Ficha docv

Ficha docv









DECRET 103/2017, de 21 de juliol, del Consell, pel qual es regulen i concedeixen subvencions directes per a l'atenció a persones malaltes en fase avançada del VIH. [2017/7178]

(DOGV núm. 8097 de 02.08.2017) Ref. Base de dades 006984/2017


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública
    Grup temàtic: Ajudes
    Matèries: Sanitat



ÍNDEX

Preàmbul

Article 1. Objecte

Article 2. Raons d'interès públic que concorren en la seua concessió i impossibilitat de la convocatòria pública

Article 3. Entitats beneficiàries

Article 4. Activitats i despeses subvencionables

Article 5. Quantia

Article 6. Procediment

Article 7. Òrgan gestor

Article 8. Obligacions de les persones beneficiàries

Article 9. Règim i termini de justificació de les subvencions

Article 10. Forma de pagament de la subvenció

Article 11. Compatibilitat de les ajudes

Article 12. Minoració, anul·lació i reintegrament de les subvencions

Article 13. Règim jurídic aplicable

Article 14. Efectes





PREÀMBUL



L'article 22 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (d'ara endavant, Llei 38/2003) estableix, en el seu apartat 2.c, la possibilitat de concedir de forma directa, amb caràcter excepcional, subvencions que acrediten raons d'interès públic, social, econòmic o humanitari, o altres degudament justificades que dificulten la seua convocatòria pública. D'una altra banda, l'article 168 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions (Llei 1/2015 d'ara endavant), regula el contingut mínim de les bases reguladores de les subvencions mencionades i el seu procediment de concessió, així com alguns dels tràmits que han de desenvolupar-se durant el procediment d'elaboració.

La infecció per VIH i l'afectació pel VIH en fases avançades, continuen sent problemes de salut amb gran repercussió sanitària i social. Les peculiars circumstàncies en què es troben algunes de les persones afectades i el rebuig que poden patir per part d'alguns sectors de la societat, inclús de vegades per les seues pròpies famílies, les deixen amb massa freqüència en situacions de desemparament.

Són aquests, entre altres, els motius que plantegen a la Generalitat, el repte de donar resposta a circumstàncies distintes i especials per mitjà de polítiques sanitàries que permeten proporcionar una atenció integral a aquestes persones, entenent com a tal la que cobreix les seues necessitats quant a la seua situació física, psíquica i social, de manera que puguen viure amb dignitat.

Per a això, i junt amb ONG implicades en la lluita contra la infecció pel VIH i atenció a la integració social de les persones afectades, la Generalitat, a través de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, pretén col·laborar en el finançament de recursos complementaris als estrictament sanitaris, que permeten fer efectiva l'atenció integral de les persones afectades que no tenen recursos econòmics i suport familiar per a portar una vida digna, oferint-los, atenció, cures i ajuda per a la seua integració social.

El caràcter únic i específic d'aquesta iniciativa impossibilita en la pràctica la convocatòria pública de l'ajuda, d'acord amb el que disposa el Decret 147/2007, de 7 de setembre, del Consell, pel qual es regula el procediment de notificació i comunicació a la Comissió Europea dels projectes de la Generalitat, dirigits a establir, concedir o modificar ajudes públiques. Les subvencions que es concedeixen en aquest decret no necessiten la notificació adés mencionada, per no tindre els requisits de l'article 107 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea; en concret, per no suposar avantatge econòmic, ja que l'entitat a què va dirigida la subvenció no exerceix activitat econòmica que puga oferir béns o serveis en el mercat, i, per això, no hi ha possibilitat de falsejament de la competència que afecte els intercanvis comercials entre estats membres



Per tot això, a proposta de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, en virtut del que disposa l'article 168.1.C de l'esmentada Llei 1/2015, amb la deliberació prèvia del Consell, en la reunió de 21 de juliol de 2017,





DECRETE



Article 1. Objecte

Aquest decret té per objecte regular la concessió directa de subvencions de caràcter excepcional destinades a Càritas Diocesana d'Oriola-Alacant, el Comitè Ciutadà Antisida de la Comunitat Valenciana i l'Associació Ciutadana contra la Sida de Castelló i província, per al desplegament i l'execució d'activitats amb persones malaltes en fase avançada de VIH a la Comunitat Valenciana en l'any 2017.





