Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 29 de desembre de 2017, del director general del Servei Valencià d'Ocupació i Formació, per la qual es convoquen per a l'exercici 2018 les subvencions destinades a la contractació de persones desocupades per corporacions locals de la Comunitat Valenciana, per a la realització d'accions previstes en plans o procediments d'emergències en l'àmbit forestal, en aplicació de l'Ordre 8/2016, de 7 de juliol, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball. [2018/1568]

(DOGV núm. 8240 de 22.02.2018) Ref. Base de dades 001904/2018






En el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana d'11 de juliol de 2016, es va publicar l'Ordre 8/2016, de 7 de juliol, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, per la qual s'estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions en el Programa d'iniciativa social en col·laboració amb corporacions locals de la Comunitat Valenciana, modificada per l'Ordre 10/2017, de 8 de maig, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana de 10 de maig de 2017.

L'article 10.3 de l'Ordre 8/2016 estableix que cada convocatòria podrà delimitar els àmbits sectorials en què pertoque desenvolupar les obres o serveis d'interés general o social (turisme, medi ambient, serveis socials, atenció a persones desocupades...) i l'àmbit geogràfic específic d'actuació (si concorren circumstàncies que ho justifiquen). En aplicació d'aquesta previsió i de conformitat amb l'informe proposta de l'Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències, aquesta convocatòria té per objecte subvencionar a entitats locals municipals la contractació de persones desocupades a fi que realitzen actuacions l'objecte principal de les quals consistisca a mitigar o reduir un risc previst en un pla o procediment d'emergències de la Comunitat Valenciana en el seu conjunt o d'àmbit local, i de manera especial la reducció dels riscos poblacionals derivats dels incendis forestals, per mitjà d'accions que afavorisquen la intervenció dels mitjans d'extinció.



De conformitat amb l'informe proposta de l'Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències, l'àmbit geogràfic de la convocatòria s'ha determinat per mitjà de la combinació dels factors següents: el risc de despoblament i el risc d'incendi forestal i prioritat operativa en l'extinció d'incendis.

Per a la concreció d'aquests criteris, s'ha considerat als municipis la superfície dels quals classificada d'alt risc d'incendi forestal resulta, segons l'annex del Pla especials enfront del risc d'incendis forestals, igual o superior a 25 ha, amb un índex de desviació de ± un 5 % (unitat mínima de gestió forestal, d'acord amb el Pla d'acció territorial forestal de la Comunitat Valenciana), sempre que addicionalment complisquen alguna de les condicions següents:

a) Municipis amb menys de 1.000 habitants, segons dades de 2016.

b) Municipis amb menys de 5.000 habitants, segons dades de 2016, situats en comarques amb àrees amb risc alt o mitjà de despoblament (segons informació tècnica de la Direcció General d'Administració Local: l'Alcalatén, l'Alcoià, l'Alt Maestrat, l'Alt Vinalopó, l'Alt Millars, l'Alt Palància, el Baix Maestrat, la Canal de Navarrés, el Comtat, la Marina Alta, la Marina Baixa, la Plana Alta, la Plana Baixa, la Plana d'Utiel-Requena, els Ports, el Racó d'Ademús, els Serrans, la Vall d'Albaida i la Vall d'Aiora), als quals el Pla especial enfront del risc d'incendis forestals els imposa l'obligació o els recomana redactar un Pla d'actuació municipal enfront del risc d'incendis forestals.



Aquestes subvencions són compatibles amb el mercat comú i no estan subjectes a comunicació o notificació a la Comissió Europea per no resultar aplicable el que estableix l'article 107.1 del Tractat de funcionament de la Unió Europea per estar destinades a entitats públiques per a la realització d'obres o serveis d'interés general i social i, per tant, no poden afectar els intercanvis comercials perquè no falsegen ni amenacen falsejar la competència.

L'article 167 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, estableix que «En la tramitació anticipada d'atorgament de subvencions, de conformitat amb el que preveu l'article 41 de la present llei, podrà arribar-se al moment procedimental immediatament anterior al de la resolució de la concessió, i haurà de constar en tots els tràmits que aquest atorgament estarà condicionat a l'existència, en els pressupostos de l'exercici econòmic següent, de crèdit adequat i suficient per a això».



