Ficha docv

Ficha docv









Licitació número IV-MY009/2018. Servei de neteja en els serveis centrals d'IVASS, en el centre de recursos d'IVASS, en els serveis territorials de Castelló, i Centre d'Atenció Diürna Mare de Déu del Castell, gestionats per IVASS, per al període estimat entre l'1 d'abril al 31 de desembre de 2018 [2018/2094]

(DOGV núm. 8246 de 02.03.2018) Ref. Base de dades 002271/2018




1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Institut Valencià d'Atenció Social i Sanitària (IVASS).

b) Dependència que tramita l'expedient: Àrea de Contractacions.

c) Número d'expedient: IV-MY009/2018.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: serveis.

b) Descripció de l'objecte: servei de neteja en els serveis centrals de l'IVASS, en el centre de recursos de l'IVASS, en els serveis territorials de Castelló, i Centre d'Atenció Diürna Mare de Déu del Castell, gestionats per IVASS, per al període estimat entre l'1 d'abril al 31 de desembre de 2018.

c) Divisió per lots i número: sí. 4 lots:

– Lot I: servei de neteja en els Serveis Centrals de l'IVASS.

– Lot II: servei de neteja en el Centre de Recursos de l'IVASS.

– Lot III: servei de neteja en el Centre d'Atenció Diürna Mare de Déu del Castell.

– Lot IV: servei de neteja en els Serveis Territorials de Castelló.



d) Lloc d'execució/entrega: serveis centrals de l'IVASS, en el centre de recursos de l'IVASS, en els serveis territorials de Castelló, i Centre d'Atenció Diürna Mare de Déu del Castell.

e) Termini d'execució o data límit d'entrega: el termini d'execució del servei s'iniciarà l'1 d'abril de 2.018 o, en cas que no siga possible, a comptar de la data de formalització del contracte, finalitzant en tot cas el 31 de desembre de 2018.

f) Admissió de pròrroga: no es contempla possibilitat de pròrroga.

g) CPV (referència de nomenclatura): 90911000-6.



3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert, previst en l'art. 138 del TRLCSP.

c) Forma: un únic criteri d'adjudicació.

d) Criteris d'adjudicació:

Criteris avaluables de forma automàtica per mitjà de la mera aplicació de fórmules.

1.º. Oferta econòmica: s'avaluarà de forma proporcional i inversa, és a dir relativa respecte de l'oferta més barata amb 100 punts i assignant a les restants ofertes valors segons el quocient:



100 x Preu més econòmic

Preu oferta





4. Valor estimat del contracte

51.437,65 €, IVA exclòs



5. Pressupost de licitació: 51.437,65 €, IVA exclòs, distribuït en quatre lots:



Lot Base imposable IVA Total

L. I 18.489,30 € 3.882,75 € 22.372,06 €

L. II 19.501,11 € 4.095,23 € 23.596,35 €

L. III 12.481,78 € 2.621,17 € 15.102,96 €

L. IV 965,44 € 202,74 € 1.168,19 €

 TOTAL 51.437,65 € 10.801,91 € 62.239,55 €







6. Garanties exigides

– Provisional. Seguint les instruccions de l'Acord de data 12 de març de 2010 de la Junta Superior de Contractació Administrativa els licitadors quedaran dispensats de la seua constitució.

– Definitiva: 5 per 100 de l'import d'adjudicació.



7. Obtenció de documentació i informació

a) Entitat: IVASS.

b) Domicili: c/ Amadeo de Savoia, 2.

c) Localitat i codi postal: 46010-València.

d) Telèfon: 963 869 460.

e) Fax: 963 869 550.

f) Data límit d'obtenció de documents i informació: fins a les 14.00 hores del desé quint dia natural a comptar des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana del present anunci. Si fóra diumenge o festiu es traslladarà al següent dia hàbil.



g) Adreça d'internet del perfil de contractant:

www.contrataciondelestado.es.



