Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 14 de juliol de 2017, de la Direcció General de la Fundació del Palau de les Arts Reina Sofía, per la qual s'acorda donar publicitat a les bases que regularan el procés selectiu per a la constitució de borses de treball de professors de l'Orquestra de la Comunitat Valenciana. [2017/6641]

(DOGV núm. 8091 de 25.07.2017) Ref. Base de dades 006663/2017


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Persones publicojurídiques;Palau de les Arts Reina Sofia, Fundació de la Comunitat Valenciana
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: borses de treball, Palau de les Arts Reina Sofía, Fundació de la Comunitat Valenciana, A/A1



1. Normes generals

1.1. Es convoca un procés selectiu amb la finalitat de crear borses de treball de cadascun dels instruments que es detallen en l'annex I, per a la contractació de personal laboral temporal acollit pel Reial decret 1435/1985, en l'Orquestra de la Comunitat Valenciana, titular del Palau de les Arts.

1.2. En la comissió executiva amb data 28 de març de 2017, es va aprovar l'inici dels tràmits necessaris per a la convocatòria pública d'audicions que permetera la creació de borses de treball en els instruments necessaris de l'Orquestra, amb la intenció d'aconseguir una estabilitat interna que permeta mantindre el nivell d'excel·lència i qualitat d'aquesta.

1.3. L'actual procés es regirà pel Reial decret 1435/1985, d'1 d'agost, pel qual es regula la relació laboral especial dels artistes en espectacles públics, el Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut dels Treballadors, per les lleis emanades de la Generalitat Valenciana i d'aplicació a aquesta entitat, i pel que disposen aquestes bases.



1.4. L'actual convocatòria tindrà en compte el principi d'igualtat de tracte entre homes i dones pel que fa a l'accés al lloc de treball, d'acord amb l'article 14 de la Constitució espanyola, la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes, i allò establert en el mateix Pla d'igualtat de la Fundació Palau de les Arts Reina Sofía.



1.5. El sistema de selecció serà d'audició, el qual respectarà els principis de publicitat, mèrit, capacitat i lliure concurrència dels/de les candidats/es d'acord amb l'article 51 de la Llei de Funció Pública Valenciana, i garantirà, en tot moment, la transparència del procés de creació de borses de treball.

1.6. Les audicions seran públiques, i mantindran com a límit la capacitat de la sala en la qual es realitzen. No es podran gravar amb cap mitjà ni per a cap finalitat i s'haurà de guardar silenci absolut. Amb la finalitat de garantir la igualtat d'oportunitats, Els/les aspirants sols podran accedir a la sala d'audició en les rondes en les quals no participen.

1.7. El procés selectiu es realitzarà mitjançant el sistema de valoracions, exercicis i puntuacions que s'especifiquen en el punt 8. La constitució, així com el funcionament de cadascuna de les borses de treball per a cada instrument, es regirà per allò establert en aquesta convocatòria.

1.8. La inclusió en alguna de les borses de treball establertes en l'Annex I per a cada instrument servirà per a la contractació temporal per una duració determinada, per una o diverses produccions/projectes, o per un temps cert, per una temporada o pel temps en què una producció i/o programa estiga en cartell; o per a contractacions temporals autoritzades per la Conselleria que tinga assignades competències en matèria d'hisenda (art. 36 i DA 20 de la Llei 14/2016, de 30 de desembre, de pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2017), d'acord amb el Reial decret 1435/1985, d'1 d'agost, pel qual es regula la relació laboral especial dels artistes en espectacles públics.





2. Requisits dels/de les candidats/es

2.1. Per tal de ser admés/a en la participació del procés selectiu, l'aspirant haurà de posseir en el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, i mantindre fins el moment de la formalització del contracte de treball, els següents requisits de participació:

2.1.1. Nacionalitat: podrà participar en el procés selectiu qualsevol ciutadà/ana de qualsevol nacionalitat, i serà necessari comptar amb el corresponent permís de residencia i treball en el cas d'una nacionalitat extracomunitària, en el moment de la contractació en cas de passar a formar part d'alguna de les borses.

2.1.2. Capacitat legal: tindre capacitat per a contractar la prestació del seu treball, d'acord amb allò previst en l'article 7 de l'Estatut dels Treballadors.

2.1.3. Tindre una edat entre els 18 anys complits i l'edat precisa per a causar dret de pensió en la Seguretat Social, dins del termini assenyalat per a inscriure's.

2.1.4. Compatibilitat: No incórrer en cap causa d'incompatibilitat que li impedisca l'exercici de funcions en règim general amb una entitat de l'administració pública.

2.1.5. No patir cap malaltia ni limitacions físiques o psíquiques incompatibles amb el normal acompliment de les funcions corresponents.

