RESOLUCIÓ de 6 de juny de 2017, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoquen diverses places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral per al curs 2017-2018. Referència 0768/17. [2017/5095]
(DOGV núm. 8064 de 16.06.2017) Ref. Base de dades 005314/2017
-
Anàlisi documental
Origen de disposició: Universitat Miguel Hernández Grup temàtic: Ocupació pública Descriptors: Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, A/A1
De conformitat amb el que estableix la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril, el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià, sobre règim i retribucions del personal docent i investigador contractat laboral de les universitats públiques valencianes i sobre retribucions addicionals del professorat universitari, els Estatuts i el Reglament general del personal docent i investigador de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovat pel Consell de Govern en la sessió de 7 de juny de 2006, modificat pel Consell de Govern en les sessions de 6 de juliol de 2006, 4 de març de 2009, 7 de juliol de 2010, 30 de maig, 25 de juliol i 28 de novembre de 2012, i d'altra normativa d'aplicació general; la Universitat Miguel Hernández d'Elx (UMH) convoca:
Concurs públic per a la provisió de les places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral, d'acord amb els punts següents:
Característiques de la convocatòria
Primera. Nombre i característiques de les places convocades
Es convoquen les places de personal docent i investigador que especifica l'annex I.
Segona. Requisits generals i específics
2.1. Els requisits generals que hauran de complir els aspirants a les places convocades són els especificats a continuació:
a) Tindre complits els 16 anys i no haver complit l'edat de jubilació.
b) Estar en possessió de la titulació corresponent.
c) No haver sigut separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l'administració de l'estat o de l'administració autonòmica, local o institucional, ni trobar-se inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de funcions públiques. Els aspirants, la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola hauran d'acreditar, igualment, no estar sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu Estat, l'accés a la funció pública.
d) Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques.
La concurrència dels requisits anteriors haurà d'estar referida a una data anterior a l'expiració del termini de presentació d'instàncies.
2.2. Els requisits específics per a concursar en les places de professorat universitari són els que estableix l'annex II. La concurrència dels requisits anteriors haurà d'estar referida a una data anterior a l'expiració del termini de presentació d'instàncies.
Tercera. Sol·licituds
3.1. Termini
El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).
3.2. Sol·licituds i documentació que cal presentar
Necessàriament, s'hauran de presentar tantes sol·licituds i documentació com a places a les quals s'opte.
Els interessats a formar part d'aquesta convocatòria hauran de presentar la documentació següent:
A) Instància segons el model de la UMH, que es troba en l'annex IV, que li serà facilitada en el Registre General o en els centres de gestió de campus d'aquesta universitat i que està disponible en la pàgina web de la UMH.
B) Fotocòpia del DNI o, en cas d'estrangers, del document que acredite la seua identitat i data de naixement.
C) Fotocòpia del títol acadèmic o resguard d'haver abonat els drets d'expedició que corresponga, d'acord amb els requisits de l'annex II. En cas de titulacions estrangeres, hauran d'acreditar l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.
D) Fotocòpia de la certificació acadèmica personal (expedient acadèmic).
E) Curriculum vitae, segons model d'aquesta universitat, que serà facilitat en el Registre General o en els centres de gestió de campus i disponible en la pàgina web de la UMH http://serviciopdi.umh.es/formularios. També serà vàlid, a aquests efectes, el curriculum vitae segons model de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva.
F) Resguard que justifique el pagament de 27,36 euros en concepte de drets de participació que s'ingressaren en el compte corrent Concursos i Oposicions de l'entitat bancària següent:
Banc de Sabadell: ES07-0081-1017-67-0001079617 Universitat Miguel Hernández d'Elx
El pagament de la taxa es justificarà amb la impressió del segell de l'entitat bancària on s'haja efectuat l'ingrés o resguard original d'haver abonat els drets de participació, havent de fer-hi constar: el nom i els cognoms, el número de carnet d'identitat i el número de la plaça a què es concursa.
El pagament de la taxa es podrà fer efectiu a través de la pàgina web www.umh.es/recibos, Tipus oposicions i concursos, Subtipus concurs docent. Si s'utilitza aquesta via, l'acreditació del pagament es durà a terme presentant el justificant en el qual conste el codi d'autorització i la referència de la plaça per la qual es fa aquest pagament, o mitjançant el rebut degudament segellat pel banc.
