Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ d'11 de setembre de 2017, de la Presidència de la Generalitat, per la qual es regula i concedeix una subvenció directa a l'associació Falla Nou Mercat d'Algemesí, per a la promoció sociocultural de la Comunitat Valenciana. [2017/8067]

(DOGV núm. 8131 de 20.09.2017) Ref. Base de dades 008201/2017


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Presidència de la Generalitat
    Grup temàtic: Ajudes
    Matèries: Promoció cultural



L'article 22 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, estableix, en el seu apartat 2.c la possibilitat de concedir de forma directa, amb caràcter excepcional, subvencions en què s'acrediten raons d'interès públic, social, econòmic o humanitari, o altres degudament justificades que dificulten la seua convocatòria pública.

D'un altre costat, l'article 168 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, regula el contingut mínim de les bases reguladores de les subvencions esmentades, així com alguns dels tràmits que han de desenvolupar-se durant el procediment d'elaboració.

Finalment, la disposició addicional cinquena de la Llei 14/2016, de 30 de desembre, de pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2017, determina l'òrgan competent, durant l'exercici esmentat, per a aprovar les bases reguladores i atorgar aquest tipus de subvencions.

En el pressupost de la Generalitat per a 2017, consta, en la secció 05 Presidència de la Generalitat, servei 01 Gabinet del President, centre gestor 00 Gabinet del President, i programa 111.70, Gabinet d'Organització, la línia de subvenció S7028000, amb la denominació «Programa de promoció sociocultural de la Comunitat Valenciana», amb un import global inicial d'1.000.000 euros, que té com a descripció i finalitat la concessió d'ajudes a entitats i persones físiques destacades per a la promoció sociocultural de la Comunitat Valenciana degudament justificades.

La Falla Nou Mercat és una associació sense ànim de lucre que realitza les activitats corresponents a la celebració de les festes falleres al municipi d'Algemesí; durant tot l'any realitza activitats de dinamització col·lectives tant per als socis en general com altres més centrades en els menuts.

L'esmentada entitat ha sigut guanyadora en l'exercici 2017 del primer premi al monument faller en el municipi d'Algemesí atorgat per la Junta Local Fallera.

S'ha aplicat el que disposa el Decret 147/2007, de 7 de setembre, del Consell, pel qual es regula el procediment de notificació i comunicació a la Comissió Europea dels projectes de la Generalitat, dirigits a establir, concedir o modificar ajudes públiques. Les subvencions que es concedeixen en la present resolució no necessiten de la notificació adés esmentada, per no tindre els requisits de l'article 107 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea; en concret, per no suposar avantatge econòmic, ja que l'entitat a què va dirigida la subvenció no exerceix activitat econòmica en què puga oferir béns o serveis en el mercat, i, per això, no hi ha possibilitat de falsejament de la competència que afecte els intercanvis comercials entre estats membres.



Per tot allò que s'ha exposat, havent-se seguit els tràmits que s'arrepleguen en l'article 168.1.c de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, d'acord amb el que estableix la disposició addicional cinquena de la Llei 14/2016, de 30 de desembre, de pressupostos de la Generalitat per a 2017, i en virtut del Reglament orgànic i funcional de la Presidència de la Generalitat, aprovat pel Decret 151/2015, de 18 de setembre, del Consell i de la delegació continguda en l'apartat seté, lletra q) de la Resolució de 12 de febrer de 2016, del president de la Generalitat, per la qual es deleguen determinades atribucions en distints òrgans de l'Administració de la Generalitat, resolc:





Primer. Objecte

La present resolució té per objecte regular la concessió directa d'una subvenció de caràcter excepcional destinada a l'associació Falla Nou Mercat d'Algemesí.



Segon. Raons d'interès públic que concorren en la seua concessió i impossibilitat de la seua convocatòria pública

1. Aquesta subvenció es concedeix de forma directa, en aplicació del que preveu l'article 22.2.c de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, en relació amb el que estableixen els apartats 2 i 3 de l'article 28 de la llei esmentada, l'article 168.1.c de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, així com en la disposició addicional cinquena de la Llei 14/2016, de 30 de desembre, de pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2017, per concórrer raons d'interès públic, social i cultural.