2.1.6. Titulació requerida: estar en possessió d'un títol superior de Música en l'especialitat de l'instrument corresponent o, en el seu defecte, acreditació de coneixements musicals.

2.1.7. Habilitació: No haver sigut separat/ada, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels organismes constitucionals o estatutaris de les comunitats, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a llocs o càrrecs públics per resolució judicial, o per a exercir funcions similars a les quals desenvolupava en el cas del personal laboral, en el qual haguera sigut separat/ada o inhabilitat/ada.

2.2. Tots els requisits exigits en els punts anteriors s'hauran de posseir en el moment de finalitzar el termini de presentació de sol·licituds i mantindre'ls en la data de la contractació, els quals es deuran acreditar prèviament a aquesta.

2.3. Les persones amb discapacitat seran admeses en igualtat de condicions amb la resta d'aspirants, sense que s'establisquen exclusions per limitacions psíquiques o físiques, sols en aquells casos en què siguen incompatibles amb l'acompliment de les tasques o funcions corresponents. Per a aquestes persones, quan prèviament ho hagen sol·licitat en la instància, el Tribunal adaptarà sempre que siga possible, el temps i mitjans de realització dels exercicis de manera que gaudisquen d'igualtat de condicions.



3. Sol·licituds

3.1. Aquells que desitgen participar en aquest procés selectiu hauran d'emplenar la sol·licitud d'inscripció a través de la web «muv.ac»: www.muv.ac/orquestra-de-la-comunitat-valenciana, i emplenar el perfil a «muv.ac», com a mínim, amb les següents dades i documents:



a) En l'apartat Dades Personals, dades personals completes.

b) En l'apartat Currículum, currículum acadèmic i professional.

c) En l'apartat Documents:

c.1. Requisit 2.1.1.

Document d'identitat / Passaport / NIE / Permís de treball i residència

c.2. Requisit 2.1.3.

Diploma escanejat o document acreditatiu de la possessió del títol superior o equivalent de l'instrument al qual es presenta.

La no presentació de l'esmentada documentació suposarà l'exclusió del/de la candidat/a.

3.2. Finalitzat el període d'inscripció, es realitzarà la preselecció d'acord amb l'apartat 6.

3.3. Les sol·licituds per a participar en el procés selectiu es realitzaran d'acord amb els terminis i dates que s'indiquen per a les audicions corresponents per a cadascun dels instruments especificats en www.muv.ac/orquestra-de-la-comunitat-valenciana.

3.4. Els errors de fet, materials o aritmètics que pogueren advertir-se en la inscripció es podran rectificar fins la finalització del període de presentació de sol·licituds, d'ofici o a petició de l'interessat/ada.



3.5. La participació d'un/a aspirant en aquest procés de selecció comportarà:

– Confirmació per part seua que compleix els requisits indispensables exigits.

– Reconeixement per part seua de l'autenticitat de la documentació que hi adjunta i de la informació que apareix al seu curriculum vitae, i



– Acceptació expressa per part seua de tot allò establert a les bases reguladores d'aquesta convocatòria.

– Autorització per part seua a la Fundació i, si és el cas, per al tractament automatitzat de les seues dades, i

– Autorització per part seua a la Fundació per a la publicació, en la pàgina web d'aquesta o en qualsevol altre mitjà que considere oportú, dels resultats obtinguts en el procés de selecció, amb identificació dels/de les candidats/es pel número de document d'identitat corresponent.



4. Tribunal de selecció

4.1. Es constituirà un tribunal qualificador per a cadascun dels instruments el mateix dia de l'audició. La composició d'aquest tribunal serà publicada set dies abans de la data de realització de la prova, a la pàgina web de Les Arts, així com a qualsevol altre mitjà que es considere oportú. La composició d'aquest tribunal respectarà allò contingut en el conveni col·lectiu de la Fundació Palau de les Arts Reina Sofía (BOP 07.03.2016). El tribunal estarà compost per un mínim de 7 membres, i comptarà en tot cas amb un/a secretari/ària (amb veu i sense vot) i 1 membre de la representació legal dels treballadors.

Els membres del tribunal establerts hauran d'estar presents en l'horari indicat, i es podrà requerir Els/les suplents en cas que per causa justificada s'absente algun/a d'ells/es, i hauran de tindre disposició per a incorporar-se a l'audició Els/les suplents com a màxim en una hora.



4.2. Serà competència del Tribunal la resolució de les incidències que durant el transcurs de l'audició es puguen produir.

4.3. Els membres del Tribunal s'hauran d'abstindre d'intervindre en la valoració d'algun/a dels/de les aspirants en el cas d'algun dels següents supòsits:

– Tindre parentesc de consanguinitat o afinitat fins el quart grau amb algun/a dels/de les candidats/es.

– Tindre amistat íntima o enemistat manifesta amb algun/a dels/de les candidats/es.

