Ficha docv

Ficha docv









Licitació número 165/2018, Elaboració de les actes de dimensionament d'inversions dels departaments de Salut de Dénia, Torrevieja, Manises i Elx-Crevillent.. [2018/2068]

(DOGV núm. 8246 de 02.03.2018) Ref. Base de dades 002262/2018




1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. Direcció General de Recursos Humans i Econòmics.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servei d'Aprovisionament i Contractació.

c) Obtenció de documents i informació: perfil del contractant.

1) Dependència: Servei d'Aprovisionament i Contractació.

2) Domicili: c/ Misser Mascó, 31.

3) Localitat i codi postal: València 46010.

4) Telèfon: tots els dubtes sobre els plecs tant d'administratiu com tècnic es remetran via plataforma de contractació de l'Estat.

En aquesta plataforma es fixarà la data límit per a la recepció de preguntes i es procedirà a la publicació de totes les preguntes i respostes en únic document.

5) Fax: 961 928 805.

6) Correu electrònic:

7) Adreça internet del perfil del contractant:

http://www.plataformadecontratación.es.

8) Data límit d'obtenció de documents i informació: es podrà descarregar del perfil del contractant en l'adreça ressenyada en el punt 1.7 d'aquest anunci, fins a l'últim dia de presentacions.

9) Número d'expedient: 165/2018.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: servei.

b) Descripció: elaboració de les actes de dimensionament d'inversions dels departaments de Salut de Dénia, Torrevieja, Manises i Elx-Crevillent.

c) Divisió per lots i número:

d) Lloc d'execució/entrega:

1) Domicili: –

2) Localitat i codi postal: –

e) Termini d'execució: 3,5 mesos a partir de la data de firma

f) Admissió de pròrroga:

g) Establiment d'acord marc: no.

h) Sistema dinàmic d'adquisició: –

i) CPV: 79211000-6, Servei de Comptabilitat.



3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Subhasta electrònica: –

d) Criteris d'adjudicació:



Ordre Descripció del criteri Ponderació Sobre

1 Criteri avaluable de forma automàtica per aplicació de fórmules 55 3

1.1 Preu 50

1.2 Millora en el nivell de confiança de la mostra 5

2 Criteris la quantificació dels quals depenga d'un juí de valor. Qualitat tècnica de l'oferta 45 2

2.1 Pla de posada en marxa i organització 12

2.2 Entorn metodològic 30

2.3 Pla de garantia de seguretat 3

TOTAL 100





4. Valor estimat del contracte

116.000,00 € (cent setze mil euros).





5. Pressupost base de licitació

116.000,00 € (cent setze mil euros)

140.360,00 € (cent quaranta mil tres-cents seixanta euros), import de l'IVA inclòs.



6. Garanties exigides

a) Provisional: no.

b) Definitiva: sí. El 5 % de l'import d'adjudicació, l'IVA exclòs.





7. Requisits específics del contractista

1) Solvència econòmica, financera i tècnica o professional:

Volum anual de negocis en el compte de pèrdues o guanys, en els tres últims exercicis comptables aprovats i depositats en el Registre Mercantil o oficial que corresponga.

L'import de qualsevol dels últims tres exercicis haurà de ser igual o superior a 116.000,00 €.

2) Mitjans per a acreditar la solvència tècnica i professional:

Una relació dels principals treballs realitzats d'igual o semblant naturalesa a l'objecte del present contracte, en els últims cinc anys que incloga import, dates i destinatari, públic o privat, d'aquests.

L'import anual que l'empresari haurà d'acreditar com a executat, l'any de major execució del període abans indicat, en treballs d'igual o semblant naturalesa que els del contracte serà de: 81.200,00 €.

3) Adscripció de mitjans: vegeu els plecs de clàusules administratives.



8. Presentació d'ofertes o de les sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: fins a les 14.00 hores del quinzé dia natural, comptador a partir de l'endemà de la publicació d'aquest anunci en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Si aquest dia fóra dissabte o festiu es podran presentar el dia hàbil següent.

b) Modalitat de presentació: física.

c) Lloc de presentació: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. Registre General.

1) Dependència: Servei d'Aprovisionament i contractació.

2) Domicili: c/ Misser Mascó, 31.

3) Localitat i codi postal: València 46010.

4) Adreça electrònica: –

d) Nombre previst d'empreses que es pretén invitar a presentar ofertes (procediment restringit): no pertoca.

e) Admissió de variants: no.

f) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre l'oferta: dos mesos.



9. Obertura de les ofertes

a) Descripció: obertura de la documentació tècnica relativa a criteris objectius valorables de forma autonòmica (sobre núm. 3).

b) Adreça: c/ Misser Mascó, 31.

c) Localitat i codi postal: València 46010.

d) Data i hora: es publicarà en la plataforma de contractació de l'Estat.



10. Despeses de publicitat

Seran a càrrec de l'empresa adjudicatària.



11. Data d'enviament de l'anunci al Diario Oficial de la Unión Europea: –



12. Altres informacions

Vegeu els plecs.



València, 23 de febrer de 2018.– El director general de Recursos Humans i Econòmics: Justo Herrera Gómez. (R de 22.07.2016, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública; DOGV 7846 de 08.08.2016).

Mapa web