Licitació número 384/2017TU. Subministrament per mitjà d'arrendament amb opció a compra i manteniment d'equips de radiologia en el Departament de Salut d'Alacant - Hospital General. [2017/6984]
(DOGV núm. 8096 de 01.08.2017) Ref. Base de dades 006965/2017
-
Anàlisi jurídica
Data d'entrada en vigor: 02.08.2017 Aquesta disposició està afectada per: Afectada per: -
Anàlisi documental
Origen de disposició: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública Grup temàtic: Contractació administrativa Descriptors: Temàtics: contracte de subministraments
1. Entitat adjudicatària
a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.
b) Dependència que tramita l'expedient: Departament de Salut d'Alacant - Hospital General.
c) Número d'expedient: procediment obert número 384/2017/T.U.
2. Objecte del contracte
a) Descripció de l'objecte: subministrament per mitjà d'arrendament amb opció a compra i manteniment d'equips de radiologia en el departament de salut d'Alacant - Hospital General.
b) CPV: 33124000-5, Aparells i material per a diagnòstic i radiodiagnòstic.
c) Nombre de lots: tres lots. Total con IVA
Lot 1, sala RX digitalitzada per a urgències pediàtriques: 383.164,80 .
Lot 2, sala RX digitalitzada per a urgències general: 390.918,48 .
Lot 3, portàtils RX: 369.312,72 .
d) Lloc d'entrega: magatzem general de l'Hospital General Universitari d'Alacant, siti en l'avinguda del Pintor Baeza, número 12, 03010 Alacant.
e) Termini d'entrega: 24 mesos.
f) Termini d'execució: 24 mesos.
3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació
a) Tramitació: urgent.
b) Procediment d'adjudicació: obert.
4. Pressupost base de licitació
a) Import total: 1.143.396,00 (un milió cent quaranta-tres mil tres-cents noranta-sis euros). IVA inclòs.
b) Base imposable: 991.440,00 (nou-cents noranta-un mil quatre-cents quaranta euros).
c) IVA 21 %: 151.956,00 (cent cinquanta-un mil nou-cents cinquanta-sis euros).
5. Garanties
a) Garantia provisional: no és procedent.
b) Garantia definitiva: 5 % de l'import d'adjudicació, exclòs l'Impost sobre el Valor Afegit.
6. Criteris d'adjudicació
Relació dels criteris d'adjudicació:
Lot 1, sala RX digitalitzada per a urgències pediàtriques
Orde Concepte Punts
Ponderació
1 Preu 50
2 Ampliació del termini de garantia 10
3 Adaptació estructural 7
4 Major capacitat calorífica de l'ànode de l'exigida 3
5 Major capacitat calorífica del conjunt ànode-cuirassa de l'exigida 3
6 Menor grandària de focus gruixut del mínim exigit 3
7 Detector amb ansa 2
8 Càrrega del detector en bucky de taula sense necessitat de cable 2
9 Desbloqueig dels moviments de la taula per mitjà d'accionador de puntelló 2
10 Menor rang d'altura vertical de la taula del mínim exigit 3
11 Major rang de desplaçament del detector en la taula de l'exigit 3
12 Programari de gestió que permeta analitzar les dades de les exploracions, permeta la monitorització dels nivells de dosi utilitzats en les exploracions (acumulades i per estudi), realitzar anàlisi de temps en els fluxos de treball 3
13 Duració de la bateria del detector portàtil més de 600 imatges 2
14 Major desplaçament vertical de la suspensió de sostre de l'exigit 2
15 Major valor nominal de potència per a focus fi 1
16 Major valor nominal de potència per a gros de l'exigit 1
17 Temps de previsualització de les imatges en la pantalla de la sala de control inferior a 2 segons 1
18 Temps de visualització de la imatge completa en la pantalla de la sala de control inferior a 5 segons 1
19 Absorció equivalent de la radiació del tauler de la taula 0.65mm Al a 100 kV 1
Lot 2, sala RX digitalitzada per a urgències general
Orde Concepte Punts
Ponderació
1 Preu 50%
2 Ampliació del termini de garantia 10%
3 Adaptació estructural 7%
4 Major capacitat calorífica de l'ànode de l'exigida 3%
5 Major capacitat calorífica del conjunt ànode-cuirassa de l'exigida 3%
6 Menor grandària de focus gros del mínim exigit 3%
7 Detector amb ansa 2%
8 Càrrega del detector en bucky de taula sense necessitat de cable 2%
9 Desbloqueig dels moviments de la taula per mitjà d'accionador de puntelló 2%
10 Menor rang d'altura vertical de la taula del mínim exigit 3%
11 Major rang de desplaçament del detector en la taula de l'exigit 3%
12 Programari de gestió que permeta analitzar les dades de les exploracions, permeta la monitorització dels nivells de dosi utilitzats en les exploracions (acumulades i per estudi), realitzar anàlisi de temps en els fluxos de treball 3%
13 Duració de la bateria del detector portàtil més de 600 imatges 2%
14 Major desplaçament vertical de la suspensió de sostre de l'exigit 2%
15 Major valor nominal de potència per a focus fi 1%
16 Major valor nominal de potència per a gros de l'exigit
1%
17 Temps de previsualització de les imatges en la pantalla de la sala de control inferior a 2 segons 1%