Aquells que acrediten ser beneficiaris de família nombrosa de 1a o general abonaran el 50 % de la totalitat de les taxes.
Estaran exempts del pagament de la taxa els aspirants que acrediten patir una discapacitat en grau igual o superior al 33 %, mitjançant la certificació de reconeixement de la discapacitat, i aquells que acrediten ser beneficiaris de família nombrosa de 2a i honor o especial.
La realització de l'ingrés, en cap cas, suposarà substitució del tràmit de presentació dins del termini i en la forma escaient de la sol·licitud.
Serà motiu inesmenable d'exclusió del procediment l'absència d'ingrés efectiu dels drets d'examen en el termini que es preveu per a la presentació de sol·licituds.
L'exclusió per no complir algun dels requisits de la convocatòria o la no presentació a la prova no comportarà el dret a la devolució de les taxes.
G) Per a les categories a continuació indicades, a més:
G.1 Places de professor ajudant doctor:
a) Acreditació dels requisits específics que estableix l'annex II.
b) S'aportarà fotocòpia d'avaluació positiva de l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació o de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva.
G.2 Places d'ajudant:
a) Acreditació dels requisits específics que estableix l'annex II.
H) Els interessats a formar part d'aquesta convocatòria per a les places corresponents a les àrees de coneixement de Dibuix, Escultura i Pintura hauran de presentar, juntament amb la documentació abans requerida, un dossier d'obra artística, així com els dossiers justificatius dels seus respectius mèrits.
3.3. La documentació abans referida es presentarà en el Registre General de la Universitat, o en els registres auxiliars, en horari de 09.00 a 14.00 hores, o en els registres i oficines a què es refereix l'article 38 de la Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en virtut del que disposa la disposició final setena, disposició derogatòria única, apartat 2, últim paràgraf, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
L'oficina del Registre General de la Universitat Miguel Hernández, està situada en l'avinguda de la Universitat, s/n, edifici Rectorat i Consell Social, CP 03202 Elx (Alacant).
Les sol·licituds que es presenten a través de les oficines de Correus s'hauran de contindre en sobre obert per a ser datades i segellades pel funcionari de Correus, abans de la seua certificació, i haurà de figurar clarament el número de l'oficina i la data.
Quarta. Protecció de dades personals
Les dades de caràcter personal que aporten els aspirants mitjançant les instàncies s'incorporaran al fitxer automatitzat de concursos del Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans, sota la responsabilitat de la Secretària General de la UMH, per a la gestió de les convocatòries per a proveir places de personal docent i investigador contractat i la gestió de recursos administratius contra les propostes de provisió d'aquestes places.
Les dades de caràcter personal seran tractades d'acord amb les previsions del Reial decret 1720/2007, de 21 desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.
Els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició es podran exercitar per escrit, dirigit a la Secretària General de la UMH, d'acord amb el que estableix la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades.
Cinquena. Composició de les comissions de contractació
5.1. Les comissions de contractació dels concursos per a la provisió de places de personal docent i investigador contractat estaran formades per cinc membres titulars i els seus corresponents suplents, corresponent-li al rector el nomenament dels seus membres i la designació de les tres cinquenes parts d'aquests i la del president de la Comissió d'entre ells. La resta de membres seran nomenats pel rector, oït el departament, que no tindrà caràcter vinculant.
5.2. La composició nominal concreta de cadascuna de les comissions es farà pública en el tauler d'anuncis del Registre General i a títol informatiu, en la pàgina web.
Sisena. Criteris de valoració de les Comissions de Contractació.
6.1. Una vegada constituïda, la Comissió corresponent fixarà i farà públics amb anterioritat a l'acte d'obertura de la documentació presentada pels candidats, els criteris per a la valoració dels mèrits d'aquests i la puntuació mínima que hauran d'obtindre els candidats.
6.2. Cadascun dels candidats podrà obtindre un màxim de 10 punts, dels quals 7 correspondran als mèrits aportats i 3 a l'adequació del sol·licitant a l'activitat docent i, si escau, de recerca que portarà a terme.