– Tindre interés personal manifest en la valoració concreta de algun/a aspirant, la decisió del qual puga influir en la resolució final.



5. Preselecció

5.1. Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, es durà a terme la preselecció. Aquesta preselecció la realitzarà per currículum i mèrits el/la Solista de la secció corresponent a cada instrument, o, cas que hi haja alguna impossibilitat justificada per a poder realitzar aquesta tasca, la desenvoluparan o bé el co-solista o bé l'ajuda de solista.



La valoració curricular serà en funció dels següents paràmetres.

Currículum:

– Formació musical.

– Experiència prèvia en orquestres professionals.

– Premis obtinguts.

Altres mèrits

5.2. Cada aspirant rebrà a través del correu electrònic especificat a la pròpia inscripció, una notificació referent a la seua admissió o no, des de la plataforma «muv.ac». Rebuda la notificació corresponent, en el termini estipulat per a això, el qual apareixerà detallat a la plataforma (és a dir, com a màxim cinc dies abans de l'audició una vegada rebuda la notificació), s'haurà de confirmar la seua recepció.

En el moment en què l'aspirant reba la notificació de la seua admissió o exclusió al procés, d'acord amb l'actual preselecció, dins del mateix termini que es detalle, si ho considera, podrà presentar reclamació individual per no haver sigut admés/a. Aquesta reclamació es resoldrà en el termini màxim de 72 hores des de la seua recepció.

5.3. Finalitzat el termini establert i resoltes les reclamacions que s'hagen pogut presentar, dins dels tres dies hàbils següents es publicarà el llistat definitiu d'admesos/es i exclosos/es.



6. Audició

6.1. Els/les candidats/es admesos/es hauran de personar-se el dia i hora assenyalats en l'Annex II segons l'instrument que es tracte per a realitzar l'audició.

Cada candidat/a realitzarà l'audició amb el mateix instrument amb el qual haurà de participar posteriorment en el cas de ser contractat/ada, o amb un d'igual o superior qualitat, acreditant-lo i estant supeditat a la seua acceptació.

6.2. Les audicions seran públiques i obertes, d'acord amb allò previst en l'apartat 1.6.

6.3. L'ordre d'audició serà alfabètic segons el primer cognom.

6.4. Les audicions seran amb cortina en totes les rondes.

6.5. Les audicions s'estructuraran en dos rondes. La primera ronda, en la qual se sol·licitarà part del repertori corresponent segons l'annex II, serà eliminatòria. En la segona ronda, en la qual es completarà el repertori sol·licitat, s'atorgarà una puntuació a cada candidat que haja superat la primera ronda.

La superació de la primera ronda suposarà la inclusió a la borsa de treball, mentre que la puntuació obtinguda per cada candidat que haja accedit a la segona ronda determinarà l'ordre de crida d'aquesta.



6.6. Les audicions seran avaluades pel Tribunal establert i que, amb aquesta finalitat, prendrà les decisions per majoria. El vot serà secreti i es realitzarà en silenci una vegada haja finalitzat el procés. En primera ronda es puntuarà de l'1 al 10 establint la nota de tall en la meitat de la suma de la màxima puntuació possible (ex: tribunal compost per nou persones, màxima puntuació 90, nota de tall 45). En segona ronda, es puntuarà novament de l'1 al 10, la suma dels punts d'aquesta segona votació donarà com a resultat l'ordre del llistat de la borsa.

El vot es dipositarà en una urna, el recompte de vots i aixecament d'acta correspondrà al/a la secretari/ària.

Si, després del recompte de vots, existira un empat en puntuació, el tribunal podrà iniciar un debat per a l'exposició d'arguments i es tractarà de consensuar l'ordre del llistat. Cas de no arribar a consens, es tornaria a votar.

Si l'empat continuara es podria fer ús d'una tercera ronda facultativa, en la qual es redefiniria el programa a interpretar i es realitzaria una nova votació.

Podrà fixar-se el dret de veto, que tindran exclusivament, i com a màxim, tres persones membres del Tribunal, les quals ostenten la màxima representació a nivell artístic i organitzatiu respecte de les audicions.

6.7. Els/les aspirants hauran d'interpretar el que se'ls sol·licite d'entre les obres indicades en l'annex II. El tribunal podrà interrompre la interpretació en qualsevol moment, podrà donar per finalitzada la prova de cada aspirant quan ho crega oportú i es reserva, així mateix, el dret a sol·licitar lectura a primera vista.

6.8. Les audicions tindran lloc al Palau de les Arts Reina Sofía, situat en l'avinguda del Professor López Piñero, número 1, 46013 València.

