Ficha docv

Ficha docv









Licitació número 239/2017. Subministrament d'una sala digital de radiologia general, amb suspensió de sostre, per a l'àrea d'urgències de l'Hospital d'Alcoi. [2017/4860]

(DOGV núm. 8069 de 23.06.2017) Ref. Base de dades 005656/2017




1. Entitat adjudicadora

Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

b) Dependència que tramita l'expedient: Departament de Salut d'Alcoi.

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència: Servei de Contractació Administrativa del Departament de Salut d'Alcoi.

2) Domicili: plaça d'Espanya, 2, 4a planta.

3) Localitat i codi postal: Alcoi 03801.

4) Telèfon: 966 527 777.

5) Telefax: 966 527 781.

6) Correu electrònic: molto_jul@gva.es

7) Adreça d'internet del perfil de contractant:

https://contrataciondelestado.es/

8) Data límit d'obtenció de documents i informació: els plecs impresos es podran recollir fins l'últim dia de presentació de proposicions. Preu: 3,13 €, IVA inclòs (Ordre de preus de 24.05.2002, DOGV 25.06.2002).

d) Número d'expedient: 239/2017.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: contracte de subministrament.

b) Descripció: subministrament d'una sala digital de radiologia general, amb suspensió de sostre, per a l'àrea d'urgències de l'Hospital d'Alcoi.

c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d'unitats: lot únic.



d) Lloc d'execució/de lliurament: Hospital d'Alcoi.

1) Domicili: polígon de Caramanxel, s/n.

2) Localitat i codi postal: Alcoi 03804.

e) Termini d'execució/de lliurament: 1 mes per al subministrament, la instal·lació i els treballs de desmantellament necessaris; 10 dies laborables (dissabtes inclosos) per a efectuar un test d'acceptació; 10 dies laborables (dissabtes inclosos) per al lliurament del resultat del test d'acceptació.

f) Admissió de pròrroga: no.

g) Establiment d'un acord marc (si escau): no.

h) Sistema dinàmic d'adquisició (si escau): no.

i) CPV (Referència de nomenclatura): 33124200-7, 51410000-9 i 98391000-0.



3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària i regulació no harmonitzada.

b) Procediment: obert.

c) Subhasta electrònica: no.

d) Criteris d'adjudicació, si escau: preu 55 %, millores 41 % i cost de manteniment i servei postvenda 4 %.



4. Valor estimat del contracte

190.000,00 € (cent noranta mil euros).



5. Pressupost base de licitació:

a) Import net: 190.000,00 € (cent noranta mil euros).

IVA 21 %: 39.900,00 € (trenta-nou mil nou-cents euros).

Import total: 229.900,00 € (dos-cents vint-i-nou mil nou-cents euros).



6. Garanties exigides

Provisional: no s'exigeix.

Definitiva: 5 % de l'import d'adjudicació(IVA exclòs).



7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació, si escau: no.

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional, si escau: s'haurà d'acreditar un volum anual de negocis per import igual o superior a una vegada y mitja el valor estimat del contracte, IVA exclòs, i caldrà aportar una relació dels principals subministraments efectuats durant els cinc últims anys, referida a subministraments del mateix tipus o naturalesa que els del contracte i avalada per certificats de bona execució.

c) Altres requisits específics: –

d) Contractes reservats: –



8. Presentació d'ofertes o de sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació: el quinzé dia natural comptat a partir del següent a la publicació d'aquest anunci en el DOGV; si aquest dia és dissabte o festiu, el termini finalitzarà el dia hàbil següent.

b) Modalitat de presentació: ordinària.

c) Lloc de presentació:

1. Dependència: Servei de Contractació Administrativa del Departament de Salut d'Alcoi.

2. Domicili: plaça d'Espanya, 2, 4a planta.

3. Localitat i codi postal: Alcoi 03801.

4. Adreça electrònica: –

d) Nombre previst d'empreses a les quals es pretén convidar a presentar ofertes (procediment restringit): –

e) Admissió de variants, si escau: es poden millorar les prestacions tècniques mínimes exigides.

f) Termini durant el qual el licitador haurà de mantenir obligatòriament la seua oferta: dos mesos des de l'obertura del sobre núm. 3.



9. Obertura d'ofertes

a) Descripció: obertura dels sobres núm. 2 (documentació tècnica la puntuació de la qual depén d'un juí de valor).

b) Adreça: plaça d'Espanya, 2, 3a planta.

c) Localitat i codi postal: Alcoi 03801.

d) Data i hora: el desé dia natural posterior a la data límit de recepció d'ofertes (si aquest dia és dissabte o festiu, l'acte se celebrarà el dia hàbil següent), a les 10.00 h.

L'obertura del sobre núm. 3 (documentació econòmica) s'efectuarà en el termini màxim d'un mes a partir de la data límit de recepció d'ofertes i s'anunciarà en el perfil de contractant.



10. Despeses de publicitat

L'empresa adjudicatària haurà d'abonar l'import de les taxes d'inserció d'aquest anunci en el DOGV.



11. Data d'enviament de l'anunci al Diari Oficial de la Unió Europea (si escau)

No correspon, ja que el valor estimat del contracte és inferior a 209.000,00 euros.



12. Altres informacions

Les ofertes podran redactar-se en castellà o en valencià.



Alcoi, 31 de maig de 2017.– La gerent del Departament de Salut d'Alcoi: Roser Falip Barangué. La directora econòmica del Departament de Salut d'Alcoi: Mariló Blanquer Sánchez. (R 22.07.2016, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública; DOGV 7846, 08.08.2016).

Mapa web