En el projecte de pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2018 figura en el capítol IV del subprograma 322.51, Foment d'ocupació, la línia de subvenció S2941 amb una dotació adequada i suficient per al finançament d'aquestes ajudes.

En virtut del que s'ha exposat i de conformitat amb l'article 160.4.b de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, resolc:



Primer. Convocatòria

1. Convocar per a l'exercici 2018 les subvencions destinades a la contractació de persones desocupades per les corporacions locals de la Comunitat Valenciana que figuren en l'annex, per a la realització d'actuacions l'objecte principal de les quals consistisca a mitigar o reduir un risc previst en un pla o procediment d'emergències de la Comunitat Valenciana en el seu conjunt o d'àmbit local, i de manera especial la reducció dels riscos poblacionals derivats dels incendis forestals, per mitjà d'accions que afavorisquen la intervenció dels mitjans d'extinció.



2. Aquestes subvencions es finançaran a càrrec del capítol 4, codi de línia S2941000, del subprograma 322.51, «Foment d'Ocupació», per un import global màxim estimat de 5.000.000 euros, fons procedents del Servei Públic d'Ocupació Estatal.

3. L'increment de l'import global màxim estimat no necessitarà una nova convocatòria i serà objecte de publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana amb caràcter previ a la resolució de concessió, sense que aquesta publicitat implique l'obertura de termini per a presentar noves sol·licituds ni l'inici de nou còmput de termini per a resoldre.



4. En tot cas, la concessió d'aquestes subvencions queda condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost del SERVEF per a l'exercici 2018.



Segon. Objecte i àmbit

Aquesta convocatòria té per objecte la concessió de subvencions destinades a la contractació de persones desocupades per les corporacions locals de la Comunitat Valenciana que figuren en l'annex, per a la realització d'actuacions l'objecte principal de les quals consistisca a mitigar o reduir un risc previst en un pla o procediment d'emergències de la Comunitat Valenciana en el seu conjunt o d'àmbit local, i de manera especial la reducció dels riscos poblacionals derivats dels incendis forestals, per mitjà d'accions que afavorisquen la intervenció dels mitjans d'extinció.



Tercer. Entitats beneficiàries

1. Podran ser beneficiàries d'aquest programa les entitats locals municipals de la Comunitat Valenciana que figuren en l'annex.

2. No podran ser beneficiàries les entitats que incórreguen en alguna de les prohibicions establides en els apartats 2 i 3 de l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.



Quart. Costos subvencionables

1. Les subvencions es destinaran al finançament dels costos salarials, inclosa la cotització a la Seguretat Social, de les persones desocupades que hagen sigut contractades per a la realització de les accions objecte d'aquesta resolució

2. Únicament s'entendrà com a cost salarial les percepcions econòmiques per la prestació del servei, excloent-ne dietes, indemnitzacions i bestretes com a conseqüència de l'activitat laboral, retribucions de vacances no gaudides o altres percepcions que no tinguen la condició de salari.

3. No resultaran subvencionables els dies en què la persona treballadora es trobe en situació d'incapacitat per malaltia o accident, siguen comuns o professionals, ni els supòsits de permís de maternitat o paternitat.



Cinqué. Persones destinatàries finals

Les persones destinatàries finals d'aquest programa són les persones desocupades que figuren inscrites com a demandants d'ocupació en els centres SERVEF d'Ocupació de la Generalitat.



Sisé. Procediment de selecció de les persones treballadores

1. Després de la publicació en l'apartat de subvencions de foment d'ocupació de la web del SERVEF dels imports assignats per l'òrgan col·legiat, les entitats beneficiàries hauran de presentar oferta d'ocupació al centre SERVEF d'Ocupació, que efectuarà una preselecció entre persones desocupades que preferentment no resulten beneficiàries de prestacions o subsidis per desocupació o de rendes vinculades a processos d'inserció laboral.

