Ficha docv

Ficha docv









Licitació número CNMY18/1A1A/2. Serveis de direcció facultativa i coordinació de seguretat i salut de les obres d'adaptació de local per al centre SERVEF d'Ocupació de Crevillent. [2017/9930]

(DOGV núm. 8166 de 09.11.2017) Ref. Base de dades 009691/2017




1. Entitat adjudicadora

Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:

a) Organisme: Servei Valencià d'Ocupació i Formació.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servei de Contractació i Gestió Administrativa i Patrimonial.

c) Obtenció de documentació i informació: Servei Valencià d'Ocupació i Formació.

1. Dependència: Servei de Contractació i Gestió Administrativa i Patrimonial.

2. Domicili: avinguda de Navarro Reverter, número 2, setena planta.

3. Localitat i codi postal: València 46004.

4. Telèfon: 963 869 076.

5. Fax: 963 869 085.

6. Correu electrònic: contratacion_servef@gva.es

7. Adreça d'internet del perfil de contractant:

https://contrataciondelestado.es

8. Data límit d'obtenció de documentació i informació: fins a l'últim dia de presentació d'ofertes, de dilluns a divendres laborables, de 09.00 a 14.00 hores. Els plecs estaran disponibles en la indicada adreça d'internet del perfil de contractant.

d) Número d'expedient: CNMY18/1A1A/2.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: serveis.

b) Descripció: serveis de direcció facultativa i coordinació de seguretat i salut de les obres d'adaptació de local per al centre SERVEF d'Ocupació de Crevillent.

c) Divisió per lots i número:

Lot 1: direcció d'obra (titulació: arquitecte/a); lot 2: direcció d'execució i coordinació de seguretat i salut (titulació: arquitecte/a tècnic/a); lot 3: direcció d'instal·lacions (titulació: enginyer/a industrial o enginyer/a tècnic/a industrial).

d) Termini d'execució: el termini per a l'execució dels treballs començarà a comptar a partir de la data indicada en el document de formalització dels respectius contractes i s'estendrà fins a la liquidació de les obres.

e) Lloc d'execució: les obres la direcció facultativa i coordinació de seguretat i salut de les quals es contracta estan situades en el municipi de Crevillent, carrer Ports d'Oriola, número 7.

f) Admissió de pròrroga: no.

g) CPV: 71221000-3 (lots 1 i 2), 71300000-1 (lot 3).



3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària i anticipada.

b) Procediment: obert.

c) Criteris d'adjudicació

Criteri d'adjudicació valorable per mitjà d'un judici de valor (a incloure en el sobre 2):

Criteri 1. Memòria proposta de sistema de control d'execució i de diligent informació (fins a un màxim de 30 punts).

Criteri d'adjudicació quantificable de forma automàtica (a incloure en el sobre 3):

Criteri 2. Preu (màxim 70 punts).



4. Valor estimat del contracte: 24.937,25 euros.

Valor estimat lot 1: 11.204,23 euros.

Valor estimat lot 2: 10.774,96 euros.

Valor estimat lot 3: 2.958,06 euros.



5. Pressupost base de licitació

a) Import net: 24.937,25 euros. IVA (21 %): 5.236,82 euros.

b) Import total: 30.174,07 euros.

c) Finançament: el present contracte és susceptible de ser finançat amb fons Modernització dels serveis públics d'ocupació.

Lot 1:

Pressupost màxim de licitació: 11.204,23 euros.

IVA: 2.352,89 euros.

Import total lot 1: 13.557,12 euros.



Lot 2:

Pressupost màxim de licitació: 10.774,96 euros.

IVA: 2.262,74 euros.

Import total lot 2: 13.037,70 euros.



Lot 3:

Pressupost màxim de licitació: 2.958,06 euros.

IVA: 621,19 euros.

Import total lot 3: 3.579,25 euros.



6. Garanties exigides

a) Provisional: no se n'exigeix.

b) Definitiva: 5 % de l'import d'adjudicació, IVA exclòs.



7. Requisits específics del contractista

a) Solvència econòmica i financera

Documentació acreditativa de disposar d'una assegurança de responsabilitat civil, pels imports mínims que s'indiquen a continuació, que cobrisca tant els danys a tercers com qualsevol altra eventualitat que li poguera ser imputable produïda durant l'execució del contracte o durant el termini de garantia, o compromís per part del licitador que la dita assegurança es contractarà en un termini no superior als 10 dies següents a aquell en què haguera rebut el corresponent requeriment en aquest sentit, i en tot cas amb anterioritat a la formalització del contracte. En tot cas, l'extensió de l'assegurança es mantindrà durant tot el termini d'execució del contracte.

– Lot 1: 500.000 euros. No s'admetran sublímits per víctima inferiors a 150.000 euros.

– Lot 2: 500.000 euros. No s'admetran sublímits per víctima inferiors a 150.000 euros.

