Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 21 de febrer de 2018, de la directora general de Transparència i Participació, per la qual s'ordena la publicació de les declaracions d'activitats, de béns i interessos i de rendes percebudes efectuades davant del Registre d'Activitats i de Béns i Drets Patrimonials d'Alts Càrrecs de l'Administració de la Generalitat i del seu Sector Públic Instrumental, durant l'any 2017. [2018/1827]

(DOGV núm. 8242 de 26.02.2018) Ref. Base de dades 002009/2018


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació
    Grup temàtic: Legislació
    Matèries: Protecció de dades Transparència administrativa
    Descriptors:
      Temàtics: quadre administratiu, incompatibilitat, administració pública, propietat privada , registre, alts càrrecs







El Decret 56/2016, del Consell, de 6 de maig, pel qual s'aprova el Codi de bon govern de la Generalitat regula, en el títol III, el Registre d'Activitats i de Béns i Drets Patrimonials d'Alts Càrrecs de l'Administració de la Generalitat i del seu Sector Públic Instrumental, encara vigent fins que es produïsca l'efectiva posada en funcionament del Registre de Control de Conflictes d'Interessos, en el que hauran de quedar subsumides les funcions d'aquell.

L'article 45 del Decret 56/2016 estableix que les persones incloses en l'article 2.1 d'aquest hauran d'efectuar davant del mencionat registre declaració d'activitats, de béns i interessos i de rendes percebudes, així com una declaració modificativa quan es produïra alguna variació de les circumstàncies que s'hi arrepleguen. A més, durant l'exercici de les seues funcions, estaran obligades a entregar anualment una còpia de les declaracions que efectuen en cada exercici econòmic corresponents a l'Impost sobre la Renda de les Persones Físiques i, si tenen l'obligació legal de presentar-la, a l'Impost sobre el Patrimoni.



Per la seua banda, l'article 48 d'aquest decret estableix que anualment es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, dins dels dos primers mesos de l'any natural, el contingut de les declaracions presentades pels alts càrrecs el nomenament o el cessament dels quals s'haja produït l'any precedent.

Per tot l'anterior i de conformitat amb el que estableix l'article 8.2.l del Decret 160/2015, de 18 de setembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació, que atorga, a la Direcció General de Transparència i Participació la funció, d'exercir les competències sobre la matèria, resolc:

Ordenar la publicació, en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, del contingut de les declaracions presentades pels alts càrrecs en el Registre d'Activitats i de Béns i Drets Patrimonials d'Alts Càrrecs de l'Administració de la Generalitat i del seu Sector Públic Instrumental, nomenats o cessats l'any 2017.

El llistat que conté les declaracions mencionades s'adjunta com a annex.



València, 21 de febrer de 2018.– La directora general de Transparència i Participació: Aitana Mas Mas.



Mapa web