2. Per a la selecció final de les persones candidates es constituirà una Comissió de Baremació integrada per dos representants de l'entitat beneficiària, que exerciran la presidència (amb vot de qualitat) i la secretaria; i per sengles representants de les organitzacions sindicals integrants del Consell de Direcció del SERVEF, que hauran de ser convocats amb una antelació mínima de cinc dies hàbils.



3. L'entitat beneficiària contractarà els que obtinguen major puntuació en la baremació dels criteris establits en l'annex de l'Ordre 8/2016, sense que puga contractar-se més d'un membre de la mateixa unitat familiar. En cas d'empat, se seleccionarà qui acredite menor renda per capita de la unitat familiar.

4. S'alçarà acta del procés de selecció, segons el model normalitzat. En cas d'absència de la representació sindical, s'adjuntarà a l'acta la convocatòria remesa o la justificació de l'absència.

5. Les persones candidates hauran de figurar inscrites com a desocupades en el SERVEF en el moment de la seua contractació, que en tot cas haurà de tindre lloc després de la resolució de concessió de la subvenció.

6. Les persones treballadores podran ser substituïdes en cas de resolució del contracte de treball abans que finalitze el projecte per causes justificades o de la seua suspensió a causa de situacions d'incapacitat temporal, maternitat, paternitat o altres situacions amb obligació legal de reserva del lloc. Les substitucions es realitzaran segons el seu ordre de puntuació per altres persones candidates que figuren inscrites com a desocupades demandants d'ocupació. Si cap de les persones candidates en situació de reserva reuneix els requisits per a ser contractada, s'iniciarà un nou procés de selecció segons el que preveu aquest apartat de la part dispositiva de la resolució.



Seté. Condicions de les contractacions

1. Amb la subvenció concedida, les entitats beneficiàries efectuaran contractacions que hauran de respectar les condicions següents:

a) Els contractes que es formalitzen hauran de tindre una duració de com a mínim sis mesos a jornada completa.

b) Les contractacions no podran servir per a cobrir vacants dels llocs de treball de l'entitat.

2. Les entitats beneficiàries podran ampliar amb els seus propis recursos la duració dels contractes subvencionats.

3. Els projectes subvencionables hauran d'executar-se dins del període comprés entre la data de la resolució de concessió i el 28 de febrer de 2019. Els contractes hauran d'iniciar-se en 2018, excepte en els supòsits de substitució a què fa referència l'article 5.6 de l'Ordre 8/2016, de 7 de juliol.



Huité. Forma i termini de presentació de sol·licituds

1. La sol·licitud (comprensiva així mateix de la documentació exigida en l'apartat nové de la part dispositiva de la resolució) es presentarà de forma telemàtica a través de l'enllaç «Sol·licitud telemàtica» que hi ha associat a cada convocatòria en l'apartat de subvencions de la web del SERVEF (http://www.servef.gva.es/fomentoocupacion). Per a això, s'haurà de disposar de firma electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques), o certificat de representant d'entitat.

2. El termini per a la presentació de les sol·licituds serà d'un mes comptat des de l'endemà de la publicació de l'extracte d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

3. Només podrà presentar-se una sol·licitud per municipi. En el cas que es presenten diverses sol·licituds, només s'admetrà la formulada per l'ajuntament.



Nové. Documentació que ha d'acompanyar a la sol·licitud

Les sol·licituds hauran d'acompanyar-se de la següent documentació, segons els models normalitzats:

a) Formulari annex a la sol·licitud

b) Dades de domiciliació bancària quan es tracte d'un nou compte. En el cas que no haja variat respecte de l'última sol·licitud presentada davant del SERVEF per l'entitat sol·licitant, s'haurà d'identificar el número de compte corresponent.

c) Declaració responsable del representant legal de l'entitat beneficiària que aquesta no incorre en les prohibicions per a obtindre la condició de beneficiari arreplegades en els apartats 2 i 3 de l'article 13 de la Llei general de subvencions.



