Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 5 de març de 2018, de la Universitat d'Alacant, per la qual es convoquen a concurs places de professorat contractat doctor en règim de contractació laboral. [2018/2294]

(DOGV núm. 8251 de 09.03.2018) Ref. Base de dades 002541/2018




La Universitat d'Alacant, en compliment de l'article 19.U.6 de la Llei 3/2007, de 27 de juny, de pressupostos generals de l'Estat per a l'any 2017, obtinguda la corresponent autorització de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport i en execució de l'oferta d'ocupació pública complementària per a l'any 2017, aprovada per Acord de Consell de Govern de 26 de febrer de 2018 (DOGV 2 de març), ha resolt convocar a concurs places de professorat contractat doctor en règim de contractació laboral, que s'indiquen en l'annex I de la present resolució, d'acord amb les bases següents:





1. Normes generals

Els esmentats concursos es regiran pel que disposa el capítol I del títol IX de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats (BOE del 24), modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril (BOE del 13), pel Decret 174/2002, de 15 d'octubre (publicat en el DOGV del 22), del Govern Valencià, sobre sobre règim i retribucions del personal docent i investigador contractat laboral de les universitats públiques valencianes i sobre retribucions addicionals del professorat universitari, pels acords del Consell de Govern que hi són aplicables, i la resta de normativa d'aplicació general.

De conformitat amb el que preveu l'Acord del Consell de Govern de la Universitat d'Alacant, de 17 de desembre de 2013, pel qual s'aprova el II Pla d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes de la Universitat d'Alacant, es fa constar que:

– Existeix infrarepresentació de les dones en la categoria de Professor Contractat Doctor en l'àrea de Microbiologia i Traducció i Interpretació.

– Existix infrarepresentació de l'home en la categoria de Professor Contractat Doctor en l'àrea de Dret Processal.

La Universitat d'Alacant, compromesa amb el principi d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, anima especialment al col·lectiu infrarepresentat en les distintes àrees a concursar a les places d'aquesta convocatòria on hi ha la dita infrarepresentació.



2. Requisits

2.1. El compliment dels requisits per a concursar a la figura de Professor Contractat Doctor, relacionats en els apartats 2.2 i 2.3 següents, haurà d'estar referit sempre a la data d'expiració del termini fixat per a sol·licitar la participació en el concurs i mantenir-se fins a la data de formalització del contracte.

2.2. Requisits de caràcter general:

a) Tindre complits els 16 anys i no superar de l'edat màxima de jubilació forçosa.

b) Posseir la capacitat funcional per a l'exercici de les tasques.

c) No haver sigut separada o separat per mitjà d'expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions publiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari en què s'haguera produït la separació o inhabilitació. En el cas de ser nacional d'un altre estat, no trobar-se en situació d'inhabilitació o equivalent ni haver sigut sotmesa o sotmés a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.

L'exercici de les places convocades quedarà sotmés a la Llei 53/1984, de 26 de desembre, i a les normes de desenvolupament, en matèria d'incompatibilitats.

d) Les o els aspirants que no siguen de nacionalitat espanyola hauran de posseir un coneixement adequat de qualsevol de les llengües oficials de la Comunitat Valenciana per al desenvolupament de les seues funcions.

2.3. Requisits de caràcter específic:

a) Estar en possessió del títol de Doctor. En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger, haurà de disposar de l'homologació o equivalència al nivell acadèmic de doctor, d'acord amb el que preveu el RD 967/2014, de 21 de novembre. En cas de candidates o candidats amb títols de la Unió Europea també serà vàlida la credencial de reconeixement dirigit a l'exercici de la professió de Professor d'Universitat.



b) Disposar d'avaluació positiva de la seua activitat per part de l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació o de la Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva.

c) Les o els aspirants que sol·liciten plaça en què s'establisca com a requisit específic un perfil lingüístic, hauran d'acreditar el nivell del mateix establit per a cada plaça.