6.8.1. L'horari de citació dels/de les candidats/es al Palau de les Arts serà a les 08.30 h del matí.

6.8.2. S'iniciaran les audicions una vegada constituït el tribunal. Els/les candidats/es disposaran de 10 minuts amb el pianista abans de l'inici de l'audició.

6.8.3. El lloc on es realitzaran les audicions serà la sala d'assaig d'orquestra de la planta 9.

6.9. El repertori per a les proves presencials s'adjunta en l'annex II. L'Orquestra de la Comunitat Valenciana no proporcionarà còpies de cap dels extractes orquestrals; són els candidats els qui els han d'obtindre a través de les fonts disponibles.

6.10. Serà exclòs/a de les proves per a les audicions qui no aparega a l'hora esmentada.

6.11 El tribunal podrà requerir l'acreditació de la identitat dels/de les aspirants. Així mateix, si tinguera coneixement que algun d'ells no compleix algun dels requisits exigits en la convocatòria, haurà de proposar la seua exclusió a l'autoritat que convoca.

6.12. Les despeses de desplaçament i estada a València corren a càrrec dels/de les aspirants. Els/les aspirants disposaran d'un espai comú per a preparar-se abans de la seua intervenció. En la mesura d'allò possible, s'intentarà que l'espai per a practicar els deu últims minuts siga d'ús individual.

6.13 L'Orquestra de la Comunitat Valenciana posarà a disposició dels/de les aspirants que ho desitgen un pianista acompanyant, prèvia indicació al butlletí d'inscripció del repertori. El pianista estarà disponible durant 10 minuts abans de l'audició (i en la pròpia audició) i l'aspirant haurà d'enviar prèviament la partitura per a l'acompanyant si en fóra requerit.



7. Superació del procés selectiu

7.1. Finalitzada l'audició, el/la secretari/ària de cada Tribunal aixecarà acta, amb els aspirants que hagen superat la primera ronda, i la puntuació obtinguda.

Aquesta relació serà publicada una vegada haja conclòs l'audició en el mateix espai físic on s'ha realitzat (sala assaig orquestra), així com a la web del Palau de les Arts els dies consecutius, i allà on es considere oportú.

7.2. La inclusió de cada aspirant en cada bora corresponent es farà pel número d'ordre corresponent d'acord amb la puntuació obtinguda i la seua crida es produirà segons allò establert en l'apartat següent respecte al funcionament de les borses.



8. Crida i funcionament de les borses

8.1. Els/les aspirants que hagen superat la primera ronda de l'audició i hagen sigut puntuats en la segona ronda se incorporaran a un llistat per instrument amb un ordre establert d'acord amb la puntuació obtinguda.

8.2. Existirà una borsa per instrument que inclourà un llistat per ordre de puntuació.

8.3. La gestió de les borses que es creen a través d'aquesta convocatòria correspondrà al departament d'orquestra, de manera coordinada amb el departament de gestió de persones.

8.4. La vigència d'aquestes borses serà de 3 temporades, és a dir, fins a la temporada 2019-2020.

8.5. La crida es realitzarà sempre d'acord amb l'ordre dels integrants en cadascun dels llistats, de major a menor puntuació (començant pel primer i així successivament), sempre i quan la nova contractació temporal ho permeta d'acord amb el que estableix l'article 15 del Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut dels Treballadors.



Cas de no poder comptar amb el/la professor/a segons el que estableix el paràgraf anterior, aquest/a conservarà el seu ordre al llistat, encara que romandrà inactiu/IVA fins que siga permés novament d'acord amb el mateix precepte legal.

8.6. A la finalització d'un contracte temporal, el/la professor/a tornarà a ocupar el número d'ordre que posseïa anteriorment, tret que en finalitzar el contracte acumule 365 dies o més contractat/ada, o el límit legal que permeta la legislació d'aplicació, cas en el qual romandrà inactiu/iva en el llistat fins a poder tornar a comptar amb els seus serveis d'acord amb la legalitat vigent.

8.7. Quan es produïsca la necessitat de contractació d'un lloc inclòs en algunes de les borses, la crida es realitzarà per correu electrònic, i també podrà ser per telèfon. En la comunicació que es realitze per correu electrònic, s'indicarà el termini que tindrà el/la candidat/a per a contestar a l'oferta corresponent.

8.8. Cas que no es puga formalitzar la contractació amb el/la candidat/a que ocupe el primer lloc en la borsa, s'oferirà la contractació al/la candidat/a que ocupe el següent lloc en la borsa, i així successivament fins a la cobertura del lloc.

Els/les candidats/es que no contesten en el termini concedit a l'efecte en la comunicació de citació o rebutgen una oferta, tret de causa justificada, passaran automàticament al darrer lloc de la borsa.

En aquells casos en què siga urgent la incorporació immediata d'un/a candidat/a, i es requerisca resposta immediata per part del/de la candidat/a, la no contestació del/de la candidat/a o la no-acceptació de l'oferta, no suposarà perdre l'ordre en la borsa.