Deu. Instrucció i procediment de concessió

1. La concessió d'aquestes subvencions es tramitarà en règim de concurrència competitiva.

2. La instrucció correspondrà a les direccions territorials del SERVEF.

3. L'òrgan instructor podrà demanar dels interessats l'aportació addicional d'aquells documents i dades aclaridores que estime necessaris per a resoldre sobre la sol·licitud presentada.

4. Examinades les sol·licituds, l'òrgan instructor emetrà un informe on farà constar que els beneficiaris compleixen tots els requisits necessaris per a la concessió de les ajudes.

5. En la Subdirecció General d'Ocupació es constituirà un òrgan col·legiat integrat per la persona titular de la subdirecció o persona que designe per a substituir-la, que el presidirà; dos vocals; i una persona que exercirà la secretaria, amb veu però sense vot. La designació de les persones que ocupen les vocalies i la secretaria l'efectuarà la persona titular de la Direcció General d'Ocupació. L'òrgan col·legiat emetrà un informe on es concrete el resultat de l'avaluació efectuada.



6. La proposta de concessió es formularà a l'òrgan concedent per l'òrgan col·legiat a través de l'òrgan instructor.



Onze. Distribució de la dotació

1. L'òrgan col·legiat proposarà la distribució de la dotació pressupostària d'acord amb els criteris següents:

a) Es proposarà per a tots els sol·licitants un import mínim de 66.000 euros o import inferior que l'entitat local haja sol·licitat.

b) En el cas que la dotació no s'haja esgotat després de procedir segons el que disposa el paràgraf anterior, el sobrant es distribuirà fins a esgotar el crèdit disponible en proporció a la desocupació registrat.

c) Si la dotació resulta insuficient per a procedir segons el que estableix l'apartat a, es prioritzaran els municipis segons la desocupació major registrada.

2. Als efectes del que disposa l'apartat anterior es tindran en compte les estadístiques de desocupació registrada corresponents al mes anterior al de la data de la resolució de convocatòria.

3. La resolució de possibles empats s'efectuarà en funció de la pitjor evolució de la desocupació registrada en cada municipi. A aquest efecte, la comparativa es remuntarà als mesos precedents a l'indicat en l'apartat anterior que siga necessari fins a desfer l'empat.



Dotze. Resolució i recursos

1. La competència per a resoldre sobre les sol·licituds presentades correspon per delegació a la persona titular de la Direcció General d'Ocupació i Formació.

2. La resolució de concessió determinarà la quantia concedida i incorporarà les condicions, obligacions i determinacions accessòries a què haja de subjectar-se el beneficiari.

3. El termini per a resoldre i notificar les resolucions procedents serà de sis mesos comptats a partir de l'endemà de l'entrada de la sol·licitud en qualsevol dels registres del SERVEF. Transcorregut el dit termini sense que s'haja dictat una resolució expressa, la sol·licitud podrà entendre's desestimada per silenci administratiu.

4. Contra la resolució, que posarà fi a la via administrativa, podrà interposar-se un recurs potestatiu de reposició davant del mateix òrgan en el termini d'un mes a partir de l'endemà de la notificació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; o recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos davant del corresponent jutjat contenciós administratiu de la Comunitat Valenciana, de conformitat amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.





Tretze. Mitjà de notificació

1. La notificació de les resolucions i actes de tràmit es practicarà a través de la seu electrònica de la Generalitat (https://sede.gva.es), per a això el sol·licitant haurà de disposar de firma electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques). Amb aquest fi es remetrà un avís a l'adreça de correu electrònic que figure en l'expedient, on s'informarà de la posada a disposició d'una notificació en l'esmentada seu electrònica. La falta de pràctica de l'avís no impedirà que la notificació siga considerada plenament vàlida.

2. Si per raons tècniques o de qualsevol altra índole la notificació electrònica no és possible, es practicarà per qualsevol altre mitjà que acredite la constància de la seua recepció.



Catorze. Pagament anticipat

Una vegada concedida, podrà anticipar-se el pagament de fins al 30 per cent de la subvenció o un altre percentatge superior que puga establir-se per acord del Consell, amb la justificació prèvia de l'inici del projecte.