6.3. Els 7 punts que s'ha d'atorgar pels mèrits aportats seran concedits per la Comissió de Contractació, d'acord amb els criteris generals següents:
6.3.1. Per a places de professors ajudants doctors
a) Expedient, formació acadèmica, activitat professional, gestió i vida universitària. Màxim 3 punts
b) Activitat investigadora. Màxim 2 punts
c) Activitat docent. Màxim 1 punt
d) Altres mèrits. Màxim 1 punt
6.3.2. Per a places d'ajudant
a) Expedient acadèmic general. Màxim 1 punt
b) Expedient acadèmic específic. Màxim 2 punts
c) Publicacions, projectes, patents o, si escau, obra artística. Màxim 1,5 punts.
d) Altres mèrits. Màxim 2,5 punts.
6.4. Els 3 punts que s'han d'atorgar per l'adequació del sol·licitant a l'activitat docent o de recerca que portarà a terme seran concedits per la Comissió de Contractació en atenció a les necessitats específiques de la Universitat posades de manifest en la convocatòria de la plaça.
Setena. De les proves
Els concursos per a la provisió de places de personal docent i investigador tindran lloc en qualsevol dels campus de la UMH i constaran d'una primera prova d'avaluació, i si la Comissió ho entén necessari, d'una segona prova consistent en la realització d'una entrevista. En el transcurs dels seus treballs, la Comissió de Contractació podrà sol·licitar els informes que estime oportuns per al millor acompliment de les seues funcions.
7.1. Admissió de sol·licituds
Els sol·licitants hauran de presentar tantes sol·licituds i documentació com a places a les quals s'opte, indicant-hi el contingut de la convocatòria.
Transcorregut el termini de presentació de sol·licituds, es publicarà la llista provisional d'admesos i exclosos i els motius d'exclusió en el tauler d'anuncis del Registre General i a títol informatiu en la pàgina web http://serviciopdi.umh.es/.
A través del Registre General, els interessats que ho troben necessari, podran formular reclamacions dirigides al responsable del Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans en un termini de 5 dies hàbils comptadors des de la publicació de les llistes. Revisades les reclamacions, es publicarà la relació definitiva d'admesos i exclosos en el tauler d'anuncis del Registre General i a títol informatiu en la pàgina web http://serviciopdi.umh.es/.
7.2. Primera prova
La primera prova consistirà en la valoració per la Comissió dels mèrits del candidat i de l'adequació del sol·licitant a les necessitats de la Universitat expressades en la convocatòria.
En el termini fixat, el president procedirà a la constitució de la Comissió i establirà els criteris d'avaluació específics, que hauran de conformar el que estableix, amb caràcter general, la present convocatòria. Tot això es farà públic en el tauler d'anuncis del Registre General i a títol informatiu en la pàgina web http://serviciopdi.umh.es/.
Amb posterioritat a la publicació dels criteris d'avaluació, el President obrirà la documentació i aplicarà els criteris als concursants admesos.
En el termini màxim de 3 dies hàbils des de la finalització dels treballs de la Comissió, es farà pública en el tauler d'anuncis del Registre General i a títol informatiu en la pàgina web http://serviciopdi.umh.es/ la valoració dels candidats en la primera prova i el resultat d'aquesta, així com la proposta de provisió de la plaça en cas que, segons el parer de la Comissió, no siga necessari passar a la segona prova.
La Comissió podrà posar en marxa la segona prova quan finalitzada la primera hi haja concursants que superen el mínim quantitatiu que estableixen els criteris de valoració i, a més, obtinguen el vot favorable de, si més no, tres dels seus membres.
7.3. Segona prova
Si escau, amb la publicació de la valoració dels candidats en la primera prova, se'ls citarà per a la realització de la segona prova, indicant lloc, dia i hora. El termini per a la realització de la segona prova, no podrà ser inferior a 3 dies hàbils ni superior a 10 dies hàbils, des que es publique la citació.
La segona prova, que serà pública, consistirà en una entrevista en la qual la Comissió debatrà amb el concursant, durant un temps màxim de 3 hores, sobre els documents presentats en la primera prova, i de tots aquells aspectes curriculars i documentals que considere rellevants per a efectuar seua millor selecció.
