Ficha docv

Ficha docv









Licitació número 317/2017 .Subministrament de diversos equips clínics per al Servei de Nounats del Departament de Salut d'Alacant-Hospital General. [2017/6385]

(DOGV núm. 8099 de 04.08.2017) Ref. Base de dades 007120/2017




1. Entitat adjudicatària

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

b) Dependència que tramita l'expedient: Departament de Salut d'Alacant-Hospital General.

c) Número d'expedient: procediment obert número 317/2017.



2. Objecte del contracte:

a) Descripció de l'objecte: subministrament de diversos equips clínics per al Servei de Nounats del Departament de Salut d'Alacant-Hospital General.

b) CPV: 33100000-1 Equipament mèdic.

c) Nombre de lots: cinc lots.

d) Lloc de lliurament: magatzem general de l'Hospital General Universitari d'Alacant, situat a l'avinguda del Pintor Baeza, núm. 12, 03010 Alacant.

e) Termini de lliurament: 1 mes.

f) Termini d'execució: 1 mes.



3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació:

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment d'adjudicació: obert.



4. Pressupost base de licitació:

a) Import total: 127.960,00 € (cent vint-i-set mil nou-cents seixanta euros)

b) Base imposable: 105.752,06 € (cent cinc mil set-cents cinquanta-dos euros amb sis cèntims)

c) IVA 21 %: 22.207,94 € (vint-i-dos mil dos-cents set euros amb noranta-quatre cèntims)



Lot Descripció Unitats Import sense IVA IVA 21 % Import IVA inclòs

1 Làmpada fototeràpia 1 3.305,79 694,21 4.000,00

2 Monitor funció

cerebral 1 36.033,06 7.566,94 43.600,00

3 Bressol calent 2 12.231,40 2.568,60 14.800,00

4 Incubadora transport intrahospitalària c/respirador 1 34.710,74 7.289,26 42.000,00

5 Monitors multiparamètrics 6 19.471,07 4.088,93 23.560,00







5. Garanties:

a) Garantia provisional: no és procedent

b) Garantia definitiva: 5 % de l'import d'adjudicació, exclòs l'Impost sobre el Valor Afegit.



6. Criteris d'adjudicació:

Relació dels criteris d'adjudicació:



Lot 1. Làmpada fototeràpia

Relació de criteris Ponderació

1) Preu: 60 %

2) Que s'aporte una segona làmpada de fototeràpia de les mateixes característiques: 40 %



Lot 2. Monitor funció cerebral

Relació de criteris: Ponderació

1) Preu: 60 %

2) Programari de detecció de convulsions en temps real: 15 %

3) Programari de detecció de patrons en temps real: 15 %

4) Programari per a revisió en PC, sense límit de llicència: 5 %

5) Que permeta guardar i exportar arxius a USB: 5 %



Lot 3. Bressol calent

Relació de criteris: Ponderació

1) Preu: 60 %

2) Disposar d'un cobertor de tela o semblant, que protegisca de llum intensa, sorolls: 20 %

3) Aportar un segon matalaf: 10 %

4) Aportar un segon dispositiu d'escalfament: 10 %



Lot 4. Incubadora transport amb respirador

Relació de criteris: Ponderació

1) Preu: 50 %

2) Aportar un monitor per a transport amb pulsioximetria i capnografia: 15 %

3) Capacitat d'humidificació tant en el sistema ventilatori com en l'interior del dosser: 10 %

4) Que el respirador puga treballar amb tubuladures calefactades: 10 %

5) Que l'equip incorpore una font ininterrrompuda d'aire, que li permeta treballar sense botelles: 5 %

6) Que dispose de llum d'examen per als pacients dins de la incubadora: 5 %

7) Que tinga capacitat d'albergar dos bombones de 02 per a donar més autonomia: 5 %



Lot 5. Monitors multiparamètrics

Relació de criteris: Ponderació

1) Preu: 50 %

2) Estació central de monitorització que permeta visualitzar les dades dels sis monitors: 30 %

3) Que aporten monitors amb mòdul de mesurament ET-CO2 addicionals, respecte del nombre mínim sol·licitat (2 unitats): 8 %

4) Pantalla més gran de 12»: 6 %

5) Que permeta visualitzar en el monitor tendències gràfiques i numèriques de més de 72 hores.: 3 %

