Ficha docv

Ficha docv









Licitació número CNMY17/18-18/77. Obres de reforma del CEAM Gandia, fase I. [2017/9976]

(DOGV núm. 8183 de 04.12.2017) Ref. Base de dades 010771/2017






1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.

b) Dependència que tramita l'expedient: Sotssecretaria. Servei de Contractació i Assumptes Generals.

c) Obtenció de documentació i informació:

Dependència: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives. Servei de Contractació i Assumptes Generals.

Domicili: c/ Castán Tobeñas, 77. Torre 3. Ciutat administrativa 9 d'Octubre.

Localitat i codi postal: València 46018.

Telèfon: 961 247 455.

Telefax: 961 247 431.

Correu electrònic: contratacion_bienestarsocial@gva.es.

Adreça d'internet del perfil del contractant:

www.contrataciondelestado.es.

d) Número d'expedient: CNMY17/18-18/77.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: obres.

b) Descripció: obres de reforma del CEAM Gandia, fase I.

c) Divisió per lots i número: no.

d) Lloc d'execució: av. República Argentina, 52 Gandia.

e) Termini d'execució: quatre mesos a comptar des de l'endemà de la data de firma de l'Acta de comprovació del replantejament.

f) Admissió de pròrroga: no.

g) Establiment d'un acord marc (si és el cas):

h) sistema dinàmic d'adquisició (si és el cas):

i) CPV (Referència de nomenclatura): 45215200-9 treballs de construcció d'edificis per a serveis socials.



3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Criteris d'adjudicació: únic criteri d'adjudicació: el preu més baix.



4. Valor estimat del contracte

203,084,75 euros, IVA exclòs.



5. Pressupost base de licitació

a) Import net: 203,084,75 euros, IVA exclòs. Import total: 245,732,55 euros, IVA inclòs.



6. Garanties

Provisional: no se n'exigeix.

Definitiva: 5 % de l'import d'adjudicació, exclòs l'IVA.



7. Requisits específics del contractista

a) Classificació (grup, subgrup i categoria) (si és el cas): No se n'exigeix classificació del contractista, no obstant s'entendrà acreditada la solvència amb la classificació següent:

– Grup C, categoria B (per a classificacions anteriors a l'entrada en vigor del Reial decret 773/2015, de 28 d'agost, pel qual es modifiquen determinats preceptes del Reglament general de la llei de contractes de les administracions públiques, aprovat pel Reial decret 1098/2001, de 12 d'octubre).

– Grup C, categoria 2 (per a classificacions emeses després de l'entrada en vigor del mencionat Reial decret 773/2015, de 28 d'agost).



b) Solvència econòmica i financera: la solvència econòmica i financera s'acreditarà mitjançant l'aportació d'una declaració responsable de l'empresari del volum anual de negocis del licitador o candidat, que referit a l'any de major volum de negoci dels tres últims conclosos, haurà de ser, almenys, una vegada i mitja l'import de licitació del contracte (per import de 304,627,12 €).

c) Solvència professional o tècnica: la solvència tècnica s'acreditarà mitjançant una relació de les obres de reparació simple, restauració o rehabilitació, corresponents al mateix grup de classificació, executades en el curs dels últims deu anys, comptats a partir de la data de finalització del termini de presentació de les ofertes, avalades per certificats de bona execució per a les obres més importants, d'import superior a 101,542,37 €, la mitat de l'import de licitació del contracte, i el requisit mínim serà que l'import anual acumulat l'any de major execució siga igual o superior al 70 % de l'import de licitació del contracte, (per import de 142,159,32 €).

Aquests certificats indicaran l'import, les dates i el lloc d'execució de les obres i es precisarà si es van realitzar segons les regles per les quals es regix la professió i es van portar normalment a bon terme.

No serà necessària l'aportació dels certificats a què fa referència l'article 76.a. Quan l'experiència es referisca a treballs realitzats per a aquesta Conselleria, i en aquest cas bastarà la mera relació dels m treballs.



8. Presentació d'ofertes o de les sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: en horari d'oficina del registre general durant els 26 dies naturals a comptar del següent al de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana de la present licitació. Si l'últim dia de presentació fora dissabte, diumenge o festiu el termini acabarà el següent dia hàbil.

b) Documentació a presentar: se presentarán en dos sobres separats (1 i 2) els documents següents:

Sobre «1»: documentació administrativa.

Sobre «2»: proposició econòmica i tècnica quantificable automàticament.

c) Lloc de presentació:

1.º entitat: Registre General de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, o en qualsevol altre lloc de presentació previst en l'article article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

2.º Domicili: carrer Castán Tobeñas, 77, Torre 4,

3.ª Localitat i codi postal: València 46018.

d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre la seua oferta: 2 mesos, comptadors des de l'acte públic d'obertura de les proposicions econòmiques.

e) Admissió de variants: no pertoca.



9. Obertura d'ofertes

a) Entitat: Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.

b) Domicili: carrer Castán Tobeñas, 77, Torre 3.

c) Localitat: 46018 València.

d) Data: L'obertura del sobre «2» es realitzarà el quinzé dia natural següent a l'últim dia del termini de presentació d'ofertes.

e) Hora: 12.30 hores.



10. Altres informacions

La consulta sobre la licitació i presentació d'ofertes es realitzaran a través del perfil del contractant:

www.contrataciondelestado.es.



11. Despeses d'anuncis

Les despeses de publicació del present anunci seran per compte de l''adjudicatari.



València, 2 de novembre de 2017.– La consellera, p. d. El sotssecretari: Francesc Gamero Lluna (DOGV 7736, 08.03.2016).

Mapa web