Ficha docv

Ficha docv









Licitació número CNMY17/DGJ/19. Servei de peritatges judicials a la Comunitat Valenciana, lots 1 a 3. [2017/8078]

(DOGV núm. 8130 de 19.09.2017) Ref. Base de dades 008187/2017




1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques.

b) Dependència que tramita l'expedient: Secretaria General Administrativa.

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència: Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, Servei de Contractació i Assumptes Generals.

2) Domicili: carrer de Castán Tobeñas, 77, torre 4, ciutat administrativa 9 d'Octubre.

3) Localitat i codi postal: València 46018.

4) Telèfon consultes administratives: 961 209 069 / 961 209 065; consultes tècniques: 961 209 200.

5) Telefax: 961 209 095.

6) Correu electrònic: contratacion_justicia@gva.es

7) Adreça d'internet del perfil del contractant: https://contrataciondelestado.es

8) Data límit d'obtenció de documentació i informació: fins a l'últim dia de presentació d'ofertes, de dilluns a divendres laborables, de 09.00 a 14.00 hores.

d) Número d'expedient: CNMY17/DGJ/19.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: serveis.

b) Descripció: servei de peritatges judicials a la Comunitat Valenciana.

c) Divisió per lots i nombre de lots: sí.

S'estableixen els lots següents:

Lot 1: província d'Alacant; Lot 2: província de Castelló; Lot 3: província de València.

d) Lloc d'execució/entrega: vegeu els plecs.

e) Termini d'execució/entrega: el termini d'execució serà de dos anys comptadors des de l'endemà de la formalització del contracte.

f) Admissió de pròrroga: podrà prorrogar-se per mutu acord de les parts i abans de la finalització del contracte per un període màxim de 24 mesos.

g) Establiment d'un acord marc (si escau): –

h) Sistema dinàmic d'adquisició (si escau): –

i) CPV (referència nomenclatura): 71319000-7 serveis de peritatge.



3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert, subjecte a regulació harmonitzada, atenent diversos criteris d'adjudicació.

c) Subhasta electrònica: no és procedent.

d) Criteris d'adjudicació:

4. Valor estimat del contracte: 4.400.000 euros.

Valor estimat per lots:

Valor estimat lot 1: 1.936.000,00 euros.

Valor estimat lot 2: 528.000,00 euros.

Valor estimat lot 3: 1.936.000,00 euros.



5. Pressupost base de licitació

a) Import net: 2.000.000 euros. IVA (21 %): 420.000 euros.

b) Import total: 2.420.000 euros.



5. 1. Pressupost base de licitació lot 1:

a) Import net: 880.000,00 euros.

b) Import total: 1.064.800,00 euros.



5. 2. Pressupost base de licitació lot 2:

a) Import net: 240.000,00 euros.

b) Import total: 290.400,00 euros.



5. 3. Pressupost base de licitació lot 3:

a) Import net: 880.000,00 euros.

b) Import total: 1.064.800,00 euros.



6. Garanties exigides

Provisional: no és procedent.

Definitiva: un 5 % del pressupost base de licitació (l'IVA exclòs).





7. Requisits específics del contractista

a) Classificació: no se n'exigeix.

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:

Solvència econòmica i financera: el criteri per a l'acreditació de la solvència econòmica i financera serà el volum anual de negocis del licitador, que referit a l'any de major volum de negoci dels tres últims conclosos haurà de ser almenys una vegada i mitja el valor anual mitjà de licitació (l'IVA exclòs), en funció dels lots a què es licite.





1,5 valor anual mitjà

Lot 1 660.000,00 €

Lot 2 180.000,00 €

Lot 3 660.000,00 €







El volum anual de negocis del licitador o candidat s'acreditarà per mitjà dels seus comptes anuals aprovats i depositats en el Registre Mercantil, si l'empresari estiguera inscrit en el dit registre, i en cas contrari, pels depositats en el registre oficial en què haja d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis per mitjà dels llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.

Solvència professional o tècnica: una relació dels principals serveis o treballs efectuats durant els cinc últims anys, en què s'indique l'import, les dates i el destinatari públic o privat d'aquests.

