Ficha docv

Ficha docv









Licitació número 281/2017. Acord marc per al subministrament de vàlvules cardíaques. [2018/277]

(DOGV núm. 8213 de 16.01.2018) Ref. Base de dades 000498/2018




1. Entitat adjudicadora:

a) Organisme: Generalitat Valenciana, Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, director general de Recursos Humans i Econòmics.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servei d'Aprovisionament i Contractació.

c) Obtenció de documents i informació: Plataforma de Contractació de l'Estat: http://www.contrataciondelestado.es

1) Dependència: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública – Direcció General de Recursos Humans i Econòmics – Servei d'Aprovisionament i Contractació.

2) Domicili: c/ Misser Mascó, 31

3) Localitat i codi postal: 46010 València

4) Telèfon: 961 928 426

5) Fax: 961 928 806

6) Correu electrònic: ccompras_san@gva.es

7) Adreça d'internet del Perfil del Contractant:

http://www.contrataciondelestado.es

8) Data límit d'obtenció de documents i informació: es podrà arreplegar fins a l'últim dia de presentació de proposicions al lloc abans indicat. Preu 3,13 euros. (Ordre de preus de 13-06-02, DOGV de 25-06-02), o bé gratuïtament en l'adreça d'internet del Perfil del Contractant indicada més amunt.

9) Número d'expedient: 281/2017



2. Objecte del contracte:

a) Tipus: subministraments

b) Descripció: acord marc per al subministrament de vàlvules cardíaques.

c) Divisió per lots i número: 12 lots.

d) Lloc d'execució/entrega: els productes se subministraran en els llocs indicats en l'annex: relació de punts operacionals receptors de mercaderies, indicats en cada comanda.

1) Domicili:

2) Localitat i codi postal: –

e) Termini d'execució: 2 anys

f) Admissió de pròrroga: sí d'1 any.

g) Establiment d'acord marc: sí.

h) Sistema dinàmic d'adquisició: no.

i)



Codi CPV Descripció

33182220-7 Vàlvules cardíaques

33184200-5 Pròtesis vasculars



3. Tramitació i procediment:

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert, regulació harmonitzada.

c) Subhasta electrònica: no

d) Criteris d'adjudicació de l'acord marc:



Criteris Ponderació Sobre

Valorables de forma automàtica Punts Sobre 3

1. Preu 100 Sobre 3





4. Valor estimat de l'acord marc: 20.407.616,00 € (vint milions quatre-cents set mil sis-cents setze euros) l'IVA exclòs.



Import del contracte sense L'IVA 12.754.760,00 €

Import de modificació previst (10 %) 1.275.476,00 €

Pròrroga 6.377.380,00 €

Total de l'acord marc 20.407.616,00 €





Els consums previstos s'han estimat basant-se en les dades de consums realitzats en els distints hospitals en què s'utilitzen aquestes pròtesis, que es registren sistemàticament en el programa institucional HERA des de fa més de cinc anys. S'ha inclòs en l'estimació total la informació enviada pel Consorci de l'Hospital General de València i s'ha considerat per a l'establiment de la duració de l'acord marc l'evolució del mercat i els avanços tecnològics.



5. Pressupost base de licitació

Pressupost anual total:



Estimació anual import sense l'IVA IVA 10 % Estimació import

anual amb l'IVA

6.377.380,00 € 637.738,00 € 7.015.118,00 €







Pressupost anual per lots: vegeu l'annex I.1) lots / consums estimats / preus màxims de licitació.



Aplicació pressupostària i pressupost anual estimat per centre, estarà supeditat, en tot cas, a les necessitats de l'Administració:



Descripció Aplicació pressupostària Total anual

estimat

(sense l'iva)

Hospital Clínic Universitari de València 10.02.95.0401.412.27 800.687,32

Hospital del Vinalopó 10.02.95.1998.412.27 720.303,24

Hospital General d'Alacant 10.02.95.1801.412.27 964.500,48

Hospital Universitari i Policlínic la Fe 10.02.95.0601.412.27 1.968.854,57

Hospital la Ribera 10.02.95.1098.412.27 309.096,80

Hospital de Manises 10.02.95.0698.412.27 165.150,92

  Subtotal centres dependents CSUiSP 4.928.593,33

Hospital General Universitari de València   1.448.786,67

Total anual   6.377.380,00







Subconcepte pressupostari: 221.19 (material i subministraments endopròtesi).