La subvenció regulada en aquesta resolució té caràcter singular, derivat del caràcter excepcional i únic de l'entitat sol·licitant i de l'esdeveniment que motiva el procediment en qüestió. Donat l'objecte específic de la subvenció, es requereix una concessió directa i no escau una convocatòria pública.

2. En concret, les raons d'interès públic que justifiquen l'atorgament directe de la subvenció a l'entitat assenyalada radiquen en que les falles:



a) són element generador d'activitat lúdica artística. En aquest sentit, cal recordar la recent declaració de les Falles com a patrimoni immaterial de la Humanitat que reconeix les Falles com a una mostra d'expressió de creativitat col·lectiva que salvaguarda les arts i els oficis tradicionals i afavoreixen la comunicació i el diàleg entre la ciutadania;



b) incentiven la participació de la societat sent un element aglutinador als barris dels municipis i a les ciutats en el seu conjunt. En aquest sentit enforteixen la vertebració social en tant que les comissions són associacions democràtiques obertes a tota la ciutadania sense cap limitació;

c) promouen l'estima general del patrimoni històric, cultural i artístic de la Comunitat Valenciana;

d) contribueixen a la millora de la imatge de la Comunitat Valenciana per tot arreu del món, promovent elements d'identitat del poble valencià i a més a més reforcen altres polítiques dutes a terme per la Generalitat tant en matèria turística, com econòmica o educativa.



És aquest un conjunt d'arguments que impliquen un interés públic de caràcter sociocultural que la Generalitat no pot menysprear.

S'ha optat per atorgar l'ajuda mitjançant resolució i no per conveni, d'acord amb l'article 168 1.A) de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, atés que no hi ha cap tipus de contraprestació, llevat de la mera aportació econòmica, que se'n derive cap a la Generalitat, i que es tracta d'un fet singular i únic en el temps i en els seus efectes.





Tercer. Entitat beneficiària

L'entitat beneficiària de la subvenció és l'associació Falla Nou Mercat amb CIF G98244643.



Quart. Activitat subvencionada

L'import de l'ajuda anirà destinat a finançar l'activitat en relació amb la festa de les falles duta a terme durant l'exercici 2017 per la falla Nou Mercat, el monument faller de la qual d'acord amb la decisió de la Junta Local Fallera d'Algemesí ha obtingut el primer premi.



L'ajuda contribuirà a complir les finalitats de la Falla Nou Mercat com a entitat sense ànim de lucre que, des d'una voluntat de col·laboració i participació pretén assumir els objectius que li són propis, abans esmentats.

En concret, l'import de l'ajuda podrà destinar-se a:

1. Construcció del monument faller.

2. Lloguer d'instal·lacions.

3. Desplaçaments d'organització, material d'oficina i publicitat.



4. Maquetació, edició i impressió de dossiers i llibrets.

5. Altres activitats culturals que es desenvolupen (concerts de música, megafonia, decorats, material per exposicions, etc.)

D'acord amb l'article 29 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, l'entitat beneficiària de la subvenció podrà subcontractar amb tercers l'execució total de l'activitat que constituïx l'objecte de la subvenció. En el cas de la subcontractació amb tercers, s'haurà de respectar el que disposa l'apartat 7 de l'esmentat article.





Cinqué. Quantia

L'import de la subvenció ascendirà, com a màxim, a mil euros, (1.000 €), que s'abonaran amb càrrec a la línia de subvenció S7028000, de la secció, servei, centre gestor i programa 05.01.00.111.70 de l'estat de despeses del Pressupost de la Generalitat per a l'exercici 2017.





Sisè. Procediment

1. L'entitat beneficiària haurà de manifestar, en el termini de quinze dies hàbils a partir de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, la seua conformitat amb la concessió de la subvenció i amb les presents bases reguladores, d'acord amb el model que s'inclou com a annex de la present resolució.

2. El model de conformitat, degudament omplit i signat, haurà de presentar-se en el Registre d'Entrada de la Presidència de la Generalitat (c/ En Bou, 9-11, València 46001), o també en qualsevol dels llocs previstos en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu de les administracions públiques.