Els serveis efectuats s'acreditaran per mitjà de certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari siga una entitat del sector públic o quan el destinatari siga un comprador privat, per mitjà d'un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, per mitjà d'una declaració de l'empresari.

S'haurà d'acreditar com a requisit mínim que l'import anual acumulat l'any de major execució dins dels cinc últims conclosos siga igual o superior al valor anual mitjà de licitació (l'IVA exclòs), en funció dels lots a què es licite.



Valor anual mitjà

Lot 1 440.000,00 €

Lot 2 120.000,00 €

Lot 3 440.000,00 €







c) Altres requisits específics.

Compromís d'adscripció de mitjans: no.

Al ser un contracte de regulació harmonitzada, en aplicació de la Directiva 2014/24/UE, les empreses licitadores hauran de presentar el DEUC, que és una declaració formal dels licitadors que substitueix els certificats expedits per les autoritats públiques o per tercers, per mitjà de la qual indiquen que no estan en cap de les situacions d'exclusió o possible exclusió, i compleixen els criteris de selecció exigits. Els licitadors hauran de presentar un DEUC per lot a què liciten.



A l'efecte, els licitadors hauran d'omplir l'annex III del plec tipus (format paper), d'acord amb les instruccions previstes en l'annex II del mateix plec, o en format electrònic, per a la qual cosa podran accedir al document a través de l'enllaç següent:

https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=es



En tot cas, s'hauran de tindre en compte els punts següents:

1) Hauran de ser omplits els apartats:

A) Part I. Informació sobre el procediment de contractació i el poder adjudicador o l'entitat adjudicadora.

B) Part II. Informació sobre l'operador econòmic.

C) Part III. Motius d'exclusió.

F) Part VI. Declaracions finals.

D) Part IV. Criteris de selecció. Aquests criteris estan establits en l'apartat L de l'annex I al plec tipus de clàusules administratives particulars. Complits aquests, serà suficient amb la indicació que sí que es compleixen els criteris de selecció; apartat : Indicació global relativa a tots els criteris de selecció, i no és necessari omplir els apartats A a D d'aquesta part IV.

E) Part V. Reducció del nombre de candidats qualificats: no ha d'omplir-se.

2) En cas de presentar-se en UTE, hauran de presentar un DEUC, separat, per cada una de les empreses participants en la unió temporal, en el qual figure la informació requerida en les parts II a V.

3) Els licitadors que es basen en la solvència i mitjans d'altres entitats, ompliran i firmaran un DEUC, per separat, per cada una de les entitats considerades, que arreplegarà la informació exigida en les seccions A i B de la part II i en la part III.

d) Contractes reservats: no és procedent.



8. Presentació d'ofertes o de sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: fins a les 15.00 hores del dia 16 d'octubre de 2017.

b) Modalitat de presentació: sobre 1, documentació administrativa; i sobre 3, documentació econòmica valorable per mitjà de la mera aplicació de fórmula.

c) Lloc de presentació: Registre General de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, de dilluns a divendres en horari d'oficina del Registre General:

1) Dependència: Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques.

2) Domicili: c/ Castán Tobeñas, 77, torre 4, ciutat administrativa 9 d'Octubre.

3) Localitat i codi postal: València 46018.

4) Adreça electrònica: –

O en qualsevol altre lloc de presentació previst en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

d) Nombre previst d'empreses a què es pretén invitar a presentar ofertes (procediment restringit): no és procedent.

e) Admissió de variants: no se n'admeten.

f) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre la seua oferta: un mes comptador des de l'acte públic d'obertura de les proposicions econòmiques.



9. Obertura d'ofertes

a) Domicili: c/ Castán Tobeñas, 77, torre 4, ciutat administrativa 9 d'Octubre.

b) Localitat i codi postal: València 46018.

c) Data i hora: l'acte públic d'obertura del sobre 3, documentació econòmica, es realitzarà el dia 27 d'octubre de 2017 a les 12.00 hores.





10. Despeses de publicitat

Seran a càrrec de l'adjudicatari, import màxim 3.000 euros.



11. Data d'enviament de l'anunci al Diario Oficial de la Unión Europea

6 de setembre de 2017.



12. Altres informacions

Vegeu els plecs.



València, 8 de setembre de 2017.– La consellera de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques: Gabriela Bravo Sanestanislao.



Mapa web