Ficha docv

Ficha docv









Licitació número CNMY17/18-18/41. Servei de gestió integral del centre de dia per a persones majors dependents de l'Alcúdia. [2017/12240]

(DOGV núm. 8204 de 03.01.2018) Ref. Base de dades 000079/2018




1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.

b) Dependència que tramita l'expedient: Sotssecretaria. Servei de Contractació i Assumptes Generals.

c) Obtenció de documentació i informació:

Dependència: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives. Servei de Contractació i Assumptes Generals.

Domicili: c/ de la Democràcia, 77. Torre 3. Ciutat administrativa 9 d'Octubre.

Localitat i codi postal: València 46018.

Telèfon: 961 247 460.

Telefax: 961 247 431.

Correu electrònic: contratacion_bienestarsocial@gva.es

Adreça d'Internet del perfil del contractant:

www.contrataciondelestado.es

Data límit d'obtenció de documentació i informació: 29 de gener de 2018 fins a les 15.00 h.

d) Número d'expedient: CNMY17/18-18/41.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: servei.

b) Descripció: servei de gestió integral del centre de dia per a persones majors dependents de l'Alcúdia.

c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d'unitats: no.

d) Lloc d'execució/entrega:

Domicili: c/ Magúncia i c/ Bollene, s/n.

Localitat i codi: 46250 l'Alcúdia.

e) Termini d'execució/entrega: el termini d'execució de la prestació del servei serà, com a màxim, de 2 anys a comptar des de l'endemà de la seua formalització, havent-se estimat el seu inici l'1 de juliol de 2017 i la seua finalització, en tot cas, el 30 de juny de 2019.

f) Admissió de pròrroga: sí.

g) Establiment d'un acord marc (si és el cas):

h) Sistema dinàmic d'adquisició (si és el cas):

i) CPV (referència de nomenclatura): 85312100-0 Serveis de centres de dia.



3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert, en atenció a diversos criteris.

c) Subhasta electrònica: no.

d) Criteris d'adjudicació:

– Criteris avaluables mitjançant judici de valor:

1r Projecte de gestió: màxim 40 punts.

2n Projecte de manteniment: màxim 5 punts.

– Criteris avaluables mitjançant fórmules:

1r. Oferta econòmica: màxim 36 punts.

2n Serveis addicionals al plec i opcionals per a la persona usuària, als que es comprometa l'empresa licitadora mitjançant declaració responsable: màxim 15 punts.

3r Millores que oferisquen les empreses licitadores: màxim 4 punts.



4. Valor estimat del contracte: 2.500.785,00 euros, IVA exclòs.



5. Pressupost base de licitació

a) Import net: 1.240.020,00 euros, IVA exclòs. Import total: 1.289.630,50 euros, IVA inclòs.



6. Garanties exigides

Provisional: no se n'exigeix.

Definitiva: 5 % de l'import de licitació (sense IVA).





7. Requisits específics del contractista

a) Classificació (grup, subgrup i categoria) (si és el cas): no se n'exigeix.

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional (si és el cas).

– La solvència econòmica i financera s'haurà d'acreditar d'acord amb el que disposa l'article 75.1, lletra a) del TRLCSP, mitjançant declaració sobre el volum anual de negocis dels tres últims anys conclosos que, en el conjunt dels tres anys siga, com a mínim, igual a l'import del pressupost màxim de licitació del contracte.

– La solvència professional o tècnica s'haurà d'acreditar d'acord amb el que disposa l'article 78.1, lletra a) del TRLCSP, mitjançant l'experiència aportada per l'empresa i pels professionals en atenció residencial a persones majors i altres serveis relacionats amb l'àmbit sociosanitari, concretament hauran d'aportar els documents següents:



– Relació dels principals serveis o treballs realitzats per l'empresa en els últims cinc anys conclosos, l'import anual executat dels quals durant l'any de major execució arribe com a mínim al 50 % del pressupost màxim de licitació del contracte, i que incloga import, dates i el destinatari, públic o privat, d'aquests.

D'acord amb l'article 67.7 del Reglament general de la Llei de contractes del sector públic el criteri per a considerar els serveis acreditats com d'igual o semblant naturalesa que els que constituïxen l'objecte del contracte, al no haver-hi grup ni subgrup de classificació, serà el d'igualtat entre els dos primers dígits del codi CPV, concretament el 85.



Els serveis o treballs efectuats s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent quan el destinatari siga una entitat del sector públic; quan el destinatari siga un subjecte privat mitjançant certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari; si és el cas, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.

No serà necessari presentar aquest certificat en relació amb contractes formalitzats amb la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, i en aquest cas bastarà la mera relació dels mencionats treballs.

c) Altres requisits específics: no se n'exigeixen.

d) Contractes reservats: no.



8. Presentació d'ofertes o de sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: 29 de gener de 2018 fins a les 15.00 h.

b) Modalitat de presentació. Es presentaran en tres sobres separats (1, 2 i 3) els documents següents:

Sobre 1: documentació administrativa.

Sobre 2: documentació tècnica avaluable mitjançant judici de valor.



Sobre 3: proposició econòmica i documentació tècnica quantificable mitjançant la mera aplicació de fórmules matemàtiques.

c) Lloc de presentació: Registre General de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, o en qualsevol altre lloc de presentació previst en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Dependència: Registre General.

Domicili: c/ Castán Tobeñas, 77. Torre 4. Ciutat administrativa 9 d'Octubre.

Localitat i codi postal: València 46018.

Adreça electrònica:

d) Nombre previst d'empreses a què es pretén invitar a presentar ofertes (procediment restringit).

e) Admissió de variants, si és procedent: no.

f) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre la seua oferta: 2 mesos comptadors des de l'acte públic d'obertura de les proposicions econòmiques. Aquest termini s'ampliarà 15 dies hàbils més si hi ha ofertes presumptament desproporcionades.



9. Obertura d'ofertes

a) Direcció: c/ Castán Tobeñas, 77. Torre 3. Ciutat administrativa 9 d'Octubre. El lloc concret de celebració de l'acte d'obertura d'ofertes es publicarà en el perfil del contractant amb la suficient antelació.

b) Localitat i codi postal: València 46018.

c) Data: l'obertura del sobre 2 es realitzarà el 14 de febrer de 2018.



d) Hora: 12.30

e) El lloc, dia i hora de l'obertura del sobre 3 es publicarà en el perfil del contractant i es notificarà als licitadors.



10. Despeses de publicitat

Les despeses de publicació del present anunci seran per compte de l''adjudicatari.



11. Data d'enviament de l'anunci al Diario Oficial de la Unión Europea (si és el cas)

19 de desembre de 2017.



12. Altres informacions

Les consultes sobre la licitació i presentació d'ofertes es realitzaran a través del perfil del contractant www.contrataciondelestado.es



València, 28 de desembre de 2017.– La consellera, p. d. (DOGV 7736, 08.03.2016), el sotssecretari: Francesc Gamero Lluna.

Mapa web