Ficha docv

Ficha docv









Licitació número 2017 0092-SU 032. Subministrament i substitució de la gespa i aspersors de turbina del reg del camp de futbol de les pistes esportives del Campus de Tarongers. [2017/6858]

(DOGV núm. 8095 de 31.07.2017) Ref. Base de dades 006919/2017




1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Universitat de València.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servei de Contractació Administrativa. Subministraments.

c) Número d'expedient: 2017 0092 - SU 032.



2. Objecte del contracte

a) Descripció de l'objecte: subministrament i substitució de la gespa i aspersors de turbina del reg del camp de futbol.

b) Divisió per lots: no.

c) Lloc d'execució: camp de futbol de les pistes esportives del Campus de Tarongers.

d) Termini d'execució: 3 mesos des de l'endemà a la signatura del contracte.



3. Tramitació, procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.



4. Pressupost

a) Pressupost base de licitació: 225.000 euros (IVA inclòs)

b) Pressupost autoritzat: 225.000 euros (IVA inclòs)

c) Distribució per anualitats: anualitat 2017, 225.000 euros (IVA inclòs)



5. Garanties

Definitiva: 5 % de l'import d'adjudicació (IVA exclòs).



6. Obtenció de documentació i informació

6.1. Obtenció de documentació:

a) Perfil de contractant de la Universitat de València, http://www.uv.es/contratacion.

6.2. Obtenció d'informació.

a) Entitat: Universitat de València - Servei de Contractació Administrativa. Subministraments.

b) Domicili: av. Blasco Ibáñez, 13, nivell 2.

c) Codi postal i localitat: 46010 València.

d) Telèfon: 963 864 209.

e) Telefax: 963 983 162.

6.3. Data límit d'obtenció de documents i informació: durant tot el termini establit per a la presentació de proposicions.



7. Requisits específics del contractista

Solvència exigida:

a) Solvència econòmica i financera: volum anual de negocis en l'àmbit al que es refereix el present contracte. L'any de major volum de negoci dels tres últims conclosos haurà de ser almenys de 278.000 euros, IVA exclòs. El volum anual de negocis del licitador s'acreditarà mitjançant els comptes anuals aprovats i dipositats al Registre Mercantil si l'empresari estiguera inscrit en l'esmentat registre, i en cas contrari, per les dipositades al registre oficial en què haja d'estar inscrit.



En el cas d'estar exempt de presentar els comptes anuals, s'aportarà una declaració responsable manifestant la no obligatorietat, així com el volum anual de negoci, acompanyada del model de IRPF que procedisca i aquella altra documentació que acredite el volum anual exigit.



b) Solvència tècnica: relació dels treballs efectuats per l'interessat en el curs dels últims cinc anys corresponents al mateix tipus o naturalesa al què corresponen l'objecte del present contracte. El requisit mínim serà que l'import anual acumulat en l'any de major execució siga igual o superior a 278.000 euros, IVA exclòs.

La relació dels treballs realitzats haurà d'incloure import, data i destinatari, públic o privat, dels mateixos.

8. Criteris de valoració:

8.1. Quantificables per mitjà d'aplicació de fórmules: oferta econòmica (fins 55 punts), període de garantia (fins 5 punts).

8.2. Quantificables per mitjà de juí de valor: característiques tècniques de la instal·lació (fins 15 punts), millores (fins 15 punts), prestacions cobertes pel període de garantia (fins 5 punts), planificació de la instal·lació detallant fases, recursos, cronogrames, on s'indique el camí crític i possibles dificultats que puguen provocar retards (fins 5 punts).





9. Presentació de les ofertes

a) Data límit de presentació: fins al 6 de setembre de 2017 (inclòs).



b) Documentació a presentar: d'acord amb la clàusula 8.2 del plec de clàusules administratives particulars, així com en el quadre de característiques annex al mateix.

c) Lloc de presentació d'ofertes:

Entitat: Universitat de València (Registre General).

Domicili: av. Blasco Ibáñez, 13, nivell 1.

Codi postal i localitat: 46010 València.

d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre la seua oferta: dos mesos des de l'obertura de proposicions econòmiques.

e) Admissió de variants: no pertoca.



10. Obertura dels sobres que contenen la proposició

a) El sobre 2 s'obrirà el 14 de setembre de 2017, a la sala de juntes del nivell 1 (av. Blasco Ibáñez, 13. València), a les 12.00 h.

b) El lloc, dia i hora de l'obertura del sobre 3 serà publicat en el seu moment en el perfil de contractant de la Universitat de València i és notificarà als licitadors admesos.



11. Altres informacions

a) L'horari del Registre General és de dilluns a divendres de 09.00 a 14.00 h durant el mes d'agost, i de 09.00 a 14.00 h i de 16.00 a 18.00 h a partir de l'1 de setembre. Les ofertes es podran presentar per qualsevol mitjà previst en l'article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999 (vigent per la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015 de procediment administratiu comú de les administracions públiques).

b) Forma d'accés al Perfil de Contractant: http://www.uv.es/contratacion/. En aquesta pàgina web és pot consultar tota la informació relativa a la convocatòria i plecs.



12. Despeses d'anuncis

Seran a càrrec de l'adjudicatari.



València, 21 de juliol de 2017.– El vicerector d'Economia, Infraestructures i Tecnologies de la Informació: Juan Luis Gandía Cabedo.

Mapa web