Article 2. Raons d'interès públic que concorren en la seua concessió i impossibilitat de la convocatòria pública

1. Aquesta subvenció es concedeix de forma directa, en aplicació del que preveu l'article 22.2.c de la Llei 38/2003, en relació amb el que estableixen els apartats 2 i 3 de l'article 28 de la llei esmentada, per concórrer raons d'interès públic, social i cultural. La subvenció regulada en aquest decret té caràcter singular, derivat del caràcter excepcional i únic de les entitats sol·licitants i de les activitats que motiven el procediment en qüestió. Donat l'objecte específic de la subvenció, es requereix una concessió directa i no escau una convocatòria pública.

2. En concret, les raons d'interès públic que justifiquen l'atorgament directe de les subvencions a les entitats assenyalades radiquen en:

a) La infecció per VIH i l'afectació pel VIH en fases avançades, continuen sent problemes de salut amb gran repercussió sanitària i social. La Generalitat, a través de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, té com a objectiu general en el seu pla d'acció enfront de la infecció, la reducció de la vulnerabilitat al VIH i les seues conseqüències, i en les seues línies d'actuació posa especial èmfasi a reduir l'impacte negatiu, personal i social de la malaltia.

b) L'atenció integral a aquestes persones, entenent com a tal la que cobreix les seues necessitats quant a la seua situació física, psíquica i social, de manera que puguen viure amb dignitat. Les activitats exercides per Càritas Diocesana d'Oriola–Alacant, el Comitè Ciutadà Antisida de la Comunitat Valenciana i l'Associació Ciutadana contra la sida de Castelló i província amb les persones afectades per VIH que no tenen recursos econòmics i suport familiar per a portar una vida digna, oferint-los, atenció, cures i ajuda per a la seua integració social estan alineades amb la política sanitària de la Generalitat.

c) La necessitat social d'establir mecanismes de cooperació amb entitats civils com aquestes, amb especial atenció a les peculiars circumstàncies en què es troben algunes de les persones afectades i el rebuig que poden patir per part d'alguns sectors de la societat, inclús de vegades per les seues pròpies famílies, les deixen amb massa freqüència en situacions de desemparament. Són aquests, entre altres, els motius que plantegen a la Generalitat, a través de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, el repte de donar resposta a circumstàncies distintes i especials per mitjà de polítiques sanitàries que permeten proporcionar una atenció integral a aquestes persones, de manera que puguen viure amb dignitat.

d) Càritas Diocesana d'Oriola–Alacant, des de l'any 2001, disposa per a les persones afectades pel VIH en fase avançada i en situació d'elevada vulnerabilitat soci sanitària, de pisos tutelats que tenen les dependències adequades per a l'acollida d'aquests pacients, i el personal amb qualificació per a l'atenció psicosocial d'aquestes persones. Ofereix, doncs, residència destinada a l'acollida d'aquelles persones afectades pel VIH en fase avançada, amb impossibilitat de convivència en el nucli familiar i greu insuficiència de mitjans econòmics. Els pisos tutelats, es consideren un servei de residència temporal que els ofereix un lloc on continuar la seua recuperació física i el suport per a la seua integració en la família, societat o –quan el seu estat ho demande– la seua remissió a altres serveis que s'adeqüen a les seues altres necessitats.

