Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 20 d'abril de 2018, de la Sotssecretaria, per la qual es convoca la constitució de les borses d'ocupació específiques per a substitucions temporals, en llocs de treball de l'escala A2-16-02, educació social, del cos A2-16, en la província de Castelló. [2018/4071]

(DOGV núm. 8282 de 26.04.2018) Ref. Base de dades 004136/2018


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: borses de treball, personal de la Generalitat, B/A2



La Resolució de 3 d'octubre de 2017, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, en l'article sisé delega en la sotssecretaria d'aquesta Conselleria els nomenaments i cessaments del personal funcionari interí així com la contractació i el cessament del personal laboral temporal en llocs d'atenció directa dels supòsits recollits en el mateix article, corresponent tal delegació a les direccions territorials respecte dels nomenaments i contractes que es formalitzen en l'àmbit territorial respectiu (DOGV 8146, 10.10.2017).

La constitució de les borses ha de respectar els criteris establits en l'Ordre de 17 de gener de 2006, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, sobre regulació de borses d'ocupació temporal.(DOGV 5184, 25.01.2016).

Fent ús de les facultats delegades, aquesta sotssecretaria, en data 1 de febrer de 2006, va constituir per a la província de Castelló. Borses d'ocupació per a substitucions temporals en llocs de treball dels grups relacionats en els apartats que figuren en aquesta (DOGV 5194, 8 de febrer 2006).

Transcorreguts més d'onze anys des de la convocatòria d'aquelles borses d'ocupació temporal s'ha constatat el fet que actualment en el cos A2-16, superior de gestió en acció social de l'Administració de la Generalitat, escala A2-16-02, educació social, no es disposa de personal suficient per a atendre la cobertura de les substitucions del personal per incapacitat temporal, permís per maternitat, paternitat, adopció o acolliment de menors, permís per matrimoni, permís per lactància, reduccions de jornada, llicència sense retribució, plans de vacances, permís sindical i permís per campanya electoral, risc durant la lactància i acumulació de tasques, en els llocs d'atenció directa de l'àmbit de la Direcció Territorial de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives de Castelló.



Per tot això, de conformitat amb el que s'estableix en l'Ordre de 17 de gener de 2006, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques i, fent ús de les facultats que té delegades aquesta sotssecretaria, resol:



Primer

1. Convocar la constitució de la borsa d'ocupació específica per a substitucions temporals en els llocs de treball del grup/subgrup A2, cos A2-16, Superior de gestió en acció social de l'Administració de la Generalitat, escala A2-16-02, educació social, sector administració especial, amb destinació a la província de Castelló.



3. Les substitucions es realitzaran als centres de menors, de recepció i/o acolliment i reforma..

Les funcions que s'exerciran són les inherents al lloc, entre d'altres:



Tècnic/a superior de gestió en educació social: activitats de proposta, gestió, execució, control, tramitació i impuls, estudi i informe i, en general, les de col·laboració tècnica amb el cos superior i les pròpies de la professió relacionades amb les activitats d'educació social, i qualsevol altra de caràcter anàleg que se li encomane.



Segon

Requisits

1. Per a poder formar part de la borsa és necessari complir els següents requisits:

– Nacionalitat: tindre la nacionalitat espanyola o d'un estat membre de la Unió Europea o d'algun estat al qual siga aplicable la llibertat de circulació de treballadors. Independentment de la seua nacionalitat, el cònjuge dels espanyols i de les persones nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, i quan així ho preveja el corresponent tractat, el cònjuge dels nacionals d'algun estat en els quals siga aplicable la llibertat de circulació dels treballadors, sempre que no estiguen separats de dret.

Així mateix i amb les mateixes condicions que els cònjuges, podran participar els descendents i els del seu cònjuge, menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat que visquen a les seues expenses.

– Edat: tindre 16 anys i no haver arribat a l'edat de jubilació.