S'entén per causa justificada:

– Acreditar estar treballant en virtut d'un contracte.

– Malaltia justificada i acreditada amb el corresponent informe mèdic.

– Maternitat, paternitat, guarda legal etc., acreditada.

8.9. Seran causes d'exclusió directa de la borsa corresponent:

– No contestar a una oferta de contractació en tres ocasions.

– Haver sigut convocat/ada i no comparéixer per a la formalització de la contractació, tret que s'acredite malaltia amb el corresponent informe mèdic.

– No haver superat el període de prova.



València, 17 de juliol de 2017.– El director economicoadministratiu: Francisco Potenciano.









ANNEX I

Relació d'instruments objecte de la convocatòria



Instrument:

Flauta

Trompeta

Violí

Fagot

Percussió

Viola







ANNEX II

Dia, hora i repertori



Flauta

Dia: 16.09.2017

Hora: 08.30 h

Repertori 1.ª ronda

I. Primera prova

a) Mozart: Concert per a flauta en sol major, K 313

1r i 2n moviment, sense repeticions i amb cadència.

b) Beethoven: Obertura Leonora III.

Des de l'inici al compàs 360.

c) Beethoven: Simfonia núm. 9

4t moviment, des del compàs 343 al 431 (flautí).

b) R. Strauss: Salome.

Salomes Tanz, des de lletra R (flauta II).



Repertori 2a ronda

II. Extractes orquestrals:

Flauta

1. Brahms: Simfonia núm. 4.

4t moviment, des de compàs 93 a 105.

2. Debussy: Prélude à l'après-midi d'un faune.

Des d'inici fins a compàs 30.

3. Dvoák: Simfonia núm. 9, Del nou món.

1r moviment (flauta I i II).

4. Hindemith: Symphonic Metamorphosis.

Andantino: des de B2 d'Assaig fins al final del solo.

5. Mendelssohn-Bartholdy: Simfonia núm. 4, italiana.

Saltarello, des de l'inici al compàs 104 (flauta II).

6. Mendelssohn-Bartholdy: Ein Sommernachtstraum.

Scherzo, des de compàs 338 al final del solo.

7. Prokófiev: Peter and the wolf.

The Bird, des de núm. 2 a núm. 4 i des de núm. 8 a 5 compassos abans de núm. 9.

8. Ravel: Daphnis et Chloé

Suite II, completa (flauta II+flautí).

9. Saint-Saëns: Le carnaval des animaux.

núm. 10, Volière, des de l'inici fins a 7 compassos després de núm. 4.

10. R. Strauss: Der Rosenkavalier.

Acte I, des de núm. 230 fins a núm. 232 (flauta II).

Piccolo

1. Ravel: Concert per a piano en sol major.

1r moviment, des de l'inici fins al núm. 1 i des de núm. 36 fins a 11 compassos després.

2. Rossini: Semiramide.

Obertura, des del compàs 132 al 143, des del 190 al 195 i des del 321 al 329.

3. Wagner: Das Rheingold.

3.ª escena, des del compàs 442 al 451, des del 644 al 655, des de 851 al 855 i des de 942 al 944.

Flauta en sol

1. Ravel: Daphnis et Chloé

Suite II, des de 3 compassos després de núm. 156 a núm. 158, des de núm. 187 a núm. 189 i des de núm. 197 al final.

2. Stravinsky: Le sacre du printemps

L'adoration de la terre, des de núm. 8 a núm. 10, des de núm. 27 a núm. 30.

Le sacrifice, des de núm. 83 a núm. 84 i des de 5 compassos després de núm. 93 a núm. 94.



L'Orquestra de la Comunitat Valenciana no proporcionarà còpies de cap dels extractes orquestrals: són els candidats els qui els han d'obtindre pels seus mitjans. El tribunal determinarà la necessitat d'una lectura a primera vista en qualsevol de les rondes.





Trompeta

Dia: 18.09.2017

Hora: 08.30 h

Repertori 1a ronda

I. Primera prova

a) Haydn: Concert per a trompeta en mi bemoll major

1r moviment, amb trompeta en si bemoll, rotary.

b) Mahler: Simfonia núm. 5

1r moviment, trompeta I.

c) R. Strauss: Simfonia alpina.

Des de cinc abans de núm. 68 a núm. 71, solo de núm. 75 i des de núm. 91 a núm. 111, trompeta I.



Repertori 2a ronda

II. Extractes orquestrals

1. Bartók: Concert per a orquestra.

1r moviment, Introduzione, des de compàs 328 fins a 396 (trompeta II).

2n moviment, Giuoco delle coppie, des de compàs 90 fins a 120 (trompeta II).