Quinze. Requisits per als pagaments

1. El pagament de la subvenció, tant l'anticipat com el derivat de la comprovació del compte justificatiu, requerirà que el beneficiari complisca els requisits següents:

a) Es trobe al corrent en el compliment de les seues obligacions tributàries i davant de la Seguretat Social i no siga deutor per resolució de procedència de reintegrament.

b) Es trobe al corrent en el compliment de l'obligació de rendició dels seus comptes anuals a la Sindicatura de Comptes.

2. Als efectes del que disposa l'apartat anterior, el beneficiari haurà d'aportar una declaració responsable relativa a l'article 34.5 de la Llei general de subvencions; i l'òrgan gestor obtindrà de la Sindicatura de Comptes el certificat sobre el compliment de l'obligació de rendició de comptes anuals.



Setze. Justificació d'inici del projecte

1. La documentació d'inici del projecte es justificarà en el termini d'un mes a partir de la data de contractació de les persones treballadores. En tot cas els contractes hauran d'iniciar-se en 2017 2018, excepte en els supòsits de substitució a què fa referència l'article 5.6 de l'Ordre 8/2016, de 7 de juliol.

2. L'inici es justificarà davant de la Direcció Territorial del SERVEF, per mitjà de la presentació de la documentació següent:

a) Certificat d'inici en model normalitzat, subscrit pel secretari de la corporació local o òrgan corresponent de les entitats dependents o vinculades a aquesta, amb la memòria explicativa del projecte i la identificació del codi comptable corresponent a la subvenció concedida.



b) Certificació del secretari o interventor de la corporació local o òrgan corresponent de les entitats dependents o vinculades a aquesta on conste que l'entitat disposa d'assignació pressupostària suficient per a fer-se càrrec de les partides pressupostàries no subvencionades pel SERVEF.

c) Acta de selecció de les persones contractades, amb el llistat de persones desocupades remés pel centre SERVEF.

d) Contractes de treball i la seua comunicació al centre SERVEF d'Ocupació.

e) Altes en la Seguretat Social i informe de dades per a la cotització Idc.

f) Informació a les persones treballadores contractades sobre la procedència del finançament del programa.

g) La documentació requerida per al pagament, a la que fa referència l'apartat anterior de la part dispositiva de la resolució.



Dèsset. Justificació de la subvenció

1. En el termini de dos mesos des de la finalització del projecte, l'entitat beneficiària haurà de justificar la subvenció concedida davant de la Direcció Territorial del SERVEF. Per a això presentarà un compte justificatiu que contindrà la documentació següent:

1. Informe final de l'obra o servei realitzat, en model normalitzat.



2. Certificat de despesa final.

3. Si és el cas, justificant del reintegrament dels fons no utilitzats. En efectuar l'ingrés haurà d'identificar-se l'entitat beneficiària i el número d'expedient afectat.

4. Certificació del secretari o interventor de la corporació local o òrgan corresponent de les entitats dependents o vinculades a aquesta relativa a altres ingressos o subvencions que hagen finançat l'activitat subvencionada, amb indicació del concepte, import i procedència.



5. Relació de treballadors contractats, amb el detall dels costos salarials i de Seguretat Social, per a l'acreditació del qual s'aportarà així mateix:

a) Nòmines de les persones treballadores i justificants del càrrec en compte o de la transferència bancària, on hauran de constar el destinatari, l'import i la data. L'ordre de pagament resultarà insuficient sense un justificant o certificat de l'entitat financera on conste igualment la dita informació.

b) TC2 o Relació Nominal de Treballadors (RNT) i rebut de liquidació de cotitzacions i els justificants acreditatius del seu pagament.

c) Declaració de retencions i ingressos a compte de l'IRPF (model 111) corresponent als mesos en què figuren treballadors subvencionats pel SERVEF, i els justificants acreditatius del seu pagament.

d) Certificat del secretari o interventor de l'entitat sobre l'ingrés a compte corresponent de l'IRPF, de les persones contractades per a la realització del projecte, amb la relació d'aquestes.

e) Un mínim de dues fotografies prèvies del lloc d'intervenció i de dues posteriors a l'actuació realitzada.

f) Justificació de la publicitat del finançament de la subvenció (cartells, fullets, premsa, publicació, etc.).

g) La documentació requerida per al pagament, a la qual fa referència l'apartat quinze de la part dispositiva de la resolució.

