Ficha docv

Ficha docv









Licitació número 321/2017. Renovació d'equipament per a endoscòpies del Servei de Medicina Digestiva de l'Hospital Universitari Doctor Peset. [2017/7100]

(DOGV núm. 8098 de 03.08.2017) Ref. Base de dades 007069/2017




1. Entitat adjudicadora

Dades Generals i dades per a l'obtenció de la Informació:

a) Organisme: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. Departament de Salut València - Doctor Peset.

b) Dependència que tramita l'expedient:, Departament de Salut, València - Doctor Peset.

c) Obtenció de documentació i informació: Perfil del contractant.

1) Dependència. Servei Contratació Administrativa de l'Hospital Universitari Doctor Peset.

2) Domicili. Av. Gaspar Aguilar, núm. 90.

3) Localitat i codi postal. 46017 València.

4) Telèfon. 961 622 460.

5) Telefax. 961 622 303.

6) Correu electrònic. contratacionadm_peset@gva.es.

7) Adreça d'internet del perfil del contractant.

https//contrataciondelestado.es.

8) Data límit d'obtenció de documentació i informació. Es podrà arreplegar fins a l'últim dia de presentació de proposicions en el lloc indicat en el punt 1.c.7) d'aquest anunci.

d) Número d'expedient. Obert núm. 321/2017.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: contracte de Subministrament.

b) Descripció: renovació d'equipament per a endoscòpies del Servei de Medicina Digestiva de l'Hospital Universitari Doctor Peset.

c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d'unitats: 4 lots.



Lloc d'execució/entrega: els equips s'entregaran en els serveis corresponents indicats en els plecs.

1) Domicili: av. Gaspar Aguilar núm. 90. 46017 València.

2) Localitat i codi postal. 46017 València, Espanya.

d) Termini d'execució/entrega: termini màxim d'1 mes des de la firma del contracte.

e) Admissió de pròrroga: no pertoca.

f) Establiment d'un acord marc: no.

g) Sistema dinàmic d'adquisició: no.

h) CPV (referència de nomenclatura): 33168000-5.



3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert. Regulació no harmonitzada.

c) Subhasta electrònica: no.

d) Criteris d'adjudicació: diversos criteris. Ver plecs.



4. Valor estimat del contracte

82.644,63 € IVA exclòs (huitanta-dos mil sis-cents quaranta-quatre euros amb seixanta-tres cèntims)



5. Pressupost base de licitació

82.644,63 € IVA exclòs (huitanta-dos mil sis-cents quaranta-quatre euros amb seixanta-tres cèntims).

IVA 21 %: 17.355,37 € (dèsset mil tres-cents cinquanta-cinc euros amb trenta-set cèntims).

Import total IVA inclòs: 100.000,00 € (cent mil euros).



6. Garanties exigides.

Provisional (import) euros: no se n'exigeix.

Definitiva: el 5 % de l'import d'adjudicació, excloent l'IVA.



7. Requisits específics del contractista

a) Classificació en el seu cas (grup, subgrup i categoria): no.

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional, si és el cas: vegeu apartat 7 de l'annex I al plec de clàusules administratives particulars.

c) Altres requisits específics:

8. Presentació d'ofertes o de sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació: fins a les 14.00 hores del quinzé dia natural comptat a partir del següent a la publicació d'aquest anunci en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana (DOGV). Si l'últim dia fóra dissabte o festiu, podran presentar-se el dia hàbil següent.

b) Modalitat de presentació: física.

c) Lloc de presentació:

1) Dependència: Registre General de l'Hospital Universitari Doctor Peset.

2) Domicili: av. Gaspar Aguilar, núm. 90.

3) Localitat i codi postal: 46017 València. Espanya.

4) Adreça electrònica.

d) Numero previst d'empreses a què es pretén invitar a presentar ofertes (procediment restringit).

e) Admissió de variants, si procedeix: no se n'admeten.

f) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre la seua oferta: dos mesos des de l'obertura de sobres que contenen documentació que es valora per mitjà de fórmula.



9. Obertura d'ofertes

a) Descripció: obertura de la documentació tècnica i obertura relativa a la proposició econòmica.

b) Direcció. Sala de Juntes de l'Hospital Universitari Doctor Peset, av. Gaspar Aguilar, núm. 90, primera planta.

c) Localitat i codi postal: 46017 València.

d) Data i hora: l'obertura de la proposició tècnica (sobre 2) tindrà lloc el desé primer dia natural a partir del següent al de la data límit de recepció d'ofertes, a les 09.30 hores, en la Sala de Juntes de l'Hospital Universitari Doctor Peset, en acte públic. Si el dit dia fora dissabte o festiu, l'obertura s'efectuarà el següent dia hàbil.

L'obertura de sobres que es valoren per mitjà de fórmula (sobre 3) es realitzarà el dia i hora que es determine i es publicarà en el Perfil del contractant i es notificarà a les empreses licitadores.



10. Gastos de publicitat

Seran de compte de l'empresa adjudicatària els gastos de l'anunci de licitación, per un import màxim de 2.000 €.



11. Data d'enviament de l'anunci al Diario Oficial de la Unión Europea (si és el cas)

No pertoca.



12. Altres informacions

Les proposicions podran vindre redactades en castellà o valencià.



València, 27 de julio de 2017.– El gerent del Departament de Salut, València - Doctor Peset: Francisco M. Dolz Sinisterra. El director econòmic: Jorge Carbonell Iborra. (R 22.07.2016. (R 22.07.2016; DOGV 7846, 08.08.2016, modificada per la R 30.01.2017; DOGV 7980, 15.02.2017).

Mapa web