3. Sol·licituds

Els que desitgen prendre part en els concursos presentaran en el termini de 20 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, per cada plaça sol·licitada, la corresponent instància d'acord amb el model oficial, que haurà de ser omplida i enviada a través de l'aplicació informàtica disponible en la adreça següent:

https://cvnet.cpd.Ua.es/eadmua/Tramites/IniciarTramitePublico?pCodigoTramite=TRAM_CONTPDILABSOL

L'ompliment i enviament d'aquesta no eximix de la seua presentació física en paper, per la qual cosa s'haurà d'imprimir i firmar, prèviament a la seua presentació en la oficina principal del Registre General de la universitat o en les oficines auxiliars, situades en les secretaries de centre i en la seu d'Alacant, o bé, per qualsevol de les formes previstes en l'article 38 de la Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999 (que es manté en vigor en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques). Les sol·licituds que es presenten a través de les oficines de correus hauran d'anar en sobre obert perquè el personal de correus puga estampar-hi el segell de dates en cada una d'aquestes abans de la seua certificació i dirigir-se al Campus de Sant Vicent del Raspeig, apt. 99, E-03080 Alacant.

En les dependències del Servei de Selecció i Formació es posarà a disposició dels interessats que ho requerisquen els recursos informàtics suficients per a accedir a la dita pàgina web, omplir i imprimir la instància.

Aquesta instància s'acompanyarà de la documentació que es detalla a continuació:

a) D'acord amb l'art. 14.4-5 de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes (DOGV 30.12.2017), resguard que justifique el pagament de 27,40 euros, en concepte d'admissió a proves, que s'ingressaran, en efectiu o per mitjà de transferència bancària, en el Banco SabadellCAM en el compte núm. ES89 0081-3191-42-0001027605, juntament amb el nom i cognoms, caldrà indicar-hi el número de DNI i el número de la plaça.

Estaran exempts del pagament de la taxa:

1) Les o els aspirants amb una discapacitat igual o superior al 33 %. Hauran de presentar certificació de la Consellería de Benestar Social o òrgans competents d'altres administracions públiques, que acredite discapacitació igual o superior al 33 %.

2) Els membres de famílies nombroses de categoria especial i els membres de famílies monoparentals de categoria especial. (Llei taxes Generalitat 30.12.17). Els membres de famílies nombroses de categoria general i els membres de famílies monoparentals de categoria general disfrutaran d'una bonificació del 50 %. En ambdós casos hauran de presentar fotocòpia del títol oficial de família nombrosa o títol oficial de família monoparental.

3) Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició per mitjà de qualsevol dels mitjans de prova previstos en l'article 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

4) Les persones que figuren com demandants d'ocupació amb una antiguitat de, com a mínim, tres mesos anterior a la data de la convocatòria. Per a beneficiar-se de l'exempció seran requisits que no hagen rebutjat, en el termini de que es tracte, cap oferta d'ocupació adequada ni s'hagen negat a participar, excepte causa justificada, en accions de promoció, formació o reconversió professionals i que, així mateix, no tinguen rendes superiors, en còmput mensual, al salari mínim interprofessional. L'acreditació relativa a la condició de demandant d'ocupació, amb els requisits previstos en la llei, se sol·licitarà en la corresponent oficina de Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE). Quant a l'acreditació de les rendes es farà per mitja d'una declaració escrita del sol·licitant. Els dos documents hauran d'adjuntar-se a la sol·licitud.



b) Fotocòpia del DNI o, en cas d'estrangers, del document que acredite la seua identitat i data de naixement.

c) Fotocòpia del títol acadèmic exigit o de la certificació acadèmica que acredite haver realitzat tots els estudis per a l'obtenció del mateix i haver abonat els drets per a l'expedició del títol.

d) Fotocòpia de l'avaluació positiva de l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació o de la Comissió Valenciana d'Acreditació i Avaluació de la Qualitat.

e) Per a l'acreditació del requisit arreplegat en la base 2.2.d), haurà d'aportar fotocòpia del document que acredite un coneixement adequat de qualsevol de les llengües oficials de la Comunitat Valenciana per al desenvolupament de les seues funcions. La no-presentació no serà causa d'exclusió però, en defecte d'això, la Comissió de Selecció podrà realitzar una prova.

f) Els que sol·liciten plaça en què en el detall de la seua activitat s'arreplegue un requisit lingüístic, hauran d'aportar fotocòpia del document que acredite el nivell de coneixement de la llengua corresponent.

