Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 24 de juliol de 2017, del director general del Servei Valencià d'Ocupació i Formació, per la qual s'aprova la convocatòria de la primera etapa de les subvencions per al desenvolupament del programa mixt d'ocupació formació Escoles d'Ocupació Et Formem, destinat a persones amb dificultats d'inserció laboral o pertanyents a col·lectius vulnerables, a càrrec del Programa operatiu Comunitat Valenciana (POCV), per a l'exercici pressupostari 2017, en aplicació de l'Ordre 14/2017, de 17 de juliol, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, per la qual se n'aproven les bases reguladores. [2017/6900]

(DOGV núm. 8092 de 26.07.2017) Ref. Base de dades 006712/2017








En virtut del que s'exposa i d'acord amb el que preveu l'article 160.4 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, aquesta Secretaria Autonòmica d'Economia i Ocupació, Direcció General del Servei Valencià d'Ocupació i Formació, dicta una resolució d'aprovació a càrrec de l'exercici pressupostari 2017 de la convocatòria de subvencions, en aplicació de l'Ordre 14/2017, de 17 de juliol, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, per la qual se n'aproven les bases reguladores. D'acord amb el Consell Valencià de Formació Professional, resolc:





Primer. Aprovació de la convocatòria i indicació de les bases reguladores de les subvencions

Es convoquen, per a l'exercici 2017, subvencions per al desenvolupament del programa mixt d'ocupació formació Escoles d'Ocupació Et Formem, destinat a persones amb dificultats d'inserció laboral o pertanyents a col·lectius vulnerables, a càrrec del Programa operatiu Comunitat Valenciana (POCV), en aplicació de l'Ordre 14/2017, de 17 de juliol, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, per la qual se n'aproven les bases reguladores, publicades en el DOGV de 19 de juliol de 2017.





Segon. Finançament i import de la convocatòria

Es destina per a atendre les subvencions un import global màxim de 4.220.000 € a càrrec de la línia pressupostària S7978000, del capítol IV, del subprograma 322.52, del pressupost del Servei Valencià d'Ocupació i Formació (d'ara en avant SERVEF) per a l'exercici 2017, amb la distribució territorial següent:

Alacant 1.363.420,00 €

Castelló 973.781,00 €

València 1.882.799,00 €

Total 4.220.000,00 €

Aquestes ajudes es desenvolupen a través del Programa operatiu Comunitat Valenciana i són susceptibles de cofinançament a càrrec del Fons Social Europeu a través Programa operatiu Comunitat Valenciana (POCV).



Tercer. Objecte i condicions de la concessió de les subvencions

La present resolució té com a objecte convocar per a l'exercici 2017, a través del procediment de concurrència competitiva, subvencions destinades al desenvolupament de programes d'ocupació formació a fi de cobrir les deficiències estructurals detectades en matèria de qualificació i inserció en la planificació estratègica del SERVEF, així com la millora de la qualificació i la inserció professional dels col·lectius establits en l'Estratègia Espanyola d'Activació per a l'Ocupació, especialment per a aquells que tenen més dificultat en l'accés o permanència en l'ocupació.

D'acord amb el que preveuen les bases reguladores, en aquesta primera etapa es desenvoluparan especialitats completes, dirigides a l'obtenció dels certificats de professionalitat de nivell 1, per a la qual cosa s'han de complir tots els requisits establits en el Reial decret 34/2008, de 18 de gener, pel qual es regulen els certificats de professionalitat (d'ara en avant RD 34/2008) i en l'Ordre ESS/1897/2013, de 10 d'octubre, per la qual es desenvolupa el Reial decret 34/2008, de 18 de gener, pel qual es regulen els certificats de professionalitat, i els reials decrets pels quals s'estableixen certificats de professionalitat dictats en la seua aplicació (d'ara en avant Ordre ESS/1897/2013).

Els projectes Et Formem tindran una duració de quatre mesos i la duració dels contractes de treball subscrits amb l'alumnat/treballador no podrà excedir la data de finalització d'aquesta etapa de formació en alternança amb el treball o la pràctica professional, dirigida a l'aprenentatge, la qualificació i l'adquisició d'experiència professional; a aquests efectes es dedicarà a formació per a l'ocupació un mínim del 25 % de la duració de l'etapa.