6. Garanties exigides:

a) Provisional: no.

b) Definitiva: sí, el 5 % del pressupost base de licitació, exclòs l'IVA.



7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació: no

b) Solvència econòmica, financera i tècnica o professional:

1) Mitjans per a acreditar la solvència econòmica i financera:

S'acreditarà per mitjà de declaració sobre el volum global de negocis en l'àmbit de les activitats corresponents a l'objecte del contracte, referit com a màxim als tres últims exercicis disponibles en funció de la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresari, en la mesura que es dispose de les referències del dit volum de negocis. El valor mitjà anual del volum global de negocis no podrà ser inferior al 50 % del pressupost de licitació dels lots corresponents.



2) Mitjans per a acreditar la solvència tècnica i professional:

S'acreditarà per mitjà de relació dels principals subministraments efectuats durant els cinc últims anys, i s'indicarà l'import, les dates i el destinatari públic o privat d'aquests. Els subministraments efectuats s'acreditaran per mitjà de certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari siga una entitat del sector públic o, quan el destinatari siga un comprador privat, per mitjà d'un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, per mitjà d'una declaració de l'empresari. L'import mitjà anual de subministrament no podrà ser inferior al 30 % del pressupost anual de licitació dels lots corresponents.



c) Altres requisits específics:

Adscripció de mitjans: en els casos en què el procés d'implantació d'un producte concret porte implícit un utillatge específic dissenyat ad hoc pel fabricant, i no siga suficient l'instrumental existent en els quiròfans on es realitze l'implant, aquest ha de ser proporcionat i mantingut a càrrec del proveïdor pel temps de duració de la intervenció quirúrgica.



d) Contractes reservats:



8. Presentació d'ofertes o de les sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació: fins a les 14.30 hores del 6 de febrer de 2018.

b) Modalitat de presentació: física.

c) Lloc de presentació:

1) Dependència: Registre General de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública de la GV. Dirigit al Servei d'Aprovisionament i Contractació.

2) Domicili: c/ Misser Mascó, 31.

3) Localitat i codi postal: 46010 València.

4) Adreça electrònica: –

e) Admissió de variants: sí.

f) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre la seua oferta: dos mesos des de l'obertura de les proposicions.



9. Obertura de les ofertes:

a) Descripció: obertura sobre documentació tècnica relativa a criteris que depenen d'un juí de valor i obertura sobre documentació tècnica relativa a criteris quantificables automàticament i proposició econòmica.

b) Domicili: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, carrer Misser Mascó, 31.

c) Localitat i codi postal: 46010 València.

d) Data i hora:

Obertura de la documentació tècnica relativa a criteris que depenen d'un juí de valor (sobre núm. 2): el dia 16 de febrer de 2018, a les 12.30 hores.

El lloc, el dia i l'hora d'obertura de la documentació tècnica relativa a criteris quantificables automàticament i proposició econòmica (sobre núm. 3) es publicarà en el perfil del contractant i es notificarà als licitadors.



10. Despeses de publicitat

Les despeses de publicitat seran a càrrec de les empreses adjudicatàries: 3.000 € màxim.



11. Data d'enviament de l'anunci al Diario Oficial de la Unión Europea: 22 de desembre de 2017.



12. Altres informacions

Vegeu els plecs.



València, 28 de desembre de 2017.– El director general de Recursos Humans i Econòmics, p. d. (R 22 .07.2016, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública; DOGV 7846, de 08.08.2016): Justo Herrera Gómez.

Mapa web