Ficha docv

Ficha docv









Licitació número 64/2018. Obra per a l'ampliació de la Unitat de Radiofarmàcia del Servei de Medicina Nuclear de l'Hospital Universitari de Sant Joan d'Alacant. [2018/236]

(DOGV núm. 8213 de 16.01.2018) Ref. Base de dades 000500/2018




1. Entitat adjudicadora

Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:

a) Organisme: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. Direcció General de Recursos Humans i Econòmics.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servei d'Aprovisionament i Contractació.

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

2) Adreça: c/ Misser Mascó, 31, o en el web de licitació electrònica següent: https://contrataciondelestado.es/wps/portal/plataforma.

3) Localitat i codi postal: València 46010.

4) Telèfon: consultes administratives: 961 928 432, consultes tècniques: 961 928 451.

5) Telefax: 961 928 805.

6) Correu electrònic: sac_san@gva.es.

7) Adreça d'internet del perfil del contractant:

https://contrataciondelestado.es/wps/portal/plataforma.

8) Data límit d'obtenció de documentació i informació: es podran arreplegar fins a l'últim dia de presentació de proposicions, al lloc adés indicat.

d) Número d'expedient: 64/2018.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: obres.

Obra per a l'ampliació de la Unitat de Radiofarmàcia del Servei de Medicina Nuclear de l'Hospital Universitari de Sant Joan d'Alacant.

Divisió per lots i nombre de lots / nombre d'unitats: no.

b) Lloc d'execució/entrega: –

c) Termini d'execució/entrega: sis mesos.

d) Establiment d'un acord marc: no.

e) Sistema dinàmic d'adquisició: no.

CPV (Referència de nomenclatura): CPV 45215140-0.



3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària anticipada.

b) Procediment: obert, regulació no harmonitzada.

c) Subhasta electrònica: no.

d) Criteris d'adjudicació, si és el cas: vegeu plecs.



Ordre Ponderació Concepte Fórmula matemàtica Sobre

CRITERIS OBJECTIUS

1 35 Preu Regla tres inversa Núm. 3

2 15 Increment del termini de garantia. 1 punt per cada mes addicional a l'any de garantia. Núm. 3

CRITERIS SUBJECTIUS

3 25 Memòria procés constructiu i estudi interferències Juí de valor Núm. 2

4 15 Estudi i coneixement del projecte Juí de valor Núm. 2

5 10 Descripció i cronograma de les obres Juí de valor Núm. 2





4. Valor estimat del contracte: 331.378,78 €



5. Pressupost de licitació.

S'estableix el pressupost de licitació de 331.378,78 € IVA exclòs; IVA de 69.589,54 €, import total de 400.968,32 €.



6. Garanties exigides

Provisional: no.

Definitiva: el 5 % de l'import d'adjudicació, excloent l'IVA.

7. Requisits específics del contractista

a) Classificació (si és el cas, grup, subgrup i categoria): no obligatòria.

– Grup C, qualsevol subgrup categoria 3.

– Grup I, qualsevol subgrup categoria 3.

b) Solvència econòmica i financera:

La solvència econòmica i financera de l'empresari s'acreditarà pel mitjà següent:

Volum anual de negocis, referit a l'any de major volum de negoci dels 3 últims anys conclosos, haurà de ser almenys una vegada i mitja el valor estimat del contracte, sent per tant igual o superior al preu de licitació x 1,5= 497.068,17 €.

El licitador proposat com a adjudicatari, haurà d'acreditar el volum anual de negocis per mitjà dels seus comptes anuals, aprovats i depositats en el Registre Mercantil, si l'empresari estiguera inscrit en aquell registre, i en cas contrari pels depositats en el registre oficial en què haja d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis per mitjà dels seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.



Solvència tècnica i professional:

La solvència tècnica o professional de l'empresari s'acreditarà pel mitjà següent:

Relació de les obres, del mateix tipus o naturalesa a què correspon l'objecte del contracte, executades en el curs dels 10 últims anys, avalada per certificats de bona execució.

Aquests certificats indicaran l'import, les dates i el lloc d'execució de les obres i s'hi precisarà si es van realitzar segons les regles per les quals es regix la professió i es van portar normalment a bon terme. L'import anual acumulat l'any de major execució ha de ser igual o superior al 70 % del preu de licitació per tant igual o superior a 231.965,15 €.



c) Altres requisits específics: –



8. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: fins a les 14.00 hores del 30 dia natural, comptat a partir de l'endemà de la publicació d'aquest anunci en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Si aquest dia fóra dissabte o festiu podran presentar-se el següent dia hàbil.

b) Modalitat de presentació: física.

c) Lloc de presentació:

1. Dependència: Registre General de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

2. Adreça: c/ Misser Mascó, 31-33.

3. Localitat i codi postal: València 46010.

4. Adreça electrònica: sac_san@gva.es.

d) Nombre previst d'empreses que es pretén convidar a presentar ofertes (procediment obert): –

e) Admissió de variants: no.

f) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre la seua oferta: 2 mesos.



9. Obertura de les ofertes

a) Descripció: obertura relativa a la proposició tècnica.

b) Adreça: c/ Misser Mascó, 31-33.

c) Localitat i codi postal: 46010 València.

d) Data i hora: es publicarà en la plataforma de contractació del sector públic https://contrataciondelestado.es/wps/portal/plataforma.



10. Despeses de publicitat

L'import del present anunci serà per compte dels adjudicataris, per un import màxim de 400 400 euros.



11. Data d'enviament de l'anunci al Diario Oficial de la Unión Europea (si és el cas): no escau.



12. Altres informacions

Les propostes podran estar redactades en valencià o en castellà.





València, 28 de desembre de 2017.– El director general de Recursos Humans i Econòmics: Justo Herrera Gómez.

Mapa web