Ficha docv

Ficha docv









Licitació número 16/2018. Subministrament de gasos medicinals i medicaments, botelles i servei de gestió integral de gasos. [2018/315]

(DOGV núm. 8213 de 16.01.2018) Ref. Base de dades 000499/2018




1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

b) Dependència que tramita l'expedient: Servei d'Aprovisionament i Contractació.

c) Obtenció de documents i informació: perfil del contractant.

1) Dependència: Servei d'Aprovisionament i Contractació.

2) Domicili: c/ Misser Mascó 31.

3) Localitat i codi postal: València 46010.

4) Telèfon: qüestions administratives 961 928 432 qüestions tècniques: es formulen a través de la plataforma de contractació de l'estat.

5) Fax: 961 928 805.

6) Correu electrònic: –

7) Adreça d'internet del perfil del contractant: http://www.contrataciondelestado.es.

8) Data límit d'obtenció de documents i informació: es pot descarregar del perfil del contractant en l'adreça ressenyada en el punt 1.7 d'aquest anunci, fins a l'últim dia de presentacions en el lloc abans indicat.

9) Número d'expedient: 16/2018.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: subministrament.

b) Descripció: subministrament de gasos medicinals i medicaments, botelles i servei de gestió integral de gasos.

c) Divisió per lots i nombre: 3.

d) Lloc d'execució/lliurament:

1) Domicili: –

2) Localitat i codi postal: –

e) Termini d'execució: 24 mesos.

f) Admissió de pròrroga: si, per mesos complets fins a un màxim de 24.

g) Establiment d'acord marc: no.

h) Sistema dinàmic d'adquisició: –

i) CPV:

24111500-0 Gasos medicinals.

50000000-5 Serveis de reparació i manteniment.



3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert. regulació harmonitzada.

c) Subhasta electrònica: –

d) Criteris d'adjudicació:



Criteris de valoració Ponderació Sobre

A. Criteris objectius: valoració per fórmules matemàtiques 100 3

A.1 Oferta econòmica subministrament de gasos liquats 60

A.2 Oferta econòmica subministrament de gasos comprimits 30

A.3 Oferta econòmica servei integral de gestió de gasos medicinals 10





4. Valor estimat del contracte

40.918.298,42 € (quaranta milions nou-cents díhuit mil dos-cents noranta-huit euros i quaranta-dos cèntims).



5. Pressupost base de licitació

18.760.960,62 € (díhuit milions set-cents seixanta mil nou-cents seixanta euros amb seixanta-dos cèntims) sense IVA, 20.760.705,28 € (vint milions set-cents seixanta mil set-cents cinc euros amb vint-i-huit cèntims), IVA inclòs.



6. Garanties exigides

a) Provisional: no.

b) Definitiva: sí.



Lot Import de la fiança

1 131.587,93 €

2 473.913,67 €

3 274.856,73 €





7. Requisits específics del contractista

1) Solvència econòmica, financera i tècnica o professional:

Volum anual de negocis en el compte de pèrdues o guanys, en els tres últims exercicis comptables aprovats i depositats en el Registre Mercantil o en l'oficial que corresponga.

L'import anual que l'empresari ha d'acreditar com a executat, l'any de major execució del període abans indicat ha de ser igual o superior a aquests imports:



Lot Solvència econòmica

Lot 1 1.315.879,34 €

Lot 2 5.316.033,65 €

Lot 3 2.748.567,32 €





Per mitjà dels seus comptes anuals aprovats i depositats en el Registre Mercantil (n'hi ha prou amb la presentació de la part del compte de pèrdues o guanys en què conste el volum anual de negocis, aprovat i depositat en el Registre), si l'empresari estiguera inscrit en aquest registre, i en cas contrari pels depositats en el registre oficial en què haja d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil han d'acreditar el volum anual de negocis mitjançant els llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.



2) Mitjans per a acreditar la solvència tècnica i professional:

Una relació dels principals treballs realitzats en els últims cinc anys que incloga import, dates i destinatari, públic o privat, d'aquests.



L'import anual que l'empresari ha d'acreditar com a executat, l'any de major execució del període abans indicat, en treballs d'igual o semblant naturalesa que els del contracte ha de ser igual o superior a les quantitats, a sota especificades, per lot:



Lot Solvència econòmica

Lot 1 1.315.879,34 €

Lot 2 5.316.033,65 €

Lot 3 2.748.567,32 €





– Certificació internacional UNE-EN-ISO 9001 «Sistemes de Gestió de la Qualitat. Requisits», EFQM o equivalent.

– Certificació segons UNE-EN ISO 14.001 «Sistemes de Gestió Mediambiental», o equivalent.

Els treballs efectuats s'han d'acreditar mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, originals o còpies compulsades, quan el destinatari siga una entitat del sector públic; quan el destinatari siga un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d'això mitjançant una declaració de l'empresari; si és el cas, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.

3) Classificació:

4) Adscripció de mitjans:



8. Presentació d'ofertes o de les sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: 5 de febrer de 2018.



b) Modalitat de presentació: física.

c) Lloc de presentació: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública Registre General.

1) Dependència: Servei d'Aprovisionament i contractació.

2) Domicili: c/ Misser Mascó, 31.

3) Localitat i codi postal: València 46010.

4) Adreça electrònica: –

d) Nombre previst d'empreses que es pretén invitar a presentar ofertes (procediment restringit): no pertoca.

e) Admissió de variants:

f) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantindre l'oferta: Dos mesos.



9. Obertura de les ofertes

) Descripció: obertura del sobre de documentació tècnica relativa a criteris que depenen d'un judici de valor i obertura del sobre de documentació tècnica relativa a criteris quantificables automàticament i proposició econòmica.

b) Adreça: c/ Misser Mascó, 31.

c) Localitat i codi postal: València 46010.

Obertura de la documentació tècnica relativa a criteris quantificables automàticament i proposició econòmica (sobre núm. 3).

Adreça: c/ Misser Mascó, 31.

Localitat i codi postal: València 46010.

Data i hora. 14 de febrer de 2018 a les 12.00 h.



10. Despeses de publicitat

Van a càrrec de l'empresa adjudicatària.



11. Data d'enviament de l'anunci al Diario Oficial de la Unión Europea

–



12. Altres informacions

Vegeu els plecs.



València, 22 de desembre de 2017.– El director general de Recursos Humans i Econòmics, p. d. (R 22.07.2016, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública; DOGV 7846 de 08.08.2016): Justo Herrera Gómez.

Mapa web