Ficha docv

Ficha docv









Licitació número CNMY16/06-6/75. Servei de gestió integral del Centre Específic de Malalts Mentals, el Centre de Rehabilitació i Integració Social i Centre de Dia per a malalts mentals crònics de Benidorm. [2017/2893]

(DOGV núm. 8027 de 26.04.2017) Ref. Base de dades 003564/2017




1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.

b) Dependència que tramita l'expedient: Sotssecretaria. Servei de Contractació i Assumptes Generals.

c) Obtenció de documentació i informació:

Dependència: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives. Servei de Contractació i Assumptes Generals.

Domicili: c/ Castán Tobeñas, 77. Torre 3. Ciutat administrativa 9 d'Octubre.

Localitat i codi postal: València 46018.

Telèfon: 961 247 460.

Telefax: 961 247 431.

Correu electrònic: contratacion_bienestarsocial@gva.es.

Adreça d''internet del perfil del contractant:

www.contrataciondelestado.es.

Data límit d'obtenció de documentació i informació: 21 d'abril de 2017 fins a les 14.30 h.

d) Número d'expedient: CNMY16/6-6/75.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: servei.

b) Descripció: servei de gestió integral del Centre Específic de Malalts Mentals, el Centre de Rehabilitació i Integració Social i Centre de Dia per a malalts mentals crònics de Benidorm (Alacant).

c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d'unitats: no.

d) Lloc d'execució/entrega:

Domicili: avinguda Ciudad Real, 4.

Localitat i codi: 03503-Benidorm, (Alacant).

e) Termini d'execució/entrega: la duració del contracte serà, com a màxim, de 2 anys a comptar des de l'endemà de la seua formalització, havent-se estimat el seu inici l'1 de desembre de 2016, i finalitzant, en tot cas, el 30 de novembre de 2018, ambdós inclosos.

f) Admissió de pròrroga: sí.

g) Establiment d'un acord marc (si és el cas): –

h) Sistema dinàmic d'adquisició (si és el cas): –

i) CPV (Referència de nomenclatura): 85311200-4 Serveis de benestar social proporcionats a persones amb discapacitat.



3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert, en atenció a diversos criteris.

c) Subhasta electrònica: no.

d) Criteris d'adjudicació:

– Criteris avaluables mitjançant judici de valor:

1r. Projecte de gestió: màxim 45 punts.

2n. Projecte de manteniment: màxim 4 punts.

– Criteris avaluables mitjançant fórmules:

1r. Proposició econòmica: màxim 36 punts.

2n. Serveis addicionals al plec i opcionals per a la persona usuària: màxim 10 punts.

3r. Millores que oferisquen les empreses licitadores: màxim 5 punts.



4. Valor estimat del contracte

8.290.358,30 euros, IVA exclòs.



5. Pressupost base de licitació

a) Import net: 4.123.931,60 euros, IVA exclòs. Import total: 4.288.888,87 euros, IVA inclòs.



6. Garanties exigides

Provisional: no se n'exigeix.

Definitiva: 5 % de l'import de licitació (sense IVA).



7. Requisits específics del contractista

a) Classificació (grup, subgrup i categoria) (si és el cas): no se n'exigeix.

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional (si és el cas).

La solvència econòmica i financera s'haurà d'acreditar d'acord amb el que disposa l'article 75, lletra a del TRLCSP, és a dir, mitjançant una declaració responsable sobre el volum anual de negocis en l'àmbit objecte del contracte, dels tres últims anys conclosos (2013, 2014 i 2015) que, l'any de major volum, haurà de ser com a mínim d'1.649.572,64 euros.

La solvència professional o tècnica s'haurà d'acreditar d'acord amb el que disposa l'article 78, lletra a del TRLCSP, mitjançant l'experiència aportada per l'empresa i pels professionals en atenció a persones amb diversitat funcional i altres serveis relacionats amb l'àmbit sociosanitari, concretament mitjançant una relació dels principals serveis o treballs realitzats per l'empresa en els últims 5 anys, que incloga import, dates i destinatari, públic o privat, d'aquests. L'import anual que l'empresari haurà d'acreditar com executat l'any de major execució del període citat haurà de ser com a mínim d'1.649.572,64 euros.



Els serveis o treballs efectuats s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari siga una entitat del sector públic. No serà necessària l'aportació dels certificats en relació amb contractes formalitzats amb la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives (abans Conselleria de Benestar Social), i en aquest cas bastarà la mera relació dels mencionats treballs.



Quan el destinatari siga un subjecte privat, s'acreditarà mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari; si és el cas, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.

La relació de contractes de serveis realitzats en els cinc últims anys, acompanyada de la documentació pertinent, haurà de vindre referida a anys complets, (exercicis 2011, 2012, 2013, 2014 i 2015).

Per tractar-se d'un servei de gestió integral en centre d'atenció a persones amb diversitat funcional, es tindrà en compte l'acreditació de serveis que estiguen justificats i inclosos dins de la classificació 85 del CPV com a «Serveis de salut i assistència social»

c) Altres requisits específics: no se n'exigeixen.

d) Contractes reservats: no.



8. Presentació d'ofertes o de sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: 21 d'abril de 2017 fins a les 14.30 hores.

b) Modalitat de presentació. Es presentaran en tres sobres separats (1, 2 i 3) els documents següents:

Sobre 1: documentació administrativa.

Sobre 2: documentació tècnica avaluable mitjançant judici de valor.



Sobre 3: proposició econòmica i documentació tècnica quantificable mitjançant la mera aplicació de fórmules matemàtiques.

c) Lloc de presentació: Registre General de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, o en qualsevol altre lloc de presentació previst en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Dependència: Registre General.

Domicili: c/ Castán Tobeñas, 77. Torre 4. Ciutat administrativa 9 d'Octubre.

Localitat i codi postal: València 46018.

Adreça electrònica:

d) Nombre previst d'empreses a què es pretén invitar a presentar ofertes (procediment restringit).

e) Admissió de variants, si és procedent: no.

f) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre la seua oferta: 2 mesos comptadors des de l'acte públic d'obertura de les proposicions econòmiques. Aquest termini s'ampliarà 15 dies hàbils més si hi ha ofertes presumptament desproporcionades.

9. Obertura d'ofertes

a) Adreça: c/ Castán Tobeñas, 77. Torre 3. Ciutat administrativa 9 d'Octubre. El lloc concret de celebració de l'acte d'obertura d'ofertes es publicarà en el perfil del contractant amb la suficient antelació.



b) Localitat i codi postal: València 46018.

c) Data: l'obertura del sobre 2 es realitzarà el 8 de maig de 2017.

d) Hora: 13.00 hores.

e) El lloc, dia i hora de l'obertura del sobre 3 es publicarà en el perfil del contractant i es notificarà als licitadors.



10. Despeses de publicitat

Les despeses de publicació del present anunci seran per compte de l''adjudicatari.



11. Data d'enviament de l'anunci al Diario Oficial de la Unión Europea (si és el cas)

3 de març de 2017.



12. Altres informacions



València, 3 d'abril de 2017.– La consellera, p. d. (DOCV 7736, 08.03.2016), el sotssecretari: Francesc Gamero Lluna.

Mapa web