5é moviment, Finale, des de compàs 201 fins a 254 i des de 556 fins a 572 (trompeta II).

2. Beethoven: Obertures Leonora núm. 2 i núm. 3 (rotary).

3. Berlioz: Symphonie fantastique.

2n moviment, solo de corneta.

4. Bizet: Carmen.

Preludi, des de núm. 9 a 9 compassos després núm. 11.

Acte I: solo de trompeta interna, des de 8 compassos abans núm. 32 fins 8 compassos després.

5. Donizetti: Don Pasquale

Acte II, 3a escena, núm. 5, des d'inici fins 4 compassos després de núm. 1, trompeta I.

6. Mahler: Simfonia núm. 2.

5é moviment, trompeta II interna, rotary.

7. Mahler: Simfonia núm. 3.

3r moviment, solo de Post Horn Intern.

6é moviment, Coral, trompeta I.

8. Mahler: Simfonia núm. 6

1r moviment, des del compàs 144 al 151.

4t moviment: des del compàs 45 al 47, trompeta II, rotary.

9. Ravel: Concert per a piano en sol major

1r moviment, trompeta I.

10. R. Strauss: Elektra.

Des de núm. 271 al núm. 273, trompeta III, rotary.

11. R. Strauss: Salome.

Passatge des de 3 compassos després de núm. 315, trompeta III, rotary.

Passatge des de 3 compassos després de núm. 330, trompeta II, rotary.

12. R. Strauss: Ein Heldenleben.

Des d'anacrusa de núm. 42 a 5 compassos després de núm. 44, trompeta II i III, rotary.

Des de núm. 58 a 3 compassos després de núm. 62, trompeta II i III, rotary.

Des de núm. 66 a núm. 67, trompeta III, rotary.

13. Stravinsky: Petrushka (1947).

Des d'anacrusa de núm. 135 fins núm. 143, trompeta I.

14. Txaikovski: La dama de piques

Acte III, 5a escena, núm. 18, del compàs 13 al 40, trompeta II interna.

15. Verdi: Aida.

Acte III, núm. 13, Duetto, trompeta II.

16. Verdi: Don Carlo.

Acte III, núm. 14, Morte di Rodrigo, des d'11 compassos abans de D fins a 4 compassos després de D, solo de corneta.

17. Wagner: Der fliegende Holländer

Acte I, núm. 1, Introducció, trompeta II, rotary.

18. Wagner: Das Rheingold

4.ª escena, des d'anacrusa de núm. 78 fins a núm. 79, trompeta II, rotary.

19. Wagner: Siegfried

Acte III, 3.ª escena, trompeta II, rotary.

20. Wagner: Die Walküre.

Acte II, 4.ª escena, trompeta II, rotary.

Acte III, 1.ª escena, trompeta II i III, rotary.



L'Orquestra de la Comunitat Valenciana no proporcionarà còpies de cap dels extractes orquestrals: són els candidats els qui els han d'obtindre pels seus mitjans. El tribunal determinarà la necessitat d'una lectura a primera vista en qualsevol de les rondes.





Violí

Dia: 30.09.2017

Hora: 08.30 h

Repertori 1.ª ronda

I. Mozart:

Un concert a elegir entre:

– Concert per a violí núm. 4, K 218 en re major

– Concert per a violí núm. 5, K 219 en la major

(El tribunal indicarà quin moviment haurà d'interpretar el/la candidat/a en cada concert; mai s'han d'interpretar cadències, a menys que hagen sigut creades pel propi candidat).



II. Un Concert a elegir entre:

a) Beethoven: Concert per a violí op. 61, en re major.

b) Brahms: Concert per a violí op. 77, en re major.

c) Bruch: Concert per a violí núm. 1, op. 26, en sol menor.

d) Mendelssohn-Bartholdy: Concert per a violí op. 64, en mi menor.



e) Sibelius: Concert per a violí op. 47, en re menor.

f) Txaikovski: Concert per a violí op. 35, en re major.

(S'ha d'interpretar el 1r moviment sense cadència, a menys que haja sigut creada pel propi candidat).



Repertori 2.ª ronda

III. Bach

– Ciaccona (de la Partita núm. 2, BWV 1004).



IV. Extractes orquestrals

1) Beethoven: Simfonia núm. 3.

3r moviment, des de l'inici al compàs 68.

2) Beethoven: Simfonia núm. 9.

3r moviment, compàs 99 al 114.

3) Brahms: Simfonia núm. 4.

4t moviment, compàs 33 al 80.

4) Mendelssohn-Bartholdy: Ein Sommernachtstraum.

Scherzo, compàs 17 al 99.

5) Mozart: Simfonia núm. 39.

4t moviment, Finale, des de l'inici al compàs 41.

6) Schumann: Simfonia núm. 2.

2n moviment; des de l'inici al compàs 48.