3. Junt amb la conformitat amb la subvenció i les seues bases reguladores, en el cas que el compte bancari de l'entitat no estiguera donat d'alta en la Generalitat, o haja de modificar les seues dades, s'haurà d'aportar, d'acord amb el que estableix l'Ordre 18/2011, de 17 de juny, de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Ocupació, per la qual es regula la comprovació i el procediment de registre de comptes bancaris de les persones físiques i jurídiques que es relacionen econòmicament amb l'administració de la Generalitat, la documentació següent:

1r. Model de domiciliació bancària (annex II) firmat pel representant de l'entitat beneficiària juntament amb els documents vàlids en dret que en deixen constància fidedigna de la representació.

2n. Acreditació de la titularitat del compte bancari, així com de l'IBAN, que s'assenyale en el model de domiciliació bancària.

4. D'acord amb el que disposa l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu de les administracions públiques, si el document de conformitat s'haguera omplit de forma incompleta o no s'hagueren aportat els requisits i documents que s'assenyalen en aquesta base, la persona interessada serà requerida perquè, en un termini de 10 dies hàbils, esmene la falta o acompanye els documents preceptius, amb la indicació que, en cas de no fer-ho, se la tindrà per desistida prèvia resolució d'arxiu d'expedient, que haurà de ser dictada en els termes que preveu l'article 21 de la norma esmentada, quedant sense efecte la concessió de la subvenció, i perdent-ne, per tant, el dret a la percepció.



Seté. Òrgan gestor

Correspon la tramitació i la gestió de la subvenció a la Direcció General d'Anàlisi, Polítiques Públiques i Coordinació.



Vuité. Obligacions de les entitats beneficiàries

L'entitat beneficiària d'aquesta subvenció quedarà obligada a:

a) Comunicar a la Direcció General d'Anàlisi, Polítiques Públiques i Coordinació de la Presidència de la Generalitat, la concessió d'altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos procedents de qualssevol administracions o ens públics o privats i concedits per a la mateixa finalitat prevista en la present resolució. Aquesta comunicació haurà d'efectuar-se tan prompte com es conega, i, en tot cas, amb anterioritat a la justificació de l'aplicació donada als fons percebuts.

b) Sotmetre's a la normativa sobre supervisió, seguiment i control de subvencions així com facilitar tota la informació requerida per l'òrgan gestor de la subvenció.

c) Adoptar les mesures de difusió contingudes en l'article 3 de la Llei 2/2015, de 2 d'abril, de la Generalitat, de Transparència, Bon Govern i Participació Ciutadana de la Comunitat Valenciana, i en l'apartat 4 de l'article 18 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, que estableix que els beneficiaris hauran de donar l'adequada publicitat del caràcter públic del finançament de les activitats objecte de subvenció. Aquestes mesures podran consistir en la inclusió de la imatge institucional de l'entitat concedent, així com llegendes relatives al finançament públic en cartells, plaques commemoratives, materials impresos, mitjans electrònics, o audiovisuals, o bé en mencions realitzades en mitjans de comunicació.

En aquest sentit, tot el material gràfic i audiovisual publicitari que es realitze (cartells, fullets, pancartes, DVD, CD, i la resta de documentació i material utilitzat) indicaran que l'activitat subvencionada es realitza en col·laboració amb la Generalitat, i les inclusions o mencions que es realitzen en les pàgines web oficials per a donar repercussió a les activitats, incorporaran, si correspon, el logotip que la Generalitat facilite.

d) Quedar, en tot cas, subjectes a les obligacions imposades per l'article 14 i concordants de Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.



Nové. Règim de justificació de les subvencions

1. L'entitat beneficiària haurà de presentar, davant de l'òrgan gestor, l'adequada justificació de la subvenció, de la realització de l'activitat, del compliment de les condicions imposades, i de la consecució dels objectius previstos en l'acte de concessió de la subvenció.

2. En concret, l'entitat beneficiària haurà de presentar un compte justificatiu de la despesa realitzada, que es compondrà dels documents següents:

a) Una memòria d'actuació justificativa del compliment de les condicions imposades en la concessió de la subvenció, amb indicació de les activitats realitzades i dels resultats obtinguts.

b) Una memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades, que contindrà:

1r. Una relació classificada i numerada de les despeses i inversions de l'activitat, amb identificació del creditor i del document, el seu import, la data d'emissió i la data de pagament.