Durant aquesta primera etapa s'impartirà la formació complementària següent de caràcter modular: Inserció laboral, sensibilització mediambiental i en igualtat de gènere, codi FCOO03, de 10 hores de duració; Bàsic de prevenció de riscos laborals, codi FCOS02, de 30 hores de duració.

L'alumnat ha de complir els requisits mínims establits en l'article 4 de l'ordre per la qual s'aproven les bases reguladores. Així mateix, d'acord amb el que preveu l'article 12.1 de la mateixa ordre, s'ha d'acreditar que la selecció de l'alumnat es concreta en els col·lectius esmentats, i a aquests efectes els serveis socials certificaran, a través d'una llista ordenada de major a menor puntuació, els resultats obtinguts, i atorgaran un punt per cada un dels set col·lectius en què es puga enquadrar una mateixa persona.

L'entitat ha d'aportar al centre SERVEF, juntament amb l'oferta de serveis formatius, la llista esmentada i ha d'haver comprovat anteriorment que hi estan registrades com a demandants d'ocupació. El Centre SERVEF inclourà les dites persones en l'oferta de serveis formatius.



L'alumnat ha de ser major de 18 anys i estar, a més, en edat de treballar com a mínim fins a la finalització del projecte.



Quart. Lloc i termini de presentació de sol·licituds

1. Les sol·licituds s'han de presentar en imprés normalitzat, juntament amb la documentació específica, en les direccions territorials competents en la matèria de formació professional per a l'ocupació, sense perjudici de poder presentar-les en els altres llocs previstos en la normativa vigent en matèria de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

2. Així mateix, es pot realitzar la presentació telemàtica de les sol·licituds i per a això s'accedirà a la seu electrònica de la Generalitat (https://sede.gva.es), des d'on es podrà accedir al tràmit presentació de sol·licituds a ajudes del SERVEF, o de la web del SERVEF (www.SERVEF.es) a través de l'enllaç «sol·licitud telemàtica». Per a això, el sol·licitant ha de disposar de firma electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques), o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), ambdós admesos per la seu electrònica de la Generalitat (https://sede.gva.es). En el cas de presentar un certificat digital de persona física i que s'actue en representació d'una persona jurídica, s'ha d'inscriure prèviament en el Registre de Representacions de Caràcter Voluntari davant de la Generalitat per a la realització de tràmits per via telemàtica.

3. Les entitats poden presentar sol·licituds a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució i fins a l'11 de setembre de 2017, inclusivament.



Cinqué. Documentació que ha d'acompanyar la sol·licitud

1. Documentació a presentar per l'entitat sol·licitant. En el cas de mancomunitats o altres agrupacions d'entitats amb personalitat jurídica pròpia que compten explícitament entre els seus principals fins constitutius amb el foment de l'ocupació, la documentació assenyalada en l'apartat següent l'ha d'aportar cada un dels membres que es comprometa a efectuar la totalitat o part de les activitats en nom i per compte del primer.

2. Les sol·licituds, que han de ser efectuades per la persona representant legal de l'entitat, han d'anar acompanyades de la documentació següent, i utilitzar, si és el cas, els models normalitzats disponibles en la pàgina web del SERVEF:

a) Autorització expressa al SERVEF perquè comprove les dades d'identitat del sol·licitant o, en cas de tractar-se d'una persona jurídica, del seu representant, de conformitat amb el Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'administració electrònica de la Comunitat Valenciana. No obstant això, si de la comprovació efectuada resulta alguna discordança amb les dades facilitades per la persona interessada, l'òrgan instructor estarà facultat per a realitzar les actuacions procedents per a aclarir-la. Si el o la sol·licitant no hi presta el seu consentiment, ha d'aportar fotocòpia del document nacional d'identitat.

