Licitació número 235/2017. Arrendament sense opció de compra d'un ecocardiògraf per al Servei de Pediatria de l'Hospital del Baix Segura del Departament de Salut d'Orihuela. [2017/4899]
(DOGV núm. 8069 de 23.06.2017) Ref. Base de dades 005658/2017
-
Anàlisi jurídica
Data d'entrada en vigor: 24.06.2017 Aquesta disposició està afectada per: Afectada per: -
Anàlisi documental
Origen de disposició: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública Grup temàtic: Contractació administrativa Descriptors: Temàtics: contracte de subministraments
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.
b) Dependència que tramita l'expedient: Departament de Salut d'Orihuela, carretera Orihuela-Almoradí, s/n, 03314. San Bartolomé (Orihuela).
c) Obtenció de documentació i informació:
1) Dependència: Hospital del Baix Segura d'Orihuela (Alacant). Secció de Contractació Administrativa o en la web de contractació electrònica: https://www.contrataciondelestado.es
2) Domicili: carretera Orihuela-Almoradí, s/n.
3) Localitat i codi postal: 03314 San Bartolomé Orihuela (Alacant).
4) Telèfon: 966 749 083 o 966 7492 27.
5) Telefax: 966 749 094.
6) Correu electrònic: bernal_ant@gva.es i mateo_ros@gva.es
7) Adreça d'internet del perfil del contractant:
https://www.contrataciondelestado.es
8) Data límit d'obtenció de documents i informació: es podran arreplegar fins a l'últim dia de presentació de proposicions en el lloc abans indicat.
d) Número d'expedient: procediment obert 235/2017.
2. Objecte del contracte
a) Tipus: subministrament.
b) Descripció de l'objecte: arrendament sense opció de compra d'un ecocardiògraf per al Servei de Pediatria de l'Hospital del Baix Segura del Departament de Salut d'Orihuela, i el seu manteniment.
c) Divisió per lots i número: únic.
d) Lloc d'execució / entrega: Hospital del Baix Segura.
e) Termini d'execució/entrega: 48 mesos, a partir de la data de l'acta de conformitat de la posada en marxa de l'ecocardiògraf.
f) Admissió de pròrroga: sí, 2 anys
g) Establiment d'un acord marc: no
h) Sistema dinàmic d'adquisició: no
i) CPV:
Concepte CPV
Arrendament 33112340-3
Manteniment 50400000-9
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària
b) Procediment: obert i regulació no harmonitzada.
c) Subhasta electrònica: no
d) Criteris d'adjudicació:
Ordre Concepte Ponderació Sobre
1 Menor preu 50 3
2 Qualitat tècnica i constructiva de l'equip, desglossats en:
Característiques tècniques de l'equip: 30
Facilitat en el maneig: 10
Exportació de dades per a traçabilitat de processos: 5
Qualitat de materials i components: 5 50 2
4. Valor estimat del contracte
77.536,80 (setanta-set mil cinc-cents trenta-sis euros amb huitanta cèntims) inclòs IVA; base imposable: 64.080,00 (seixanta-quatre mil huitanta euros), i IVA (21 %): 13.456,80 (tretze mil quatre-cents cinquanta-sis euros amb huitanta cèntims).
5. Pressupost base de licitació
51.691,20 (cinquanta-un mil sis-cents noranta-un euros amb vint cèntims) inclòs IVA; base imposable: 42.720,00 (quaranta-dos mil set-cents vint euros), i IVA (21 %): 8.971,20 (huit mil nou-cents setanta-un euros amb vint cèntims).
6. Garanties
Provisional: no se n'exigeix.
Definitiva: el 5 % de l'import d'adjudicació, exclòs l'IVA.
7. Requisits específics del contractista
Els licitadors acreditaran la seua solvència econòmica, financera i tècnica atenent als criteris següents:
Mitjans per a acreditar la solvència econòmica i financera: s'acreditarà presentant la documentació establida en l'article 75.1 del Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic, apartat a.
Mitjans per a acreditar la solvència tècnica i professional: s'acreditarà presentant la documentació establida en l'article 77.1, del TRLCSP, en el seu apartat a.
8. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació
a) Data límit de presentació: fins a les 14.00 hores del quinzé dia natural, comptat a partir de l'endemà de la publicació d'aquest anunci en Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.
b) Modalitat de presentació: segons les ressenyades en el plec de clàusules administratives particulars. Podran ser redactats en qualsevol dels dos idiomes oficials de la Comunitat Valenciana.
c) Lloc de presentació: en el Registre general de l'Hospital Baix Segura en la carretera Orihuela-Almoradí, s/n (03314) San Bartolomé-Orihuela.
d) Admissió de variants: no.
e) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre la seua oferta: dos mesos des de l'obertura de proposicions econòmiques.
9. Obertura de les ofertes
a) Entitat: Hospital Baix Segura d'Orihuela. Secció de Contractació Administrativa.
b) Domicili: carretera Orihuela Almoradí, s/n.
c) Localitat: San Bartolomé Orihuela (Alacant).
d) Obertura de la documentació tècnica relativa a criteris que depenguen d'un judici de valor (sobre 2): deu dies naturals a partir de la data límit de recepció d'ofertes, a les 10.00 hores, en acte públic a la sala de juntes de l'Hospital Baix Segura del Departament de Salut d'Orihuela. Si aquest dia és dissabte, l'obertura s'efectuarà el següent dia hàbil.
e) El lloc, dia i hora d'obertura de la proposició econòmica (sobre 3): es publicarà en la plataforma de l'Estat i es notificarà als licitadors.
10. Despeses d'anuncis
Les despeses de publicitat seran a càrrec dels adjudicataris, amb un import de 1.300,00 com a màxim.
11. Altres informacions
Orihuela, 18 de maig de 2017. El gerent del Departament de Salut d'Orihuela: Miguel E. Fayos de la Asunción. El director econòmic del Departament de Salut d'Orihuela: Jaime Botella Antón. (R 22.07.2016, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública; DOGV 7846, 08.08.2016).