Ficha docv

Ficha docv









Licitació número 306/2017. Arrendament sense opció a compra i execució del subministrament, instal·lació, configuració, posada en funcionament, certificació, manteniment i operació dels equips necessaris per a proporcionar els serveis necessaris de fotocopiat, impressió, escanejat i remissió per fax de documents en el Departament de Salut de Gandia. [2017/6586]

(DOGV núm. 8101 de 08.08.2017) Ref. Base de dades 007220/2017




1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana, Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

b) Dependència que tramita l'expedient: Departament de Salut de Gandia, Hospital Francesc de Borja de Gandia.

c) Obtenció de documents i informació: perfil del contractant.

1) Dependència: Hospital Francesc de Borja de Gandia.

2) Domicili: polígon de Sanxo Llop, av. de la Medicina, 6.

3) Localitat i codi postal: Gandia – 46702.

4) Telèfon: 962 849 565.

5) Fax: 962 849 566.

6) Correu electrònic: –

7) Adreça internet del perfil del contractant:

http://www.contrataciondelestado.es

8) Data límit d'obtenció de documents i informació: es podrà arreplegar fins a l'últim dia de presentació de proposicions en el lloc indicat en el punt 1.c.7 d'aquest anunci.

9) Número d'expedient: 306/2017.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: subministraments.

b) Descripció: arrendament sense opció a compra i execució del subministrament, instal·lació, configuració, posada en funcionament, certificació, manteniment i operació dels equips necessaris per a proporcionar els serveis necessaris de fotocopiat, impressió, escanejat i remissió per fax de documents en el Departament de Salut de Gandia.

c) Divisió per lots i nombre: lot únic.

d) Lloc de lliurament i instal·lació: Hospital Francesc de Borja de Gandia, polígon de Sanxo Llop, av. de la Medicina, 6, Gandia 46702, i els centres d'atenció primària relacionats al plec tècnic.

e) Termini de lliurament: 15 dies comptadors des de la signatura del contracte.

f) Termini d'execució: 4 anys des de la signatura del contracte.

g) Admissió de pròrroga: sí, 1 any.

h) Establiment d'acord marc: –

i) Sistema dinàmic d'adquisició: –

j) CPV: denominació 30121100-4 fotocopiadores.

CPV: denominació 30120000-6 fotocopiadores, màquines offset i impressores.



3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert, subjecte a regulació no harmonitzada.

c) Subhasta electrònica: –

d) Criteris d'adjudicació i la seua ponderació: diversos criteris d'adjudicació:



Ordre Concepte Punts/ponderació Fórmula matemàtica o aritmètica/criteri avaluable mitjançant judici de valor Sobre en el qual es deu incloure la documentació

1 Preu per arrendament 55 Fórmula 3

2 Preu per manteniment 25 Fórmula 3

3 Característiques d'equips i prestació

servei 20 Judici de valor 2





4. Valor estimat del contracte

Dos-cents set mil cinc-cents quatre euros (207.504,00 €) l'IVA no inclòs.



5. Pressupost base de licitació

Cent noranta-un mil sis-cents seixanta-quatre euros (191.664,00 €) l'IVA inclòs.



6. Garanties exigides

a) Provisional: no.

b) Definitiva: sí, 7.920 euros.



7. Requisits específics del contractista

a) Classificació: no procedeix.

b) Solvència econòmica, financera i tècnica o professional: veure apartat 7é de l'annex al plec modelo de clàusules administratives particulars d'aquest expedient.

c) Altres requisits específics: –

d) Contractes reservats: –



8. Presentació d'ofertes o de les sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: fins a les 14.00 hores del vinté dia natural, a partir del següent a la publicació d'aquest anunci en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV). Si aquest dia fóra dissabte o festiu podran presentar-se el següent dia hàbil.

b) Modalitat de presentació: física.

c) Lloc de presentació:

1) Dependència: en el Registre General de l'Hospital Francesc de Borja de Gandia.

2) Domicili: polígon de Sanxo Llop, av. de la Medicina, 6.

3) Localitat i codi postal: Gandia – 46702.

4) Adreça electrònica: –

d) Nombre previst d'empreses a les quals es pretén convidar a presentar ofertes (procediment restringit): no pertoca.

i) Admissió de variants: no.

f) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seua oferta: tres mesos des de l'obertura de les proposicions econòmiques.



9. Obertura de les ofertes

a) Descripció: obertura sobre documentació tècnica relativa a criteris que depenen d'un judici de valor, (sobre núm. 2), i obertura de la documentació tècnica relativa a criteris quantificables automàticament i proposició econòmica (sobre núm. 3).

b) Adreça: Hospital Francesc de Borja de Gandia, polígon de Sanxo Llop, av. de la Medicina, 6.

c) Localitat i codi postal: Gandia 46702.

d) Data i hora: sobre núm. 2, el desè dia natural a partir de la data límit de recepció d'ofertes, a les 10.00 h, en la sala de juntes del centre més amunt esmentat, si aquest dia fóra dissabte o festiu l'obertura es duria a terme el següent dia hàbil.

El lloc, dia i hora de l'obertura de la documentació tècnica relativa a criteris quantificables de forma automàtica i proposició econòmica, sobre número 3, es publicarà en el perfil del contractant i es notificarà als licitadors.



10. Despeses de publicitat

Correran per compte del/s l'adjudicatari/s les despeses generades de publicitat de l'anunci de licitació, en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), i en el Boletín Oficial del Estado (BOE), si s'escau.



11. Data d'enviament de l'anunci al Diario Oficial de la Unión Europea: no pertoca.



12. Altres informacions

Les propostes podran estar redactades en valencià o castellà.

En cas de renúncia a la celebració del contracte o desistiment del procediment es compensarà als licitadors per les despeses en què hagueren incorregut, prèvia justificació fefaent d'aquests, en els termes establerts en l'article 155.2 del text refós de la Llei de contractes del sector públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre.





Gandia, 7 de juliol de 2017.– La directora econòmica: Dolores Cremades Morant.

Mapa web