Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 7 de maig de 2018, del conseller d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, per la qual s'estableixen els serveis mínims d'aplicació a la vaga convocada en la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, el dia 16 de maig de 2018, per al professorat que treballa en els centres docents públics. [2018/4668]

(DOGV núm. 8294 de 14.05.2018) Ref. Base de dades 004752/2018


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball
    Grup temàtic: Autoritzacions administratives
    Descriptors:
      Temàtics: vaga







El conseller d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, i per delegació de firma, la directora general de Treball i Benestar Laboral, en data de 7 de maig de 2018, ha resolt els serveis mínims d'aplicació a la vaga convocada per al professorat que treballa en els centres docents públics, dependents de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana, el dia 16 de maig de 2018.

Als efectes del seu total coneixement, el contingut íntegre de la dita resolució es troba en la següent adreça

http://www.indi.gva.es/web/dg-trabajo



La part dispositiva de la referida Resolució de 7 de maig de 2018, estableix:



Primer

Als efectes previstos en l'article 10.2 del Reial decret llei 17/1977, de 4 de març i disposicions concordants, es determinen les mesures necessàries per a assegurar els serveis essencials mínims que haurà de prestar el personal afectat mentre dure la situació de vaga convocada, en el termes que a continuació s'especifiquen:



En tots els centres públics:



1. La presència física d'una persona responsable membre de l'equip directiu, amb exclusió d'activitats lectives.

2. En els centres d'Educació Infantil, Educació Primària i Educació Especial, a més del que s'assenyala anteriorment, un professor per etapa educativa, amb un mínim d'un professor per cada 8 unitats.

3. En els centres d'Educació Secundària Obligatòria, a més d'allò que s'ha assenyalat en el primer punt, un professor per etapa educativa, amb un mínim d'un professor per cada 10 unitats.

4. En els centres educatius amb internat, a més dels serveis establits en els apartats anteriors, es prestaran els serveis propis dels dies festius.



Als serveis competents de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, oït el comitè de vaga, correspondrà l'aplicació d'aquests serveis, que hauran de prestar-se amb els mitjans personals estrictament necessaris per a assegurar la seua prestació en condicions de màxima seguretat, i les parts seran responsables del compliment d'aquests serveis essencials mínims.



Segon

El que disposen els apartats anteriors d'aquesta resolució no suposarà cap limitació dels drets que la normativa reguladora de la vaga reconega al personal en l'esmentada situació no empleat en la cobertura dels serveis mínims establits, ni tampoc afectarà la tramitació o efectes de les peticions que motiven la vaga.



Tercer

Notifiqueu la resolució als serveis competents de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, als sindicats convocants i a les subdelegacions del Govern.



Quart

Aquesta resolució tindrà efectes immediats des de la data de la seua notificació a les parts interessades.



Amb la notificació s'advertirà les parts del dret que els assisteix de recórrer contra aquesta resolució davant de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, d'acord amb el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, dins del termini dels deu dies hàbils següents a la seua notificació, en la forma prevista en els articles 115 i següents de l'esmentada llei.



València, 7 de maig de 2018.– El conseller d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, p. d. (R 27.07.2015), la directora general de Treball i Benestar Laboral: Cristina Moreno Fernández.















Mapa web