Ficha docv

Ficha docv









Licitació número 1/17 CC. Acord marc per a la contractació del subministrament de combustible d'automoció per a vehicles de l'Administració de la Generalitat i el seu sector públic instrumental i entitats adherides, per mitjà de sistema de pagament a través de targetes de banda magnètica o semblant. [2017/7310]

(DOGV núm. 8111 de 23.08.2017) Ref. Base de dades 007539/2017




1. Entitat adjudicadora

Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:

a) Organisme: Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic.

b) Dependència que tramita l'expedient: Sotssecretaria. Servei de Compres de la Generalitat.

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència: Servei de Compres de la Generalitat, per mitjà de la Plataforma de Contractació del Sector Públic.

2) Domicili: c/ Palau, 12.

3) Localitat i codi postal: València 46003.

4) Correu electrònic: centraldecompras@gva.es.

5) Adreça 'd'internet del perfil del contractant:

http://www.contrataciondelestado.es

6) Data límit d'obtenció de documentació i informació: 19 de setembre de 2017, a les 15.00 hores, horari peninsular.

d) Número d'expedient: 1/17 CC.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: subministrament.

b) Descripció: subministrament de combustibles d'automoció, per a vehicles de l'Administració de la Generalitat, el seu sector públic instrumental i entitats adherides, per mitjà de sistema de pagament a través de targetes de banda magnètica o semblant.

c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d'unitats: sense lots.



d) Lloc d'execució/entrega: àmbit nacional.

e) Termini d'execució/entrega: 12 mesos.

f) Admissió de pròrroga: sí. 12 mesos addicionals.

g) Establiment d'un acord marc: sí.

h) CPV (referència de nomenclatura): 09132000-3, 09133000-0, 09134000-7, 24324300-4.



3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària (per Plataforma de Contractació del Sector Públic).

b) Procediment: obert.

c) Subhasta electrònica: no.

d) Criteris d'adjudicació: criteris avaluables de forma automàtica.





4. Valor estimat del contracte

5.460.000,00 €.



5. Pressupost base de licitació

No s'estableix per estar les entregues subordinades a les necessitats de l'Administració.



6. Garanties exigides

Provisional (import): no s'exigeix. Definitiva (%): no s'exigeix.



7. Requisits específics del contractista

a) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: vegeu clàusula 15.3 del plec de clàusules administratives particulars.



8. Presentació d'ofertes o de sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: 19 de setembre de 2017, a les 15.00 hores, horari peninsular.

b) Modalitat de presentació: electrònica. Per mitjà de la Plataforma de Contractació del Sector Públic.

c) Lloc de presentació: electrònica.

1) Dependència: Plataforma de Contractació del Sector Públic.

2) Domicili: –

3) Localitat i codi postal: –

4) Adreça electrònica: enllaç des de:

http://www.contrataciondelestado.es



9. Obertura d'ofertes

a) Descripció: sobre 3.

b) Adreça: carrer Palau, 12.

c) Localitat i codi postal: València 46003.

d) Data i hora: 26 de setembre de 2017, a les 12.00 hores, horari peninsular.



10. Despeses de publicitat

Per compte de l'adjudicatari: publicitat de la licitació en butlletins BOE i DOGV.



11. Data d'enviament de l'anunci al Diario Oficial de la Unión Europea

2 d'agost de 2017.



València, 4 d'agost de 2017.– La sotssecretària: Eva Martínez Ruiz, p. a., la cap del Servei de Compres: Ana Isabel Bueno Bueno.

Mapa web