórmula matemàtica o aritmètica (en el cas que procedisca) Sobre en què s'ha d'incloure la documentació

Preu Proporcional

inversa 3







4. Valor estimat del contracte: 10.000,00 € IVA exclòs.



5. Pressupost base de licitació

5.000,00 €, sense IVA i 6.050,00 € IVA inclòs.



6. Garanties exigides

a) Provisional: no.

b) Definitiva: sí. El 5 % de l'import d'adjudicació, excloent l'IVA.





7. Requisits específics del contractista

1) Solvència econòmica, financera i tècnica o professional:

Volum anual de negocis, en els tres últims anys: la suma dels volums anuals ha de ser igual o superior al del preu de licitació.

Forma d'acreditació: mitjançant la presentació d'una declaració de l'empresari sobre el volum anual de negocis referit als tres últims exercicis disponibles en funció de la data d'inici de les seues activitats.



2) Mitjans per a acreditar la solvència tècnica i professional:

Una relació dels principals subministraments realitzats en els últims cinc anys que incloga import, dates del destinatari, públic o privat, d'aquests.

Forma d'acreditació: els serveis/subministraments efectuats s'acrediten mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari siga una entitat del sector públic. Quan el destinatari siga un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest, o a falta d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari. Si és el cas, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.

L'import anual que l'empresari ha d'acreditar com a executat, l'any de major execució del període abans indicat, en subministraments d'igual o semblant naturalesa que els del contracte ha de ser igual o superior a l'anualitat mitjana.

Anualitat mitjana: import de licitació (IVA exclòs) dividit entre els mesos del contracte i multiplicat per 12.

3) Classificació opcional: no.

4) Adscripció de mitjans: no.

5) Substitució de documentació inicial per declaració responsable: sí.



8. Presentació d'ofertes o de les sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: fins a les 14.00 hores del quinzé dia, comptat a partir de l'endemà de la publicació d'aquest anunci en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Si aquest dia fóra dissabte o festiu podrien presentar-se el següent dia hàbil. Modalitat de presentació: física.

c) Lloc de presentació: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, Registre General.

1) Dependència: Servei d'Aprovisionament i contractació.

2) Domicili: c/ Misser Mascó, 31.

3) Localitat i codi postal: València 46010.

4) Adreça electrònica: –

d) Nombre previst d'empreses que es pretén invitar a presentar ofertes (procediment restringit): no pertoca.

e) Admissió de variants: no.

f) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantindre la seua oferta: 15 dies.



9. Obertura de les ofertes

a) Descripció: obertura sobre documentació relativa a criteris quantificables automàticament proposició econòmica. Sobre 3.

b) Adreça: c/ Misser Mascó, 31.

c) Localitat i codi postal: València 46010.

El lloc, dia i hora d'obertura del sobre 3 criteris quantificables automàticament proposició econòmica (sobre núm. 3) s'ha de publicar en l'adreça d'internet del perfil del contractant:

http://www.contrataciondelestado.es.



10. Despeses de publicitat

Van a càrrec de l'empresa adjudicatària. Import màxim de les despeses de publicitat de licitació del contracte: 400 euros.



11. Data d'enviament de l'anunci al Diario Oficial de la Unión Europea: no pertoca.



12. Altres informacions

Vegeu els plecs.



València, 21 de desembre de 2017.– El director general de Recursos Humans i Econòmics: Justo Herrera Gómez.

Mapa web