– Titulació: estar en possessió del títol universitari oficial de grau en Educació Social o de la Diplomatura universitària en Educació Social o equivalents o complides les condicions per a obtindre-ho abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds.

En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger s'haurà d'estar en possessió de la credencial que acredite la seua homologació.

– Capacitat: posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per al compliment de les corresponents funcions o tasques.

– Habilitació: no haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm mitjançant procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas de personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir. Tractant-se de persones nacionals d'altres estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.



2. Els requisits detallats en l'apartat anterior, han de complir-se en el moment de finalització del termini de presentació de sol·licituds.



Tercer

L'ordre de prelació en la formació de la borsa s'obtindrà de la suma de la puntuació obtinguda d'acord amb el barem de mèrits que es desenvolupa en l'apartat cinqué. En cas d'igualtat de puntuació, prevaldrà la puntuació obtinguda pel personal amb discapacitat o diversitat funcional. Si l'empat es produeix entres dues persones amb discapacitat o diversitat funcional, es triarà al de major percentatge de grau de discapacitat. Sí encara persistira l'empat caldrà considerar la puntuació obtinguda en cada apartat del barem començant pel primer. Si persistia l'empat, llavors es dirimiria a favor del sol·licitant de major edat.





Quart

La Comissió Delegada Especifica és qui barema els mèrits aportats amb motiu de la present convocatòria, per a la qual cosa pot nomenar personal col·laborador.



Cinqué

Els aspirants seran ordenats prenent en consideració els següents mèrits:

1. Experiència professional:

– Temps de serveis prestats en llocs de treball de l'Administració de la Generalitat, amb competències en matèria de personal exercides en la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, segons el que es disposa en l'article 9 del la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, que pertanguen al mateix grup de titulació, i igual naturalesa jurídica, sector i especialitat o categoria professional al del lloc que haja de proveir-se: 0,35 punts per cada mes complet de servei actiu.

– Temps de serveis prestats en llocs de treball de l'Administració de la Generalitat, amb competències en matèria de personal exercides en la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats segons el que es disposa en l'article 9 del la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, no contemplats en l'apartat anterior: 0,13 punts per cada mes complet de servei actiu.

– Temps de serveis prestats en altres administracions públiques, en llocs que pertanguen al mateix grup de titulació, naturalesa jurídica, sector i especialitat o categoria professional del lloc que haja de proveir-se: 0,05 per cada mes complet de servei actiu.

El màxim de punts a obtindre pel present apartat és de 28 punts.



2. Proves selectives:

Pels exercicis superats de la fase d'oposició pel qual es van convocar proves selectives d'accés al grup A2, sector administració especial, Tècnic Mitjà Especialista en Menors (TEMEM), convocatòria 16/10 i 17/10, corresponents a l'oferta d'ocupació pública de la Generalitat de 2010, torn d'accés lliure i promoció interna: 13 punts en total repartits de forma proporcional entre els exercicis superats.



El màxim de punts a obtindre pel present apartat és de 13 punts.



3. Valencià:

El coneixement de valencià es puntua conformement amb la següent distribució:

– Certificat de coneixements orals: 0,75 punts.

– Certificat de grau elemental: 1 punt.

– Certificat de grau mitjà: 2 punts

– Certificat de grau superior: 4 punts.

Només es pot computar el certificat de major nivell.

El màxim de punts a obtindre pel present apartat és de 4 punts.



4. Idiomes comunitaris:

Pel coneixement d'idiomes comunitaris, a raó de 0,40 punts per curs o el seu equivalent si es tracta de cicles d'escola oficial d'idiomes, i també 0,40 punts per cada 12 crèdits d'idioma comunitari, corresponent a títol oficial expedit per la Universitat, de llicenciatura en les diferents filologies, o de mestre: especialitat Llengües Estrangeres, sempre que aquests títols no hagen sigut objecte de valoració per un altre apartat del barem.

El màxim de punts a obtindre pel present apartat és de 2 punts.