Per a les places en les quals s'establisca com requisit específic el coneixement de valencià, s'aportara fotocòpia del certificat de Capacitació Docent en Valencià de la Conselleria amb competències en matèria d'educació; certificat de nivell C1, nivell Mitjà o el seu equivalent homologat dels cursos de valencià de la Universitat d'Alacant, o document equivalent expedit per qualsevol altra de les universitats de l'àmbit lingüístic català, certificat de Grau Mitjà de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, o document equivalent expedit per la Generalitat de Catalunya o pel Govern de les Illes Balears.



Per a les places en les quals s'establisca com requisit lingüístic el coneixement d'una determinada llengua estrangera, hauran d'aportar fotocòpia del document que acredite el nivell del Marc Comú Europeu de Referència (MCER) d'aquest establit per a cada plaça, segons la taula d'equivalències de la Universitat d'Alacant que es pot consultar en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació en la següent adreça: https://s.ua.es/B~Nw

En el cas de cursos realitzats pel Centre Superior d'Idiomes de la Universitat d'Alacant s'haurà d'acreditar l'equivalència dels mateixos, amb el nivell del MCER. Per a això s'ha d'adjuntar fotocòpia del títol amb el revers del mateix on conste tal circumstància o el certificat electrònic disponible en UACloud /eAdministración /Trámites laborales/ Certificat de Formació, on s'especifica la dita equivalència.



Les persones nacionals de països on la llengua oficial siga la requerida per a l'accés a la plaça, podran certificar el nivell d'idioma requerit amb els següents títols acadèmics, cursats en la llengua estrangera corresponent en centres que no depenguen del sistema educatiu espanyol:

Secundària: B2

Batxiller: C1

Aquesta documentació serà remesa des del Servei de Selecció al Servei de Llengües per a realitzar la consulta de la seua validesa a aquests efectes.

Es podrà sol·licitar a l'interessat la traducció del títol en els casos en què a causa de l'idioma siga necessari, així com un informe de l'organisme competent que acredite la llengua vehicular d'aquest, sempre que de la documentació presentada no es desprenga aquesta circumstància.

3.1. Traducció de documents.

Aquells documents acreditatius dels requisits presentats en un idioma diferent dels oficials a la Comunitat Valenciana, hauran d'anar acompanyats de traducció per intèrpret jurat.



4. Protecció de dades personals

Les dades de caràcter personal aportades per les o els aspirants quedaran incloses al fitxer automatitzat de Personal d'aquesta universitat, que es compromet a no fer-ne un ús diferent d'aquell per al qual han sigut sol·licitades, segons la resolució de la Universitat d'Alacant, de 18 de setembre de 2013, per la qual es regula els fitxers automatitzats de dades de caràcter personal (DOGV 16 d'octubre de 2013).

La Universitat d'Alacant informa, així mateix, sobre la possibilitat d'exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i, si escau, d'oposició, que preveu l'article 5 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades; que han de ser exercits, per escrit, davant del gerent d'aquesta universitat.



5. Informació i notificacions del procediment

5.1. D'acord amb el que preveu l'art. 45.1.b) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, les publicacions detallades en les bases següents així com la informació d'altres actes que d'ella es deriven que requerisquen publicació, inclosos els recursos en via administrativa substituiran la notificació personal a les persones interessades i produiran els mateixos efectes.