Els pisos tutelats reuneixen els requisits essencials per a poder desenvolupar labor sociosanitària i, a diferència d'altres projectes existents, els seus residents tenen un grau d'autonomia que, encara que requereixen suport de professionals, poden arribar a assolir un nivell d'independència que els permeta la seua reinserció social.

e) Igualment, Càritas Diocesana d'Oriola - Alacant ofereix una residència destinada a l'acollida d'aquelles persones afectades pel VIH en fase avançada, amb impossibilitat de convivència en el nucli familiar i greu insuficiència de mitjans econòmics.

Aquest recurs reuneix els requisits essencials per a poder desenvolupar una labor sociosanitària en què els seus residents tenen un grau d'afectació pel VIH que els fa completament dependents, per la qual cosa requereixen suport per professionals, inclús per a les funcions més elementals. Càritas Diocesana d'Oriola–Alacant, en aquesta casa, acull les persones afectades pel VIH en fase avançada, amb un grau d'afectació important, que compleixen amb els requisits legals per a l'excarceració, o poden presentar determinades característiques socials i econòmiques que els impedeixen cobrir les seues necessitats bàsiques diàries o no disposen d'un suport familiar suficient

f) L'Associació Ciutadana contra la sida de Castelló i província des de l'any 2001 disposa per a les persones afectades VIH en fase avançada i en situació d'elevada vulnerabilitat soci sanitària d'un pis tutelat «La Llar» que té les dependències adequades per a l'acollida de pacients, i el personal amb qualificació per a la seua atenció psicosocial.



g) El Comitè Ciutadà Antisida dins del Projecte «El Far», disposa d'un centre de dia, dotat de totes les dependències necessàries per a l'adequada atenció d'aquestes persones i el personal amb qualificació per a la seua atenció.



Article 3. Entitats beneficiàries

Les entitats beneficiàries de les subvencions són Càritas Diocesana d'Oriola-Alacant, el Comitè Ciutadà Antisida de la Comunitat Valenciana i l'Associació Ciutadana contra la Sida de Castelló i província.





Article 4. Activitats i despeses subvencionables

1. L'activitat per a la qual es concedeixen les subvencions és el desenvolupament de projectes vinculats a residències, pisos tutelats i centres de dia per a persones afectades per VIH en fase avançada i en situació d'elevada vulnerabilitat sociosanitària.

2. En concret, l'import de l'ajuda podrà anar destinada a atendre els despeses següents:

a) Lloguer d'instal·lacions.

b) Despeses de personal directament relacionats amb els programes objecte de la subvenció.

c) Compra de béns corrents i despeses de funcionament, incloent-hi el material fungible i la contractació de serveis, els quals hauran d'estar directament relacionats amb els projectes objecte de la subvenció.



d) Altres despeses semblants derivades de les activitats que es desenvoluparan durant l'any 2017.



Article 5. Quantia

1. L'import de la subvenció ascendeix, com a màxim, a les quantitats següents:

a) Càritas Diocesana d'Oriola-Alacant. Casa d'acollida d'Alacant, cent noranta-sis mil set-cents seixanta euros (196.760 €).

b) Càritas Diocesana d'Oriola-Alacant. Pis tutelat d'Alacant, trenta-nou mil cent vuitanta euros (39.180 €).

c) Associació Ciutadana contra la Sida de Castelló i província, centre tutelat «La Llar» de Castelló, cinquanta-cinc mil euros (55.000 €).

d) Comitè Ciutadà Antisida de la Comunitat Valenciana, centre de dia «El Far» de València, trenta-nou mil cent vuitanta euros (39.180 €).



2. Les quantitats esmentades s'abonaran amb càrrec a la secció, servei, centre gestor, programa i capítol 10.02.98.413.10.4 de l'estat de despeses del pressupost de la Generalitat per a l'exercici 2017.



Article 6. Procediment

1. Les entitats beneficiàries hauran de manifestar, en el termini de quinze dies hàbils a partir de la publicació d'aquest decret en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, la seua conformitat amb la concessió de la subvenció i amb les presents bases reguladores, d'acord amb el model que s'inclou com a annex del present decret, i haurà de subscriure i comprometre's a desenvolupar el projecte de l'activitat per a la qual serà subvencionada.

