Licitació número 347/2017. Contractació d'una assegurança de responsabilitat civil directa de l'assegurat i subsidiària de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública en els processos penals (lot 1), i també l'aportació d'informes pericials relatius a reclamacions de responsabilitat patrimonial (lot 2). [2018/273]
(DOGV núm. 8213 de 16.01.2018) Ref. Base de dades 000501/2018
-
Anàlisi jurídica
Data d'entrada en vigor: 17.01.2018 Aquesta disposició està afectada per: Afectada per: -
Anàlisi documental
Origen de disposició: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública Grup temàtic: Contractació administrativa Descriptors: Temàtics: contracte de serveis
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.
b) Dependència que tramita l'expedient: Servei d'Aprovisionament i Contractació.
c) Obtenció de documents i informació: perfil del contractant.
1) Dependència: Servei d'Aprovisionament i Contractació.
2) Domicili: carrer de Misser Mascó, 31.
3) Localitat i codi postal: València 46010.
4) Telèfon per a qüestions administratives: 961 928 432. Les qüestions tècniques es formularan a través de la plataforma de contractació de l'Estat.
5) Fax: 961 928 805.
6) Correu electrònic:
7) Adreça d'internet del perfil del contractant:
http://www.contrataciondelestado.es.
8) Data límit d'obtenció de documents i informació: es podrà descarregar del perfil del contractant en l'adreça indicada en el punt 1.7 d'aquest anunci, fins a l'últim dia de presentacions en el lloc abans indicat.
9) Número d'expedient: 347/2017.
2. Objecte del contracte
a) Tipus: servei.
b) Descripció. Contractació d'una assegurança de responsabilitat civil directa de l'assegurat i subsidiària de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública en els processos penals (lot 1), i també l'aportació d'informes pericials relatius a reclamacions de responsabilitat patrimonial (lot 2).
c) Divisió per lots i nombre: 2.
d) Lloc d'execució/entrega:
1) Domicili:
2) Localitat i codi postal:
e) Termini d'execució: 12 mesos.
f) Admissió de pròrroga: sí, per un any amb un màxim de 4 anys.
g) Establiment d'acord marc: no.
h) Sistema dinàmic d'adquisició:
i) CPV: 79411000-8, serveis generals de consultoria en gestió.
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert, regulació harmonitzada.
c) Subhasta electrònica:
d) Criteris d'adjudicació:
Lot 1
Ordre Ponderació Concepte Fórmula Sobre
1 80 Criteris d'adjudicació objectius 3
1.1 34 Preu Proporcional inversa 3
1.2 18 Cobertura per descobriment Proporcional 3
1.3 16 Increment dels límits per indemnització Proporcional 3
1.3.1 3 Augment del sublímit per víctima a partir de 1.200.00
1.3.2 6 Augment del límit per sinistre a partir de 2.400.000
1.3.3 3 Augment del límit agregat anual a partir d'una base de 10.000.000
1.3.4 2 Augment del límit mensual per a la cobertura d'inhabilitació professional partint d'una contraprestació mínima de 1.200 /mes
1.3.5 2 Augment del termini en mesos per a la cobertura d'inhabilitació professional partint d'un mínim de 12 mesos
1.4 12 Millores Proporcional 3
1.4.1 6 Defensa jurídica per agressions al personal
1.4.2 4 Cobertura de danys en vehicles del personal
1.4.3 2 Ampliació de cobertura de pagament de minutes a lletrats
2 20 Criteris d'adjudicació valorats per judici de valor 2
2.1 20 Pla de serveis que preveja un control i gestió dels sinistres penals per mitjà de la intermediació d'un corredor d'assegurances
2.1.1 12 Programa de mediació
2.1.2 8 Organigrama i metodologia de treball del lletrat
LOT 2
Ordre Ponderació Concepte Fórmula Sobre
1 100 Criteris d'adjudicació objectius 3
1.1 40 Preu Proporcional inversa 3
1.2 23 Augment del nombre d'informes orientatius i pericials sanitaris Proporcional 3
1.2.1 5 A partir de 120 informes orientatius 3
1.2.2 12 A partir de 175 informes pericials d'especialista
1.2.3 6 Per cada 50 informes de valoració del dany corporal
1.3 8 Valoració de la reducció dels terminis d'entrega Proporcional 3
1.3.1 2 Reducció de terminis d'entrega per cada 10 dies els informes orientatius
1.3.2 6 Reducció de terminis d'entrega per cada 10 dies els informes pericials d'especialista
1.4 19 Coordinació, organigrama i metodologia de treball dels experts assignats a l'elaboració d'informes mèdics Proporcional 3
1.4.1 3 Nomenament d'un coordinador metge a València
1.4.2 4 Currículum dels facultatius que han de realitzar els informes d'orientació
1.4.2.1 3 Experiència de més de 5 anys
1.4.2.2 1 Formació (màster o semblant en valoració del dany corporal)
1.4.3 12 Informes pericials d'especialistes
1.4.3.1 6 Quadre identificatiu de facultatius especialistes
1.4.3.2 6 Experiència de més de 3 anys o formació
1.5 10 Documentació clínica/bibliografia Proporcional 3
1.5.1 2 Base documental estructurada
1.5.2 1 Manual d'usuari
1.5.3 1 Manteniment i actualització
1.5.4 3 Càrrega de protocols de societats científiques
1.5.5 3 Càrrega de tractats o manuals
4. Valor estimat del contracte
5.338.500,40 (cinc milions tres-cents trenta-huit mil cinc-cents euros amb quaranta cèntims).