Amb anterioritat al començament de la segona prova, la Comissió de Contractació publicarà, en el mateix lloc de la prova, els criteris de valoració qualitativa d'aquesta.
Finalitzada la segona prova i en el termini màxim de 3 dies hàbils, la Comissió farà públic el resultat de l'avaluació que en aquesta prova mereix cada candidat, així com la proposta de provisió de la plaça.
Huitena. De la proposta de provisió
8.1. En qualsevol cas, el temps transcorregut entre la publicació de les llistes definitives d'admesos i la proposta de provisió del concurs no podrà excedir de 4 mesos.
les comissions de contractació proposaran al rector la relació dels candidats proposats per a la seua contractació.
En els concursos en els quals no siga necessari passar a la segona prova, la proposta de provisió s'ordenarà de major a menor puntuació, sempre que els candidats superen el mínim quantitatiu que estableixen els criteris de valoració i, a més, obtinguen el vot favorable de, si més no, tres dels membres de la Comissió. En cas d'empat, el president de la Comissió tindrà vot de qualitat.
Quan s'hagen convocat diverses places d'igual categoria en una mateixa àrea de coneixement i amb idèntiques activitats docents i investigadores, se citarà els concursants proposats per l'ordre de valoració que se n'haja efectuat, perquè procedisquen a triar la vacant.
En les places d'ajudants, l'ordre de puntuació dels candidats que estableix la primera prova quedarà constituït com a llista de reserva per al curs acadèmic en què es convoque la plaça.
En cap cas es podran realitzar més propostes de provisió que places convocades. Tots els concursos es podran resoldre amb l'absència de proposta de provisió de la plaça o places.
Els concursants que no hagen sigut proposats per a ser nomenats per a la plaça objecte de concurs no podran al·legar cap dret sobre les places vacants.
8.2. Expedient administratiu del concurs
El dia hàbil següent al de finalitzar l'actuació de la Comissió, el secretari d'aquesta lliurarà en la Secretària General de la Universitat, a través del Registre General o auxiliars, l'expedient administratiu del concurs, que incorporarà els documents següents:
a) Acta de constitució de la Comissió
b) Criteris de valoració de la primera prova
c) Acta en què conste la valoració de la primera prova i la motivació del vot dels membres de la Comissió per a cada concursant.
d) Si escau, acta en què conste la motivació del vot dels membres de la Comissió respecte de la segona prova per a cada concursant.
i) Acta de proposta de provisió dels concursants que procedisca per ordre de preferència per a la seua contractació
f) Documentació presentada pels concursants, així com qualsevol altra que la Comissió haja tingut en compte en el seu treball
Els concursants que no hagen obtingut plaça, amb la sol·licitud prèvia a la Secretaria General de la Universitat, podran retirar la documentació presentada al concurs en el termini d'un mes des que resulte ferma la resolució administrativa (o judicial, si escau) del concurs. A partir d'aquest termini, la Universitat disposarà d'aquesta documentació, i procedirà a la seua destrucció.
Novena. De la contractació
9.1. Contractació del candidat
A la vista de la proposta de provisió feta per la Comissió, i si ho troba oportú, el rector determinarà l'efectivitat de la proposta. El Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans comunicarà la incorporació del nou professorat als departaments implicats.
9.2. Tràmits de la contractació
El centre de gestió de campus que corresponga citarà el candidat proposat perquè, en un termini màxim de 3 dies hàbils, es persone en aquest centre a fi d'aportar la documentació acreditativa, complir els requisits que estableix la convocatòria i procedir, si escau, a la signatura de tota la documentació necessària per a la formalització de la seua contractació, que serà remesa immediatament al Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans per a la seua tramitació. Transcorregut aquest termini sense haver-se personat, el candidat perdrà el seu dret, se citarà el següent i, si escau, els successius.
En cas de renúncia explícita d'un candidat, amb anterioritat a la presentació de la documentació acreditativa dels requisits, s'aplicarà el mateix procediment de citació de l'apartat anterior.
Deu. Dels recursos
Contra les resolucions de les comissions de contractació es podrà interposar el recurs d'alçada, que preveu l'article 121 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà a la publicació d'aquestes resolucions. El recurs es podrà interposar davant de l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant del rector de la UMH com a òrgan competent per a resoldre-ho.