2. El model de conformitat, degudament omplit i firmat, haurà de presentar-se en el Registre d'entrada de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública (c/ Misser Mascó 31, València 46010), o també en qualsevol dels llocs previstos en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

3. Junt amb la conformitat amb la subvenció i a les seues bases reguladores, haurà d'aportar la documentació següent:

a) En el cas que el compte bancari de l'entitat no estiguera donat d'alta en la Generalitat, o haja de modificar les seues dades, haurà d'aportar, d'acord amb el que estableix l'Ordre 18/2011, de 17 de juny, de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Ocupació, per la qual es regula la comprovació i el procediment de registre dels comptes bancaris de les persones físiques i jurídiques que es relacionen econòmicament amb l'administració de la Generalitat, la documentació següent:

a.1. Model de domiciliació bancària, disponible en www.hisenda.gva.es/web/tributos-y-juego/modelo-de-domiciliacion-bancaria firmat per qui actue de representant de l'entitat beneficiària, junt amb els documents vàlids en dret que deixen constància fidedigna de la representació.

a.2. Acreditació de la titularitat del compte bancari, així com de l'IBAN que apareix en el model de domiciliació bancària.

b) Declaració responsable de no incórrer en les prohibicions que, per a obtindre la condició de beneficiari de subvencions, estableix l'article 13 de la Llei 38/2003, i de no ser deutor de la Generalitat per reintegrament de subvencions.

4. D'acord amb el que disposa l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, si el document de conformitat s'haguera omplit de forma incompleta o no s'hagueren aportat els requisits i documents que s'assenyalen en aquesta base, la persona interessada serà requerida perquè, en un termini de 10 dies hàbils, esmene la falta o acompanye els documents preceptius, amb la indicació que, en cas de no fer-ho, se la tindrà per desistida de la seua conformitat prèvia resolució d'arxiu de l'expedient, que haurà de ser dictada en els termes que preveu l'article 21 de la norma mencionada, quedant sense efecte la concessió de la subvenció, i perdent-ne, per tant, el dret a la percepció.





Article 7. Òrgan gestor

Correspon la tramitació i la gestió de les subvencions a la Direcció General de Salut Pública de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.



Article 8. Obligacions de les entitats beneficiàries

Les entitats beneficiàries d'aquestes subvencions quedaran obligades a:

a) Realitzar l'activitat que constitueix l'objecte de la subvenció i presentar la justificació corresponent, en la forma prevista en l'article 9.



b) Comunicar a la Direcció General de Salut Pública de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública la concessió d'altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos provinents de qualssevol de les administracions o ens públics o privats, concedides per a la mateixa finalitat prevista en la present resolució. Aquesta comunicació haurà d'efectuar-se tan prompte com es conega, i, en tot cas, amb anterioritat a la justificació de l'aplicació donada als fons percebuts.

c) Sotmetre's a la normativa sobre supervisió, seguiment i control de subvencions així com facilitar tota la informació requerida per l'òrgan gestor de la subvenció.

d) Adoptar les mesures de difusió contingudes en l'article 3 de la Llei 2/2015, de 2 d'abril, de la Generalitat, de transparència, bon govern i participació ciutadana de la Comunitat Valenciana, i en l'apartat 4 de l'article 18 de la Llei 38/2003, que estableix que els que se'n beneficien, hauran de donar l'adequada publicitat del caràcter públic del finançament de les activitats objecte de la subvenció. Aquestes mesures podran consistir en la inclusió de la imatge institucional de l'entitat concedent, i en aquest cas haurà de comptar prèviament amb la seua supervisió, així com llegendes relatives al finançament públic en cartells, plaques commemoratives, materials impresos, mitjans electrònics, o audiovisuals, o bé en mencions realitzades en mitjans de comunicació, i les inclusions o mencions que es realitzen en les pàgines web oficials per a donar repercussió a les activitats, incorporaran, si correspon, el logotip que la Generalitat facilite.

e) Subjectar-se, en tot cas, a les obligacions imposades per l'article 14 i concordants de Llei 38/2003.