2n. Les factures o documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa i la documentació acreditativa del pagament, ordenats correlativament, d'acord amb la relació anterior. Per tal de controlar l'eventual acumulació de subvencions, tots i cada un dels documents presentats per l'entitat beneficiària de la subvenció hauran de ser validats i estampillats pel servei gestor, mitjançant segell existent a aquest efecte, en què conste que el document o factura s'aplica a la justificació de la subvenció.

Pel que fa a les factures, hauran de complir els requisits regulats en el Reial decret 1619/2012, de 30 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament pel qual es regulen les obligacions de facturació.



3r. Una relació detallada d'altres ingressos o subvencions que hagen finançat l'activitat subvencionada amb indicació de l'import o la seua procedència, o, si és el cas, la declaració responsable de no haver rebut altres subvencions o ajudes o ingressos, per a l'actuació objecte d'aquesta subvenció.

4t. Els tres pressupostos que, si és el cas, i en aplicació de l'article 31.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, dega d'haver sol·licitat l'entitat beneficiària.

c) Declaració responsable firmada pel representant legal de l'entitat sobre el compliment de les obligacions establides en la Llei 38/2003, de 17 de novembre, amb expressa indicació de trobar-se al corrent en el pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions.

3. Cas que l'entitat beneficiària no deduïsca cap percentatge de les quotes d'IVA suportades, haurà de presentar una declaració jurada pel representant legal, mitjançant la qual es notificarà no tenir dret a practicar deduccions per les quotes d'IVA que puguen suportar. Alhora, presentarà certificació de l'òrgan competent de la hisenda pública acreditant que no liquida IVA, o bé certificació de situació censal i obligacions.

Quant als documents acreditatius dels pagaments als creditors, com a justificants de pagament s'admetran resguards de transferència (si engloba diverses factures, s'haurà d'aportar relació detallada d'elles), així com xecs i pagarés, en els següents termes:

1.r Si la forma de pagament és una transferència bancària, aquesta es justificarà mitjançant el resguard de l'orde de càrrec, havent de figurar en el concepte de la transferència el número de factura o, en el seu defecte, el concepte abonat.

2.n Si la forma de pagament és el xec o pagaré, el document justificatiu consistirà en un rebut, signat i estampillat pel proveïdor, on haurà d'especificar-se la factura o documentació justificativa de la despesa a què correspon el pagament i la seua data, el número i la data del xec o, si és el cas, la de venciment del pagaré, havent d'aparèixer, baix la signatura, el nom i el número del NIF de la persona que signa.

La forma de pagament contemplada en els dos punts anteriors, s'acompanyarà de còpia d'extracte bancari del càrrec en compte corresponent a l'operació justificada.

4. Així mateix, l'entitat beneficiària haurà d'acreditar, per mitjà de certificació expedida per l'òrgan competent, davant de l'òrgan gestor de la subvenció regulada en aquesta resolució, els punts següents:

a) Que l'ajuda concedida ha sigut degudament registrada en la comptabilitat de l'entitat.

b) Que els fons han sigut destinats a realitzar l'activitat per a la qual van ser concedits.

c) Que la documentació original acreditativa de la despesa realitzada i efectivament pagada es troba en les seues dependències, a disposició de l'òrgan gestor de la subvenció, de la Intervenció General de la Generalitat i de la Sindicatura de Comptes.

5. D'acord amb el que disposa l'article 31 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el cost d'adquisició de les despeses subvencionables haurà d'estar d'acord amb el valor de mercat. Si és el cas, l'òrgan gestor podrà fer la comprovació del valor del mercat amb els mitjans assenyalats en l'article 170 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions.



Deu. Forma de pagament de la subvenció

1. El pagament s'efectuarà, per mitjà de transferència al compte bancari de l'entitat beneficiària que aquesta determine, una vegada rebuda la justificació i acreditat que l'entitat es troba al corrent de pagament de les seues obligacions tributàries i davant la Seguretat Social.