7) R. Strauss: Don Juan

Des de l'inici al compàs 35 i del compàs 50 al 62.

8) Verdi: La forza del destino.

Simfonia, des d'N fins a O.

9) Wagner: Siegfried.

Acte III, 3.ª escena: des de tres compassos abans del núm. 51 a quinze després del núm. 52; i des de set compassos abans del núm. 58 a cinc després del 58).

10) Wagner: Tannhäuser.

Obertura, des del compàs 228 al 313.

11) Wagner: Die Walküre.

Acte II, Introducció, des de l'inici al compàs 74.



L'Orquestra de la Comunitat Valenciana no proporcionarà còpies de cap dels extractes orquestrals: són els candidats els qui els han d'obtindre pels seus mitjans. El tribunal determinarà la necessitat d'una lectura a primera vista en qualsevol de les rondes.





Fagot

Dia: 17.09.2017

Hora: 08.30 h

Repertori 1.ª ronda

I. Mozart:

– Concert per a fagot K 191 en si bemoll major.

1r i 2n moviment, sense cadències.



II. Saint-Säens:

– Sonata per a fagot i piano, op.168.

a elegir entre 1r moviment i 2n moviment.



Repertori 2a ronda

Extractes orquestrals:

1) Bartók: Concert per a orquestra.

2n moviment, Giuoco delle coppie, del compàs 8 al 24 i des del compàs 164 al 180 (fagot II).

2) Brahms: Concert per a violí en re major.

2n moviment, Adagio (fagot II).

3) Brahms: Simfonia núm. 3.

4t moviment, Allegro, des de l'inici fins a A (fagot II).

4) Mozart: Le nozze di Figaro

Obertura.

5) Ravel: Concert per a piano en sol major.

3r moviment, Presto (fagot I i II).

6) Ravel: Rapsodie espagnole.

Prélude à la nuit, (fagot I i II).

7) Smetana: Prodaná nevsta.

Obertura (fagot II).

8) Wagner: Tannhäuser.

Obertura, des de l'inici al compàs 16 (fagot II).



L'Orquestra de la Comunitat Valenciana no proporcionarà còpies de cap dels extractes orquestrals: són els candidats els qui els han d'obtindre pels seus mitjans. El tribunal determinarà la necessitat d'una lectura a primera vista en qualsevol de les rondes.





Percussió

Dia: 22.09.2017

Hora: 08.30 h

Repertori 1a ronda





Caixa

Heinrich Knauer: estudis núm. 30 i 31. Kleine Trommelschule

Rossini: La Gazza Ladra.

Obertura. Inici a c. 11 (Probespiel); des de E a G (Carroll).





Xilòfon

Morris Goldenberg: Estudi n. XIX. Modern School for Xylophone, Marimba, Vibraphone.

Stravinsky: Ballet L'ocell de foc (1910).

1 c. abans de 47 a 48; 127 a 133 (Probespiel).





Plats

Txaikovski: Simfonia 4.

(Probespiel)





Timbales

Mozart: Die Zauberflöte.

Obertura. 194 a fi. (Probespiel).



Repertori 2.ª ronda

CAIXA

Prokofiev: El tinent Kijé.

Suite. I – 1 a 2; V – 2 c. després de 54 a 55 (Carroll).

Ravel: Bolero.

Rimski-Kórsakov: Capriccio espagnol.

IV: inici a 10 c. després d'L (Carroll).

Von Suppé: Pique Dame.

Obertura (Probespiel).





Xilòfon

Berg: Wozzeck.

(Probespiel)

Hindemith: Kammermusik núm. 1.

(Probespiel)

Messiaen: Oiseaux exotiques.

4 a 5; 6 a 7; 26 a 30 (Carroll).

Prokófiev: Alexander Nevsky.

30 a 31; 2 c. després de 81 a 2c. després de 84. (Carroll).

Stravinsky: L'ocell de foc, suite (1919).

3 c. després d'11 a 14 (Carroll).

Stravinski: Petrushka (1947).

80 a 3 c. abans de 81; 2 c. després de 88 a 3 c. després de 90 (Probespiel i/o Carroll).





Lira

Dukas: L‘apprenti sorcier.

(Probespiel)

Debussy: La mer.

(Probespiel)

Respighi: I pini di Roma.

Inici a 21 c. després de 2; 3 c. després de 3 a 12 c. després de 4; 3 c. abans de 6 a 1 c. abans de 6; 8 c. abans de 8 a fi (Carroll).





Vibràfon

Berg: Lulu.

(Probespiel)

Bernstein: West Side Story.

(Probespiel)





Marimba

Gordon Stout: Two mexican dances for marimba.

Dance núm. 2





Pandereta

Bizet: Carmen, suite núm. 1.