Article 9. Règim i termini de justificació de les subvencions

1. L'entitat beneficiària haurà de presentar, davant l'òrgan gestor, l'adequada justificació de la subvenció, de la realització de l'activitat, del compliment de les condicions imposades, i de la consecució dels objectius previstos en l'acte de concessió de la subvenció.

2. En concret, l'entitat beneficiària haurà de presentar un compte justificatiu de la despesa realitzada, que es compondrà dels documents següents:

a) Una memòria d'actuació justificativa del compliment de les condicions imposades en la concessió de la subvenció, amb indicació de les activitats realitzades i dels resultats obtinguts.

b) Una memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades, que contindrà:

b.1. Una relació classificada i numerada de les despeses de l'activitat, amb identificació del creditor i del document, el seu import, la data d'emissió i, si és el cas, la data de pagament.

b.2. Les factures o documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa i la documentació acreditativa del pagament, ordenats correlativament, d'acord amb la relació anterior. Per a controlar l'eventual acumulació de subvencions, tots i cada un dels documents presentats per l'entitat beneficiària de la subvenció hauran de ser validats i estampillats pel servei gestor, per mitjà d'un segell existent a l'efecte, en què conste que el document o factura s'aplica a la justificació de la subvenció. Pel que fa a les factures, hauran de complir els requisits regulats en el Reial decret 1.619/2012, de 30 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament regulador de les obligacions de facturació.



b.3 Una relació detallada d'altres ingressos o subvencions que hagen finançat l'activitat subvencionada, amb indicació del seu import o la seua procedència, o, si és el cas, la declaració responsable de no haver rebut altres subvencions, ajudes o ingressos, per a l'actuació objecte d'aquesta subvenció.

b.4 Els tres pressupostos que, si és el cas, i en aplicació de l'article 31.3 de la Llei 38/2003, haja d'haver-se sol·licitat.

c) Declaració responsable firmada per la representació legal de l'entitat sobre el compliment de les obligacions establides en la Llei 38/2003, amb expressa indicació de trobar-se al corrent en el pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions.

3. Així mateix, l'entitat beneficiària haurà d'acreditar, per mitjà de certificació expedida per l'òrgan competent, davant l'òrgan gestor de la subvenció regulada en aquest decret, els extrems següents:

a) Que l'ajuda concedida ha sigut degudament registrada en la comptabilitat de l'entitat.

b) Que els fons han sigut destinats a realitzar l'activitat per a la qual foren concedits.

c) Que la documentació original acreditativa de la despesa realitzada i efectivament pagada, es troba en les seues dependències, a disposició de l'òrgan gestor de la subvenció, de la Intervenció General de la Generalitat i de la Sindicatura de Comptes.

4. D'acord amb el que disposa l'article 31 de la Llei 38/2003, el cost d'adquisició de les despeses subvencionables haurà d'estar d'acord amb el valor de mercat. Si és el cas, l'òrgan gestor podrà fer la comprovació del valor del mercat amb els mitjans assenyalats en l'article 170 de la Llei 1/2015.

5. La justificació de les despeses es realitzarà per mitjà de la presentació davant l'òrgan gestor, de la documentació necessària per a acreditar la despesa realitzada durant l'exercici 2017, com a màxim fins a dos mesos abans de la finalització de l'exercici pressupostari en què es concedisquen les subvencions, de conformitat amb allò que disposa l'article 165.2.i) de la Llei 1/2015.



Article 10. Forma de pagament de la subvenció

1. El pagament s'efectuarà, per mitjà de transferència al compte bancari de l'entitat beneficiària que aquesta determine, una vegada rebuda la justificació i acreditat que l'entitat es troba al corrent de pagament de les seues obligacions tributàries i davant la Seguretat Social.

