Licitació número IV-MY009/2018. Servei de neteja en els serveis centrals d'IVASS, en el centre de recursos d'IVASS, en els serveis territorials de Castelló, i Centre d'Atenció Diürna Mare de Déu del Castell, gestionats per IVASS, per al període estimat entre l'1 d'abril al 31 de desembre de 2018 [2018/2094]
(DOGV núm. 8246 de 02.03.2018) Ref. Base de dades 002271/2018
-
Anàlisi jurídica
-
Anàlisi documental
Origen de disposició: Institut Valencià d'Atenció Social i Sanitària Grup temàtic: Contractació administrativa Descriptors: Temàtics: contracte de serveis
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Institut Valencià d'Atenció Social i Sanitària (IVASS).
b) Dependència que tramita l'expedient: Àrea de Contractacions.
c) Número d'expedient: IV-MY009/2018.
2. Objecte del contracte
a) Tipus: serveis.
b) Descripció de l'objecte: servei de neteja en els serveis centrals de l'IVASS, en el centre de recursos de l'IVASS, en els serveis territorials de Castelló, i Centre d'Atenció Diürna Mare de Déu del Castell, gestionats per IVASS, per al període estimat entre l'1 d'abril al 31 de desembre de 2018.
c) Divisió per lots i número: sí. 4 lots:
Lot I: servei de neteja en els Serveis Centrals de l'IVASS.
Lot II: servei de neteja en el Centre de Recursos de l'IVASS.
Lot III: servei de neteja en el Centre d'Atenció Diürna Mare de Déu del Castell.
Lot IV: servei de neteja en els Serveis Territorials de Castelló.
d) Lloc d'execució/entrega: serveis centrals de l'IVASS, en el centre de recursos de l'IVASS, en els serveis territorials de Castelló, i Centre d'Atenció Diürna Mare de Déu del Castell.
e) Termini d'execució o data límit d'entrega: el termini d'execució del servei s'iniciarà l'1 d'abril de 2.018 o, en cas que no siga possible, a comptar de la data de formalització del contracte, finalitzant en tot cas el 31 de desembre de 2018.
f) Admissió de pròrroga: no es contempla possibilitat de pròrroga.
g) CPV (referència de nomenclatura): 90911000-6.
3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert, previst en l'art. 138 del TRLCSP.
c) Forma: un únic criteri d'adjudicació.
d) Criteris d'adjudicació:
Criteris avaluables de forma automàtica per mitjà de la mera aplicació de fórmules.
1.º. Oferta econòmica: s'avaluarà de forma proporcional i inversa, és a dir relativa respecte de l'oferta més barata amb 100 punts i assignant a les restants ofertes valors segons el quocient:
100 x Preu més econòmic
Preu oferta
4. Valor estimat del contracte
51.437,65 , IVA exclòs
5. Pressupost de licitació: 51.437,65 , IVA exclòs, distribuït en quatre lots:
Lot Base imposable IVA Total
L. I 18.489,30 3.882,75 22.372,06
L. II 19.501,11 4.095,23 23.596,35
L. III 12.481,78 2.621,17 15.102,96
L. IV 965,44 202,74 1.168,19
TOTAL 51.437,65 10.801,91 62.239,55
6. Garanties exigides
Provisional. Seguint les instruccions de l'Acord de data 12 de març de 2010 de la Junta Superior de Contractació Administrativa els licitadors quedaran dispensats de la seua constitució.
Definitiva: 5 per 100 de l'import d'adjudicació.
7. Obtenció de documentació i informació
a) Entitat: IVASS.
b) Domicili: c/ Amadeo de Savoia, 2.
c) Localitat i codi postal: 46010-València.
d) Telèfon: 963 869 460.
e) Fax: 963 869 550.
f) Data límit d'obtenció de documents i informació: fins a les 14.00 hores del desé quint dia natural a comptar des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana del present anunci. Si fóra diumenge o festiu es traslladarà al següent dia hàbil.
g) Adreça d'internet del perfil de contractant:
www.contrataciondelestado.es.
