Ficha docv

Ficha docv









Licitació número 384/2017TU. Subministrament per mitjà d'arrendament amb opció a compra i manteniment d'equips de radiologia en el Departament de Salut d'Alacant - Hospital General. [2017/6984]

(DOGV núm. 8096 de 01.08.2017) Ref. Base de dades 006965/2017




1. Entitat adjudicatària

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

b) Dependència que tramita l'expedient: Departament de Salut d'Alacant - Hospital General.

c) Número d'expedient: procediment obert número 384/2017/T.U.





2. Objecte del contracte

a) Descripció de l'objecte: subministrament per mitjà d'arrendament amb opció a compra i manteniment d'equips de radiologia en el departament de salut d'Alacant - Hospital General.

b) CPV: 33124000-5, Aparells i material per a diagnòstic i radiodiagnòstic.

c) Nombre de lots: tres lots. Total con IVA

Lot 1, sala RX digitalitzada per a urgències pediàtriques: 383.164,80 €.

Lot 2, sala RX digitalitzada per a urgències general: 390.918,48 €.

Lot 3, portàtils RX: 369.312,72 €.

d) Lloc d'entrega: magatzem general de l'Hospital General Universitari d'Alacant, siti en l'avinguda del Pintor Baeza, número 12, 03010 Alacant.

e) Termini d'entrega: 24 mesos.

f) Termini d'execució: 24 mesos.



3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment d'adjudicació: obert.



4. Pressupost base de licitació

a) Import total: 1.143.396,00 € (un milió cent quaranta-tres mil tres-cents noranta-sis euros). IVA inclòs.

b) Base imposable: 991.440,00 € (nou-cents noranta-un mil quatre-cents quaranta euros).

c) IVA 21 %: 151.956,00 € (cent cinquanta-un mil nou-cents cinquanta-sis euros).



5. Garanties

a) Garantia provisional: no és procedent.

b) Garantia definitiva: 5 % de l'import d'adjudicació, exclòs l'Impost sobre el Valor Afegit.



6. Criteris d'adjudicació

Relació dels criteris d'adjudicació:



Lot 1, sala RX digitalitzada per a urgències pediàtriques



Orde Concepte Punts

Ponderació

1 Preu 50

2 Ampliació del termini de garantia 10

3 Adaptació estructural 7

4 Major capacitat calorífica de l'ànode de l'exigida 3

5 Major capacitat calorífica del conjunt ànode-cuirassa de l'exigida 3

6 Menor grandària de focus gruixut del mínim exigit 3

7 Detector amb ansa 2

8 Càrrega del detector en bucky de taula sense necessitat de cable 2

9 Desbloqueig dels moviments de la taula per mitjà d'accionador de puntelló 2

10 Menor rang d'altura vertical de la taula del mínim exigit 3

11 Major rang de desplaçament del detector en la taula de l'exigit 3

12 Programari de gestió que permeta analitzar les dades de les exploracions, permeta la monitorització dels nivells de dosi utilitzats en les exploracions (acumulades i per estudi), realitzar anàlisi de temps en els fluxos de treball 3

13 Duració de la bateria del detector portàtil més de 600 imatges 2

14 Major desplaçament vertical de la suspensió de sostre de l'exigit 2

15 Major valor nominal de potència per a focus fi 1

16 Major valor nominal de potència per a gros de l'exigit 1

17 Temps de previsualització de les imatges en la pantalla de la sala de control inferior a 2 segons 1

18 Temps de visualització de la imatge completa en la pantalla de la sala de control inferior a 5 segons 1

19 Absorció equivalent de la radiació del tauler de la taula 0.65mm Al a 100 kV 1







Lot 2, sala RX digitalitzada per a urgències general



Orde Concepte Punts

Ponderació

1 Preu 50%

2 Ampliació del termini de garantia 10%

3 Adaptació estructural 7%

4 Major capacitat calorífica de l'ànode de l'exigida 3%

5 Major capacitat calorífica del conjunt ànode-cuirassa de l'exigida 3%

6 Menor grandària de focus gros del mínim exigit 3%

7 Detector amb ansa 2%

8 Càrrega del detector en bucky de taula sense necessitat de cable 2%

9 Desbloqueig dels moviments de la taula per mitjà d'accionador de puntelló 2%

10 Menor rang d'altura vertical de la taula del mínim exigit 3%

11 Major rang de desplaçament del detector en la taula de l'exigit 3%

12 Programari de gestió que permeta analitzar les dades de les exploracions, permeta la monitorització dels nivells de dosi utilitzats en les exploracions (acumulades i per estudi), realitzar anàlisi de temps en els fluxos de treball 3%