8. Requisits específics del contractista

a) Classificació, si és el cas: (grups, subgrups i categoria): no obstant això, podrà eximir-se de presentació de la documentació de solvència relacionada en els apartats anteriors, si s'acredita la classificació grup U, subgrup 1, categoria 1 (o antiga categoria A).

b) Solvència econòmica i financera:

Declaració sobre el volum global de negocis referit com a màxim als tres últims exercicis tancats i disponibles en funció de la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresari, que en la suma dels tres anys siga, com a mínim, igual al de l'import del pressupost de licitació del lot o lots a què concórrega, IVA exclòs. La declaració, acompanyada de la documentació pertinent, haurà de vindre referida a anys complets (exercicis 2015, 2016 i 2017).

c) Solvència tècnica i professional:

1– Una relació dels principals serveis relacionats en els últims cinc anys complets (exercicis 2013, 2014, 2015, 2016 i 2017) que incloga import, dates i el destinatari, públic o privat, dels mateixos. Els serveis o treballs efectuats s'acreditaran per mitjà de certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari siga una entitat del sector públic; quan el destinatari siga un subjecte privat, per mitjà d'un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, per mitjà d'una declaració de l'empresari; si és el cas, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent. L'import anual que el licitador haurà d'acreditar com executat durant l'any de major execució del període citat, en serveis d'igual o semblant naturalesa de què constituïxen l'objecte del contracte, prenent com a criteri de correspondència entre els serveis executats per l'empresari i els que constituïxen l'objecte del contracte la pertinença al mateix subgrup de classificació (grup U, subgrup 1) haurà de ser per import anual igual o superior al pressupost de licitació del lot o lots a què concórrega (IVA exclòs). El licitador haurà d'indicar l'any de major execució.



2– Declaració responsable sobre la disposició de mitjans personals i materials que es destinaran a l'execució del contracte, detallant els que disposarà de manera exclusiva per a l'execució del contracte, amb el compromís d'acreditar-los a requeriment de l'òrgan de contractació amb caràcter previ a l'adjudicació del contracte. El dit compromís s'integrarà en el contracte atribuint-li el caràcter d'obligació essencial.





9. Presentació d'ofertes (sobre A i B).

a) Data límit de presentació: fins a les 14.00 hores del desé quint dia natural a comptar des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana del present anunci. Si fóra diumenge o festiu es traslladarà al següent dia hàbil.

b) Documentació a presentar: es presentaran en dos sobres separats (A i B) els documents següents: en la forma determinada en el plec de clàusules administratives particulars.

c) Lloc de presentació: Registre General de l'Institut Valencià d'Atenció Social Sanitària (IVASS) o en qualsevol altre lloc de presentació previst en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

1. Entitat: IVASS.

2. Domicili: c/ Amadeo de Savoia núm. 2

3. Localitat i codi postal: 46010 València.

d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre la seua oferta: 2 mesos comptats des de l'acte públic d'obertura de les proposicions econòmiques.

e) Admissió de variants: les determinades en el plec.



10. Obertura de la documentació tècnica quantificable, per mitjà de la mera aplicació de fórmules i oferta econòmica (sobre B):

a) Entitat: IVASS.

b) Domicili: sala de juntes dels Serveis Centrals de l'IVASS, carrer Amadeo de Savoia, 2.

c) Localitat: València.

d) Data: sext dia natural a comptar de la data de finalització de la presentació de proposicions, si fóra el dissabte, diumenge o festiu, es traslladarà al següent dia hàbil.

e) Hora: 09.30 hores.



11. Altres informacions: es podrà obtindre informació sobre la convocatòria, així els corresponents plecs en l'adreça d'internet www.contrataciondelestado.es.



12. Despeses d'anuncis

Despeses d'anuncis a càrrec de l'adjudicatari.



València, 28 de febrer de 2018.– El director general de l'IVASS: Ángel Bonafé Osca. (R 22.05.2013; DOGV 7051, 21.06.2013).

Mapa web