Ficha docv

Ficha docv









Licitació número 2018/GV/0016. Servei de funcionament i manteniment del sistema de sanejament i depuració d'aigües residuals de Gandia - la Safor. [2018/1844]

(DOGV núm. 8246 de 02.03.2018) Ref. Base de dades 002266/2018




1. Entitat adjudicadora

Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:

a) Organisme: Generalitat Valenciana - Entitat Pública de Sanejament d'Aigües Residuals de la Comunitat Valenciana (EPSAR).

b) Dependència que tramita l'expedient: Departament de Contractació.

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència: vegeu punt 1.b).

2) Adreça: c/ Alvaro de Bazán, 10 entresòl.

3) Localitat i codi postal: València 46010.

4) Telèfon: 961 818 400.

5) Telefax: 963 869 658.

6) Adreça electrònica: epsar@gva.es.

7) Adreça d'internet del perfil del contractant: https://contrataciondelestado.es.

8) Data límit d'obtenció de documents i informació: 05.04.2018.



d) Número de l'expedient: 2018/GV/0016.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: servei.

b) Descripció: servei de funcionament i manteniment del sistema de sanejament i depuració d'aigües residuals de Gandia - la Safor (València).

e) Termini d'execució/lliurament: 4 anys.

f) Admissió de pròrroga: sí, anualment, sense que la duració total del contracte, incloses les pròrrogues, puga superar els 8 anys.

i) CPV (referència de nomenclatura): 90481000-2.



3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

d) Criteris d'adjudicació: oferta econòmicament més avantatjosa en funció d'una pluralitat de criteris, d'acord amb el que estableixen el plec de clàusules administratives particulars (apartat 7), i l'annex de bases corresponent (apartat A.5).



4. Valor estimat del contracte

16.934.954,76 euros.



5. Pressupost base de licitació

a) Import net 8.467.477,38 euros. Import total 9.314.225,12 euros.





6. Garanties exigides

Provisional (import): no exigible euros.

Definitiva (%) 5 % del pressupost base de licitació, IVA exclòs.



7. Requisits específics del contractista

a). Classificació (grup, subgrup i categoria) (si és el cas): no se'n requereix.

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional, si és el cas. D'acord amb el que preveu el plec de clàusules administratives particulars (apartat 9) i l'annex de bases corresponent (apartat A.6).



8. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: 17.04.2018 – 14.00 hores.

b) Modalitat de presentació: d'acord amb el que estableixen el plec de clàusules administratives particulars (apartat 11) i l'annex de bases corresponent (apartat A.7).

c) Lloc de presentació:

1. Dependència: registre general de l'entitat adjudicadora.

2. Adreça: vegeu punt 1.c) 2).

3. Localitat i codi postal: vegeu punt 1.c) 3).

e) Admissió de variants, si és procedent: no.

f) Termini durant el qual el licitador estará obligat a mantindre la seua oferta. 6 mesos, des de l'obertura de les proposicions tècniques (sobres B).



9. Obertura de les ofertes

a) Descripció: vegeu plec de clàusules administratives particulars (apartats 12.3 i 12.4).

b) Adreça: vegeu punt 1.c) 2).

c) Localitat i codi postal: vegeu punt 1.c) 3).

d) Data i hora: 09.05.2018 – 12.00 hores.



10. Despeses de publicitat

Seran a càrrec de l'adjudicatari.



11. Data de remissió de l'anunci al Diario Oficial de la Unión Europea (si és el cas)

22.02.2018.



12. D'altres informacions.

La data i hora indicada en l'apartat 9.d es refereix a l'obertura de les proposicions tècniques (sobres B). Per la seua part, l'obertura de les proposicions econòmiques (sobres C) tindrà lloc d'acord amb el que assenyala l'apartat 12.4 del plec.



València, 22 de febrer de 2018.– La presidenta del Consell d'Administració, p. d. (R 09.07.2012; DOGV 6824, de 23.07.2012), el gerent: Enrique José Lapuente Ojeda.

Mapa web