Onze. Característiques dels contractes
Els contractes laborals de personal docent i investigador tenen naturalesa especial (art.2.2. del Decret 174/2002).
Els contractes de personal docent i investigador contractat en règim laboral es formalitzaran per escrit, d'acord amb el model que, a aquest efecte, ha aprovat el Consell de Govern d'aquesta universitat.
Les retribucions són les que determina el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià, considerant-se, si escau, aquelles variacions que aproven els òrgans competents d'aquesta universitat.
Les retribucions íntegres mensuals seran les que estableix l'annex III.
L'Annex I especifica el codi o número de la plaça, el tipus de contracte, la dedicació, el departament, l'àrea de coneixement a què s'adscriu la plaça, les activitats que s'exerciran i la durada del contracte. La data d'inici del contracte que figura en l'annex I estarà vinculada a la signatura d'aquest amb anterioritat o en el mateix dia de l'assenyalat com a inici, en cas contrari l'inici del contracte coincidirà amb la data de formalització d'aquest.
Abreviatures utilitzades:
AJU: Ajudant
AJUDOC: Professor ajudant doctor
C08 (TC): Dedicació a temps complet (37,5 h/setmana)
DSC: Des de la signatura de contracte
Dotze. Règim de recursos
Les convocatòries de places de personal docent i investigador contractat i tants actes administratius com se'n deriven, podran ser impugnades en els casos i en la forma que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Tots els actes de notificació dels procediments que s'inicien com a conseqüència d'admetre els recursos regulats en la present resolució, es faran amb text íntegre, en els taulers del Registre General i a títol informatiu en la pàgina web http://serviciopdi.umh.es/.
Elx, 6 de juny de 2017. La vicerectora de Professorat, p. d. (R 0730/11, 19.05.2011; DOGV 6530, 27.05.2011, i R 646/15, 29.04.2015, DOGV 7522, 11.05.2015): Eva Aliaga Agulló.
ANNEX I
Núm. de plaça: DC2783
Categoria: AJUDOC
Dedicació: C08
Departament: AGROQUÍMICA I MEDI AMBIENT
Àrea de coneixement: Parasitologia
Perfil: Docència i investigació en Parasitologia
Durada del contracte: DSC fins al 31.08.2019
Núm. de plaça: DC2784
Categoria: AJUDOC
Dedicació: C08
Departament: ART
Àrea de coneixement: Dibuix
Perfil: Docència i investigació en Dibuix
Duració del contracte: DSC fins al 31.08.2019
Núm. de plaça: DC2785
Categoria: AJUDOC
Dedicació: C08
Departament: ART
Àrea de coneixement: Escultura
Perfil: Docència e investigació en Escultura
Duració del contracte: DSC fins al 31.08.2019
Núm. de plaça: DC2788
Categoria: AJUDOC
Dedicació: C08
Departament: ART
Àrea de coneixement: Pintura
Perfil: Docència i investigació en Pintura
Duració del contracte: DSC fins al 31.08.2019
Núm. de plaça: DC2791
Categoria: AJU
Dedicació: C08
Departament: CIÈNCIA JURÍDICA
Àrea de coneixement Dret Internacional Privat
Perfil: Docència i investigació en Dret Internacional Privat
Duració del contracte: DSC fins al 31.08.2019
Núm. de plaça: DC2793
Categoria: AJU
Dedicació: C08
Departament: CIÈNCIA JURÍDICA
Àrea de coneixement: Dret Processal
Perfil: Docència i investigació en Dret Processal
Duració del contracte: DSC fins al 31.08.2018
Núm. de plaça: DC2811
Categoria: AJUDOC
Dedicació: C08
Departament: FISIOLOGIA
Àrea de Coneixement: Fisiologia
Perfil: Docència i investigació en Fisiologia
Duració del contracte: DSC fins al 31.08.2019
Núm. de plaça: DC2796
Categoria: AJUDOC
Dedicació: C08
Departament: ESTADÍSTICA, MATEMÀTIQUES I INFORMÀTICA
Àrea de coneixement: Estadística i investigació Operativa
Perfil: Docència i investigació en Estadística i Investigació Operativa. Aplicació de mètodes estadístics i d'investigació operativa en l'àmbit de l'economia i l'empresa.
