Licitació número 256/2017. Subministrament d'un equip d'ecografia d'alta gamma per al Servei de Radiologia de l'Hospital La Magdalena. [2017/5898]
(DOGV núm. 8076 de 04.07.2017) Ref. Base de dades 005954/2017
-
Anàlisi documental
Origen de disposició: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública Grup temàtic: Contractació administrativa Descriptors: Temàtics: contracte de subministraments
1. Entitat adjudicadora
Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:
a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.
b) Dependència que tramita l'expedient: Unitat de Contractació Administrativa de l'Hospital La Magdalena.
c) Obtenció de documentació i informació:
1) Dependència: Hospital La Magdalena. Contractació Administrativa.
Domicili: Cuadra Collet, 32 (Partida Bovalar) 12004 Castelló de la Plana, o en la web de contractació electrònica:
http://www.contratacion.gva.es.
2) Localitat y codi postal: Castelló de la Plana 12004.
3) Telèfon: 964 356 855.
4) Fax: 964 356 835.
4) Correu electrònic: contratacion_hmagdalena@gva.es
5) Data límit d'obtenció de documents i informació: es podran recollir fins l'últim dia de presentació de proposicions en el lloc dalt assenyalat.
d) Número d'expedient: PA 256/2017.
2. Objecte del contracte
a) Tipus: subministraments.
b) Descripció: subministrament d'un equip d'ecografia d'alta gamma per al Servei de Radiologia de l'Hospital La Magdalena de Castelló.
c) Divisió per lots i número: lot únic.
d) Lloc d'execució i entrega: Hospital La Magdalena.
e) Domicili: Cuadra Collet, 32 (Partida Bovalar), 12004 Castelló de la Plana.
f) Termini d'execució: 1 mes.
g) Admissió de pròrroga: si és procedent.
h) CPV: 33112310-4 Subministrament equip d'ecografia d'alta gamma (Servei de Radiologia).
3. Tramitació, procediment, regulació i forma d'adjudicació
a) Tipus: subministraments.
b) Tramitació: ordinària.
c) Procediment: obert.
d) Regulació: no harmonitzada
e) Criteris d'adjudicació: diversos criteris d'adjudicació.
4. Valor estimat del contracte
47.400 (quaranta-set mil quatre-cents euros) IVA exclòs.
5. Pressupost base de licitació
Base imposable: 47.400 (quaranta-set mil quatre-cents euros) IVA exclòs; IVA al 21 %: 12.600 (dotze mil sis-cents euros). Total: 60.000 (seixanta mil euros).
6. Garanties
a) Provisional: no
b) Definitiva: el 5 % de l'import d'adjudicació, excloent l'IVA. Article 95 TRLCSP.
7. Criteris d'adjudicació
Criteris de valoració Ponderació
1. Preu 50
2. Qualitat dels components i característiques tècniques 41
3. Ampliació període de garantia 9
Total 100
8. Requisits específics del contractista
Solvència financera, econòmica i tècnica i professional:
Els licitadors acreditaran la seua solvència econòmica i financera, pels mitjans establits en l'article 67.5 del Reglament de la LCAP, per mitjà del volum anual de negocis dels tres últims anys en l'àmbit a què es refereix el contracte.
I la tècnica i professional, s'acreditarà segons el que disposa l'article 77.1a del RDL 3/2011 TRLCSP, en relació amb el 67.5.b del RD 1098/2001 RGLCAP. Solvència econòmica i financera i solvència tècnica: els requisits de l'apartat 7 de l'annex I del plec de clàusules administratives particulars.
9. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació
a) Data límit de presentació: fins les 14.00 hores del quinzé dia natural, comptat a partir del següent a la publicació d'aquest anunci en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Si el dit dia fóra dissabte o festiu l'obertura s'efectuarà el següent dia hàbil.
b) Documentació a presentar: la indicada en el plec de clàusules administratives particulars.
c) Lloc de presentació: en el Registre General del lloc assenyalat en el punt 1.
d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre la seua oferta: tres mesos des de l'obertura de proposicions econòmiques.
e) Admissió de variants: no.
10. Obertura de les ofertes
a) Entitat: Hospital La Magdalena.
b) Domicili: Cuadra El Collet, 32 Sala de Juntes 6.ª planta.
c) Localitat: 12004 Castelló de la Plana.
d) Obertura de documentació tècnica relativa a criteris que depenen d'un judici de valor (sobre 2): el desé dia natural a partir de la data límit de recepció d'ofertes, en la Sala de Juntes del lloc abans indicat. Si aquest fora dissabte o festiu el termini finalitzarà el dia hàbil següent hàbil. A les 10.00 hores.
e) Obertura de la documentació tècnica relativa a criteris quantificables automàticament i proposició econòmica (sobre 3): es publicarà en el perfil del contractant i es notificarà als licitadors.
11. Altres informacions
Les propostes podran estar redactades en valencià o castellà.
12. Despeses de publicitat
L'import del presente anunci serà per compte de l'adjudicatari.
Castelló de la Plana, 26 de juny de 2017. La directora de centre: M.ª Victoria Garrido Manzano. La directora econòmica: Rosa Ruiz Fernández.