5.2. La informació referent a aquesta convocatòria i el seu procés pot consultar-se en la pàgina web de la Universitat d'Alacant, a través de la següent adreça https://s.ua.es/9eXa

5.3. En el cas d'haver-se de fer alguna notificació personal a la interessada o interessat a la seua adreça postal, es considerarà com vàlida la indicada en la seua instància, de manera que si en el desenvolupament del procediment es produïra algun canvi en aquesta, serà la seua responsabilitat comunicar-ho.



6. Relació de persones admeses i excloses

6.1. Expirat el termini de presentació d'instàncies, es publicarà la relació provisional persones admeses i excloses en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, i en la pàgina web de la universitat, amb indicació de la causa d'exclusió.

En el termini de 10 dies hàbils comptats a partir del següent al de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, les persones interessats podran resoldre el defecte que haja motivat l'exclusió.



6.2. Conclòs aquest termini es publicarà la relació definitiva de persones admeses i excloses en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i en la pàgina web de la universitat.

6.3. No procedirà devolució alguna dels drets d'admissió a proves en els supòsits d'exclusió per causa imputable a la persona interessada.





7. Comissions de selecció

7.1. El concurs serà jutjat per la corresponent comissió de selecció, que, conforme a la normativa de la Universitat d'Alacant, estarà integrada per cinc membres de ple dret.

7.2. Els membres que componen la Comissió de Selecció es publicaran en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i en la pàgina web de la Universitat, en la mateixa resolució per la qual es publique la relació definitiva persones admeses i excloses.

7.3. La Comissió vetlarà perquè queden garantits els principis de mèrit, capacitat i d'igualtat de tracte i d'oportunitats entre dones i hòmens, així com la igualtat d'oportunitats de les persones amb discapacitat adoptant en el procediment les oportunes mesures d'adaptació a les seues necessitats.

Les comissions tindran una composició equilibrada entre dones i hòmens, llevat que no siga possible per raons fundades i objectives degudament motivades

7.4. La Comissió de Selecció haurà de constituir-se en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. L'anunci de la data prevista per a l'acte de constitució es publicarà de la mateixa forma amb una antelació mínima de 10 dies.

7.5. Publicada la resolució indicada en la base 7.2, la o el president de la comissió dictarà resolució que es publicarà en la pàgina web de la Universitat convocant a les o els aspirants, en la data, lloc i forma que s'indique, a l'acte de presentació referit en la base 8.2.

7.6. Els membres de la Comissió de Selecció percebran les gratificacions per assistències fixades en el Reial decret 462/2002, de 24 de maig, sobre indemnitzacions per raó del servei.





8. Desenvolupament del procediment de selecció

8.1. Acte de constitució. La Comissió de Selecció acordarà els criteris d'aplicació ajustats al barem general que figura com annex III, i es publicaran al tauler d'anuncis de l'edifici de Rectorat i Serveis Generals, al tauler d'anuncis del centre en els locals del qual s'haja constituït i desenvolupe les seues actuacions i en la pàgina web de la Universitat.



La Comissió podrà sol·licitar a les o els candidats l'exposició oral dels seus mèrits investigadors. La data de la convocatòria per a aquest acte coincidirà amb la data prevista per a l'acte de presentació.

8.2. Presentació. Les o els aspirants entregaran a la Comissió:

– Curriculum vitae, per quintuplicat, d'acord amb el model que s'inclou en la convocatòria (annex II) o al curriculum vitae normalitzat (CVN) i un exemplar de la documentació que acredite fefaentment els mèrits al·legats. Només es valoraran els mèrits complits en la data en què finalitza el termini de presentació de sol·licituds.



– Programa raonat relatiu a una assignatura troncal o obligatòria de l'àrea de coneixement a la qual es vincule la plaça, també per quintuplicat.

8.3. Fases.

Quan la plaça convocada tinga un perfil lingüístic, el desenvolupament de la prova podrà realitzar-se conforme a aquest.