6) Pantalla amb més de 8 canals (corbes dinàmiques en pantalla simultàniament): 3 %



7. Obtenció de documentació i informació:

a) Entitat: Departament de Salut d'Alacant-Hospital General o en la pàgina web del perfil de contractant, l'adreça electrònica de la qual és http://www.contrataciondelestado.es

b) Domicilio: av. del Pintor Baeza, núm.12. Pavelló General, 2a planta, Contractació administrativa.

c) Localitat i codi postal: Alacant (CP 03010).

d) Telèfon: 965 933 741 - 965 933 739.

e) Telefax: 965 933 094

f) Data límit d'obtenció de documentació i informació: es podrà descarregar del perfil de Contractant en l'adreça web dalt assenyalada, fins a l'últim dia de presentació de proposicions.



8. Requisits específics del contractista: els licitadors acreditaran la seua solvència econòmica, financera i tècnica segons els mitjans establits en els articles 75 i 77 del text refós de la Llei de contractes del sector públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre.

1. Mitjans per a acreditar la solvència econòmica i financera:

Els licitadors acreditaran la seua solvència econòmica i financera per mitjà d'una declaració sobre el volum anual de negocis dels tres últims anys, per import igual o superior a 43.000 € anuals (article 75.1.a. L'acreditació documental de la suficiència de la solvència econòmica i financera de l'empresari s'efectuarà per mitjà de l'aportació dels certificats i documents corresponents o declaracions de l'empresari, quan aquells no puguen ser expedits per una entitat del sector públic.



En tot cas, la inscripció en el Registre Oficial de Licitadors i Empreses Classificades de les Administracions Públiques acreditarà davant de tots els òrgans de contractació del sector públic, d'acord amb el que s'hi reflecteix i excepte prova en contra, les condicions de solvència econòmica i financera de l'empresari.

2. Mitjans per a acreditar la solvència tècnica i professional:

a) Relació dels principals subministraments efectuats durant els 5 últims anys indicant-ne l'import, les dates i el destinatari públic o privat d'aquests. Els subministraments efectuats s'acreditaran per mitjà de certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari siga una entitat del sector públic o quan el destinatari siga un comprador privat, per mitjà d'un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, per mitjà d'una declaració de l'empresari (article 77.1.a. El nombre mínim de subministraments anuals serà de tres.

b) Les empreses licitadores hauran d'aportar un certificat en què es garantisca, durant la vida útil de l'equip, la cobertura de recanvis originals durant el període de 10 anys, servei tècnic oficial en territori nacional i un temps de resposta no superior a 48 hores.



9. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació: fins a les 14.00 hores del quinzé dia natural, comptador a partir de l'endemà de la publicació d'aquest anunci en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) Si l'últim dia fóra dissabte o festiu, podrien presentar-se el següent dia hàbil.



b) Documentació a presentar: la que estableix el plec de clàusules administratives particulars.

c) Lloc de presentació:

Entitat: Registre General de l'Hospital General Universitari d'Alacant, Pavelló General, 1a planta.

Domicili: av. del Pintor Baeza, núm. 12.

Localitat i codi postal: Alacant (CP 03010).

d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre les seues ofertes: tres mesos des de l'obertura de proposicions econòmiques.

e) Admissió de variants: no.

f) Nombre: no és procedent.



10. Obertura de les ofertes:

a) Entitat: Hospital General Universitari d'Alacant,

Pavelló General 1a planta. Sala de Juntes.

b) Domicili: av. del Pintor Baeza, núm. 12.

c) Localitat: Alacant, CP 03010.

d) Data i hora d'obertura de la documentació tècnica (sobre 2): el desé dia natural a partir de la data límit de recepció d'ofertes, a les 09.30 hores. Si el dit dia fóra dissabte, l'obertura s'efectuaria el següent dia hàbil.

e) Data i hora d'obertura de la documentació econòmica (sobre 3): es publicarà en el perfil de contractant.



11. D'altres informacions

Les proposicions podran estar redactades en valencià o castellà.





12. Despeses d'anuncis

L'import màxim del present anunci serà de 1.500 euros, a càrrec dels adjudicataris.



Alacant, 12 de juliol de 2017.– L'òrgan de contractació, p. d. (R 22.07.2016, DOCV 7846). El gerent: Miguel Angel García Alonso. La directora econòmica: Carmen Gomis Sáez.

Mapa web