Quan d'acord amb la seua forma de constitució l'entitat beneficiària estiga subjecta al règim de dret privat, a més, documentació acreditativa i identificativa d'aquesta consistent en fotocòpia de l'escriptura de constitució/estatuts actualitzada i acreditació de la inscripció en el Registre Mercantil o registre corresponent, així com, si és el cas, poders de representació. En el cas que aquesta s'haja aportat anteriorment i no haja experimantat cap variació, serà suficient el certificat del representant legal de l'entitat, acreditatiu que no s'ha produït cap canvi en la documentació identificativa de l'entitat, i de la vigència del nomenament del president o de qui tinga la representació en la data presentació de la sol·licitud.



Quan es tracte d'una mancomunitat o altres agrupacions d'entitats amb personalitat jurídica pròpia que compten explícitament entre els seus principals fins constitutius amb el foment de l'ocupació, cada membre que es comprometa a efectuar la totalitat o part de les activitats en nom i per compte del primer ha de presentar un document dels compromisos assumits i un document que autoritze la concessió i el pagament de la subvenció a l'entitat sol·licitant.

b) Declaració responsable de no estar en cap dels supòsits de l'article 13.2 i 3 de la LGS, segons model normalitzat, així com de no ser deutor per resolució de procedència de reintegrament, tant en el moment de la concessió com en el del cobrament de la subvenció.



c) Documentació d'identificació fiscal de l'entitat sol·licitant.

d) Autorització al SERVEF perquè obtinga de manera directa, a través de certificats telemàtics, l'acreditació del compliment d'obligacions tributàries i davant de la Seguretat Social, en els termes que preveuen els articles 18 i 19 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

No obstant això, el sol·licitant pot denegar expressament aquesta autorització; en aquest cas, ha d'aportar els certificats que a continuació s'indiquen, i que tindran un període de validesa de sis mesos a comptar des de la data de l'expedició d'acord amb el que estableix l'article 23.3 del Reial decret 887/2006, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, general de subvencions:

– De l'Agència Estatal d'Administració Tributària, el certificat que acredite que el sol·licitant està al corrent de les seues obligacions tributàries.

– De la Tresoreria General de la Seguretat Social, el certificat acreditatiu que el sol·licitant està al corrent en el compliment de les seues obligacions.

– De les direccions territorials competents en matèria d'hisenda, el certificat acreditatiu que el sol·licitant no té deutes de naturalesa tributària amb la Generalitat.

e) Document acreditatiu de l'últim abonament de l'Impost d'Activitats Econòmiques (IAE), o declaració responsable de la seua exempció o no-subjecció.

f) Declaració responsable de l'entitat sol·licitant sobre el compliment de la normativa sobre integració laboral de persones amb discapacitat o, si és el cas, l'exempció de la dita obligació, segons el que estableix el Decret 279/2004, de 17 de desembre, del Consell.

3. Informació que ha d'acompanyar la sol·licitud:

a) Certificat acreditatiu del finançament d'aquella part del cost del projecte no subvencionada, entenent-se que queda pel compte de l'entitat beneficiària la diferència de finançament necessari per a la total execució de l'activitat subvencionada. El seu incompliment serà tingut en compte com a causa de minoració.

b) Documentació acreditativa de la titularitat jurídica de l'objecte d'actuació i de la seua disponibilitat per a l'execució de l'obra o servei previstos. En el cas de titularitat privada, escriptura pública de cessió per a ús públic per un termini no inferior a vint-i-cinc anys. L'òrgan instructor pot eximir d'aquest requisit, i substituir-lo per l'autorització dels/les titulars, determinades entitats pel caràcter social de l'obra o servei que s'ha de realitzar, i aquestes circumstàncies han de quedar degudament acreditades en l'expedient.

c) Fitxa de domiciliació bancària del compte específic a què el SERVEF transferirà els fons en el cas de ser aprovat el projecte, així com certificat de l'obertura d'aquest.

d) Projecte relatiu a l'obra o servei a realitzar, el contingut mínim del qual consistirà en una memòria en què s'arrepleguen els aspectes següents:

– Denominació i dades d'identificació del projecte i de l'entitat sol·licitant.

