Ficha docv

Ficha docv









Licitació número CNMY18/13410/002. Servei i d'avaluació ex ante de projectes concurrents a l'obtenció d'una subvenció, en el marc de les subvencions a organitzacions no governamentals per al desenrotllament (ONGD), per al cofinançament de projectes de cooperació internacional per al desenrotllament a executar en països i poblacions estructuralment empobrits, per al cofinançament de projectes d'acció humanitària i per al cofinançament de projectes d'educació per a la ciutadania global i sensibilització, convocades per a l'any 2018 per la Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació, amb clàusules socials i d'igualtat de gènere. [2018/1740]

(DOGV núm. 8240 de 22.02.2018) Ref. Base de dades 001930/2018




1. Entitat adjudicadora: dades generals i dades per a l'obtenció de la informació

Organisme: Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació.

Dependència que tramita l'expedient: Sotssecretaria.

Obtenció de documentació i informació: Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació.

Domicili: passeig de l'Albereda, núm. 16.

Localitat i codi postal: València 46010.

Telèfon:

– Informació juridicoadministrativa: 961 922 383.

– Informació tècnica: 961 922 322.

Correu electrònic: transparencia_contratacion@gva.es

Adreça d'internet del perfil del contractant:

https://contrataciondelestado.es

Data límit d'obtenció de documentació i informació: 12 de març de 2018.

Número d'expedient: CNMY18/13410/002.



2. Objecte del contracte

Tipus: servei.

Descripció: servei d'avaluació ex ante de projectes concurrents a l'obtenció d'una subvenció, en el marc de les subvencions a organitzacions no governamentals per al desenvolupament (ONGD), per al cofinançament de projectes de cooperació internacional per al desenvolupament a executar en països i poblacions estructuralment empobrits, per al cofinançament de projectes d'acció humanitària i per al cofinançament de projectes d'educació per a la ciutadania global i sensibilització, convocades per a l'any 2018 per la Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació, amb clàusules socials i d'igualtat de gènere, per mitjà de procediment obert.



Lloc d'execució/entrega: en les dependències de l'empresa adjudicatària.

Termini d'execució/entrega: 12 mesos.

Admissió de pròrroga: sí, 12 mesos.

CPV (referència de nomenclatura): 72224000-1 Serveis de consultoria en gestió de projectes.

Divisió per lots i número: sí, 3 lots (lot 1. Projectes d'educació per a la ciutadania global; lot 2. Projectes de cooperació al desenvolupament a executar en països i poblacions estructuralment empobrides; lot 3. Projectes d'acció humanitària).



3. Tramitació i procediment

Tramitació: ordinària.

Procediment: obert, atenent diversos criteris d'adjudicació.



Criteris d'adjudicació: vegeu clàusula 14 del plec de clàusules administratives particulars.



4. Pressupost base de licitació

Pressupost sense IVA: 63.025 € (lot 1: 22.000 €; lot 2: 24.150 €; lot 3: 16.875 €).

IVA 21 %: 13.235,25 €.

Pressupost IVA inclòs: 76.260,25 €.

Valor estimat: 163.865,00 €.

Finançament europea: no.



5. Garanties exigides

a) Provisional: no s'exigeix.

b) Definitiva: 5 % del pressupost de licitació del lot o lots adjudicat/s, IVA exclòs.



6. Requisits específics del contractista

Classificació: optativa, vegeu clàusula 8 plec clàusules administratives.

Solvència econòmica i financera: veure clàusula 8 plec clàusules administratives.

Solvència tècnica o professional: vegeu clàusula 8 plec clàusules administratives.

Compromís d'adscripció de mitjans: no.



7. Presentació d'ofertes o de sol·licituds de participació

Data límit de presentació: 12 de març de 2018.

Modalitat de presentació: conforme al que estableix el plec de clàusules administratives particulars.

Lloc de presentació: Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació, o en qualsevol altre lloc de presentació previst en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Horari: L'horari per a presentar les ofertes serà amb caràcter general de:

Dilluns a dijous de 09.00 a 15.00 hores.

Divendres de 9 a 14.30 hores.

Dependència: Registre General.

Domicili: passeig de l'Albereda, número 16.

Localitat i codi postal: València 46010.

Admissió de variants, si és procedent: no es permeten.

Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre la seua oferta: 2 mesos.



8. Obertura d'ofertes

Direcció: passeig de l'Albereda, número 16.

Localitat i codi postal: València 46010.

Data i hora:

Sobre 2: 23 de març de 2018 a les 09.00 hores.

Sobre 3: es publicarà l'hora, dia i lloc en el perfil del contractant, una vegada s'haja valorat la documentació presentada en el sobre 2, de conformitat amb el que estableix el Reglament de desplegament parcial de la Llei 30/2007, de 30 d'octubre, de contractes del sector públic.



9. Despeses de publicitat

Seran a compte de l'adjudicatari.



10. Altres informacions

Vegeu plecs.



València, 20 de febrer de 2018.– El conseller de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació, p. d. c. (R 23.01.2017; DOGV 7965, 25.01.2017), el sotssecretari: Alfonso Puncel Chornet.

Mapa web