8.3.1. Primera fase. La Comissió procedirà a avaluar els mèrits al·legats i acreditats per les o els aspirants. En les 48 hores següents a la presentació d'aquesta documentació i, si escau, de l'exposició oral, la Comissió farà pública en la pàgina web de la Universitat, així com al tauler d'anuncis del centre en els locals del qual s'haja constituït i desenvolupe les seues actuacions, la puntuació assignada als mèrits així com la data, lloc i hora de la realització de la segona fase del procediment selectiu.

Per a superar aquesta fase, les o els aspirants hauran d'arribar a una puntuació igual o superior a 50 punts.

8.3.2. Segona fase. Composta per dues parts: a) Defensa i debat del programa docent presentat per la o el candidat; la defensa es realitzarà en un temps mínim de 30 minuts i el debat en un temps màxim de 120 minuts. b) Exposició d'un tema a triar per la o el candidat d'entre els inclosos en el seu programa, durant un temps mínim de 45 minuts. La Comissió podrà formular quantes preguntes i aclariments considere necessari, durant un temps màxim de 120 minuts.



Per a superar aquesta fase la o el candidat haurà d'obtenir una puntuació igual o superior a 50 punts.

L'ordre d'actuació del personal aspirant serà l'alfabètic, començant per la lletra «B», d'acord amb la Resolució de 10 d'abril de 2017, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques.



9. Resolució del concurs

9.1. La Comissió de Selecció a partir de la valoració de les o els concursants elaborarà la proposta de provisió de la plaça a cobrir a favor de la o el candidat que haja obtingut la major puntuació i, subsidiàriament, per al cas de renúncia de la o el candidat proposat, als quals li seguisquen en l'ordre de puntuació, sempre que hagen obtingut la puntuació mínima necessària.

En cas d'empat entre les o els candidats amb major puntuació es portarà a terme una votació entre els membres de la comissió, resultant proposat el que obtinga major nombre de vots. Cada membre de la Comissió haurà de motivar el seu vot i no es considerarà vàlida l'abstenció. Si persistix l'empat, dirimirà el vot de qualitat de qui presidisca la Comissió.

En el cas que es produïra empat entre persones de distint sexe, aquest es resoldrà a favor de la persona que pertanga al sexe menys representat en l'àrea de coneixement per a la que ha sigut convocada la plaça o places, segons el que establix la base 1 d'aquesta convocatòria. Si l'empat es produïx entre persones del sexe menys representat, la solució prevista en el paràgraf anterior es durà a terme només entre aquests.



La Comissió publicarà al tauler d'anuncis de l'edifici de Rectorat i Serveis Generals, en el del centre en els locals del qual s'haja realitzat el procediment i en la pàgina web de la Universitat, la puntuació obtinguda per cada candidata o candidat, el resultat de la votació i la resolució de l'empat, si escau, així com la proposta de provisió de la plaça.

9.2. Contra la proposta de la Comissió es podrà interposar, en el termini d'un mes, recurs d'alçada, de conformitat amb els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 de desembre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, que serà resolt pel rector, previ informe de la Comissió de Reclamacions de la Universitat, aquest termini es computarà a partir de la publicació de la mateixa al tauler d'anuncis del centre i la pàgina web de la Universitat. La interposició del recurs paralitzarà la tramitació del procediment.



10. Publicació de la proposta d'adjudicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana

Transcorregut el termini previst per a la interposició i resolució, si és procedent, de recurs, es procedirà a enviar la proposta d'adjudicació de la plaça al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana per a la seua publicació.



11. Firma del contracte

11.1. En el termini d'un mes des de la publicació del resultat del procediment selectiu en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, la o el candidat proposat, haurà d'acreditar en la Unitat de Gestió de Personal Docent i Investigador amb documents originals que reuneix els requisits detallats en la base 2, i haurà de formalitzar el contracte i/o alta en el règim de la Seguretat Social corresponent.