Aragonaise: Inici a 8c. abans d'A; 8 c. després de D a fi.

Danse Bohème: 3 c. abans de D a 3 c. després de E; 3 c. després d'L a 4 c. després d'M. (Carroll)

Britten: Four sea interludes.

IV: 10 a 11 (Carroll).

Dvoák: Obertura carnaval.

Inici a 4c. abans de C; T a fi (Carroll).

Stravinsky: Petrushka (1947).

3 c. després de 201 a 206 (Carroll i/o Probespiel).





Triangle

Bizet: Carmen, Suite núm. 1.

Danse Bohème: H a 2 c. després d'I (Carroll).

Rimski-Kórsakov: Capriccio espagnol.

IV: 11 c. abans d'M a 7 c. abans d'M; P a 7 c. després de Q; 5 c. després de T a U (Carroll).





Plats

Txaikovski: Romeu i Julieta.

(Probespiel)

Rakhmàninov: Concert per a piano núm. 2.

III: 32 a 13 c. després de 32; 12 c. abans de 38 a 38 (Carroll).





Bombo

Mahler: Simfonia núm. 3

I: 8 c. abans de 2 a 4 c. després de 2; 6 c. després de 32 a 33 (Carroll).

Stravinsky: La sacre du printemps.

Primera part: 72 a fi. (Carroll).

Stravinsky: Petrushka (1947).

124 a 127 (Bombo + plats). (Carroll).





Timbals

Brahms: Simfonia núm. 1.

8 c. després de Q fins a fi. (Goldenberg).

Strauss: Der Rosenkavalier.

III Acte: 8 c. abans 247 a 2 c. després de 257. (Probespiel).

Txaikovski: Simfonia núm. 4.

I: 323 a 5 c. després de 348 (Probespiel).



Pot trobar el material a / Puede encontrar el material en / You can find the material at:

Kleine Trommelschule. Heinrich Knauer. 1912. FH1021. Hofmeister.

Orchestral Repertoire for Bass Drum & Cymbals. Compiled by Raynor Carroll. Batterie Music.

Orchestral Repertoire for Tambourine, Triangle and Castanets. Compiled by Raynor Carroll. Batterie Music.

Orchestral Repertoire for Glockenspiel Vol. I & II. Compiled by Raynor Carroll. Batterie Music.

Orchestral Repertoire for Snare Drum. Compiled by Raynor Carroll. Batterie Music.

Orchestral Repertoire for Xylophone Vol. I & II. Compiled by Raynor Carroll. Batterie Music.

Test Pieces for Orchestral Auditions. Timpani/Percussion. Orchester Probespiel. Schwender & Ulrich. Ed. Schott.

Modern School for Xylophone, Marimba, Vibraphone. Morris Goldenberg. 1950. Chappell & Co., Inc.

Romantic Symphonies for Timpani. Compiled by Morris Goldenberg. 1964. Hal Leonard Publishing Corporation.

Two Mexican Dances for Marimba. Gordon Stout. 1977. Studio 4 Productions.



L'Orquestra de la Comunitat Valenciana no proporcionarà còpies de cap dels extractes orquestrals: són els candidats els qui els han d'obtindre pels seus mitjans. El tribunal determinarà la necessitat d'una lectura a primera vista en qualsevol de les rondes.





Viola

Dia: 15.09.2017

Hora: 08.30 h

Repertori 1.ª ronda

I. Un concert (1r moviment amb cadència) a elegir entre:

a) Hoffmeister: Conert en re major.

b) Stamitz: Concert op.1, en re major.



II. Lliure elecció: Un concert (1r moviment amb cadència) a elegir entre:

a) Bartók: Concert per a viola, opus Posth.

1r moviment, amb cadència.

b) Walton: Concert per a viola.

1r. moviment, amb cadència.



Repertori 2.ª ronda

Extractes orquestrals: (Probespiel)

1) Beethoven: Simfonia núm. 5.

2n moviment, Andante con moto.

2) Berlioz: Le carnaval romain.

Obertura.

3) Mahler: Simfonia núm. 10.

1r moviment, Adagio.

4) Mozart: Die Zauberflöte.

Obertura.

5) Mozart: Simfonia núm. 41, Júpiter.

4t moviment, Finale.

6) Rossini: Il barbiere di Siviglia.

Obertura.

7) Schubert: Simfonia núm. 4.

4t moviment, Allegro.

8) Smetana: Prodaná nevsta.

Obertura.

9) R. Strauss: Don Juan.

10) Wagner: Tannhäuser.

Obertura.



L'Orquestra de la Comunitat Valenciana no proporcionarà còpies de cap dels extractes orquestrals: són els candidats els qui els han d'obtindre pels seus mitjans. El tribunal determinarà la necessitat d'una lectura a primera vista en qualsevol de les rondes.

Mapa web