Ficha docv

Ficha docv









Formalització del contracte número 2015/25/138 i altres. [2018/3115]

(DOGV núm. 8268 de 06.04.2018) Ref. Base de dades 003457/2018




1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servei de Contractació i Gestió Patrimonial.

c) Número de l'expedient: 2015/25/138.

d) Adreça d'Internet del perfil del contractant:

https://contrataciondelestado.es.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: construcció d'una rotonda a la CV-686, d'accés a la urbanització Monterrey, del Real de Gandia (València).

c) Lot: N.

d) CPV: 45233125-1.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 18.07.2017.



3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.



4. Valor estimat del contracte

509.082,99 euros.



5. Pressupost base de licitació

Import net: 509.082,99 euros. Import total: 615.990,42 euros.



6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 19 de desembre de 2017.

b) Data de formalització del contracte: 16 de febrer de 2018.

c) Contractista: Pavasal Empresa Constructora, SA.

d) Import d'adjudicació: import net: 470.335,21 euros. Import total: 569.105,60 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5a del plec de clàusules administratives particulars.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servei de Contractació i Gestió Patrimonial.

c) Número de l'expedient: 2016/30/166.

d) Adreça d'internet del perfil del contractant: https://contrataciondelestado.es.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: PIP – adequació i millora del camí del Port: carril bici i enjardinament fins al port al terme municipal de Catarroja (València).

c) Lot: N.

d) CPV: 45233162-2.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 14.08.2017.



3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.



4. Valor estimat del contracte

804.266,72 euros.



5. Pressupost base de licitació

Import net: 804.266,72 euros. Import total: 973.162,73 euros.



6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 15 de desembre de 2017.

b) Data de formalització del contracte: 12 de gener de 2018.

c) Contractista: CHM Obras e Infraestructuras, SA.

d) Import d'adjudicació: import net: 713.304,15 euros. Import total: 863.098,02 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5a del plec de clàusules administratives particulars.





1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servei de Contractació i Gestió Patrimonial.

c) Número de l'expedient: 2016/30/49.

d) Adreça d''internet del perfil del contractant:

https://contrataciondelestado.es.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: millora de la seguretat viària de la carretera CV-865. Tram: PK 8+475 al PK 9+835. Elx – Santa Pola (Alacant).

c) Lot: N.

d) CPV: 45233120-6.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 22.06.2017.



3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.



4. Valor estimat del contracte

1.658.396,20 euros.



5. Pressupost base de licitació

Import net: 1.658.396,20 euros. Import total: 2.006.659,40 euros.





6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 12 de febrer de 2018.

b) Data de formalització del contracte: 28 de febrer de 2018.

c) Contractista: Pavasal Empresa Constructora, SA.

d) Import d'adjudicació: import net: 1.238.581,00 euros. Import total: 1.498.683,01 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5a del plec de clàusules administratives particulars.





1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servei de Contractació i Gestió Patrimonial.

c) Número de l'expedient: 2016/30/95.

d) Adreça d'internet del perfil del contractant: https://contrataciondelestado.es.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: rotonda al camí de la Creueta a Algemesí (València).



c) Lot: N.

d) CPV: 45233125-1.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 02.08.2017.



3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.



4. Valor estimat del contracte

596.689,08 euros.



5. Pressupost base de licitació

Import net: 596.689,08 euros. Import total: 721.993,79 euros.



6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 4 de gener de 2018.

b) Data de formalització del contracte: 15 de febrer de 2018.

c) Contractista: Licuas, SA.

d) Import d'adjudicació: import net: 468.221,92 euros. Import total: 566.548,52 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5a del plec de clàusules administratives particulars.





1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servei de Contractació i Gestió Patrimonial.

c) Número de l'expedient: 2017/30/22.

d) Adreça d'internet del perfil del contractant: https://contrataciondelestado.es.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: servei.

b) Descripció: direcció i control tècnic de projectes i elaboració d'informes, estudis de solucions i plans de millora en matèria protecció acústica.

c) Lot: N.

d) CPV: 71318000-0.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, BOE i Diario Oficial de la Unión Europea.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 20.07.2017. 05.07.2017. 24.06.2017.



3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.



4. Valor estimat del contracte

437.900,00 euros.



5. Pressupost base de licitació

Import net: 218.950,00 euros. Import total: 264.929,50 euros.



6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 27 de desembre de 2017.

b) Data de formalització del contracte: 26 de febrer de 2018.

c) Contractista: Gesman-Silens-Arin Ute Llei 18/1982, de 26 de maig.

d) Import d'adjudicació: import net: 155.454,50 euros. Import total: 188.099,95 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5a del plec de clàusules administratives particulars.





1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servei de Contractació i Gestió Patrimonial.

c) Número de l'expedient: 2017/30/50.

d) Adreça d'internet del perfil del contractant:

https://contrataciondelestado.es.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: nova rotonda a la intersecció del carrer Comte de Torrefiel – Dos de Maig a Ontinyent (València).

c) Lot: N.

d) CPV: 45233125-1.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 27.06.2017.



3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.



4. Valor estimat del contracte

782.791,34 euros.



5. Pressupost base de licitació

Import net: 782.791,34 euros. Import total: 947.177,52 euros.



6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 14 de desembre de 2017.

b) Data de formalització del contracte: 16 de febrer de 2018.

c) Contractista: Guerola Transer, SL Unipersonal.

d) Import d'adjudicació: import net: 595.625,93 euros. Import total: 720.707,38 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5a del plec de clàusules administratives particulars.





1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servei de Contractació i Gestió Patrimonial.

c) Número de l'expedient: 2017/30/55.

d) Adreça d'internet del perfil del contractant:

https://contrataciondelestado.es.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: obra.

b) Descripció: rotonda en la CV-50 PK-34+500, eixida nord de Carlet (València).

c) Lot: N.

d) CPV: 45233125-1.

e) Mitjà de publicació de l'anunci de licitació: Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

f) Data de publicació de l'anunci de licitació: 14.08.2017.



3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.



4. Valor estimat del contracte

395.079,98 euros.



5. Pressupost base de licitació

Import net: 395.079,98 euros. Import total: 478.046,78 euros.



6. Formalització del contracte

a) Data d'adjudicació: 12 de febrer de 2018.

b) Data de formalització del contracte: 28 de febrer de 2018.

c) Contractista: Pavasal Empresa Constructora, SA.

d) Import d'adjudicació: import net: 307.886,00 euros. Import total: 372.542,06 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: d'acord amb els criteris d'adjudicació de la clàusula 5a del plec de clàusules administratives particulars.



València, 21 de març de 2018.– La consellera d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori: María José Salvador Rubert.

Mapa web