11.2. Els contractes laborals del personal docent i investigador es formalitzaran per escrit d'acord amb el model que a l'efecte ha aprovat el Consell de Govern d'aquesta Universitat.

11.3. Les activitats docents i investigadores que s'especifiquen en la convocatòria en cap cas suposaran, per a qui obtinga la plaça, un dret de vinculació exclusiva a elles, ni limitarà la competència de la Universitat d'Alacant per a assignar-li obligacions docents relacionades amb el seu camp de coneixement quan quede justificat per raons acadèmiques.



11.4. Les retribucions s'establiran d'acord amb el que regula el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià considerant aquelles variacions que aproven els òrgans competents d'aquesta Universitat, segons s'arreplega en l'annex IV.

11.5. Cas de no formalitzar el contracte en el termini establit en aquesta base, per causa imputable a la candidata o candidat, perdrà el seu dret, llevat que el esmentat termini haja sigut ampliat, a petició motivada de la persona interessada formulada amb anterioritat a l'expiració d'aquest, pel Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica i Professorat, i escoltat el director o directora del Departament a què està adscrita la plaça.



12. Norma final

Contra la convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius es que deriven d'aquesta, que esgoten la via administrativa, pot interposar-se recurs contenciós administratiu davant del jutjat contenciós administratiu dels d'Alacant que resulte competent, en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de la seua publicació, de conformitat amb el que estableix l'article 114 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; 6.4 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i potestativament podran interposar recurs de reposició en el termini d'un mes comptat a partir de l'endemà de la publicació de la present, davant del rector, de conformitat amb el que disposem els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015.





Alacant, 5 de març de 2018.– El rector, p. d. (R 19.05.2016), el vicerector d'Ordenació Acadèmica i Professorat: José Penadés Martínez.







ANNEX I



Plaça: DC04028

Categoria: professor/a contractat/ada doctor/a (LOU)

Àrea de coneixement: Dret Processal

Departament: Dret Mercantil i Dret Processal

Activitat: docència en les assignatures d'Introducció al Dret Processal i Dret Processal. Investigació en procés penal acusatori, prova il·lícita i protecció de drets fonamentals.

Dedicació: temps complet de 8 hores

Duració: indefinida

Centre: Facultat de Dret

Requisit lingüístic: coneixement d'anglés a nivell C1



Plaça: DC04029

Categoria: professor/a contractat/ada doctor/a (LOU)

Àrea de coneixement: Dret Processal

Departament: Dret Mercantil i Dret Processal

Activitat: docència en assignatures de l'àrea. Investigació en mediació (mediació en família i col·lectius vulnerables)

Dedicació: temps complet de 8 hores

Duració: indefinida

Centre: Facultat de Dret



Plaça: DC03991

Categoria: professor/a contractat/ada doctor/a (LOU)

Àrea de coneixement: microbiologia

Departament: Fisiologia, Genètica i Microbiologia

Activitat: col·laborar en les tasques docents i investigadores que li assigne el departament

Dedicació: temps complet de 8 hores

Duració: indefinida

Centre: Facultat de Ciències



Plaça: DC04030

Categoria: professor/a contractat/ada doctor/a (LOU)

Àrea de coneixement: Traducció i Interpretació

Departament: Traducció i Interpretació

Activitat: docència i investigació de la interpretació simultània (francés-espanyol/espanyol-francés).

Dedicació: temps complet de 8 hores

Duració: indefinida

Centre: Facultat de Filosofia i Lletres

Requisit lingüístic: coneixement de valencià a nivell C1 i de francés a nivell C2

ANNEX III

Barem general de les comissions de selecció per a la contractació de professors contractats doctors



Aprovat en Consell de Govern de 13 de juny de 2006.



1. Experiència investigadora: màxim de 60 punts sobre 100

2. Experiència docent: màxim de 30 punts sobre 100

3. Formació acadèmica i experiència professional: màxim de 8 punts sobre 100

4. Altres mèrits: màxim de 2 punts sobre 100

Mapa web