– Lot 3: 250.000 euros. No s'admetran sublímits per víctima inferiors a 100.000 euros.

b) Solvència tècnica i professional

En el cas que l'empresari siga persona física haurà d'acreditar la seua solvència de la forma següent:

Lot 1

a) Document acreditatiu de la titulació acadèmica i professional exigida i la seua alta de col·legiació (arquitecte/a). L'empresari haurà d'estar en possessió del títol universitari corresponent per un període mínim de cinc anys.

b) Una relació dels principals serveis o treballs en matèria de direcció d'obres realitzades en els últims cinc anys, que incloga el període d'execució (indicant la data d'inici, l'estat actual de l'obra, i, si és el cas, la data de finalització), l'import del PEM i el promotor de les obres. En els últims cinc anys, almenys, haurà d'haver dirigit una obra d'edificació el PEM de la qual siga igual o superior a la quantitat de 302.650,08 € (IVA exclòs) o dos obres d'edificació el PEM les quals siga igual o superior al 75 % del dit import.



Lot 2

a) Document acreditatiu de la titulació acadèmica i professional exigida i la seua alta de col·legiació (arquitecte/a tècnic/a). L'empresari haurà d'estar en possessió del títol universitari corresponent per un període mínim de cinc anys.

b) Una relació dels principals serveis o treballs en matèria de direcció d'execució d'obres i de coordinació de seguretat i salut realitzades en els últims cinc anys, que incloga el període d'execució (indicant la data d'inici, l'estat actual de l'obra, i, si és el cas, la data de finalització), l'import del PEM i el promotor de les obres. En els últims cinc anys, almenys, haurà d'haver dirigit l'execució d'una obra d'edificació el PEM d'obra dels quals siga igual o superior a la quantitat de 305.676,27 € (IVA exclòs) o de dos obres d'edificació el PEM d'obra de les quals siga igual o superior al 75 % del dit import, així com haver dirigit la coordinació de seguretat i salut d'una obra d'edificació el PEM total de la qual siga igual o superior a la quantitat de 305.676,27 € (IVA exclòs) o de dos obres d'edificació el PEM total de les quals siga igual o superior al 75 % del dit import.

Lot 3

a) Document acreditatiu de la titulació acadèmica i professional exigida i la seua alta de col·legiació (enginyer/a industrial o enginyer/a tècnic/a industrial). L'empresari haurà d'estar en possessió del títol universitari corresponent per un període mínim de cinc anys.

b) Una relació dels principals serveis o treballs en matèria de direcció d'instal·lacions d'obres realitzades en els últims cinc anys, que incloga el període d'execució (indicant la data d'inici, l'estat actual de l'obra, i, si és el cas, la data de finalització), l'import del PEM i el promotor de les obres. En els últims cinc anys, almenys, haurà d'haver dirigit les instal·lacions d'una obra d'edificació el pressupost d'instal·lacions de les quals siga igual o superior a la quantitat de 101.190,71 € (IVA exclòs) o de dos obres d'edificació el pressupost d'instal·lacions de les quals siga igual o superior al 75 % del dit import.

En cas de presentar-se persona jurídica a la licitació, a més de justificar la solvència econòmica i financera de l'empresa, acreditarà la solvència tècnica o professional del tècnic o tècnics responsables d'executar la prestació corresponent, així com la col·legiació de la societat professional, en cas de disposar d'ella.



8. Presentació d'ofertes o de sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: en horari d'oficina del Registre general del SERVEF durant 15 dies naturals a comptar des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana de la present licitació. Si l'últim dia coincidira en dissabte, diumenge o festiu, es prorrogarà fins al primer dia hàbil següent.

b) Modalitat de presentació: manual, d'acord amb el que estableix el plec de clàusules administratives particulars.

c) Lloc de presentació: Servei Valencià d'Ocupació i Formació.



1. Dependència: les ofertes únicament podran presentar-se en el Registre general del SERVEF, sense perjudici de la possibilitat d'acollir-se al que disposa l'article 80.4 del Reglament general de la Llei de contractes de les administracions públiques, relatiu a l'enviament de la documentació per correu.

2. Domicili: avinguda de Navarro Reverter, número 2.

3. Localitat i codi postal: València 46004.

d) Admissió de variants: no.

e) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre la seua oferta: dos mesos a comptar des de l'obertura de les proposicions.



9. Obertura d'ofertes

a) Entitat: Servei Valencià d'Ocupació i Formació.

b) Domicili: avinguda de Navarro Reverter, número 2.

c) Localitat i codi postal: València 46004.

d) Data i hora:

– Sobre 2: l'acte públic d'obertura dels sobres 2 tindrà lloc l'onzé dia natural següent a l'últim dia del termini de presentació d'ofertes a les 09.30 hores. Si el referit dia coincidira en dissabte, diumenge o festiu, l'obertura s'efectuarà el primer dia hàbil següent.



– Sobre 3: el dia i l'hora d'obertura es publicarà en el perfil de contractant https://contrataciondelestado.es



10. Despeses de publicitat

Les despeses de publicació del present anunci seran abonats per l'adjudicatari.



11. Data d'enviament de l'anunci al Diario Oficial de la Unión Europea

No pertoca.



València, 6 de novembre de 2017.– El director general: Enric Nomdedéu Biosca.

Mapa web