Ficha docv

Ficha docv









Licitació número CNMY17/18-18/9. Servei de gestió integral del Centre de Dia per a Persones Majors Dependents d'Ibi. [2017/2894]

(DOGV núm. 8029 de 28.04.2017) Ref. Base de dades 003672/2017




1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.

b) Dependència que tramita l'expedient: Sotssecretaria. Servei de Contractació i Assumptes Generals.

c) Obtenció de documentació i informació:

Dependència: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives. Servei de Contractació i Assumptes Generals.

Domicili: c/ Castán Tobeñas, 77. Torre 3. Ciutat administrativa 9 d'Octubre.

Localitat i codi postal: València 46018.

Telèfon: 961 247 460.

Telefax: 961 247 431.

Correu electrònic: contratacion_bienestarsocial@gva.es.

Adreça d'internet del perfil del contractant:

www.contrataciondelestado.es

Data límit d'obtenció de documentació i informació: 21 d'abril de 2017 fins a les 14.30 h.

d) Número d'expedient: CNMY17/18-18/9.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: servei.

b) Descripció: servei de gestió integral del Centre de Dia per a Persones Majors Dependents d'Ibi, (Alacant).

c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d'unitats: no.

d) Lloc d'execució/entrega:

Domicili: c/ Joan Fuster, núm. 1,

Localitat i codi: 03440-Ibi, (Alacant).

e) Termini d'execució/entrega: el termini d'execució de la prestació del servei serà, com a màxim, de 2 anys, a comptar des de l'endemà de la seua formalització; s'ha estimat que s'inicie l'1 d'abril de 2017 i finalitze, en tot cas, el 31 de març de 2019.

f) Admissió de pròrroga: sí.

g) Establiment d'un acord marc (si és el cas): –

h) sistema dinàmic d'adquisició (si és el cas): –

i) CPV (Referència de nomenclatura): 85311100-3– Serveis de benestar social proporcionats a ancians.



3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: anticipada.

b) Procediment: obert, en atenció a diversos criteris.

c) Subhasta electrònica: no.

d) Criteris d'adjudicació:

– Criteris avaluables mitjançant judici de valor:

1r. Projecte de gestió: màxim 40 punts.

2n. Projecte de manteniment: màxim 5 punts.

– Criteris avaluables mitjançant fórmules:

1r. Oferta econòmica: màxim 36 punts.

2n. Serveis addicionals al plec i opcionals per a la persona usuària, als que es comprometa l'empresa licitadora mitjançant declaració responsable: màxim 15 punts.

3r. Millores que oferisquen les empreses licitadores: màxim 4 punts.



4. Valor estimat del contracte

1.972.170,00 euros, IVA exclòs.



5. Pressupost base de licitació

a) Import net: 977.418,00 euros, IVA exclòs. Import total: 1.016.475,20 euros, IVA inclòs.



6. Garanties exigides

Provisional: no se n'exigeix.

Definitiva: 5 % de l'import de licitació (sense IVA).



7. Requisits específics del contractista

a) Classificació (grup, subgrup i categoria) (si és el cas): no se n'exigeix.

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional (si és el cas).

La solvència econòmica i financera s'haurà d'acreditar d'acord amb el que disposa l'article 75, lletra a del TRLCSP, és a dir, aportant declaració responsable sobre el volum anual de negocis dels tres últims anys conclosos que, en el conjunt dels tres anys siga, com a mínim, igual a l'import del pressupost màxim de licitació del contracte.

La solvència professional o tècnica s'haurà d'acreditar d'acord amb el que disposa l'article 78, lletra a del TRLCSP, mitjançant l'experiència aportada per l'empresa i pels professionals en atenció residencial a persones majors i altres serveis relacionats amb l'àmbit sociosanitari, concretament mitjançant una relació dels principals serveis o treballs realitzats en els últims 5 anys conclosos, dels quals l'import anual executat durant l'any de major execució aconseguisca com a mínim el 50 % del pressupost màxim de licitació del contracte, i que incloga import, dates i destinatari, públic o privat, d'aquests.

Els serveis o treballs efectuats s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari siga una entitat del sector públic; quan el destinatari siga un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari; si és el cas, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.

No serà necessari presentar aquest certificat en relació amb contractes formalitzats amb la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, (abans Conselleria de Benestar Social), i en aquest cas bastarà la mera relació dels mencionats treballs.

La relació de contractes de serveis realitzats en els cinc últims anys, acompanyada de la documentació pertinent, haurà de vindre referida a anys complets.

Per tractar-se d'un servei de gestió integral de residència de persones majors dependents i centre de dia, es tindran en compte l'acreditació de serveis que estiguen justificats i inclosos dins de la classificació 85 del CPV com a «Serveis de salut i assistència social».

c) Altres requisits específics: no se n'exigeixen.

d) Contractes reservats: no.



8. Presentació d'ofertes o de sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: 21 d'abril de 2017 fins a les 14.30 hores.

b) Modalitat de presentació. Es presentaran en tres sobres separats (1, 2 i 3) els documents següents:

Sobre 1: documentació administrativa.

Sobre 2: documentació tècnica avaluable mitjançant un judici de valor.

Sobre 3: proposició econòmica i documentació tècnica quantificable mitjançant la mera aplicació de fórmules matemàtiques.

c) Lloc de presentació: Registre General de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, o en qualsevol altre lloc de presentació previst en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Dependència: Registre General.

Domicili: c/ Castán Tobeñas, 77. Torre 4. Ciutat administrativa 9 d'Octubre.

Localitat i codi postal: València 46018.

Adreça electrònica:

d) Nombre previst d'empreses a què es pretén invitar a presentar ofertes (procediment restringit).

e) Admissió de variants, si és procedent: no.

f) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre la seua oferta: 2 mesos comptadors des de l'acte públic d'obertura de les proposicions econòmiques. Aquest termini s'ampliarà 15 dies hàbils més si hi ha ofertes presumptament desproporcionades.



9. Obertura d'ofertes

a) Direcció: c/ Castán Tobeñas, 77. Torre 3. Ciutat administrativa 9 d'Octubre. El lloc concret de celebració de l'acte d'obertura d'ofertes es publicarà en el perfil del contractant amb la suficient antelació.

b) Localitat i codi postal: València 46018.

c) Data: l'obertura del sobre 2 es realitzarà el 8 de maig de 2017.

d) Hora: 12.30 hores.

e) El lloc, dia i hora de l'obertura del sobre 3 es publicarà en el perfil del contractant i es notificarà als licitadors.



10. Despeses de publicitat

Les despeses de publicació del present anunci seran per compte de l''adjudicatari.



11. Data d'enviament de l'anunci al Diario Oficial de la Unión Europea (si és el cas)

3 de març de 2017.



12. Altres informacions

–



València, 27 de març de 2017.– La consellera, p. d. (DOCV 7736, 08.03.2016), el sotssecretari: Francesc Gamero Lluna.

Mapa web