2. El beneficiari haurà de conservar la documentació i mantindre junt amb aquesta el resum anual de retencions i ingressos a compte sobre rendiments del treball, corresponent a l'exercici (model 190), que podrà ser requerit als efectes de control posterior.

3. D'acord amb el que estableix l'article 31.2 de la Llei general de subvencions, es considerarà despesa realitzada la que ha sigut efectivament pagada amb anterioritat a la finalització del termini de justificació. No obstant això, els TC i els models 111 que el beneficiari haja de presentar una vegada vençut el dit termini es justificaran davant de l'òrgan gestor de les ajudes en el termini d'un mes comptat des de la data de la seua presentació davant de l'administració competent.



Díhuit. Resolució de pagament i incidències

La competència per a efectuar el reconeixement de les obligacions i la proposta de pagament de la subvenció concedida, així com per a resoldre les incidències de qualsevol naturalesa que es produïsquen després de la concessió de les ajudes correspon per delegació a la persona titular de la Direcció Territorial del SERVEF.



Denou. Instruccions per a l'execució de l'actuació subvencionada.



De conformitat amb l'article 20 de l'Ordre 8/2016, es dicten les instruccions següents per a l'execució de l'actuació subvencionada:



a) Amb les contractacions subvencionades es formaran brigades de com a mínim 4 persones treballadores. Si l'entitat beneficiària disposa de brigades pròpies per a la realització de les actuacions objecte d'aquesta resolució, les persones contractades podran integrar-se en alguna d'aquestes sempre que ho facen de manera conjunta.

b) En les brigades integrades per les persones contractades haurà de figurar una persona que exercirà les funcions de capatàs, que podrà ser una de les contractades a l'empara d'aquesta convocatòria o personal de plantilla de l'entitat beneficiària.

c) Amb caràcter general els treballs que es realitzen hauran de tindre com a objecte principal el de mitigar o reduir un risc previst en un pla o procediment d'emergències de la Comunitat Valenciana en el seu conjunt o d'àmbit local, i de manera especial la reducció dels riscos poblacionals derivats dels incendis forestals, per mitjà d'accions que afavorisquen la intervenció dels mitjans d'extinció.

d) Les actuacions que s'executen en terreny forestal, d'acord amb la definició que estableix la Llei 3/1993 forestal de la Comunitat Valenciana, hauran d'estar incloses en el Pla local de prevenció d'incendis forestals del municipi; els municipis que no tinguen aprovat dita Pla, hauran de comptar amb autorització prèvia de la Conselleria d'Agricultura, Medi Ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural, sense perjudici de qualsevol altra autorització o permís requerit en l'àmbit ambiental.



e) La neteja i condicionament de llits, riberes, barrancs i rius requerirà l'autorització de la confederació hidrogràfica corresponent.



f) En els supòsits en què siga procedent, les entitats beneficiàries hauran d'obtindre l'autorització dels titulars, públics o privats, dels predis afectats per les actuacions.

g) En la seua condició d'òrgan competent en emergències i extinció d'incendis forestals, l'Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències coordinarà els treballs realitzats a l'empara d'aquesta convocatòria i així mateix establirà i impartirà els mòduls mínims de formació de les persones contractades.



Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, podrà interposar-se un recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos, comptat des de l'endemà de la publicació, davant del corresponent jutjat contenciós administratiu competent, d'acord amb el que estableixen els articles 8 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, o potestativament recurs de reposició davant d'aquest mateix òrgan en el termini d'un mes, computat en els mateixos termes, de conformitat amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Tot això sense perjudici que les persones interessades puguen presentar qualsevol altre recurs que estimen pertinent.



València, 29 de desembre de 2017.– El director general del SERVEF: Enric Nomdedéu i Biosca.

Mapa web