– Descripció detallada de l'obra o servei que s'ha de realitzar. Depenent de l'obra a realitzar, ha d'acompanyar-se d'un projecte bàsic o projecte tècnic complet firmat pel personal tècnic competent. En tot cas, si es tracta d'un projecte bàsic, ha de contindre, almenys, una memòria descriptiva, unitats d'obra, plans generals i pressupost amb estimació global per capítols. Compromís formal d'aportar amb la documentació d'inici tots els permisos necessaris per a l'exercici de l'activitat.



e) Projecte de pla formatiu per especialitats i en relació amb el projecte d'obra o servei que s'ha de desenvolupar, de manera que s'establisca la coherència entre les especialitats formatives sol·licitades, el pla formatiu per especialitats i les unitats d'obra o serveis. Cada itinerari formatiu ha d'incloure la denominació dels mòduls que l'integren i la seua duració. S'ha d'indicar, per a cada un dels grups si l'entitat està acreditada en altres certificats de professionalitat de nivells 2 i 3 o de nivell 2 de la mateixa família i àrea professional que el sol·licitat de nivell 1 per a aqueix grup.

Així mateix, en el projecte de pla formatiu s'han d'especificar també els aspectes següents:

– Descripció i justificació que l'equip didàctic i el material fungible són els idonis per a la formació de les persones participants i per a la realització del pla formatiu. Entre els mitjans previstos per a la formació de les persones participants es disposarà d'accés a internet a través d'una connexió de banda ampla, així com l'equipament informàtic i de projecció audiovisual necessari per a la utilització d'aquest recurs en les aules. Si l'entitat sol·licitant no disposa d'una connexió de banda ampla, l'alta d'aquesta podrà ser imputada a la subvenció en l'apartat de despeses de formació.

– Data prevista per al començament del projecte.

– Pressupost de despeses segons el detall següent:

a) Costos derivats de la contractació del personal docent.

b) Costos de mitjans didàctics no inventariables, material escolar, amortització d'equips.

c) Cost de la contractació de l'alumnat.

– Pressupost d'ingressos que comprendrà la subvenció que se sol·licita, la part finançada per aportacions de l'entitat promotora o d'altres institucions o organismes i, si és el cas, ingressos previstos com a conseqüència de l'alienació de béns produïts o serveis prestats pel desenvolupament o l'execució del projecte. S'han de fer constar expressament, si és el cas, les aportacions o els ingressos que disminuïsquen l'import de la subvenció que s'haja de sol·licitar.

4. Amb caràcter voluntari, podrà aportar-se, així mateix, documentació acreditativa de:

– La implantació d'un sistema de gestió de la qualitat ISO, EFQM o altres que s'especifiquen en els criteris de valoració establits en les bases.

– Acreditació documental que en l'escriptura fundacional o en els estatuts de l'entitat figura com a objectiu d'aquesta treballar a favor de la igualtat d'homes i dones. En el cas que l'entitat no dispose d'escriptura fundacional o estatuts, ha de presentar una declaració responsable a aquests efectes. Les entitats subjectes al règim de funció pública en matèria de personal compleixen aquest requisit per prescripció legal i no caldrà la presentació de la declaració responsable.



– Acreditació documental que l'entitat disposa d'un pla d'igualtat subscrit per les organitzacions sindicals, o bé la referència del Registre de Convenis i Acords Col·lectius (REGCON).



Sisé. Criteris de valoració de les sol·licituds

Les sol·licituds seran valorades d'acord amb els criteris establits en l'article 7 de l'Orde 14/2017, de 17 de juliol, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, per la qual s'aproven les bases reguladores del programa mixt d'ocupació-formació Escoles d'Ocupació et Formem, destinat persones amb dificultats d'inserció laboral o pertanyents a col·lectius vulnerables.





Seté. Termini de resolució, notificació i recursos

1. Vista la proposta de l'òrgan instructor, la persona titular de la direcció general competent en matèria de formació professional per a l'ocupació dictarà la resolució procedent per delegació de la persona titular de la Direcció General del SERVEF.

2. El termini per a resoldre i notificar les sol·licituds no podrà excedir sis mesos, comptats a partir de la publicació d'aquesta ordre.

3. Transcorregut el termini anterior sense que s'haja dictat i notificat una resolució expressa, s'entendrà desestimada la sol·licitud per silenci administratiu, sense perjudici que subsistisca l'obligació legal de resoldre.