18 Temps de visualització de la imatge completa en la pantalla de la sala de control inferior a 5 segons 1%
19 Absorció equivalent de la radiació del tauler de la taula 0.65mm Al a 100 kV 1%
Lot 3, portàtils: 2 unitats
Orde Concepte Punts/
Ponderació
1 Preu 53
2 Ampliació del termini de garantia 10
3 Braç articulat amb rotació lateral 3
4 Detector amb hansa 3
5 Cables completament integrats 3
6 Pantalla amb control tàctil inclús amb guants 3
7 Pes inferior a 400kg 3
8 Major SID del mínim exigit 3
9 Major extensió horitzontal del braç de l'exigit 3
10 Major capacitat calorífica de l'ànode de l'exigida 2
11 Major capacitat calorífica del conjunt ànode-cuirassa de l'exigida 2
12 Potència del generador superior a 32 kW 2
13 Càrrega del detector en el compartiment d'emmagatzematge de la unitat de rajos x 2
14 Duració de la bateria del detector portàtil mes de 600 imatges 2
15 Temps de previsualització dels imatges inferior a 2 segons 2
16 Temps de visualització de la imatge completa inferior a 5 segons 2
17 Control remot del tir 2
7. Obtenció de documentació i informació
a) Entitat: Departament de Salut d'Alacant - Hospital General, o en la web de Perfil de contractant, l'adreça electrònica de la qual és http://www.contratationdelestado.es.
b) Domicili: avinguda del Pintor Baeza, núm. 12, pavelló General, segona Planta, Contractació Administrativa.
c) Localitat i codi postal: Alacant (C.P. 03010).
d) Telèfon: 965 933 741 965.93.37.39.
e) Telefax: 965 933 094
f) Data límit d'obtenció de documentació i informació: Es podrà descarregar del Perfil de Contractant en l'adreça web a dalt assenyalada, fins a l'últim dia de presentació de proposicions.
8. Requisits específics del contractista: els licitadors acreditaran la seua solvència econòmica, financera i tècnica segons els mitjans establits en els articles 75 i 77 del text refós de la Llei de contractes del sector públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre.
1) Mitjans per a acreditar la solvència econòmica i financera: volum anual de negocis en l'àmbit a què es referisca el contracte, referit als tres últims exercicis conclosos per un import igual o superior a 300.000 anuals (art. 75.1.a). L'acreditació documental de la suficiència de la solvència econòmica i financera de l'empresari s'efectuarà per mitjà de l'aportació dels certificats i documents corresponents o les declaracions del mateix empresari, quan aquells no puguen ser expedits per una entitat del sector públic.
En tot cas, la inscripció en el Registre Oficial de Licitadors i Empreses Classificades de les Administracions Públiques acreditarà, enfront de tots els òrgans de contractació del sector públic, d'acord amb el que hi estiga reflectit i excepte prova en contra, les condicions de solvència econòmica i financera de l'empresari.
2) Mitjans per a acreditar la solvència tècnica i professional:
Relació dels principals subministraments efectuats durant els cinc últims anys, indicant el seu import, dates i destinatari públic o privat dels mateixos. Els subministraments efectuats s'acreditaran per mitjà de certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari siga una entitat del sector públic o quan el destinatari siga un comprador privat, per mitjà d'un certificat expedit per este o, a falta d'este certificat, per mitjà d'una declaració de l'empresari (art. 77.1 a).
9. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació
a) Data límit de presentació: Fins a les catorze hores del 4 de setembre de 2017.
b) Documentació a presentar: l'establida en el plec de clàusules administratives particulars.
c) Lloc de presentació
Entitat: Registre General de l'Hospital General Universitari d'Alacant, pavelló General, primera planta.
Domicili: avinguda del Pintor Baeza, núm. 12.
Localitat i codi postal: Alacant 03010.
d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre les seues ofertes: Tres mesos des de l'obertura de proposicions econòmiques.
e) Admissió de variants: no.
f) Nombre: no és procedent.
10. Obertura de les ofertes:
a) Entitat: Hospital General Universitari d'Alacant, pavelló General, primera planta, sala de juntes.
b) Domicili: avinguda del Pintor Baeza, núm. 12.
c) Localitat: Alacant 03010.
d) Data i hora d'obertura de la documentació tècnica (sobre 2): es publicarà en el perfil de contractant.
e) Data i hora d'obertura de la documentació econòmica (sobre 3): es publicarà en el perfil de contractant.
11. Altres informacions
Les proposicions podran estar redactades en valencià o castellà.
12. Despeses d'anuncis
L'import màxim d'aquest anunci serà de 3.000 euros a càrrec dels adjudicataris.
Alacant, 25 de juliol de 2017. El gerent: Miguel Ángel García Alonso. La directora econòmica: Carmen Gomis Sáez. (R 22.07.2016 de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, DOCV 7846).