5. Altres titulacions:

Per la possessió addicional d'altres títols acadèmics iguals o superiors a més de l'exigit per a l'acompliment dels llocs a cobrir: 1,5 punts per títol addicional expedit oficialment. Es requerirà, en tot cas, la presentació de totes les titulacions al·legades, inclosa la que figura com a requisit per a ingressar en la borsa, sense que es presumisca la possessió de les de nivell inferior.

El màxim de punts a obtindre pel present apartat és de 3 punts.



La superació de les proves d'accés als diferents nivells educatius, únicament s'entendran vàlides com a compliment del requisit d'accés a falta de no estar en possessió de la titulació exigida, i, en cap cas, s'han de valorar com a mèrit.

6. Personal amb discapacitat o diversitat funcional:

– Quan el grau de discapacitat siga igual o superior al 33 per cent: 2,5 punts.

– Quan el grau de discapacitat siga igual o superior al 65 per cent: 5 punts

El màxim de punts a obtindre pel present apartat és de 5 punts.





Sisé

Els mèrits que s'acaben d'esmentar s'acrediten:

1. Experiència professional: certificacions oficials expedides per l'òrgan competent de l'administració corresponent.

Als exclusius efectes del present barem, els llocs de treball la naturalesa jurídica dels quals s'haja modificat es consideraran que sempre han tingut la mateixa que posseïsquen en el moment de la sol·licitud d'integració en la borsa.

Respecte dels serveis prestats en llocs de treball de l'Administració de la Generalitat, gestionats per la Direcció General de Funció Pública, seran comprovats d'ofici.

2. Proves selectives: sense perjudici que s'al·legue per les persones sol·licitants, es comprovarà d'ofici la superació de l'exercici de la fase d'oposició.

3. Valencià: certificacions oficials expedides o homologades per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià. Únicament es valoraran els certificats provisionals, mentre la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià no haja expedit els corresponents títols definitius.

4. Idiomes comunitaris: titulacions oficials expedides o homologades per òrgan competent. Les paperetes no serviran d'acreditació.



5. Altres titulacions: titulacions acadèmiques oficials expedides per l'òrgan competent

En aquells supòsits en què l'expedició del títol acadèmic definitiu es trobe en tràmit, la titulació es podrà acreditar mitjançant la presentació del certificat acadèmic de finalització d'estudis, expedit per l'autoritat educativa competent, juntament amb el rebut d'abonament de la taxa corresponent.

6. Personal amb discapacitat o diversitat funcional:

– Certificat justificatiu del grau de discapacitat igual o superior al 33 per cent expedit per l'òrgan competent

– Certificat de capacitats a l'efecte de demanda d'ocupació, o si escau, l'acreditació d'haver-lo sol·licitat i certificat de compatibilitat del lloc.

Tota la documentació ha d'anar compulsada com cal. En cas contrari, es considerarà no presentada.

Els mèrits acreditats han d'haver sigut obtinguts abans de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds d'inscripció en la borsa.



Seté

1. Els aspirants han d'emplenar la sol·licitud d'inscripció i el full d'autobaremació que es troba disponible en el següent enllaç de la pàgina web de la Generalitat Valenciana. Aquesta sol·licitud d'inscripció i full d'autobaremació s'haurà d'emplenar en la següent web:



http://www.gva.es/va/inicio/atencion_ciudadano/buscadores/busc_empleo_publico/detalle_oposiciones?id_emp=67841&version=amp

2. Una vegada emplenats la sol·licitud d'inscripció i el full d'autobaremació en la web i obtingut el corresponent justificant en format PDF, s'haurà de presentar per Registre d'Entrada, juntament amb la documentació acreditativa dels mèrits al·legats i l'acreditació de la titulació acadèmica requerida per a l'acompliment del lloc, compulsats com cal, en el termini de 10 dies hàbils, comptats des de l'endemà de la publicació de la present resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, en la seu de la Direcció Territorial d'aquesta Conselleria a Castelló, av. Germans Bou, 81, CP 12003, de Castelló de la Plana, o en qualsevol de les oficines públiques previstes en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

En el cas de no presentar la documentació al fet que fa referència el paràgraf anterior per constar la seua inscripció en el Registre de Personal de l'Administració de la Generalitat, haurà de fer-se declaració expressa d'això en la sol·licitud d'inscripció.