4. Les resolucions de concessió han de ser motivades i han de determinar, a més de l'objecte, les condicions i la finalitat de la subvenció concedida, la duració i la quantia concedida.

5. A la resolució de concessió s'ha d'adjuntar la designació per la Direcció del Servei Territorial de Formació per a l'Ocupació, del personal tècnic de formació que actuarà d'enllaç entre l'entitat i el SERVEF.



6. Les resolucions adoptades sobre les sol·licituds d'aquestes ajudes posen fi a la via administrativa i contra aquestes podrà interposar-se un recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos, comptats des de l'endemà de la notificació, davant del jutjat contenciós administratiu de la corresponent província, d'acord amb el que estableixen els articles 8 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, o, potestativament, un recurs de reposició davant d'aquest mateix òrgan en el termini d'un mes, computat en els termes ja mencionats, d'acord amb el que disposa la normativa vigent en matèria de procediment administratiu comú de les administracions públiques. Tot això, sense perjudici que puga interposar-se qualsevol altre recurs dels previstos en la legislació vigent.





Huité. Mitjà de notificació o publicació dels tràmits a omplir en el procediment

1. Les notificacions es practicaran preferentment per mitjans electrònics i, en tot cas, quan l'interessat resulte obligat a rebre-les per aquesta via.

Amb independència del mitjà utilitzat, les notificacions seran vàlides sempre que en permeten tindre constància de l'enviament o posada a disposició, de la recepció o accés per l'interessat o el seu representant, de les dates i hores, del contingut íntegre, i de la identitat fidedigna del remitent i EL destinatari. L'acreditació de la notificació efectuada s'incorporarà a l'expedient.

Amb independència que la notificació es faça en paper o per mitjans electrònics, les administracions públiques enviaran un avís al dispositiu electrònic i/o a l'adreça de correu electrònic de l'interessat que aquest haja comunicat, i l'informaran de la posada a disposició d'una notificació en la seu electrònica de l'Administració o organisme corresponent, o en l'adreça electrònica habilitada única. La falta de pràctica d'aquest avís no impedirà que la notificació siga considerada plenament vàlida.



2. En el cas que la sol·licitud presentada no complisca els requisits exigits o la documentació aportada continga errors o siga insuficient, l'òrgan instructor requerirà a l'entitat sol·licitant que, en el termini de 10 dies hàbils, esmene la falta o aporte els documents preceptius, amb la indicació que, en cas de no fer-ho, es considerarà que ha desistit de la seua petició, amb la resolució prèvia, que s'haurà de dictar en els termes de l'article 21 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

3. D'acord amb el que preveu l'article 73 de la mateixa llei, quan en qualsevol moment es considere que algun dels actes dels interessats no reuneix els requisits necessaris, l'Administració li ho farà saber, i li concedirà un termini de 10 dies perquè ho esmene.



En el cas dels interessats que no atenguen el requeriment, es podrà declarar que han perdut el seu dret al tràmit corresponent; no obstant això, s'admetrà l'actuació de l'interessat, i produirà els seus efectes legals, si es produeix abans o dins del dia que es notifique la resolució en què es considere transcorregut el termini.



Nové. Renúncies

En cas de renúncies a subvencions concedides, es podrà proposar la concessió per ordre de la puntuació obtinguda en la fase de valoració de la corresponent província, si és el cas, d'aquelles sol·licituds que van obtindre prou puntuació per a ser concedides i no ho van ser per no haver-hi crèdit per a la seua concessió.



Desé. Termini de presentació de la sol·licitud de bestreta i ingrés de romanents

1. D'acord amb el que preveu el segon paràgraf de l'article 6.8 de la Llei 30/2015, de 9 de setembre, per la qual es regula el sistema de formació professional per a l'ocupació en l'àmbit laboral, es podrà avançar a l'entitat beneficiària, amb caràcter previ a l'inici de l'activitat formativa, fins a un 25 per cent de l'import concedit i fins a un 35 per cent addicional una vegada acreditat l'inici de l'activitat formativa, després de la presentació prèvia del corresponent aval bancari a favor del Servei Valencià d'Ocupació i Formació, per l'import de la bestreta, excepte els supòsits d'exempció de la dita obligació legalment establits. Per a això, haurà de disposar d'un compte bancari específic al qual es transferirà l'import de la bestreta. El compte aportat en el document de domiciliació bancària presentat amb la sol·licitud servirà a l'objecte esmentat.