2. No obstant el que disposa l'apartat anterior, a petició de l'entitat beneficiària i prèvia constitució de l'aval bancari per l'import mínim de la quantitat que haja de ser objecte de bestreta, el pagament podrà realitzar-se de la manera següent:

a) Un 30 % de l'import de la subvenció, després de la seua concessió.

b) Un 20 % s'abonarà després de l'aportació i comprovació de la documentació justificativa de l'efectiva i correcta aplicació del 30 % alliberat anteriorment; en tot cas, haurà de mantindre's vigent la fiança inicial per a poder anticipar aquest 20 %, llevat que l'entitat justifique d'una sola vegada el 50 % de l'import de la subvenció.

c) El percentatge restant, o la quantia que quede per aportar, una vegada es justifique la totalitat de les despeses realitzades i el compliment del que s'ha previst en la present resolució. En virtut de la bestreta mencionada, l'entitat haurà de depositar aval per l'import corresponent, d'acord amb el que regula l'Ordre de 14 de febrer de 1986, de la Conselleria d'Economia i Hisenda, per la qual es regula el procediment de constitució i devolució de fiances.

3. Les quantitats alliberades anticipadament i no justificades hauran de ser reintegrades per mitjà de xec nominatiu conformat o bancari, a nom de la Generalitat. L'administració, d'acord amb el que preveu l'article 90 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei general de subvencions (d'ara endavant, RLGS), haurà de calcular els interessos de demora des del moment en què s'haja produït el pagament efectiu de l'ajuda, fins al moment en què s'haja produït la devolució efectiva per part de la beneficiària.



4. En el cas que no es justificara correctament l'import de la bestreta, escaurà l'execució de l'aval que s'haguera aportat com a garantia, fins a cobrir l'import no justificat.



Article 11. Compatibilitat de les ajudes

L'ajuda concedida serà compatible amb altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos procedents de qualssevol administracions o ens públics o privats nacionals, de la Unió Europea o d'organismes internacionals, i concedits per a la mateixa finalitat prevista en la present resolució. Aquesta compatibilitat estarà condicionada al fet que l'import de les ajudes, aïlladament o en concurrència amb altres, no supere el cost de l'activitat subvencionada, tot això de conformitat amb l'article 65.3.c del RLGS.



Article 12. Minoració, anul·lació i reintegrament de les subvencions

1. Es reduirà proporcionalment la subvenció en cas que la justificació de les despeses realitzades no abaste la quantia atorgada, així com quan, havent-se subvencionat una part del cost total de l'activitat, no es justifique l'import total de la despesa que suposa l'exercici de l'activitat mencionada.

2. La presentació extemporània de la justificació donarà lloc a la incoació d'un procediment per a deixar sense efecte l'acte de concessió de la subvenció. En tot cas es garantirà el dret a l'audiència de la persona o entitat interessada.

3. En els casos previstos en l'article 37 de la Llei general de subvencions, els beneficiaris hauran de reintegrar la totalitat o una part de la quantitat percebuda més els corresponents interessos de demora. En aquests casos, s'incoarà l'oportú expedient que, amb audiència prèvia, serà resolt per la persona titular de l'òrgan gestor de la subvenció.



4. El falsejament o l'ocultació de dades i documents, que afecten substancialment la concessió i entrega de fons públics, donarà lloc a l'exigència de responsabilitats tant en l'ordre administratiu com en el jurisdiccional competent.

5. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, a través de la Direcció General de Salut Pública, podrà realitzar quantes inspeccions tècniques i administratives es consideren necessàries a fi de conformar la correcta execució de l'actuació subvencionada.



Article 13. Règim jurídic aplicable

Aquestes subvencions es regiran, a més de pel que disposa aquest decret, per la Llei 38/2003 i pel RGLS, excepte en allò que afecte els principis de publicitat i concurrència, així com pel que estableix l'article 168.1.c) de la Llei 1/2015, i per les altres normes de dret administratiu que siguen aplicables.