Les persones aspirants queden vinculades a les dades que hagen fet constar en les seues sol·licituds.

3. Un cop s'haja acabat el termini de presentació de sol·licituds, la Comissió Delegada Específica de Seguiment de Borses d'Ocupació Temporal, prevista en l'apartat segon de la resolució d'aquesta sotssecretària de data 1 de febrer de 2006 (DOGV 5194, 08.02.2006), analitzarà les sol·licituds presentades i efectuarà la baremació dels mèrits al·legats, i haurà d'ordenar el personal en la borsa d'acord amb la puntuació obtinguda.

En el cas que el nombre de sol·licituds que es presente siga molt nombrós, en relació amb els llocs que es preveja cobrir, la Comissió Delegada Específica podrà acordar la baremació de només aquells aspirants que superen una determinada puntuació mínima segons l'autobarem presentat, i quan les necessitats del servei ho requerisquen es podrà acordar baremar la resta de participants.

La llista provisional de la borsa es farà pública en la pàgina web de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives http://www.inclusio.gva.es/ i en els taulers d'anuncis de la seu central i de la Direcció Territorial d'aquesta Conselleria a Castelló.

4. Les persones aspirants disposaran d'un termini de 10 dies hàbils, a comptar des de l'endemà de la publicació de la llista provisional, per a formular les al·legacions que estimen oportunes en relació amb la puntuació atorgada. La Comissió Delegada Específica estudiarà les al·legacions presentades i, una vegada resoltes, formularà proposta del llistat definitiu a la sotssecretaria, que dictarà la resolució que constituïsca definitivament la borsa i ordenarà la seua publicació en els llocs indicats anteriorment.

5. El personal temporal que cesse per alguna de les causes establides en l'Ordre de 17 de gener de 2006, en el termini de 10 dies hàbils comptats a partir de l'endemà a la data de notificació del cessament, o del cessament mateix, si aquest fóra posterior a aquella, haurà de presentar davant la Comissió Delegada Específica, la sol·licitud d'inscripció en la borsa, el full d'autobaremació amb la documentació acreditativa de la possessió del requisit de titulació i dels mèrits al·legats, en els mateixos llocs referits en el punt 2 d'aquest apartat.

Els mèrits que no consten inscrits i que no s'acrediten de la manera establida en el resolc sisé, no s'han de valorar. Les titulacions i els mèrits al·legats han haver-se obtingut amb anterioritat a la finalització del termini de presentació de sol·licituds que s'obri amb la publicació de la present resolució.

El personal cessat que no present la sol·licitud d'incorporació en el termini previst s'entendrà que n'ha perdut el dret.



Huité

En compliment de la disposició transitòria segona de l'Ordre de 17 de gener de 2006, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, sobre regulació de borses d'ocupació temporal per a proveir provisionalment llocs de treball en l'administració del Govern Valencià, quedaran dissoltes les borses que estigueren en vigor amb anterioritat a la data d'aquesta resolució, relativa als llocs de treball de les categories i localitats que es convoquen i a partir de la constitució definitiva de la present borsa.



Nové

Contra la present resolució, que posa fi a la via administrativa, la persona interessada podrà interposar un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de València, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Així mateix amb caràcter potestatiu, es podrà interposar un recurs de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà a la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana de la present resolució, davant el mateix òrgan que l'ha dictada. Tot això de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i els articles 8,14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici que la persona interessada puga exercitar, si escau, qualsevol altre que estime pertinent.



València, 20 d'abril de 2018.– El sotssecretari, (p. d. R 03.102017; DOGV 8146, 10.10.2017): Francesc Gamero Lluna.





Mapa web