5. Pressupost base de licitació
6. Garanties exigides
a) Provisional: no.
b) Definitiva: sí. El 5 % de l'import d'adjudicació, excloent-hi l'IVA.
7. Requisits específics del contractista
1) Solvència econòmica, financera i tècnica o professional:
Lot 1.
Declaració sobre el volum anual de negoci de la licitadora durant els 3 últims exercicis en què es detall, el volum en l'àmbit d'activitat (ram d'assegurança de responsabilitat civil o patrimonial per danys sanitaris) que precedixen a la data fi de presentació de l'oferta que tinga un import igual o superior al preu de licitació de 1.000.000 euros.
A aquest efecte haurà d'acreditar-se el dit volum anual de negoci per mitjà dels comptes anuals presentades en el registre mercantil -o registre oficial anàleg respecte dels 3 últims exercicis que precedixen a la data fi de presentació de l'oferta.
Lot 2.
Declaració sobre el volum anual de negoci de la licitadora durant els 3 últims exercicis que precedixen a la data fi de presentació de l'oferta tinga un import igual o superior al preu de licitació de 475.000 euros.
A aquest efecte haurà d'acreditar-se el dit volum anual de negoci per mitjà dels comptes anuals presentades en el registre mercantil -o registre oficial anàleg respecte dels 3 últims exercicis que precedixen a la data fi de presentació de l'oferta.»
2) Mitjans per a acreditar la solvència tècnica i professional:
Lot 1.
Els requisits mínims de la dita solvència, vinculats a l'objecte del contracte, s'establixen en:
Relació de contractes d'assegurances de responsabilitat civil o patrimonial per danys sanitaris subscrits per la licitadora, tant públics com privats, durant els cinc últims exercicis que precedixen a la data de publicació del plec en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, exigint-se un mínim de contractes que en el seu conjunt suposen una cosina neta per a l'assegurador per valor de 1.000.000 euros.
Els treballs efectuats s'acreditaran per mitjà de certificats en què haurà de constar la data, l'import de la prima i el destinatari, expedits o visats per l'òrgan competent quan el destinatari siga una entitat del sector públic; quan el destinatari siga un subjecte privat, per mitjà d'un certificat expedit per aquest o, si no n'hi ha per mitjà d'una declaració de l'empresari; si és el cas, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.
Una declaració sobre la plantilla mitjana anual de l'empresa i sobre el seu personal directiu durant els tres últims anys, acompanyada de les titulacions acadèmiques i professionals tant del dit personal directiu com del personal responsable de l'execució del contracte. S'acreditarà el present apartat de solvència per mitjà de la declaració nominal relacionant dita personal directiu i personal responsable de l'execució del contracte, indicant-se la data d'antiguitat d'alta en l'empresa i la titulació o especialitat si és el cas. A l'efecte d'acreditar l'antiguitat haurà d'adjuntar-se a la declaració, certificació de la Seguretat Social o si és el cas còpia dels TC1 o TC2 on s'acrediten les altes.
Lot 2.
Relació de treballs iguals o semblants a l'objecte contractual subscrits per la licitadora, tant públics com privats, durant els cinc últims exercicis que precedixen a la data de publicació del plec en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, que acredite l'aportació de 225 informes per un import igual o superior a 237.500 euros, distribuïts de la manera següent: 100 informes mèdics pericials d'orientació l'import del qual siga igual o superior a 50.000 euros. I 125 informes pericials d'especialista específic l'import del qual siga igual o superior a 187.500 euros.
Els treballs efectuats s'acreditaran per mitjà de certificats en què haurà de constar la data, l'import i el destinatari, expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari siga una entitat del sector públic; quan el destinatari siga un subjecte privat, per mitjà d'un certificat expedit per aquest o, si no n'hi ha per mitjà d'una declaració de l'empresari; si és el cas, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.
3) Classificació:
4) Adscripció de mitjans:
8. Presentació d'ofertes o de les sol·licituds de participació
a) Data límit de presentació: 2 de febrer de 2018 a les 14:00 h.
b) Modalitat de presentació: física.
c) Lloc de presentació: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, Registre General.
1) Dependència: Servei d'Aprovisionament i Contractació.
2) Domicili: carrer de Misser Mascó, 31.
3) Localitat i codi postal: València 46010.
4) Adreça electrònica:
d) Nombre previst d'empreses que es pretén invitar a presentar ofertes (procediment restringit). No n'és procedent.
e) Admissió de variants: no.
f) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre la seua oferta: dos mesos.
9. Obertura de les ofertes
a) Descripció: obertura sobre documentació tècnica relativa a criteris que depenen d'un judici de valor i obertura sobre documentació tècnica relativa a criteris quantificables automàticament i proposició econòmica.
b) Domicili: carrer de Misser Mascó, 31.
c) Localitat i codi postal: València 46010.
Obertura de la documentació tècnica relativa a criteris que depenen d'un judici de valor (sobre número 2),
Domicili: carrer de Misser Mascó, 31.
Localitat i codi postal: València 46010.
Data i hora: 13 de febrer de 2018 a les 12.00 horas.
Obertura de la documentació tècnica relativa a criteris quantificables automàticament i proposició econòmica (sobre número 3).
Domicili: carrer de Misser Mascó, 31.
Localitat i codi postal: València 46010.
Data i hora:1 de març de 2018 a les 12.00 horas.
10. Despeses de publicitat
A càrrec de l'empresa adjudicatària.
11. Data de tramesa de l'anunci al Diario Oficial de la Unión Europea
12. Altres informacions
Vegeu els plecs.
València, 10 de gener de 2018. El sotssecretari, p. d. (R 22.07.2016, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública; DOGV 7846, 08.08.2016): Ricardo Campos Fernández.