Ficha docv

Ficha docv









Adjudicació i formalització del contracte número 306/2017. Arrendament sense opció a compra i execució del subministrament, instal·lació, configuració, posada en funcionament, certificació, manteniment i operació dels equips necessaris per a proporcionar els serveis de fotocopiat, impressió, escanejat i remissió per fax de documents en el Departament de Salut de Gandia. [2018/1104]

(DOGV núm. 8235 de 15.02.2018) Ref. Base de dades 001665/2018




1. Entitat adjudicadora:

a) Organisme: Generalitat Valenciana, Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, Departament de Salut de Gandia.

b) Dependència que tramita l'expedient: Departament de Salut de Gandia, Hospital Francesc de Borja de Gandia, avinguda de la Medicina, 6, polígon de Sanxo Llop; 46702 Gandia (València). Telèfon: 962849565, fax: 962 849 566.

c) Nombre d'expedient: 306/2017.

2. Objecte del contracte:

a) Tipus: subministraments.

b) Descripció: arrendament sense opció a compra i execució del subministrament, instal·lació, configuració, posada en funcionament, certificació, manteniment i operació dels equips necessaris per proporcionar els serveis de fotocopiat, impressió, escanejat i remissió per fax de documents en el Departament de Salut de Gandia.

c) Divisió per lots i nombre: únic.

d) Butlletí o diari oficial i data de publicació de l'anunci de licitació: Diari Oficial de la Generalitat Valenciana núm. 8101 de 08.08.2017. Perfil del contractant de la plataforma de contractació del sector públic: 09.08.2017.

3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació:

a) tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert, subjecte a regulació no harmonitzada.

c) Forma: oferta econòmica més avantatjosa, en funció de diversos criteris d'adjudicació:



Ordre Concepte Punts/

ponderació Fórmula matemàtica o aritmètica/criteri avaluable mitjançant judici de valor

1 Preu per arrendament 55 Fórmula

2 Preu per manteniment 25 Fórmula

3 Característiques d'equips i prestació serveis 20 Judici de valor





4. Pressupost base de licitació: cent noranta-un mil sis-cents seixanta-quatre euros, l'IVA inclòs.



Import s/IVA IVA 21 % Import total

158.400,00 33.264,00 191.664,00





5. Adjudicació i formalització del contracte:

a) Data d'adjudicació: 15.12.2017.

b) Data de formalització del contracte: 04.01.2018.

c) Contractista:

Empresa adjudicatària:

Ricotec, SL, NIF: B03301801



d) Nacionalitat: espanyola.

i) Import de l'adjudicació:



Import s/IVA IVA 21 % Import total

136.722,00 28.711,62 165.433,62





Cent seixanta-cinc mil quatre-cents trenta-tres euros amb seixanta-dos cèntims, l'IVA inclòs.



6. Nombre de licitadors

2.



Gandia, 25 de gener de 2018.– La directora econòmica: Anna García Martínez.

Mapa web