13 Duració de la bateria del detector portàtil més de 600 imatges 2%

14 Major desplaçament vertical de la suspensió de sostre de l'exigit 2%

15 Major valor nominal de potència per a focus fi 1%

16 Major valor nominal de potència per a gros de l'exigit

1%

17 Temps de previsualització de les imatges en la pantalla de la sala de control inferior a 2 segons 1%

18 Temps de visualització de la imatge completa en la pantalla de la sala de control inferior a 5 segons 1%

19 Absorció equivalent de la radiació del tauler de la taula 0.65mm Al a 100 kV 1%







Lot 3, portàtils: 2 unitats



Orde Concepte Punts/

Ponderació

1 Preu 53

2 Ampliació del termini de garantia 10

3 Braç articulat amb rotació lateral 3

4 Detector amb hansa 3

5 Cables completament integrats 3

6 Pantalla amb control tàctil inclús amb guants 3

7 Pes inferior a 400kg 3

8 Major SID del mínim exigit 3

9 Major extensió horitzontal del braç de l'exigit 3

10 Major capacitat calorífica de l'ànode de l'exigida 2

11 Major capacitat calorífica del conjunt ànode-cuirassa de l'exigida 2

12 Potència del generador superior a 32 kW 2

13 Càrrega del detector en el compartiment d'emmagatzematge de la unitat de rajos x 2

14 Duració de la bateria del detector portàtil mes de 600 imatges 2

15 Temps de previsualització dels imatges inferior a 2 segons 2

16 Temps de visualització de la imatge completa inferior a 5 segons 2

17 Control remot del tir 2





7. Obtenció de documentació i informació

a) Entitat: Departament de Salut d'Alacant - Hospital General, o en la web de Perfil de contractant, l'adreça electrònica de la qual és http://www.contratationdelestado.es.

b) Domicili: avinguda del Pintor Baeza, núm. 12, pavelló General, segona Planta, Contractació Administrativa.

c) Localitat i codi postal: Alacant (C.P. 03010).

d) Telèfon: 965 933 741 – 965.93.37.39.

e) Telefax: 965 933 094

f) Data límit d'obtenció de documentació i informació: Es podrà descarregar del Perfil de Contractant en l'adreça web a dalt assenyalada, fins a l'últim dia de presentació de proposicions.



8. Requisits específics del contractista: els licitadors acreditaran la seua solvència econòmica, financera i tècnica segons els mitjans establits en els articles 75 i 77 del text refós de la Llei de contractes del sector públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre.

1) Mitjans per a acreditar la solvència econòmica i financera: volum anual de negocis en l'àmbit a què es referisca el contracte, referit als tres últims exercicis conclosos per un import igual o superior a 300.000 € anuals (art. 75.1.a). L'acreditació documental de la suficiència de la solvència econòmica i financera de l'empresari s'efectuarà per mitjà de l'aportació dels certificats i documents corresponents o les declaracions del mateix empresari, quan aquells no puguen ser expedits per una entitat del sector públic.

En tot cas, la inscripció en el Registre Oficial de Licitadors i Empreses Classificades de les Administracions Públiques acreditarà, enfront de tots els òrgans de contractació del sector públic, d'acord amb el que hi estiga reflectit i excepte prova en contra, les condicions de solvència econòmica i financera de l'empresari.



2) Mitjans per a acreditar la solvència tècnica i professional:

Relació dels principals subministraments efectuats durant els cinc últims anys, indicant el seu import, dates i destinatari públic o privat dels mateixos. Els subministraments efectuats s'acreditaran per mitjà de certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari siga una entitat del sector públic o quan el destinatari siga un comprador privat, per mitjà d'un certificat expedit per este o, a falta d'este certificat, per mitjà d'una declaració de l'empresari (art. 77.1 a).

9. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: Fins a les catorze hores del 4 de setembre de 2017.

b) Documentació a presentar: l'establida en el plec de clàusules administratives particulars.

c) Lloc de presentació

Entitat: Registre General de l'Hospital General Universitari d'Alacant, pavelló General, primera planta.

Domicili: avinguda del Pintor Baeza, núm. 12.

Localitat i codi postal: Alacant 03010.

d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre les seues ofertes: Tres mesos des de l'obertura de proposicions econòmiques.

e) Admissió de variants: no.

f) Nombre: no és procedent.



10. Obertura de les ofertes:

a) Entitat: Hospital General Universitari d'Alacant, pavelló General, primera planta, sala de juntes.

b) Domicili: avinguda del Pintor Baeza, núm. 12.

c) Localitat: Alacant 03010.

d) Data i hora d'obertura de la documentació tècnica (sobre 2): es publicarà en el perfil de contractant.

e) Data i hora d'obertura de la documentació econòmica (sobre 3): es publicarà en el perfil de contractant.



11. Altres informacions

Les proposicions podran estar redactades en valencià o castellà.





12. Despeses d'anuncis

L'import màxim d'aquest anunci serà de 3.000 euros a càrrec dels adjudicataris.



Alacant, 25 de juliol de 2017.– El gerent: Miguel Ángel García Alonso. La directora econòmica: Carmen Gomis Sáez. (R 22.07.2016 de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, DOCV 7846).

Mapa web