Ficha docv

Ficha docv









Licitació número 347/2017. Contractació d'una assegurança de responsabilitat civil directa de l'assegurat i subsidiària de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública en els processos penals (lot 1), i també l'aportació d'informes pericials relatius a reclamacions de responsabilitat patrimonial (lot 2). [2018/273]

(DOGV núm. 8213 de 16.01.2018) Ref. Base de dades 000501/2018




1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servei d'Aprovisionament i Contractació.

c) Obtenció de documents i informació: perfil del contractant.

1) Dependència: Servei d'Aprovisionament i Contractació.

2) Domicili: carrer de Misser Mascó, 31.

3) Localitat i codi postal: València 46010.

4) Telèfon per a qüestions administratives: 961 928 432. Les qüestions tècniques es formularan a través de la plataforma de contractació de l'Estat.

5) Fax: 961 928 805.

6) Correu electrònic: –

7) Adreça d'internet del perfil del contractant:

http://www.contrataciondelestado.es.

8) Data límit d'obtenció de documents i informació: es podrà descarregar del perfil del contractant en l'adreça indicada en el punt 1.7 d'aquest anunci, fins a l'últim dia de presentacions en el lloc abans indicat.

9) Número d'expedient: 347/2017.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: servei.

b) Descripció. Contractació d'una assegurança de responsabilitat civil directa de l'assegurat i subsidiària de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública en els processos penals (lot 1), i també l'aportació d'informes pericials relatius a reclamacions de responsabilitat patrimonial (lot 2).

c) Divisió per lots i nombre: 2.

d) Lloc d'execució/entrega:

1) Domicili: –

2) Localitat i codi postal: –

e) Termini d'execució: 12 mesos.

f) Admissió de pròrroga: sí, per un any amb un màxim de 4 anys.

g) Establiment d'acord marc: no.

h) Sistema dinàmic d'adquisició: –

i) CPV: 79411000-8, serveis generals de consultoria en gestió.



3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert, regulació harmonitzada.

c) Subhasta electrònica: –

d) Criteris d'adjudicació:



Lot 1

Ordre Ponderació Concepte Fórmula Sobre

1 80 Criteris d'adjudicació objectius 3

1.1 34 Preu Proporcional inversa 3

1.2 18 Cobertura per descobriment Proporcional 3

1.3 16 Increment dels límits per indemnització Proporcional 3

1.3.1 3 Augment del sublímit per víctima a partir de 1.200.00 €

1.3.2 6 Augment del límit per sinistre a partir de 2.400.000 €

1.3.3 3 Augment del límit agregat anual a partir d'una base de 10.000.000 €

1.3.4 2 Augment del límit mensual per a la cobertura d'inhabilitació professional partint d'una contraprestació mínima de 1.200 €/mes

1.3.5 2 Augment del termini en mesos per a la cobertura d'inhabilitació professional partint d'un mínim de 12 mesos

1.4 12 Millores Proporcional 3

1.4.1 6 Defensa jurídica per agressions al personal

1.4.2 4 Cobertura de danys en vehicles del personal

1.4.3 2 Ampliació de cobertura de pagament de minutes a lletrats

2 20 Criteris d'adjudicació valorats per judici de valor 2

2.1 20 Pla de serveis que preveja un control i gestió dels sinistres penals per mitjà de la intermediació d'un corredor d'assegurances

2.1.1 12 Programa de mediació

2.1.2 8 Organigrama i metodologia de treball del lletrat





LOT 2



Ordre Ponderació Concepte Fórmula Sobre

1 100 Criteris d'adjudicació objectius 3

1.1 40 Preu Proporcional inversa 3

1.2 23 Augment del nombre d'informes orientatius i pericials sanitaris Proporcional 3

1.2.1 5 A partir de 120 informes orientatius 3

1.2.2 12 A partir de 175 informes pericials d'especialista

1.2.3 6 Per cada 50 informes de valoració del dany corporal

1.3 8 Valoració de la reducció dels terminis d'entrega Proporcional 3

1.3.1 2 Reducció de terminis d'entrega per cada 10 dies els informes orientatius

1.3.2 6 Reducció de terminis d'entrega per cada 10 dies els informes pericials d'especialista

1.4 19 Coordinació, organigrama i metodologia de treball dels experts assignats a l'elaboració d'informes mèdics Proporcional 3

1.4.1 3 Nomenament d'un coordinador metge a València

1.4.2 4 Currículum dels facultatius que han de realitzar els informes d'orientació

1.4.2.1 3 Experiència de més de 5 anys

1.4.2.2 1 Formació (màster o semblant en valoració del dany corporal)

1.4.3 12 Informes pericials d'especialistes

1.4.3.1 6 Quadre identificatiu de facultatius especialistes

1.4.3.2 6 Experiència de més de 3 anys o formació

1.5 10 Documentació clínica/bibliografia Proporcional 3

1.5.1 2 Base documental estructurada

1.5.2 1 Manual d'usuari

1.5.3 1 Manteniment i actualització

1.5.4 3 Càrrega de protocols de societats científiques

1.5.5 3 Càrrega de tractats o manuals







4. Valor estimat del contracte

5.338.500,40 € (cinc milions tres-cents trenta-huit mil cinc-cents euros amb quaranta cèntims).



5. Pressupost base de licitació



6. Garanties exigides

a) Provisional: no.

b) Definitiva: sí. El 5 % de l'import d'adjudicació, excloent-hi l'IVA.



