Licitació número 447/2017. Subministrament d'equipament quirúrgic per al Departament de Salut de València Arnau de Vilanova - Llíria. [2017/8308]
(DOGV núm. 8134 de 25.09.2017) Ref. Base de dades 008352/2017
-
Anàlisi jurídica
Data d'entrada en vigor: 26.09.2017 Aquesta disposició està afectada per: Afectada per: -
Anàlisi documental
Origen de disposició: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública Grup temàtic: Contractació administrativa Descriptors: Temàtics: contracte de subministraments
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Generalitat Valenciana, Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.
b) Dependència que tramita l'expedient: Departament de Salut de València Arnau de Vilanova - Llíria.
c) Obtenció de documents i informació: perfil del contractant.
1) Dependència: Hospital Arnau de Vilanova.
2) Domicili: c/ Sant Climent, 12.
3) Localitat i codi postal: València 46015.
4) Telèfon: 961 976 064.
5) Fax: 961 976 043.
6) Adreça electrònica: contr.adtva_d6@gva.es.
7) Adreça d'internet del perfil del contractant: https://contrataciondelestado.es/
8) Data límit d'obtenció de documents i informació: es podran arreplegar fins a l'últim dia de presentació de proposicions en el lloc amunt indicat. Preu 3,13 euros. (Ordre de preus de 24.05.2002, DOGV de 25.06.2002).
9) Número d'expedient: 447/2017.
2. Objecte del contracte
a) Tipus: subministrament.
b) Descripció: subministrament d'equipament quirúrgic per al Departament de Salut de València Arnau de Vilanova - Llíria.
c) Divisió per lots i nombre: 3.
Núm.
lot Equips Quantitat Import IVA
exclòs
1 Consola multifunció quiròfan ORL 1 63.000,00
2 Taula quiròfan 2 63.000,00
3 Arc quirúrgic trauma 2 82.000,00
Import total IVA exclòs 208.000,00
d) Lloc d'execució/entrega:
Domicili: Departament de Salut de València Arnau de Vilanova - Llíria.
e) Termini d'execució/entrega: un mes des de la signatura del contracte.
f) Admissió de pròrroga:
g) Establiment d'acord marc:
h) Sistema dinàmic d'adquisició:
i) Codificació CPV: 33162100-4 Aparells per a quiròfan.
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert. Regulació no harmonitzada.
c) Subhasta electrònica:
d) Criteris d'adjudicació: oferta econòmica més avantatjosa en funció de diversos criteris. Vegeu els plecs.
4. Valor estimat del contracte
Dos-cents huit mil euros (208.000,00 ), IVA exclòs.
5. Pressupost base de licitació
Dos-cents huit mil euros (208.000,00 ), IVA exclòs. (b. i.: 208.000,00 ). IVA 21 %: 43.680,00 . Import total: 251.680,00 ).
6. Garanties exigides
a) Provisional: no. Segons l'Acord de 12 de març de 2010, de la JSC de la GV i aprovat pel Consell en la sessió de 26 de març de 2010 (la retirada injustificada de l'oferta pot comportar la conseqüència descrita en l'article 60.2.d del TRLCSP).
b) Definitiva: sí. El 5 % de l'import d'adjudicació, excloent-ne l'IVA.
7. Requisits específics del contractista
a) Solvència econòmica, financera i tècnica o professional: vegeu els plecs.
8. Presentació d'ofertes o de les sol·licituds de participació
a) Data límit de presentació: fins a les 14.00 hores del quinzé dia natural, a partir de l'endemà de la publicació d'aquest anunci en el DOGV. Si aquest dia fóra dissabte o festiu, el següent hàbil.
b) Modalitat de presentació: física.
c) Lloc de presentació:
1) Dependència: Registre General de l'Hospital Arnau de Vilanova.
2) Domicili: c/ Sant Climent, 12.
3) Localitat i codi postal: València 46015.
4) Adreça electrònica:
d) Nombre previst d'empreses que es pretén invitar a presentar ofertes (procediment restringit): no pertoca.
e) Admissió de variants: no.
f) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre la seua oferta: dos mesos des de l'obertura de les proposicions econòmiques.
9. Obertura de les ofertes
a) Descripció: obertura sobre documentació tècnica relativa a criteris que depenen d'un judici de valor i obertura sobre documentació tècnica relativa a criteris quantificables automàticament i proposició econòmica.
b) Adreça: Departament de Salut de València Arnau de Vilanova - Llíria. C/ Sant Climent, 12.
c) Localitat i codi postal: València 46015.
d) Data i hora: obertura de la documentació tècnica relativa als criteris que depenen d'un judici de valor (sobre núm. 2). El desé dia natural a partir de la data límit de recepció d'ofertes, a la sala de juntes del centre indicat dalt. Si aquest dia fóra inhàbil, el següent hàbil. Hora: 09.00 hores.
El lloc, el dia i l'hora d'obertura de la documentació tècnica relativa als criteris quantificables automàticament i proposició econòmica (sobre núm. 3) es publicarà en el perfil del contractant i es notificarà als licitadors.
10. Despeses de publicitat
Seran a càrrec de l'adjudicatari, en el límit de 2.000 .
12. Altres informacions
Vegeu els plecs.
València, 21 de setembre de 2017. El gerent: Juan Domene García. La directora econòmica: Cueva Santa Pedro García. (R de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública de 22.07.2016; DOGV 7846, 08.08.2016).