Ficha docv

Ficha docv









Licitació número 420/2017. Servei de manteniment preventiu, conductiu i correctiu de les instal·lacions de llanterneria i sanejament, instal·lació de gasos medicinals, fusteria i mobiliari de l'Hospital Clínic Universitari pertanyent al Departament de Salut de València Clínic - La Malva-rosa. [2017/9828]

(DOGV núm. 8164 de 07.11.2017) Ref. Base de dades 009599/2017


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública
    Grup temàtic: Contractació administrativa
    Descriptors:
      Temàtics: contracte de subministraments



1. Entitat adjudicadora

Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:

a) Organisme: Generalitat Valenciana.

b) Dependència que tramita l'expedient: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. Departament de Salut de València Clínic La Malva-rosa.

2) Domicilio: av. Blasco Ibáñez, 17, o en la web de licitació electrònica: http://www.contrataciondelestado.es

3) Localitat i codi postal: 46010 València.

4) Telèfon: 961 973 553.

5) Telefax: 961 973 560.

6) Correu electrònic: contratacion_hcv@gva.es

7) Adreça d'internet del perfil del contractant:

http://www.contrataciondelestado.es

8) Data límit d'obtenció de documentació i informació: es podran arreplegar fins a l'últim dia de presentació de proposicions en el lloc abans indicat. Preu 3,13 euros, IVA inclòs (orde de preus de 24.05.2002, DOGV 25.06.2002).

d) Número d'expedient: 420/2017.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: subministrament.

Descripció: servei de manteniment preventiu, conductiu i correctiu de les instal·lacions de llanterneria i sanejament, instal·lació de gasos medicinals, fusteria i mobiliari de l'Hospital Clínic Universitari pertanyent al Departament de Salut de València Clínic – La Malva-rosa.



b) Divisió per lots i nombre de lots: 1.

Lloc d'execució/entrega:

Departament de Salut de València Clínic La Malva-rosa.

1) Domicili: av. Blasco Ibáñez, 17.

2) Localitat i codi postal: 46010 València.

c) Termini d'execució/entrega: 6 mesos des de la formalització del contracte.

d) Admissió de pròrroga: sí. El contracte podrà prorrogar-se per períodes bimensuals fins a completar un període total de 6 mesos.

e) Establiment d'un acord marc: no.

f) Sistema dinàmic d'adquisició: no.

g) CPV (Referència de nomenclatura): 50700000-2.



3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: obert.

c) Subhasta electrònica: no.

d) Criteris d'adjudicació si és el cas.



Preu. 60 punts.

Proposta d'organització del manteniment. 20 punts.

Pla operatiu de control. 20 punts.



4. Valor estimat del contracte

Tres-cents seixanta-quatre mil dos-cents euros (364.200,00 €).



5. Pressupost base de licitació

Import net: 182.100,00 €

Import IVA: 38.241,00 €

Import total: 220.341,00 €



6. Garanties exigides

Provisional: no s'exigeix.

Definitiva: 5 % del import d'adjudicació exclòs l'IVA.



7. Requisits específics del contractista

a) Classificació si és el cas (grup, subgrup i categoria): no és procedent.

– Acreditació de l'habilitació empresarial o professional: no és procedent.

– Mitjans per a acreditar la solvència econòmica i financera:

La solvència econòmica i financera de l'empresari s'haurà d'acreditar mitjançant l'acreditació d'un volum anual de negocis, referit a l'any de major volum de negoci dels tres últims conclosos, d'import igual o superior a 700.000 euros.

De conformitat amb l'apartat 5.3.1 del present plec, el licitador haurà d'omplir en el DEUC:

Apartat D; part IV: Criteris de selecció; B, Solvència econòmica i financera; punt 1.a, Volum de negocis anuals DEUC.

De conformitat amb l'apartat corresponent del present plec, el licitador proposat com a adjudicatari, deurà acreditar la solvència econòmica i financera de la següent forma:

Mitjançant la presentació dels seus comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil (bastarà amb la presentació de la part del compte de pèrdues o guanys en la qual conste el volum anual de negocis, aprovats i dipositats en el Registre), si l'empresari estiguera inscrit en aquest registre, i en cas contrari per les dipositades en el registre oficial en què haja d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.

– Mitjans per a acreditar la solvència tècnica i professional:

La solvència tècnica s'acreditarà mitjançant una relació dels principals serveis o treballs realitzats en els últims cinc anys que incloga import, data i destinatari, públic o privat. Els serveis o treballs realitzats s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari siga una entitat del sector públic; quan el destinatari siga un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o mancant aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari acreditant un import anual acumulat durant l'any de major execució d'un mínim de 700.000 euros.



El licitador haurà d'omplir en el DEUC:

La part IV, Criteris de selecció; D, Capacitació tècnica i professional; 1.b, Principals serveis del tipus especificat.

En la columna referida a les dates haurà de figurar la data de finalització de la prestació dels serveis.

De conformitat amb l'apartat 6.7.4.4 del present plec, el licitador proposat com a adjudicatari haurà d'acreditar la solvència econòmica i financera de la següent forma:

Els serveis o treballs realitzats s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari siga una entitat del sector públic; quan el destinatari siga un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o mancant aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari. Si escau, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.

b) Requisits específics: no és procedent.

c) Contractes reservats.



8. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: fins a les 14.00 hores del 27 de novembre de 2017.

b) Modalitat de presentació: física.

c) Lloc de presentació:

1. Dependència: Registre General Hospital Clínic Universitari.

2. Domicili: av. Blasco Ibáñez, 17.

3. Localitat i codi postal: 46010 València.

4. Adreça electrònica: contratacion_hcv@gva.es

d) Nombre previst d'empreses a què es pretén invitar a presentar ofertes (procediment restringit).

e) Admissió de variants: no.

f) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre la seua oferta: 3 mesos.



9. Obertura de les ofertes

a) Descripció: obertura ofertes tècniques.

b) Direcció: av. Blasco Ibáñez, 17.

c) Localitat i codi postal: 46010 València.

d) Data i hora: a les 09.00 h del 12 de desembre de 2017, en la sala de juntes del centre abans indicat.

El lloc, dia i hora d'obertura de la documentació tècnica relativa a criteris quantificables automàticament i proposició econòmica (sobre número 3) es publicarà en el perfil de contractant i es notificarà als licitadors.



10. Gastos de publicitat

L'import del present anunci serà per compte dels adjudicataris.



11. Altres informacions.

Les propostes podran estar redactades en valencià o en castellà.





València, 3 de novembre de 2017.– El gerent: José Álvaro Bonet Pla. El director econòmic: Luis Sempere Martínez. (R 22.07.2016, DOCV 7846).

Mapa web