Article 14. Efectes

1. Aquest decret produirà efectes a partir de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

2. Contra aquest decret, que posa fi a la via administrativa, de conformitat amb el que estableix l'article 114 c de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, les persones interessades podran interposar els recursos següents:

a) Potestativament, recurs de reposició davant el Consell, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la seua publicació, de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, tenint en compte que no és possible simultaniejar el recurs contenciós administratiu i el potestatiu de reposició.



b) Directament recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la seua notificació, de conformitat amb el que disposen els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. Tot això sense perjuí que les persones interessades puguen exercitar qualsevol altra via que hi estimen oportuna.



Ademuz, 21 de juliol de 2017



El president de la Generalitat,

XIMO PUIG I FERRER



La conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública

CARMEN MONTÓN GIMÉNEZ







ANNEX

Model de conformitat de la subvenció de concessió directa

(la sol·licitud haurà d'anar acompanyada dels documents

que s'exigeixen en l'article 6 del decret)



1. Identificació de la subvenció

– Anualitat:

– Òrgan gestor:

– Import:

–Títol

2. Entitat beneficiària

Entitat beneficiària:

–Nom o raó social (*):

–Tipus d'entitat:

–Sigles:

–NIF:

–Adreça:

–Localitat:

–Província:

–Telèfon:

–Correu electrònic:

–Pàgina web:

(*) El nom ha de ser coincident amb el que figura en aquest decret

Dades de la persona o de la representació de l'entitat:

–Nom:

–Cognoms:

–DNI/NIF:

–Càrrec:

Dades domiciliàries als efectes de notificació:

–Adreça:

–Localitat:

–Província:

–Codi postal:

Dades de persona de contacte en cas de ser diferent de qui ho sol·licita:

–Nom i cognoms:

–Telèfon:

–Correu electrònic:

3. Declaració responsable

a) Conforme amb el que disposa l'article 5 del Decret 165/2010, de 8 d'octubre, del Consell, pel qual s'estableixen mesures de simplificació i de reducció de càrregues administratives en els procediments gestionats per l'Administració de la Generalitat i el seu sector públic, done la meua autorització perquè l'administració obtinga directament l'acreditació del compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, així com per a la comprovació directa de les dades d'identitat (DNI), i, si és el cas, de residència.

Sí No

En cas de no subscriure la corresponent autorització, s'estarà en l'obligació de presentar els documents corresponents junt amb aquesta conformitat.

b) Declare que, a la vista de les bases que regeixen aquesta convocatòria, les accepte íntegrament i accepte la subvenció per al projecte a què es refereix aquest decret.

c) Declare que l'entitat que represente no es troba sotmesa a les prohibicions previstes en l'article 13 de la Llei 38/2003, que determina la prohibició d'obtindre la condició de beneficiària de subvencions, manifestant especialment no ser deutora per reintegrament de subvencions.



d) Declare que totes les dades que figuren en aquest document són certes, comprometent-me, en nom de l'entitat, a destinar l'import de la subvenció que es regula i concedeix en aquest decret a l'objecte previst.



e) Declare, davall la meua responsabilitat, que els documents que aporte són còpia fidel de l'original, els quals seran aportats a requeriment de l'administració.

4. Dades del projecte, programa o pla per al qual se li concedeix la subvenció:

–Descripció del projecte:

–Data inici:

–Data fi:

–Resultats previstos

5. Informació i consentiment.

Informació sobre la Llei orgànica de protecció de dades: als efectes previstos en l'article 5 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, se li informa que les dades consignades en el present document seran incorporades en un fitxer del qual és titular la Generalitat. Les seues dades seran emprades només per a la gestió d'ajudes i subvencions, i no seran cedides ni usades per a un altre fi diferent. Respecte de les mencionades dades, podrà exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes que preveu la indicada Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, davant la Generalitat.

Sí No

Mapa web