8. Requisits específics del contractista
a) Classificació, si és el cas: (grups, subgrups i categoria): no obstant això, podrà eximir-se de presentació de la documentació de solvència relacionada en els apartats anteriors, si s'acredita la classificació grup U, subgrup 1, categoria 1 (o antiga categoria A).
b) Solvència econòmica i financera:
Declaració sobre el volum global de negocis referit com a màxim als tres últims exercicis tancats i disponibles en funció de la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresari, que en la suma dels tres anys siga, com a mínim, igual al de l'import del pressupost de licitació del lot o lots a què concórrega, IVA exclòs. La declaració, acompanyada de la documentació pertinent, haurà de vindre referida a anys complets (exercicis 2015, 2016 i 2017).
c) Solvència tècnica i professional:
1 Una relació dels principals serveis relacionats en els últims cinc anys complets (exercicis 2013, 2014, 2015, 2016 i 2017) que incloga import, dates i el destinatari, públic o privat, dels mateixos. Els serveis o treballs efectuats s'acreditaran per mitjà de certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari siga una entitat del sector públic; quan el destinatari siga un subjecte privat, per mitjà d'un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, per mitjà d'una declaració de l'empresari; si és el cas, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent. L'import anual que el licitador haurà d'acreditar com executat durant l'any de major execució del període citat, en serveis d'igual o semblant naturalesa de què constituïxen l'objecte del contracte, prenent com a criteri de correspondència entre els serveis executats per l'empresari i els que constituïxen l'objecte del contracte la pertinença al mateix subgrup de classificació (grup U, subgrup 1) haurà de ser per import anual igual o superior al pressupost de licitació del lot o lots a què concórrega (IVA exclòs). El licitador haurà d'indicar l'any de major execució.
2 Declaració responsable sobre la disposició de mitjans personals i materials que es destinaran a l'execució del contracte, detallant els que disposarà de manera exclusiva per a l'execució del contracte, amb el compromís d'acreditar-los a requeriment de l'òrgan de contractació amb caràcter previ a l'adjudicació del contracte. El dit compromís s'integrarà en el contracte atribuint-li el caràcter d'obligació essencial.
9. Presentació d'ofertes (sobre A i B).
a) Data límit de presentació: fins a les 14.00 hores del desé quint dia natural a comptar des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana del present anunci. Si fóra diumenge o festiu es traslladarà al següent dia hàbil.
b) Documentació a presentar: es presentaran en dos sobres separats (A i B) els documents següents: en la forma determinada en el plec de clàusules administratives particulars.
c) Lloc de presentació: Registre General de l'Institut Valencià d'Atenció Social Sanitària (IVASS) o en qualsevol altre lloc de presentació previst en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
1. Entitat: IVASS.
2. Domicili: c/ Amadeo de Savoia núm. 2
3. Localitat i codi postal: 46010 València.
d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre la seua oferta: 2 mesos comptats des de l'acte públic d'obertura de les proposicions econòmiques.
e) Admissió de variants: les determinades en el plec.
10. Obertura de la documentació tècnica quantificable, per mitjà de la mera aplicació de fórmules i oferta econòmica (sobre B):
a) Entitat: IVASS.
b) Domicili: sala de juntes dels Serveis Centrals de l'IVASS, carrer Amadeo de Savoia, 2.
c) Localitat: València.
d) Data: sext dia natural a comptar de la data de finalització de la presentació de proposicions, si fóra el dissabte, diumenge o festiu, es traslladarà al següent dia hàbil.
e) Hora: 09.30 hores.
11. Altres informacions: es podrà obtindre informació sobre la convocatòria, així els corresponents plecs en l'adreça d'internet www.contrataciondelestado.es.
12. Despeses d'anuncis
Despeses d'anuncis a càrrec de l'adjudicatari.
València, 28 de febrer de 2018. El director general de l'IVASS: Ángel Bonafé Osca. (R 22.05.2013; DOGV 7051, 21.06.2013).