Licitació número CNMY17/18-18/77. Obres de reforma del CEAM Gandia, fase I. [2017/9976]
(DOGV núm. 8183 de 04.12.2017) Ref. Base de dades 010771/2017
-
Anàlisi jurídica
Data d'entrada en vigor: 05.12.2017 Aquesta disposició està afectada per: Afectada per: -
Anàlisi documental
Origen de disposició: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives Grup temàtic: Contractació administrativa Descriptors: Temàtics: contracte d'obres
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.
b) Dependència que tramita l'expedient: Sotssecretaria. Servei de Contractació i Assumptes Generals.
c) Obtenció de documentació i informació:
Dependència: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives. Servei de Contractació i Assumptes Generals.
Domicili: c/ Castán Tobeñas, 77. Torre 3. Ciutat administrativa 9 d'Octubre.
Localitat i codi postal: València 46018.
Telèfon: 961 247 455.
Telefax: 961 247 431.
Correu electrònic: contratacion_bienestarsocial@gva.es.
Adreça d'internet del perfil del contractant:
www.contrataciondelestado.es.
d) Número d'expedient: CNMY17/18-18/77.
2. Objecte del contracte
a) Tipus: obres.
b) Descripció: obres de reforma del CEAM Gandia, fase I.
c) Divisió per lots i número: no.
d) Lloc d'execució: av. República Argentina, 52 Gandia.
e) Termini d'execució: quatre mesos a comptar des de l'endemà de la data de firma de l'Acta de comprovació del replantejament.
f) Admissió de pròrroga: no.
g) Establiment d'un acord marc (si és el cas):
h) sistema dinàmic d'adquisició (si és el cas):
i) CPV (Referència de nomenclatura): 45215200-9 treballs de construcció d'edificis per a serveis socials.
3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
c) Criteris d'adjudicació: únic criteri d'adjudicació: el preu més baix.
4. Valor estimat del contracte
203,084,75 euros, IVA exclòs.
5. Pressupost base de licitació
a) Import net: 203,084,75 euros, IVA exclòs. Import total: 245,732,55 euros, IVA inclòs.
6. Garanties
Provisional: no se n'exigeix.
Definitiva: 5 % de l'import d'adjudicació, exclòs l'IVA.
7. Requisits específics del contractista
a) Classificació (grup, subgrup i categoria) (si és el cas): No se n'exigeix classificació del contractista, no obstant s'entendrà acreditada la solvència amb la classificació següent:
Grup C, categoria B (per a classificacions anteriors a l'entrada en vigor del Reial decret 773/2015, de 28 d'agost, pel qual es modifiquen determinats preceptes del Reglament general de la llei de contractes de les administracions públiques, aprovat pel Reial decret 1098/2001, de 12 d'octubre).
Grup C, categoria 2 (per a classificacions emeses després de l'entrada en vigor del mencionat Reial decret 773/2015, de 28 d'agost).
b) Solvència econòmica i financera: la solvència econòmica i financera s'acreditarà mitjançant l'aportació d'una declaració responsable de l'empresari del volum anual de negocis del licitador o candidat, que referit a l'any de major volum de negoci dels tres últims conclosos, haurà de ser, almenys, una vegada i mitja l'import de licitació del contracte (per import de 304,627,12 ).
c) Solvència professional o tècnica: la solvència tècnica s'acreditarà mitjançant una relació de les obres de reparació simple, restauració o rehabilitació, corresponents al mateix grup de classificació, executades en el curs dels últims deu anys, comptats a partir de la data de finalització del termini de presentació de les ofertes, avalades per certificats de bona execució per a les obres més importants, d'import superior a 101,542,37 , la mitat de l'import de licitació del contracte, i el requisit mínim serà que l'import anual acumulat l'any de major execució siga igual o superior al 70 % de l'import de licitació del contracte, (per import de 142,159,32 ).
Aquests certificats indicaran l'import, les dates i el lloc d'execució de les obres i es precisarà si es van realitzar segons les regles per les quals es regix la professió i es van portar normalment a bon terme.
No serà necessària l'aportació dels certificats a què fa referència l'article 76.a. Quan l'experiència es referisca a treballs realitzats per a aquesta Conselleria, i en aquest cas bastarà la mera relació dels m treballs.
8. Presentació d'ofertes o de les sol·licituds de participació
a) Data límit de presentació: en horari d'oficina del registre general durant els 26 dies naturals a comptar del següent al de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana de la present licitació. Si l'últim dia de presentació fora dissabte, diumenge o festiu el termini acabarà el següent dia hàbil.
b) Documentació a presentar: se presentarán en dos sobres separats (1 i 2) els documents següents:
Sobre «1»: documentació administrativa.
Sobre «2»: proposició econòmica i tècnica quantificable automàticament.
c) Lloc de presentació:
1.º entitat: Registre General de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, o en qualsevol altre lloc de presentació previst en l'article article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
2.º Domicili: carrer Castán Tobeñas, 77, Torre 4,
3.ª Localitat i codi postal: València 46018.
d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre la seua oferta: 2 mesos, comptadors des de l'acte públic d'obertura de les proposicions econòmiques.
e) Admissió de variants: no pertoca.
9. Obertura d'ofertes
a) Entitat: Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.
b) Domicili: carrer Castán Tobeñas, 77, Torre 3.
c) Localitat: 46018 València.
d) Data: L'obertura del sobre «2» es realitzarà el quinzé dia natural següent a l'últim dia del termini de presentació d'ofertes.
e) Hora: 12.30 hores.
10. Altres informacions
La consulta sobre la licitació i presentació d'ofertes es realitzaran a través del perfil del contractant:
www.contrataciondelestado.es.
11. Despeses d'anuncis
Les despeses de publicació del present anunci seran per compte de l''adjudicatari.
València, 2 de novembre de 2017. La consellera, p. d. El sotssecretari: Francesc Gamero Lluna (DOGV 7736, 08.03.2016).