Ficha docv

Ficha docv









Licitació número 419/2017. Subministrament i instal·lació d'equipament mèdic per al nové quiròfan de l'Hospital Francesc de Borja de Gandia. [2017/7478]

(DOGV núm. 8117 de 31.08.2017) Ref. Base de dades 007744/2017




1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana, Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

b) Dependència que tramita l'expedient: Departament de Salut de Gandia, Hospital Francesc de Borja de Gandia.

c) Obtenció de documents i informació: perfil del contractant.

1) Dependència: Hospital Francesc de Borja de Gandia.

2) Domicili: polígon de Sanxo Llop, av. de la Medicina, 6.

3) Localitat i codi postal: Gandia – 46702.

4) Telèfon: 962849565.

5) Fax: 962849566.

6) Correu electrònic: -

7) Adreça internet del perfil del contractant:

http://www.contrataciondelestado.es

8) Data límit d'obtenció de documents i informació: es podrà arreplegar fins a l'últim dia de presentació de proposicions en el lloc indicat en el punt 1.c.7 d'aquest anunci.

9) Nombre d'expedient: 419/2017.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: contracte de subministraments.

b) Descripció: subministrament i instal·lació d'equipament mèdic per al novè quiròfan de l'Hospital Francesc de Borja de Gandia.

c) Divisió per lots i nombre: 7 lots.



Lots Denominació

1 Conjunt de braços suspesos de sostre (llums, gasos, safates

equips)

2 Torre de laparoscòpia.

3 Taula quirúrgica polivalent amb accessoris.

4 Panell tècnic.

5 SAI sistema d'alimentació ininterrompuda.

6 Climatitzador.

7 2 portes automàtiques.





d) Lloc de lliurament i instal·lació: en les dependències de l'Hospital Francesc de Borja de Gandia, polígon Sanxo Llop, av. de la Medicina, 6, Gandia 46702.

e) Termini de lliurament: dos mesos explicats des de la signatura del contracte.

f) Termini d'execució: dos mesos a partir de la signatura del contracte fins al lliurament, instal·lació i recepció de l'equipament mèdic sol·licitat.

g) Admissió de pròrroga: no

h) Establiment d'acord marc: -

i) Sistema dinàmic d'adquisició: -

j) CPV: 33100000-1 (equipament mèdic).



3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert, regulació no harmonitzada.

c) Subhasta electrònica: -

d) Criteris d'adjudicació: diversos criteris d'adjudicació



4. Valor estimat del contracte

Cent setanta-un mil setanta-quatre euros amb trenta-set cèntims, IVA no inclòs, (171.074,37.-€).



5. Pressupost base de licitació

Dos-cents set mil euros, iva inclòs, (207.000,00.-€).



6. Garanties exigides

a) Provisional: no.

b) Definitiva: sí, 5% (cinc per cent) del pressupost d'adjudicació



7. Requisits específics del contractista

a) Classificació: no procedeix.

b) Solvència econòmica, financera i tècnica o professional: vegeu l'apartat 7è de l'annex de característiques al plec model de clàusules administratives particulars d'aquest expedient.

c) Altres requisits específics: -

d) Contractes reservats: -



8. Presentació d'ofertes o de les sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: fins a les 14:00 hores del vintè dia natural, a partir del següent a la publicació d'aquest anunci en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Si aquest dia fora dissabte o festiu podran presentar-se el següent dia hàbil.

b) Modalitat de presentació: física.

c) Lloc de presentació:

1) Dependència: en el registre general de l'Hospital Francesc de Borja de Gandia.

2) Domicili: polígon Sanxo Llop, av. de la Medicina, 6.

3) Localitat i codi postal: Gandia – 46702.

4) Adreça electrònica: -

d) Nombre previst d'empreses a les quals es pretén convidar a presentar ofertes (procediment restringit). No procedeix.

e) Admissió de variants: no.

f) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seua oferta: tres mesos des de l'obertura de les proposicions econòmiques.



9. Obertura de les ofertes

a) Descripció: obertura sobre documentació tècnica relativa a criteris que depenen d'un judici de valor (sobre núm. 2) i obertura sobre documentació tècnica relativa a criteris quantificables automàticament i proposició econòmica (sobre núm. 3).

b) Adreça: Hospital Francesc de Borja de Gandia, polígon de Sanxo Llop, av. de la Medicina, 6.

c) Localitat i codi postal: Gandia – 46702.

d) Data i hora: (sobre núm. 2) el desè dia natural a partir de la data límit de recepció d'ofertes, a les 10:00 hores, en la Sala de Juntes del centre dalt assenyalat. Si aquest dia fora dissabte o festiu l'obertura s'efectuarà el següent dia hàbil.

El lloc, dia i hora d'obertura de la documentació tècnica relativa a criteris quantificables automàticament i proposició econòmica (sobre núm. 3) es publicarà en el perfil del contractant i es notificarà als licitadors.



10. Despeses de publicitat

Correran per compte de la persona o persones adjudicatàries les despeses generades de publicitat de l'anunci de licitació, en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), i en el Boletín Oficial del Estado (BOE) si correspon.



11. Data d'enviament de l'anunci al diari oficial de la unió europea

No és procedent.



12. Altres informacions

Les propostes podran estar redactades en valencià o castellà.



En cas de renúncia a la celebració del contracte o desistiment del procediment es compensarà als licitadors per les despeses en què hagueren incorregut, prèvia justificació fefaent d'aquestes, en els termes establits en l'article 155.2 del text refós de la Llei de contractes del sector públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre.





Gandia, 14 d'agost de 2017.– La directora econòmica del Departament de Salut de Gandia: Dolores Cremades Morant. El gerent del Departament de Salut de Gandia: Joaquín Miñana Lorente. (R 22.07.2016, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública; DOGV núm. 7846, de 08.08.2016)

Mapa web