Ficha docv

Ficha docv









Licitació número 130/2017. Explotació del servei de cafeteria i menjador i màquines expenedores de begudes i menjar del personal empleat i del públic de l'Hospital la Magdalena. [2017/3447]

(DOGV núm. 8032 de 04.05.2017) Ref. Base de dades 003834/2017


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública
    Grup temàtic: Contractació administrativa
    Descriptors:
      Temàtics: altres contractes



1. Entitat adjudicadora.

Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

b) Dependència que tramita l'expedient: Unitat de Contractació Administrativa de l'Hospital la Magdalena.

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència: Hospital La Magdalena. Contractació Administrativa.

Domicili: camí del Collet, número 32 (partida Bovalar), 12004 Castelló, o en la web de contractació electrònica:

http://www.contratacion.gva.es.

2) Localitat i codi postal: Castelló 12004.

3) Telèfon: 964 356 855.

4) Fax: 964 356 835.

5) Correu electrònic: contratacion_hmagdalena@gva.es.

6) Data límit d'obtenció de documents i informació: es podran recollir fins a l'últim dia de presentació de proposicions en el lloc dalt assenyalat. Preu: 3,13 euros, IVA inclòs (Ordre de preus de 24.05.2002, DOGV 25.06.2002).

d) Número d'expedient: PA 130/2017.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: administratiu especial.

b) Descripció: explotació del servei de cafeteria i menjador i màquines expenedores de begudes i menjar del personal empleat i del públic de l'Hospital la Magdalena de Castelló.

c) Divisió per lots i número: lot únic.

d) Lloc d'execució i entrega: Hospital la Magdalena.

e) Domicili: camí del Collet, número 32 (partida Bovalar), 12004 Castelló.

f) Termini d'execució: quatre anys.

g) Admissió de pròrroga: si és procedent.

h) CPV: 55330000-2, Servei cafeteria.



3. Tipus, tramitació, procediment, regulació i forma d'adjudicació



a) Tipus: administratiu especial.

b) Tramitació: ordinària.

c) Procediment: obert.

d) Regulació: no harmonitzada.

Criteris d'adjudicació: diversos criteris d'adjudicació.



4. Valor estimat del contracte

Cent huit mil quatre-cents noranta-set euros amb cinquanta cèntims (108.497,50 €) anuals, IVA inclòs.



5. Pressupost base de licitació

Cànon d'explotació: 500 € (cinc-cents euros) anuals.



6. Garanties

a) Provisional: no.

b) Definitiva: 5.000 € (cinc mil euros).



7. Criteris d'adjudicació

Criteris de valoració ponderació.

1) Criteris objectius: 70.

2) Criteris subjectius, aplicació criteris de valor: 30.

Total: 100.



8. Requisits específics del contractista

Solvència financera, econòmica i tècnica i professional:

Els licitadors acreditaran la seua solvència econòmica i financera, pels mitjans establits en l'article 67.5 del Reglament de la Llei de contractes de les administracions públiques (LCAP), per mitjà del volum anual de negocis dels tres últims anys en l'àmbit a què es refereix el contracte.

I la tècnica i professional s'acreditarà segons el que disposa l'article 79, en relació amb els articles 78.1.a i 78.1.i del text refós de la Llei de contractes del sector públic (TRLCSP). Solvència econòmica i financera i solvència tècnica: els requisits de l'apartat 3.2 del plec de clàusules administratives particulars.



9. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: fins a les 14.00 hores del vinté dia natural, comptat a partir de l'endemà de la publicació d'aquest anunci en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Si el dit dia fóra dissabte, l'obertura s'efectuarà el següent dia hàbil.

b) Documentació a presentar: la indicada en el plec de clàusules administratives particulars.

c) Lloc de presentació: en el Registre general del lloc assenyalat en el punt 9.

d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre la seua oferta: tres mesos des de l'obertura de proposicions econòmiques.

e) Admissió de variants: no.



10. Obertura de les ofertes

a) Entitat: Hospital la Magdalena.

b) Domicili: camí del Collet, número 32, sala de juntes, sisena planta.

c) Localitat: 12004 Castelló.

d) Obertura de documentació tècnica relativa a criteris que depenen d'un juí de valor (sobre 2): el desé dia natural a partir de la data límit de recepció d'ofertes, en la sala de juntes del lloc abans indicat. Si aquest fóra dissabte o festiu, el termini finalitzarà el següent dia hàbil, a les 10.00 hores.

e) Obertura de la documentació tècnica relativa a criteris quantificables automàticament i proposició econòmica (sobre 3): es publicarà en el perfil del contractant i es notificarà als licitadors.



11. Altres informacions

Les propostes podran estar redactades en valencià o castellà.





12. Despeses de publicitat

L'import d'aquest anunci serà a càrrec de l'adjudicatari.



Castelló de la Plana, 20 d'abril de 2017.– La directora mèdica: María Victoria Garrido Manzano. El director econòmic: Raúl Forcén Moreno.

Mapa web