7. Requisits específics del contractista

1) Solvència econòmica, financera i tècnica o professional:

Lot 1.

Declaració sobre el volum anual de negoci de la licitadora durant els 3 últims exercicis en què es detall, el volum en l'àmbit d'activitat (ram d'assegurança de responsabilitat civil o patrimonial per danys sanitaris) que precedixen a la data fi de presentació de l'oferta que tinga un import igual o superior al preu de licitació de 1.000.000 euros.



A aquest efecte haurà d'acreditar-se el dit volum anual de negoci per mitjà dels comptes anuals presentades en el registre mercantil -o registre oficial anàleg– respecte dels 3 últims exercicis que precedixen a la data fi de presentació de l'oferta.

Lot 2.

Declaració sobre el volum anual de negoci de la licitadora durant els 3 últims exercicis que precedixen a la data fi de presentació de l'oferta tinga un import igual o superior al preu de licitació de 475.000 euros.



A aquest efecte haurà d'acreditar-se el dit volum anual de negoci per mitjà dels comptes anuals presentades en el registre mercantil -o registre oficial anàleg– respecte dels 3 últims exercicis que precedixen a la data fi de presentació de l'oferta.»

2) Mitjans per a acreditar la solvència tècnica i professional:

Lot 1.

Els requisits mínims de la dita solvència, vinculats a l'objecte del contracte, s'establixen en:

Relació de contractes d'assegurances de responsabilitat civil o patrimonial per danys sanitaris subscrits per la licitadora, tant públics com privats, durant els cinc últims exercicis que precedixen a la data de publicació del plec en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, exigint-se un mínim de contractes que en el seu conjunt suposen una cosina neta per a l'assegurador per valor de 1.000.000 euros.

Els treballs efectuats s'acreditaran per mitjà de certificats en què haurà de constar la data, l'import de la prima i el destinatari, expedits o visats per l'òrgan competent quan el destinatari siga una entitat del sector públic; quan el destinatari siga un subjecte privat, per mitjà d'un certificat expedit per aquest o, si no n'hi ha per mitjà d'una declaració de l'empresari; si és el cas, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.



Una declaració sobre la plantilla mitjana anual de l'empresa i sobre el seu personal directiu durant els tres últims anys, acompanyada de les titulacions acadèmiques i professionals tant del dit personal directiu com del personal responsable de l'execució del contracte. S'acreditarà el present apartat de solvència per mitjà de la declaració nominal relacionant dita personal directiu i personal responsable de l'execució del contracte, indicant-se la data d'antiguitat d'alta en l'empresa i la titulació o especialitat si és el cas. A l'efecte d'acreditar l'antiguitat haurà d'adjuntar-se a la declaració, certificació de la Seguretat Social o si és el cas còpia dels TC1 o TC2 on s'acrediten les altes.



Lot 2.

Relació de treballs iguals o semblants a l'objecte contractual subscrits per la licitadora, tant públics com privats, durant els cinc últims exercicis que precedixen a la data de publicació del plec en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, que acredite l'aportació de 225 informes per un import igual o superior a 237.500 euros, distribuïts de la manera següent: 100 informes mèdics pericials d'orientació l'import del qual siga igual o superior a 50.000 euros. I 125 informes pericials d'especialista específic l'import del qual siga igual o superior a 187.500 euros.

Els treballs efectuats s'acreditaran per mitjà de certificats en què haurà de constar la data, l'import i el destinatari, expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari siga una entitat del sector públic; quan el destinatari siga un subjecte privat, per mitjà d'un certificat expedit per aquest o, si no n'hi ha per mitjà d'una declaració de l'empresari; si és el cas, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.



3) Classificació:

4) Adscripció de mitjans:



8. Presentació d'ofertes o de les sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: 2 de febrer de 2018 a les 14:00 h.



b) Modalitat de presentació: física.

c) Lloc de presentació: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, Registre General.

1) Dependència: Servei d'Aprovisionament i Contractació.

2) Domicili: carrer de Misser Mascó, 31.

3) Localitat i codi postal: València 46010.

4) Adreça electrònica: –

d) Nombre previst d'empreses que es pretén invitar a presentar ofertes (procediment restringit). No n'és procedent.

e) Admissió de variants: no.

f) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre la seua oferta: dos mesos.



9. Obertura de les ofertes

a) Descripció: obertura sobre documentació tècnica relativa a criteris que depenen d'un judici de valor i obertura sobre documentació tècnica relativa a criteris quantificables automàticament i proposició econòmica.

b) Domicili: carrer de Misser Mascó, 31.

c) Localitat i codi postal: València 46010.

Obertura de la documentació tècnica relativa a criteris que depenen d'un judici de valor (sobre número 2),

Domicili: carrer de Misser Mascó, 31.

Localitat i codi postal: València 46010.

Data i hora: 13 de febrer de 2018 a les 12.00 horas.

Obertura de la documentació tècnica relativa a criteris quantificables automàticament i proposició econòmica (sobre número 3).

Domicili: carrer de Misser Mascó, 31.

Localitat i codi postal: València 46010.

Data i hora:1 de març de 2018 a les 12.00 horas.



10. Despeses de publicitat

A càrrec de l'empresa adjudicatària.



11. Data de tramesa de l'anunci al Diario Oficial de la Unión Europea

–



12. Altres informacions

Vegeu els plecs.



València, 10 de gener de 2018.– El sotssecretari, p. d. (R 22.07.2016, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública; DOGV 7846, 08.08.2016): Ricardo Campos Fernández.

Mapa web