2. No obstant el que disposa l'apartat anterior, a petició de l'entitat beneficiària i prèvia constitució d'aval bancari per l'import mínim de la quantitat que haja de ser objecte de bestreta, el pagament podrà realitzar-se de la manera següent:

a) un 30 % de l'import de la subvenció, després de la seua concessió;

b) un 20 % s'abonarà després de l'aportació i comprovació de la documentació justificativa de l'efectiva i correcta aplicació del 30 % alliberat anteriorment; en tot cas, haurà de mantindre's vigent la fiança inicial per a poder anticipar aquest 20 %, llevat que l'entitat justifique d'una sola vegada el 50 % de l'import de la subvenció;

c) el percentatge restant, o la quantia que quede per aportar, una vegada es justifique la totalitat de les despeses realitzades i el compliment d'allò que s'ha previst en la present resolució.

En virtut de la bestreta mencionada, l'entitat haurà de depositar aval per l'import corresponent, d'acord amb el que regula l'Orde de 14 de febrer de 1986, modificada per l'Orde de 16 de desembre de 1996, de la Conselleria d'Economia i Hisenda, per la qual es regula el procediment de constitució i devolució de fiances.

3. Les quantitats alliberades anticipadament i no justificades hauran de ser reintegrades per mitjà de xec nominatiu conformat o bancari, a nom de la Presidència de la Generalitat. L'Administració, d'acord amb el que preveu l'article 90 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei general de subvencions, haurà de calcular els interessos de demora des del moment en què s'haja produït el pagament efectiu de l'ajuda fins el moment en que s'haja produït la devolució efectiva per part del beneficiari.

4. En cas que no es justificara correctament l'import de la bestreta, procedirà l'execució de l'aval que s'haguera aportat com a garantia, fins a cobrir l'import no justificat.



Onze. Compatibilitat de les ajudes.

L'ajuda concedida serà compatible amb altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos procedents de qualssevol administracions o ens públics o privats nacionals, de la Unió Europea o d'organismes internacionals, i concedits per a la mateixa finalitat prevista en la present resolució. Aquesta compatibilitat estarà condicionada que l'import de les ajudes, aïlladament o en concurrència amb altres, no supere el cost de l'activitat subvencionada, tot això de conformitat amb l'article 65.3.c del Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, aprovat pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol.



Dotze. Minoració, anul·lació i reintegrament de les subvencions

1. Es reduirà proporcionalment la subvenció en cas que la justificació de les despeses realitzades no abaste la quantia atorgada, així com quan havent-se subvencionat una part del cost total de l'activitat, no es justifique l'import total de la despesa que suposa el desenvolupament de l'activitat esmentada.

2. La presentació extemporània de la justificació donarà lloc a la incoació d'un procediment per a deixar sense efecte l'acte de concessió de la subvenció. En tot cas es garantirà el dret de l'audiència de l'interessat.

3. En els casos previstos en l'article 37 de la Llei general de subvencions, els beneficiaris hauran de reintegrar la totalitat o una part de la quantitat percebuda més els corresponents interessos de demora. En aquests casos es procedirà a la incoació de l'oportú expedient que, amb audiència prèvia de l'interessat, serà resolt per la persona titular de l'òrgan gestor de la subvenció.

4. El falsejament o l'ocultació de dades i documents, ja que afecten substancialment la concessió i lliurament de fons públics, donarà lloc a l'exigència de responsabilitats tant en l'ordre administratiu com en el jurisdiccional competent.

5. La Presidència de la Generalitat es reserva el dret a realitzar totes les inspeccions tècniques i administratives es consideren necessàries a fi de conformar la correcta execució de l'actuació subvencionada.





Tretze. Règim jurídic aplicable

Aquestes subvencions es regiran, a més de pel que disposa aquesta resolució, per la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i pel Reglament de l'esmentada llei, aprovat per Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, excepte en allò que afecte els principis de publicitat i concurrència, així com pel que estableix la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic empresarial i de subvencions, per la disposició addicional cinquena de la Llei 14/2016, de 30 de desembre, de pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2017, i per les altres normes de dret administratiu que hi siguen aplicables.



Catorze. Efectes.

La present resolució produirà efectes a partir de l'endemà de la publicació en el DOGV.

Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, de conformitat amb el que estableix l'article 114 c) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu de les administracions públiques, les persones interessades podran interposar els recursos següents:



a) Potestativament, recurs de reposició davant la Presidència de la Generalitat, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la notificació d'aquesta resolució, de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 123 i 124 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu de les administracions públiques, tenint en compte que no és possible simultaniejar el recurs contenciós administratiu i el potestatiu de reposició.

b) Directament recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la notificació d'aquesta resolució, de conformitat amb el que disposen els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Tot això sense perjuí que els interessats puguen exercitar qualsevol altra via que hi estimen oportuna.



València, 11 de setembre de 2017.– El president, p. d. (R 12.02.2016, DOGV 17.02.2016), el sotssecretari: Emili Josep Sampio Morales.









ANNEX I

Model de conformitat de la subvenció de concessió directa



(La sol·licitud haurà d'anar acompanyada dels documents que s'exigeixen en l'apartat 6 de la Resolució)

1. IDENTIFICACIÓ DE LA SUBVENCIÓ

–Anualitat:

–Òrgan gestor:

–Import:

–Títol:

2. ENTITAT BENEFICIÀRIA

–Nom o raó social (*):

–Tipus d'entitat:

–Sigles:

–NIF:

–Adreça:

–Localitat:

–Província:

–Telèfon:

–Correu electrònic:

–Pàgina web:

(*) El nom ha de ser coincident amb el que figura en aquesta resolució.

Dades de la persona representant:

–Nom:

–Cognoms:

–DNI/NIF:

–Càrrec:

Dades domiciliàries a efectes de notificació:

–Adreça:

–Localitat:

–Província:

–Codi postal:

Dades de persona de contacte en cas de ser diferent de la persona sol·licitant:

–Nom i cognoms:

–Telèfon:

–Correu electrònic:

3. DECLARACIÓ RESPONSABLE

a) D'acord amb el que disposa l'article 5 del Decret 165/2010, de 8 d'octubre, del Consell, pel qual s'estableixen mesures de simplificació i de reducció de càrregues administratives en els procediments gestionats per l'Administració de la Generalitat i el seu sector públic, done la meua autorització perquè l'administració obtinga directament l'acreditació del compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, així com per a la comprovació directa de les dades d'identitat (DNI), i, si és el cas, de residència.

Sí No

En cas de no subscriure la corresponent autorització, l'interessat estarà obligat a presentar els documents corresponents junt amb aquesta conformitat.

b) Declare que, a la vista de les bases que regeixen aquesta convocatòria, les accepte íntegrament i accepte la subvenció per al projecte a què es refereix la present resolució.

c) Declare que l'entitat que represente no es troba sotmesa a les prohibicions previstes en l'article 13 de la Llei 38/2003, general de subvencions, que determina la prohibició d'obtindre la condició de beneficiària de subvencions, ressaltant especialment la de no ser deutora per reintegrament de subvencions.

d) Declare que totes les dades que figuren en aquest document són certes, comprometent-me en nom de l'entitat de destinar l'import de la subvenció que es regula i concedeix en aquesta resolució.

e) Declare, sota la meua responsabilitat, que els documents que aporte són còpia fidel de l'original, els quals seran aportats a requeriment de l'Administració.

4. DADES DEL PROJECTE, PROGRAMA O PLA PER AL QUAL SE LI CONCEDEIX LA SUBVENCIÓ

–Descripció del projecte:

–Data inici:

–Data fi:

–Resultats previstos:



5. INFORMACIÓ I CONSENTIMENT

INFORMACIÓ SOBRE LA LLEI ORGÀNICA DE PROTECCIÓ DE DADES: Als efectes previstos en l'article 5 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, se l'informa que les dades consignades en el present document seran incorporades a un fitxer de què és titular la Presidència de la Generalitat. Les seues dades seran emprades només per a la gestió d'ajudes i subvencions i no seran cedides ni usades per a un altre fi diferent. Respecte de les esmentades dades, podrà exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes que preveu la indicada Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, davant la Presidència de la Generalitat.



Sí No »

______________________________________________________

Data i signatura de la persona representant de l'entitat

Mapa web