Duració del contracte: DSC fins al 31.08.2019
Núm. de plaça: DC2797
Categoria: AJUDOC
Dedicació: C08
Departament: ESTADÍSTICA, MATEMÀTIQUES I
INFORMÀTICA
Àrea de coneixement: Llenguatges i Sistemes Informàtics
Perfil: Docència i investigació en Llenguatges i Sistemes Informàtics
Duració del contracte: DSC fins al 31.08.2019
Núm. de plaça: DC2800
Categoria: AJU
Dedicació: C08
Departament: FARMACOLOGIA, PEDIATRIA I QUÍMICA ORGÀNICA
Àrea de coneixement: Química Orgànica
Perfil: Docència i investigació en Química Orgànica
Duració del contracte: DSC fins al 31.08.2019
Núm. de plaça: DC2726
Categoria: AJUDOC
Dedicació: C08 (TC)
Departament: PATOLOGIA I CIRURGIA
Àrea de coneixement: Fisioteràpia
Perfil: Docència ei investigació en Fisioteràpia
Duració del contracte: DSC fins al 31.08.2019
Núm. de plaça: DC2806
Categoria: AJU
Dedicació: C08
Departament: PATOLOGIA I CIRURGIA
Àrea de coneixement: Radiologia i Medicina Física
Perfil: Docència i investigació en Teràpia Ocupacional
Duració del contracte: DSC fins al 31.08.2019
Núm. de plaça: DC2107
Categoria: AJUDOC
Dedicació: C08 (TC)
Departament: PSICOLOGIA DE LA SALUT
Àrea de coneixement: Educació Física i Esportiva
Perfil: Docència i investigació en Educació Física i Esportiva. Control Motor.
Duració del contracte: DSC fins al 31.08.2019
Núm. de Plaça: DC2807
Categoria: AJUDOC
Dedicació: C08
Departament: PSICOLOGIA DE LA SALUT
Àrea de coneixement: Personalitat, Avaluació i Tractament Psicològic
Perfil: Docència i investigació en Personalitat,
Avaluació i Tractament Psicològic
Duració del contracte: DSC fins al 31.08.2019
Núm. de plaça: DC2246
Categoria: AJUDOC
Dedicació: C08 (TC)
Departament: SALUT PÚBLICA, HISTÒRIA DE LA CIÈNCIA I GINECOLOGIA
Àrea de coneixement: Història de la Ciència
Perfil: Docència e investigació en Història de la Ciència
Duració del contracte: DSC fins al 31.08.2019
ANNEX II
REQUISITS ESPECÍFICS PER A PARTICIPAR
EN CONCURSOS DOCENTS PER A PLACES DE CONTRACTACIÓ
PROFESSOR AJUDANT DOCTOR
Ser doctor
Estar en possessió de l'avaluació positiva de l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació o de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva.
AJUDANT
Estar admés o estar en condicions de ser admés en els estudis de doctorat.
ANNEX III
RETRIBUCIONS MENSUALS DE PERSONAL DOCENT
I INVESTIGADOR CONTRACTAT LABORAL (*)
PROFESSOR AJUDANT DOCTOR
Sou Complement de destí Total mensual
Temps Complet C08 (TC) 896,09 697,38 1.593,47
AJUDANT
Sou Complement de destí Total mensual
Temps Complet C08 (TC) 896,09 204,44 1.100,53
(*) Les pagues extraordinàries es percebran pels imports que establisca la legislació vigent i sempre que no es perceben a càrrec d'una altra administració pública.
ANNEX IV
Model de sol·licitud per a places de personal docent
i investigador en règim de contractació laboral
(Nom i cognoms) ...
amb DNI... expedit a...
Nascut a... Data...
Domicili a... Província de...
Carrer... Número...
Codi postal...Telèfons...
EXPOSE
Que havent-se convocat diverses places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral, mitjançant la resolució de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, amb data de ... (DOGV...)
SOL·LICITE
Participar en el concurs per a la plaça següent (una sol·licitud per plaça)
Codi de la plaça: ...
Categoria...
Departament...
Àrea...
Perfil...
..., ... d ...de...
Signat:...
RECTOR DE LA UNIVERSITAT MIGUEL HERNÁNDEZ D'ELX