Licitació número CNMY15/CD10A/59. Servei de revisió tecnicolegal i inspeccions periòdiques d'instal·lacions elèctriques de baixa tensió en centres docents públics de la Comunitat Valenciana. [2017/6397]
(DOGV núm. 8087 de 19.07.2017) Ref. Base de dades 006496/2017
-
Anàlisi jurídica
Data d'entrada en vigor: 20.07.2017 Aquesta disposició està afectada per: Afectada per: -
Anàlisi documental
Origen de disposició: Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport Grup temàtic: Contractació administrativa Descriptors: Temàtics: contracte de serveis
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Generalitat Valenciana, Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport.
b) Dependència que tramita l'expedient: Servei de Contractació.
c) Número d'expedient: CNMY15/CD10A/59.
2. Objecte del contracte
a) Tipus: serveis.
b) Descripció de l'objecte: servei de revisió tecnicolegal i inspeccions periòdiques d'instal·lacions elèctriques de baixa tensió en centres docents públics de la Comunitat Valenciana.
c) Divisió per lots i número: 3.
d) Lloc d'execució: unes quantes províncies.
e) Termini d'execució: a comptar des de l'endemà de la formalització del contracte 3 anys.
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
c) Criteris d'adjudicació: apartat J del quadre de característiques.
4. Valor estimat del contracte: 1.332.917,85 euros.
5. Pressupost base de licitació, import total: 776.457,00 euros (IVA exclòs).
6. Garanties
a) Provisional: no se n'exigeix.
b) Definitiva: 5 % de l'import d'adjudicació.
7. Anunci i obtenció de documentació i informació
En la plataforma de contractació de l'Estat: https://contrataciondelestado.es.
a) Entitat: Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport.
b) Dependència: Servei de Contractació.
c) Domicili: avinguda Campanar, núm. 32, escala 2, 2n pis, porta D.
d) Localitat i codi postal: València 46015.
e) Telèfon: 961 970 217.
f) Telefax: 961 970 034.
g) Adreça de correu electrònic: educontratacion@gva.es.
h) Consultes tècniques: 961 970 581.
8. Requisits específics del contractista
a) Solvència economicofinancera i solvència tècnica: la indicada en l'apartat F del quadre de característiques del contracte.
b) Classificació no obligatòria: no se n'exigeix.
9. Presentació dels sobres
a) Termini de presentació dels sobres 1 (documentació administrativa), sobres 2 (proposició tècnica i relativa a criteris la ponderació dels quals depenga d'un judici de valor) i sobres 3 (proposició econòmica i relativa a criteris quantificables econòmicament): fins al dia 14 d'agost de 2017.
b) Lloc de presentació:
b.1. Dependència: Registre General de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport.
b.2. Domicili: avinguda Campanar, número 32.
b.3. Localitat i codi postal: València 46015.
c) Admissió de variants: no.
10. Obertura dels sobres.
a) Tota la informació relativa al desenvolupament d'aquest procediment es publicarà en https://contrataciondelestado.es.
b) El resultat de la qualificació prèvia dels sobres 1 es publicarà en la pàgina web https://contrataciondelestado.es el dia 05.09.2017.
c) L'obertura del sobre 3 (proposició econòmica i relativa a criteris quantificables automàticament) tindrà lloc a la Sala d'Actes de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport el dia 11.09.2017, a les 12.30 hores.
11. Despeses d'anuncis
Les despeses d'anuncis seran a compte de l'adjudicatari.
12. Data d'enviament de l'anunci al Diario Oficial de la Unión Europea
21.06.2017.
València, 22 de juny de 2017. El conseller d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, p. d. (RC 26.10.2016, DOGV 7906), el sotssecretari: Josep Joan Vidal Borrás.