Licitació número 1/17 CC. Acord marc per a la contractació del subministrament de combustible d'automoció per a vehicles de l'Administració de la Generalitat i el seu sector públic instrumental i entitats adherides, per mitjà de sistema de pagament a través de targetes de banda magnètica o semblant. [2017/7310]
(DOGV núm. 8111 de 23.08.2017) Ref. Base de dades 007539/2017
-
Anàlisi jurídica
-
Anàlisi documental
Origen de disposició: Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic Grup temàtic: Contractació administrativa Descriptors: Temàtics: contracte de subministraments
1. Entitat adjudicadora
Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:
a) Organisme: Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic.
b) Dependència que tramita l'expedient: Sotssecretaria. Servei de Compres de la Generalitat.
c) Obtenció de documentació i informació:
1) Dependència: Servei de Compres de la Generalitat, per mitjà de la Plataforma de Contractació del Sector Públic.
2) Domicili: c/ Palau, 12.
3) Localitat i codi postal: València 46003.
4) Correu electrònic: centraldecompras@gva.es.
5) Adreça 'd'internet del perfil del contractant:
http://www.contrataciondelestado.es
6) Data límit d'obtenció de documentació i informació: 19 de setembre de 2017, a les 15.00 hores, horari peninsular.
d) Número d'expedient: 1/17 CC.
2. Objecte del contracte
a) Tipus: subministrament.
b) Descripció: subministrament de combustibles d'automoció, per a vehicles de l'Administració de la Generalitat, el seu sector públic instrumental i entitats adherides, per mitjà de sistema de pagament a través de targetes de banda magnètica o semblant.
c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d'unitats: sense lots.
d) Lloc d'execució/entrega: àmbit nacional.
e) Termini d'execució/entrega: 12 mesos.
f) Admissió de pròrroga: sí. 12 mesos addicionals.
g) Establiment d'un acord marc: sí.
h) CPV (referència de nomenclatura): 09132000-3, 09133000-0, 09134000-7, 24324300-4.
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària (per Plataforma de Contractació del Sector Públic).
b) Procediment: obert.
c) Subhasta electrònica: no.
d) Criteris d'adjudicació: criteris avaluables de forma automàtica.
4. Valor estimat del contracte
5.460.000,00 .
5. Pressupost base de licitació
No s'estableix per estar les entregues subordinades a les necessitats de l'Administració.
6. Garanties exigides
Provisional (import): no s'exigeix. Definitiva (%): no s'exigeix.
7. Requisits específics del contractista
a) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: vegeu clàusula 15.3 del plec de clàusules administratives particulars.
8. Presentació d'ofertes o de sol·licituds de participació
a) Data límit de presentació: 19 de setembre de 2017, a les 15.00 hores, horari peninsular.
b) Modalitat de presentació: electrònica. Per mitjà de la Plataforma de Contractació del Sector Públic.
c) Lloc de presentació: electrònica.
1) Dependència: Plataforma de Contractació del Sector Públic.
2) Domicili:
3) Localitat i codi postal:
4) Adreça electrònica: enllaç des de:
http://www.contrataciondelestado.es
9. Obertura d'ofertes
a) Descripció: sobre 3.
b) Adreça: carrer Palau, 12.
c) Localitat i codi postal: València 46003.
d) Data i hora: 26 de setembre de 2017, a les 12.00 hores, horari peninsular.
10. Despeses de publicitat
Per compte de l'adjudicatari: publicitat de la licitació en butlletins BOE i DOGV.
11. Data d'enviament de l'anunci al Diario Oficial de la Unión Europea
2 d'agost de 2017.
València, 4 d'agost de 2017. La sotssecretària: Eva Martínez Ruiz, p. a., la cap del Servei de Compres: Ana Isabel Bueno Bueno.