Ficha docv

Ficha docv









Licitació número 411/2017. Manteniment preventiu, tecnicolegal, conductiu i correctiu d'ascensors, del Departament de Salut de València - Clínic - Malva-rosa. [2017/7184]

(DOGV núm. 8097 de 02.08.2017) Ref. Base de dades 007008/2017




1. Entitat adjudicadora

Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:

a) Organisme: Generalitat Valenciana.

b) Dependència que tramita l'expedient: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. Departament de Salut de València - Clínic - La Malva-rosa.

2) Domicilio: av. Blasco Ibáñez, 17, o en la web de licitació electrònica: http://www.contrataciondelestado.es.

3) Localitat i codi postal: 46010 València.

4) Telèfon: 961 973 553.

5) Telefax: 961 973 560.

6) Correu electrònic: contratacion_hcv@gva.es.

7) Adreça d'internet del perfil del contractant:

http://www.contrataciondelestado.es.

8) Data límit d'obtenció de documentació i informació: es podran arreplegar fins a l'últim dia de presentació de proposicions en el lloc abans indicat. Preu 3,13 euros, IVA inclòs (ordre de preus de 24.05.2002, DOGV 25.06.2002).

d) Número d'expedient: 411/2017.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: subministrament.

Descripció: manteniment preventiu, tècnic-legal, conductiu i correctiu d'ascensors, del Departament de Salut de València - Clínic - La Malva-rosa.

b) Divisió per lots i nombre de lots: 1.

Lloc d'execució/entrega:

Departament de Salut de València - Clínic - La Malva-rosa.

1) Domicili: av. Blasco Ibáñez, 17.

2) Localitat i codi postal: 46010 València.

c) Termini d'execució/entrega: 6 mesos.

d) Admissió de pròrroga: sí.

e) Establiment d'un acord marc: no.

f) Sistema dinàmic d'adquisició: no.

g) CPV (referència de nomenclatura): 50750000-7.



3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: obert.

c) Subhasta electrònica: no.

d) Criteris d'adjudicació si és el cas.

– Oferta econòmica: 60.

– Proposta d'organització del manteniment: 20.

– Pla operatiu de control: 20.



4. Valor estimat del contracte

Setanta-huit mil euros (78,000,00 €)



5. Pressupost base de licitació

Importe net: 39.000,00 euros.

Importe IVA: 8.190,00 euros.

Importe total: 47.190,00 euros.



6. Garanties exigides.

Provisional: No s'exigeix.

Definitiva: 5 % del import d'adjudicació exclòs l'IVA.



7. Requisits específics del contractista

a) Classificació si és el cas (grup, subgrup i categoria): no és procedent.

– Acreditació de l'habilitació empresarial o professional: no pertoca.



– Mitjans per a acreditar la solvència econòmica i financera:

Volum anual de negocis referit a l'any de major volum de negoci dels tres últims conclosos per import igual o superior a 350.000 euros.



El volum anual de negocis del licitador o candidat s'acreditarà per mitjà dels seus comptes anuals aprovats i depositats en el Registre Mercantil, si l'empresari estiguera inscrit en el dit registre, i en cas contrari per els depositats en el Registre Oficial en què haja d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis per mitjà dels seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.

– Mitjans per a acreditar la solvència tècnica i professional:

Relació dels principals serveis o treballs realitzats en els últims cinc anys que incloga import, data i destinatari; degudament acreditat amb les corresponents certificacions, haurà d'acreditar un import anual acumulat l'any de major execució de com mínim l'import del present contracte.

Així mateix, l'empresa haurà d'acreditar que compta amb l'autorització oficial per al manteniment d'aparells elevadors per part de l'organisme administratiu competent.

b) Requisits específics: no és procedent.

c) Contractes reservats.



8. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació

Data límit de presentació: fins a les 14.00 hores del quinzé dia natural, comptat a partir del següent a la publicació d'aquest anunci en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana. Si aquest dia fóra dissabte o festiu podran presentar-se el següent dia hàbil. Fins a les 14.00 hores.



Modalitat de presentació:

Lloc de presentació:

1. Dependència: Registre General Hospital Clínic Universitari.

2. Domicili: av. Blasco Ibáñez, 17.

3. Localitat i codi postal: 46010 València.

4. Adreça electrònica: contratacion_hcv@gva.es.

Nombre previst d'empreses que es pretén invitar a presentar ofertes (procediment restringit).

Admissió de variants: no.

Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre la seua oferta: 3 mesos.



9. Obertura de les ofertes:

a) Descripció: obertura ofertes tècniques.

b) Adreça: av. Blasco Ibáñez, 17.

c) Localitat i codi postal: 46010 València.

d) Data i hora: el desé dia natural a partir de la data límit de recepció d'ofertes, en la sala de juntes del centre abans indicat. Si el dit dia fóra dissabte l'obertura s'efectuarà el següent dia hàbil. A les 09.00 hores.



El lloc, dia i hora d'obertura de la documentació tècnica relativa a criteris quantificables automàticament i proposició econòmica (sobre número 3) es publicarà en el perfil de contractant i es notificarà als licitadors.



10. Despeses de publicitat

L'import del present anunci serà per compte dels adjudicataris.





11. Altres informacions

Les propostes podran estar redactades en valencià o en castellà.





València, 27 de juliol de 2017.– El gerent del Departament de Salud de València - Clínic-la Malva-rosa: José Álvaro Bonet Pla. El director econòmic: Luis Sempere Martínez.

Mapa web