Així mateix, segons preveu l'article 30.4 del Reial decret 694/2017, de 3 de juliol, pel qual es desplega la Llei 30/2015, de 9 de setembre, per la qual es regula el sistema de formació professional per a l'ocupació en l'àmbit laboral, d'acord amb el que estableix la disposició addicional desena de l'esmentada Llei 30/2015, de 9 de setembre, en el cas d'ajudes dirigides a l'Administració General de l'Estat, les comunitats autònomes o les entitats locals, així com a les entitats la titularitat de les quals corresponga íntegrament a les anteriors, en el marc dels programes públics d'ocupació i formació, l'administració pública competent podrà anticipar fins al 100 per cent de la subvenció concedida.



El beneficiari haurà de depositar la garantia en el corresponent servei territorial de la Conselleria d'Hisenda i Administració Pública. Una vegada obtinguda la carta de pagament acreditativa del depòsit, haurà de ser presentada pel beneficiari en el corresponent servei territorial de formació per a l'ocupació com a requisit previ i indispensable per al pagament anticipat.

Les garanties es cancel·laran per acord de l'òrgan concedent en els casos següents:

. Una vegada comprovada de conformitat l'adequada justificació de la bestreta.

. Quan s'hagueren reintegrat les quantitats anticipades.

D'acord amb el que preveu l'article 3.q de les bases reguladores, quan l'entitat beneficiària de la subvenció siga una entitat local, com a requisit previ al cobrament, haurà de presentar l'acreditació d'estar al corrent en el compliment de l'obligació de rendició de comptes anuals davant de la Sindicatura de Comptes de conformitat amb allò que disposa l'article 199.4 de la Llei 8/2010, de 23 de juny, de la Generalitat, de règim local de la Comunitat Valenciana.

Dins del termini de justificació previst en la convocatòria, l'entitat haurà d'ingressar els romanents no aplicats en el compte número ES50-0049-1827-81-2410382871, del BSCH (Banco Santander Central Hispano), a favor del SERVEF, i acreditar-ho davant del mateix òrgan identificant el número d'expedient.



Onzé. Termini d'inici i finalització de les accions formatives

D'acord amb el que preveu l'ordre de bases, els projectes hauran d'iniciar-se amb anterioritat al 31 de desembre de 2017 i finalitzar d'acord amb la seua duració, establida en aquesta convocatòria.





Dotzé. Actualització de mòduls econòmics

D'acord amb el que preveu l'article 8 de l'ordre de bases per a l'exercici 2017, s'estableixen els mòduls econòmics següents:

Mòdul A. Costos salarials del personal directiu, docent i auxiliar administratiu: 3,68 € per cada participant i hora.

Mòdul B. Costos de formació: 1,03 € per cada participant i hora.

Mòdul C. Salaris de l'alumnat: el salari mínim interprofessional anualment establit, en concepte de salaris de l'alumnat/persona treballadora.



Tretzé. Efectes

La present resolució produirà efectes l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.



Contra aquest acte, que esgota la via administrativa, podrà interposar-se un recurs potestatiu de reposició davant d'aquest mateix òrgan, en el termini d'un mes a partir de l'endemà de la publicació de la present resolució, d'acord amb el que es preveu en la normativa vigent en matèria de procediment administratiu comú de les administracions públiques, o bé, en el termini de dos mesos, un recurs contenciós administratiu davant del jutjat contenciós administratiu competent, de conformitat amb el que estableixen l'article 8, apartat 3, així com l'article 46, apartat 1, ambdós de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici que es puga interposar qualsevol altre recurs que es considere pertinent.



València, 24 de juliol de 2017.– El director general del Servei Valencià d'Ocupació i Formació: Enric Nomdedéu i Biosca.

Mapa web